Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Kustomid, rodid. Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:DevilDeVille: Ma lihtsalt möödaminnes mainin, et räigelt sitt on skrollida või nupukest tirida. Nuh, et lehe küljendus võiks parem olla võinii
Panin nende suuremate piltide asemele lingid nüüd, vast on mugavam.
Testisin suurte piltide ajal küll tahvlis ka, seal mul ei läinud tekst laiaks, vaid jooksis ikka nii, et paremale-vasakule scrollima ei pidanud. Aga eks erinevates masinates võib ehk erinevalt näidata.
quote:Jarmo: Täna 16:40 paiku Kristiine linnaosas Nõmme teel jäi silma üks punane rod, lahtine. Vist olid Rootsi numbrid. Ja tundus, et äkki oli mingi fourbangeriga. Mootorikatet küll polnud, aga kohtumine oli niivõrd ootamatu ja kiire, et täpselt ei saanud aru, kuid hääl igatahes veekaheksat ei meenutanud.
Keegi teab ehk täpsemalt selle masina kohta?
Kustomid, rodid.Ärge "vale" auto kohta uurimise eest näkku väga lööge aga rodivennad, mida siuksega teha, et väga pornoks ei läheks? Tasuks üldse originaali ratsida vöi oleks viisakam midagi muud rotikaks teha ning see rahus originaalina hoida? http://imgur.com/67NAtvV
-62 Amazon 122S 4dr. Musti numbreid ei tahtnud hetkel aga võimalus on.
Ostsin pärandvara, peale omaniku surma, kellelt seda 2 korda olen enne tulutult ära proovinud osta, ta järglaste käest. 61 müüdud, 62 arvele vöetud ja terve elu ühe omaniku käes old.
Valge triibuga rehvid on "must have" sealt edasi pole kindel. Üks variant oleks nt airride, ajastukohased katusereelingud ja pagasiluugile käiv korvboks vöi kuidas iganes seda kutsutakse. Mis veel?
Teine variant oleks üle kleepida mingisse jubedasse roostehunniku teemasse, kroom mustaks dippida, veljed jms mustaks ja sumpsile cut-out, kettrool, valge karvane lagi+istmed, roostevaba perfo uksekatted ja ette 13" taha 16" rattad. Sirm mingi lediribaga mis muusikataktis vilgub välgub ja muudikasusteem mille kuulamine eeldaks autost saja meetri kaugusel olemist...
Ei tea veel.
Enne tuleb Trans Am üle käia ja Zephyrile mingi uus elu sisse puhuda
Kustomid, rodid.ära tuuni seda koledaks, las olla orignaal, va, madaldusvedru teine velg rehv sumpka nipet näpet mild custom teema. led ja karvane lagi las jääb teistele.
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.05.2016 at 22:37
quote:Jarmo:
Keegi teab ehk täpsemalt selle masina kohta?
ilmselt mõtlesid seda? väidetavalt volvo südamega
See post jäi kuidagi täitsa kahe silma vahele.
Kuigi pilti ei näe, siis kirjelduse järgi tundub, et ilmselt ikka sama jah, palju neid siin ikka on.
Vahepeal on kuskilt niipalju infot lekkinud, et peaks vist olema jah Volvo B20 mootoriga vms. Rohkem ei tea.
PS! Dropbox on iseenesest üleüldse ebamugav koht, kust otse foorumitesse pilte linkida. Seal tuleb teha mingi nipp, et saaks selle normaalselt toimima, siin on täpne juhend: https://ryanmo.co/2013/11/03/dropboxsharedlinks/
Ise kasutan foorumites näidatavate piltide hoiustamiseks muid kohti ja elu on oluliselt lihtsam.
quote:Jarmo: Veidikene ühtede kuulsate velgede ajaloost - nimelt Supreme'd.
Hakkas huvitama, mis vahet on Supremil ja Torq Thrustil ja paistab, et vahe on suures osas ainult legendaarsuses.
"Astro Enterprises manufactured their “Supreme” wheel during a golden era of the custom and performance craft, specifically from the mid-’60s to the early ’70s, as Astro is said to have folded sometime between 1972-74. Regardless of the wheel manufacturer’s silent demise, several companies like American Racing and Cragar have duplicated the Mag wheel design, making into nothing less than a signature."
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.05.2016 at 16:04
quote:Jarmo: Veidikene ühtede kuulsate velgede ajaloost - nimelt Supreme'd.
Hakkas huvitama, mis vahet on Supremil ja Torq Thrustil ja paistab, et vahe on suures osas ainult legendaarsuses.
Torq Thrustil on küll samuti viis kodarat ja kaugelt vaadates võib vast tõesti tunduda, et on sama, aga tegelikult on välimuses ju ikka päris tuntav vahe sees.
Thrustid on mu meelest ka kuidagi modernsema välimusega ning vähemalt minu maitse ja silma jaoks sobivad pigem musklilaadsetele toodetele kui kustomitele-rodidele.
Kustomid, rodid.Nokitsen tasapisi ka oma Aspeni kallal, nädalavahetusega said küljed ka valmis. Kustom kulture fiil on nüüd juba veidi vast küljes küll.
Järgmisena katus ja c-piilarid korraliku panelpaint'i alla ning loodetavasti leiab peatselt ka madaldusele mingi esialgse lahenduse ja siis on korralikke velgi ka vaja. Turbiinveljed iseenesest on muidu küll täitsa ägedad, kuid ei esinda päris seda suunda kuhu tüürida tahan, pigem tahaks Supreme'sid, Keystone'sid või äärmisel juhul ka Cragar S/S. Aga eemalt vaadates õnneks petab praegu ära ja bullet'id lisavad õnneks ka juba veidi vajalikku touch'i.
Marko Tuunaneni eelmisel kümnendil esitletud Moskvich 403 kupee. Kapoti all oli mäletamist mööda 1.6 Pinto, Taunuse pealt.
Vist oli 2002. aasta America Car Show'l Helsingis see väljas (pildid ka vist sealt), tiirlesin ikka tükk aega ümber selle.
Siiani väga meeldib, head proportsioonid ja maitsekas masin. Tuunanen on üldse kõigi oma projektide juures olnud väga hea maitsetunnetusega.
quote:malloc: Üks kodumaine projekt Meka Workshopilt
Väga lahe projekt see, jäi ka just ühes foorumis silma.
Läksime Lennusadamast päeval varem ära, pärast alles piltidelt nägin, et too pill ka millalgi hiljem sinna jõudis. Loodetavasti näeb kuskil mujalgi veel.
Kustomid, rodid.Varsti jõuab teedele üks kergelt kustomiseeritud Volkswagen T2 buss. Tegelikult korraks juba oli teel, aga esisillaga juhtus väike õnnetus ja nüüd lihtsalt läheb veel veidi aega.
See masin sai oma esimesed triibulised praegu armatuurlauale, sest muu kere tuleb omaniku sõnutsi vist korra veel üle värvida.
Ja üks triibuline H-D bagger
Üks kiiver ka
Viimasel ajal on väga huvi hakanud pakkuma seitsmekümnendate street machine stiil ja millegipärast eriti just selles suunas tehtud C3 Corvette'd.
Instagrami kasutajatele üks selleteemaline põnev leht: https://www.instagram.com/70sstreetmachines/
Kustomid, rodid.Jaapanis toimub kruiise, kokkutulekuid ja näitusi pea igal nädalal.
Üks asjaolu, mis mulle nende juures väga meeldib ja mida olen täheldanud ka mitmete USA Cars & Coffee ürituste juures, on see, et koos on väga palju erinevaid stiile ja suundi - custom, hotrod, lowrider, jdm, vip, stance, aircooled jne jne.
Suures osas neil kõigil ju ühendavaks lüliks sõnad "modifitseeritud" või "custom" ja inspiratsiooni leiab igalt poolt ning saab üle kanda ühest žanrist teise.
Üks väike läbilõige hiljutisest Kalifornialook'i kruiisist Yokohamas:
Mõningad Haapsalu ürituse külastajad ilmselt kohtasid ka nii Lossi ümbruses kui Kiltsi rajal ühte Valianti, mille skuubile toreda tegelase pinkseldasin:
Siin ka kapoti külge ühendatuna:
Kevadel sai valmis ka üks surfibuss, toorikuks üks endistest Manhattan Cola bussidest:
Tänase postituse lõpetuseks ka kaks eelmisel nädalal valminud silti:
Kustomid, rodid.Mõnus Vega lowrider ja ühtlasi ka asjaolu, et 19. aastane taat sellise pilli ehitas. Eks tol ajal muidugi olidki just sellised suunad ehitamiseks popid.
Toona oli päris tugev teema ka see, et osteti salongist auto ja lükati kohe töökotta projektiks (1972. auto, 1973. ajakiri)
Straibid, Cragar S/S kitsaste rehvidega, madaldus, lakes pipes ja juba ongi lahe.
Nagu tänapäeva stancemaailmas, nii ka lowrideri teemas on rehvi-velje osakond täielik teadus. Wide whitewall rehvid näiteks ei sobi hästi autodele mis valmistatud hiljem kui ca '60 jne.
Lowriderite puhul rehvivalikuks enamjaolt just narrow white või pinner white jne, wide whitewall pigem kustomiteema.
Ja nii rodide, kustomite kui lowriderite puhul määrab rehvi stiil ja välimus ikka jube palju, sama teema nagu velgedegagi, "makes it or brakes it". Valik on samas väga lai - blackwall, pie crust, radial, bias-ply, pinner white, wide white, triple white, double white jne jne.
1956. Chevrolet Corvette, väidetavalt esimene auto mille hüdrauliline vedrustus ning väidetavalt ka esimene bubbletop'iga showauto.
Vedrustuse põhjus oli lihtne - kuna auto omanik Ron Aquirre sai oma kodulinna politseiniku käest pidevalt trahvi, et auto liiga madal oli, siis sealt tuli vajadus muudetava kõrgusega vedrustuse järele.
Autot ehitati mitmeid kordi ümber ja selle kallal on töödanud nii Ed Roth kui Larry Watson (mõlemad väga leged taadid kustomimaailmas, millalgi vast neist ka lähemat lugu).
Siin mõned erinevad väljanägemised, rohkem pilkte artiklis.
Kõik fotod on pärit Kustomrama lehelt:
Ja üks pilt ka kodumaisest projektist. Eile fleikisin "Air Morse One"-i katuse ja täna läheb kõvemaks teipimiseks ning kandy pritsimiseks - "House of Kolor" Purple, Root Beer ja Pagan Gold.
Kustomid, rodid.Sel aastal toimuvale, järjekorras kahekümneviiendale, Yokohama Hot Rod Custom Show'le pannakse välja ka Ed "Big Daddy" Roth'i oddrod Orbitron (1964).
Sattusin täna lugema huvitavat artiklit sellest masinast. Kuidas see ehitati ja kadunuks jäi ning lõpuks kümneid aastaid hiljem Mehhikost USA piiri äärest mingi sekspoe esiselt üles leiti ja mismoodi selle riigist väljavedu toimus jne.
Artikkel: http://www.hotrod.com/articles/hrdp-0803-t-bucket-orbitron-roadster/
Üks teine Roth'i kuulus showrod, Mysterion (1962), on siiani puhta kadunud ja heal juhul mõned jupid äkki kuskilt kunagi tulevad välja.
See oli kahe V8-ga ning mööda näituseid ringi tuuritades hakkas raam lõpuks raskuse all mõranema ning ühel hetkel võeti auto seetõttu lahti ja siis kuidagi segastel asjaoludel tassiti selle jupid laiali.
Nende masinatega seoses jõudsin servaga jälle ka "Ice Truck" showrod-i kohta lugema, mille kaasautor ka Ed Roth oli (koos Dan Wood'i ja Ed "Newt" Newton'iga). Kavandati-ehitati 1967-1970, valmis lõplikult vist 1971.
Artikkel: http://www.hotrod.com/articles/0905rc-dave-shutens-ice-truck/