Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Madaldusklotside tegijat? Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Madaldusklotside tegijat?Olen juba tükk aega olnud oma Aspenile madaldusklotside otsinguil.
See pole küll unistuste lahendus, kuid esialgu ilmselt kõige kättesaadavam. Hilisemas tulevikus, kui mõtleb välja mingi lahenduse esisillale, siis võiks auto ideeliselt õhutada või hüdraulitada, kuid esialgu piirdun staatilise madaldusega - ees torsioonidest nõks allapoole ja taha klotsid.
Küll aga pole ma siiani suutnud leida mingit valmislahendust.
Tellisin vahepeal küll ühe komplekti, mis mu arusaamist mööda oleks pidanud mõõtude poolest sobima, kuid külge see ikkagi ei istunud.
Igatahes, kas keegi teab ehk kedagi (kes teaks kedagi), kes suudaks võtta auto alt vajalikud mõõdud ning teha valmis sellise komplekti:
- 2 klotsi, millel ülemises otsas õiges kohas ka nö fikseerimisnibu, kõrgus 40mm.
- vajalikus pikkuses kammitsad, keermestatud otstega.
Klotsimaterjaliks võiks vast olla teras, sest niipalju kui lugenud olen, siis alumiiniumklotsid pidada kiruksuma hakkama.
Seibid-mutrid saab ilmselt Baltic Bolt'ist.
Näide ka klotsidest ja kammitsatest (siin pildil on küll klotse liiga palju, lihtsalt mitmes erinevas mõõdus variandid on pildil):
quote:DevilDeVille: A ise ei taha vägisi teha? Saaks küll odavam a mis sääl ikke äbeneda?
Pole nii kõva skilliga taat, et viitsiks trial-errorit sellega teha. Tööriistad küll enamvähem sõrmede vahel püsivad, aga pintslid püsivad paremini.
Ning tundes iseend varasematest kogemustest sääraste jubinate ehitamistega, siis parem laseks teha kellelgi, kes teab mida teeb
Madaldusklotside tegijat?Alumiinium ei kriuksu. Mul vähemalt mitte.
Ja lisaks klotside paigaldamisele pööra tähelepanu veel kahele asjale:
- kardaaninurk läheb paigast ära silda tõstes ja tuleks kasutada spetsiaalseid kiilukujulisi vahetükke. ("Pinion alignment shim" inglise keeles)
- kuna sild liigub ettepoole, seega see nö "nibu" peaks olema erinevas asukohas, võrreldes originaaliga. ("Setback plate" inglise keeles)
Aga need kaks asja võib ühildada, kui ise teed või lased teha.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.05.2016 at 15:15
Madaldusklotside tegijat?Ma võiksin teha, nurki ja kogu muusikat arvesse võttes. Aja jooksul on kogunenud ka üht-teist toormaterjali, millest kombineerida.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.05.2016 at 17:52
1 edit. Last edited 23.05.2016 at 18:03 by altraditional
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Madaldusklotside tegijat?mul oleks jeepi tagasilda samasuguseid asju vaja, aga kõrgenduseks 4" või 10cm kõrgeid+clampsid
ja siis vahekastile vahepuksid 2" või 5cm kõrgeid.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2016 at 21:28
1 edit. Last edited 28.05.2016 at 21:30 by BlueStang
Madaldusklotside tegijat?Vanasti oli lihtsam.
Tähendab kui ei pidanud kõik billet performance custom racing olema. Jupp neljakandilist toru ja tõsteklots sisuliselt olemas.
Aga need va u-poldid, need on mõistlik osta. Ise keermelatist väänata ei ole jätkusuutlik tegevus
quote:tõnisson: Vanasti oli lihtsam.
Tähendab kui ei pidanud kõik billet performance custom racing olema. Jupp neljakandilist toru ja tõsteklots sisuliselt olemas.
Aga need va u-poldid, need on mõistlik osta. Ise keermelatist väänata ei ole jätkusuutlik tegevus
just, ma ise mõtlesingi 100st H-talast teha ja kammitsad osta.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2016 at 16:20
Madaldusklotside tegijat?Kui näiteks nelikanttoru võtta, siis ühele poole saab lihtsalt keskele augu puurida.
Teisele poole, kuhu seda punni on vaja, võiks ju näiteks augu puurida, keerme keerata, sinna keerata poldi, millel pole poldi lõpuni keermed ja siis üleliigse poldist maha lõigata.
Madaldusklotside tegijat?Unustage ära mingid nelikanttorud, I-talad ja muu selline, see jääb kas raske, vedel või mõlemat, btdt. Suvaline vesilõikusega tegelev asutus aevastab selle 40mm aluklotsi ka enamvähem kätega õhku tehtud joonise järgi välja, isegi kordades jämedam materjal ei ole probleem. Ise viilid seda klotsi terve pika õhtu ja ikka ei saa nii hea.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.05.2016 at 12:21
quote:BlueStang: mul oleks jeepi tagasilda samasuguseid asju vaja, aga kõrgenduseks 4" või 10cm kõrgeid+clampsid
ja siis vahekastile vahepuksid 2" või 5cm kõrgeid.
Korrektsem oleks õige tõstega vedrud panna.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.05.2016 at 14:18
quote:Jesper: Unustage ära mingid nelikanttorud, I-talad ja muu selline, see jääb kas raske, vedel või mõlemat, btdt. Suvaline vesilõikusega tegelev asutus aevastab selle 40mm aluklotsi ka enamvähem kätega õhku tehtud joonise järgi välja, isegi kordades jämedam materjal ei ole probleem. Ise viilid seda klotsi terve pika õhtu ja ikka ei saa nii hea.
Mitte mingist otsast midagi paha pärast, ma isegi ei vaidle otseselt vastu, lihtsalt harva leidub tänapäeval mõistliku arutelu.
Kuna Jarmo sai 2 pakkumist, millest tõenäoliselt talle piisab.
Nüüd BlueStang tahab klotsiga 100mm jeepi tõsta.
Kuna Klots on ütleme 127mm x 63.5mm x 100mm. Tulistan puusalt, et jeebil on 2.5" lai vedru aga see ei omagi tähtsust tegelikult.
Unustame "punni" ja augu ja raadiused.
6061 alust selline klots kaalub 2187g.
Kõige paksema seinaga sellist mõõtu klots, ütleme lampi, et see oleks 10mm, kõige tavalisemast 355 metallist, kaaluks 2660g.
Tähendab, isegi kui see klots oleks 10mm seinaga, mida see ilmselgelt reaalsuses ei ole, oleks vahe 946g miinus raadiused, kahe klotsi kohta.
Ehk siis jeebi puhul ja tõenäoliselt 99% tänaval sõitvate autode puhul 0g-1000g ei oma vähimatki tähtsust.
Kuidas aga mõõta "vedelust"?
Mul on üks nelja lehtvedruga auto, seda on tõstetud 60mm, nelikanttorudega, mitte minu poolt.
Oli soome registris ja passis oli selle kohta märge, et nii on tõstetud.
Kõrge rehviga ja vedrustusega nagu ta on, minu arust ja see on puhtalt minu arvamus, on see klotsi vedel olek viimane asi, mida kuidagi persega tunda võiks.
Äkki ma ei tea, kuidas sellest aru peaks saama?
Kas madalate ja jäikade, kurvisuutlikute autodega, on seda kuidagi märgata?
Jättes välja klotsi kui sellise, kõrguse, mõju vedrustusele.
Madaldusklotside tegijat?Nojah, ma kunagi noore, ilusa ja targana tegin oma ~800kg kaaluvale Escortile neid klotse, mingi 25mm oli vaja madaldada. Alguses tegin ka mingist nelikanttorust, seinapaksus äkki oli 4mm? Käes tundus tummine tükk, seega jäi lahtiste otstega, pmst alla pannes jäingi kammitsaid peale keerama. Kiskusin uuesti maha, keevitasin otsad kinni, siis kestis lausa 2 päeva kuni kammitsamutrid jälle fingertight olid. Kiskusin maha, lõikasin pooleks, keevitasin vaheseinad sisse, siis jäi lõpuks pidama.
Eks mingi suurtükitoruga saab võibolla kohe ka hea, võibolla kui toru otsa peale keerata nii et auk üles vaatab, siis saab ka hea, aga no samas miks oma pead vaevata kulibinite moodi tegemisega, katsetamisega, ümbertegemisega, jne, kui väärt masinad leiutatud ja inimese heaks tööle pandud on.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.05.2016 at 00:01
3 edits. Last edited 30.05.2016 at 00:08 by Jesper
Madaldusklotside tegijat?Nujah - kuliibinluseks andiski tõuke see, et korralikku asjandust pole leidnud. Jeepile on kõrgenduskit tagaosas lehtvedru tagumise kinnituse kronsaga (Rear Leaf Spring Shackle) lahendatud nii idiootselt, et selle tahaks küll välja vahetada. Kõige õigem endale tundub vedruploki ja tagasilla tala vahele korralik klots õige nurgaga korraldada. Kuna ees on vints, siis see mõni kilo tagasilda on vägagi teretulnud, et tagarattad väga tühja käia ei tahaks. Endale tundus I-tala kõige mõistlikum ja lihtsam (kuliibinlikum) aga kõige parem variant tekitada olevat.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.06.2016 at 06:12
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Madaldusklotside tegijat?Lõigu näitex 10mm paksune lattraud tükkideks ja laod üksteise otsa. Kekselt auk läbi ja polt. Saad cm haaval just paraja tõste.
Päris mitu firmat eestis pakuvad nii väikesele tõstele vabalt ka valmis U kammitsaid
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.06.2016 at 08:54
1 edit. Last edited 01.06.2016 at 08:56 by cartmann