Poster |
Message |
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Päris latiinokulguriks seda tuunima ei hakkaks
Vaikselt mõlgub meeles Pro Touring stiil pigem. Või siis "street touring" - rohkem tänavasõbralik versioon.
Stanged on hetkel tegemises, ehk siis need lähevad värvi alla ning uputan kere vastu. Midagi analoogset:
http://www.hotrod.com/how-to/paint-body/1408-1976-chevy-camaro-how-to-fix-ugly-1970s-bumpers/
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.04.2016 at 20:13 |
|
DevilDeVille |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kahjuks triipudega seda pornorohelist ei päästa. Ülevõõp või üleni kiletamine.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.04.2016 at 20:19 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Päikese käes pole sel pornorohelisel häda kedagist. Paar aastat kannatab ära, kui veidi visuaalselt tuunida.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.04.2016 at 20:33 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Tundub, et ukselinkidele leiab siiski intelligentse mehhaanilise lahenduse, Saksa eBayst jäid silma mõistliku hinnaga Fiat Barchetta lingid, tuli need lihtsalt prooviks ligi võtta, kui kohale jõuavad, on näha, kas õnnestub ära kasutada või mitte. Lingid ise siis sellised:
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2016 at 06:25 |
|
DevilDeVille |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Neid saad kasutada vaid koos hviati ukseplekkidega, niisama näpuotsas sellist süvendit olemasolevale plekile ei tee.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2016 at 07:41 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Ukseplastikuga, tahtsid vast öelda, minu teada peaks Barchetta suuresti plastmassist auto olema
Tegelikult on neid linke ka täiesti pinna peal kasutatud ning näevad ka nii talutavalt viisakad välja. Häda pärast, kui linkide joonele kontrastne jutt vedada, saab need ka ära süvendada tuleb lihtsalt vastav abinõu valmis teha.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2016 at 07:51 |
|
Jarmo |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote: DevilDeVille: Neid saad kasutada vaid koos hviati ukseplekkidega, niisama näpuotsas sellist süvendit olemasolevale plekile ei tee.
Hm, miks mitte?
Tegu peaks olema ju põhimõtteliselt samalaadse tegevusega nagu tulede-antennide ja muu "uputamine" kustomimaailmas. Iseasi kas ukse sees süvendi jaoks ruumi jagub.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2016 at 08:25 |
|
Peeter82 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote: Jarmo: quote: DevilDeVille: Neid saad kasutada vaid koos hviati ukseplekkidega, niisama näpuotsas sellist süvendit olemasolevale plekile ei tee.
Hm, miks mitte?
Tegu peaks olema ju põhimõtteliselt samalaadse tegevusega nagu tulede-antennide ja muu "uputamine" kustomimaailmas. Iseasi kas ukse sees süvendi jaoks ruumi jagub.
kühvel oli selles, et ei tahetud uksi üle värvida.
____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2016 at 09:58 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kühvel on täpselt selles, et võimalusel väldiks uste värvimist, kui vähegi kannatab
Eks kõige lihtsam on mingi proovitüki peal vaadata, kuidas need asjad istuvad. Siis saab edasi juba leiutada.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2016 at 10:31 |
|
Jarmo |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
quote: Peeter82:
kühvel oli selles, et ei tahetud uksi üle värvida.
Õigus, vabandan, see pisiasi läks täitsa silmade vahelt mööda.
____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.04.2016 at 12:29 |
|
F1ERO |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kas Corvette C3 lingid ei ole mõttest läbi käinud?
____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2016 at 11:39 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Ma kahtlustan, et C3 lingid on piisavalt paksud, et klaasist mitte mööda mahtuda, kui need vertikaalpinnale paigaldada. Kui mõni oleks käe pärast, siis saaks muidugi mõõta. Teiseks on neil kinnitus uksest liiga kaugel, päris palju ratsimist on kinnituse tekitamisega.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.04.2016 at 12:55 |
1 edit. Last edited 20.04.2016 at 13:15 by rnx69
|
Ri-Q. |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Tesla lingid äkki?
____________________________
REC
BB |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2016 at 10:15 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Sa nende hinnaga ka tutvunud oled ?
Lisaks tunduvad ka meeletult jurakad ja ei saa pihta, kuidas need kinnituma peaks.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.04.2016 at 10:31 |
1 edit. Last edited 22.04.2016 at 10:36 by rnx69
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Vahepeal käis klaasiprits külas:
Stanged lähevad siis värvi alla ning liiguvad kerele pisut lähemale. Kõige inimlikum lahendus ilmselt neile suurtele jurakatele.
Eile jõudis kohale järjekordne kinkepakk, nagu jõulud juba oleks :
Originaalne lahendus, kus on võimalik kapotti väljast kangist sikutades avada, väga ei imponeeri - harakaid, kellele meeldib ilusaid asju kollektsioneerida ikka ju leidub Seega lähevad originaalse luku asemele Aerocatchi vastavad kõrgendatud sooritusvõimega ning võtmega lukustatavad tooted
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.04.2016 at 08:41 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Eile tuli välja järjekordne toredate ratside järgne üllatus - tagasild, mis on omal ajal uuemalt autolt ketaspidurite pärast konsumeeritud, on alla istutatud nii, et difriots vaatab liiga alla. Kui kardaan alla sai, siis jääb nurk liiga suur ning hakkab risti murdma. Nüüd on kolm varianti:
1. Puurida lahti sillatorude kinnituspunktid difrikorpuse küljest ning keerata need õigesse asendisse ja uuesti kinni keevitada. Kõlab lihtsalt, aga reaalne teostus ei pruugi nii hästi välja kukkuda. Samas oleks ilmselt kõige intelligentsem lahendus ning saaks kaotada ära ka 7.625" silla ühe nõrga koha.
2. Lõigata lahti lehtvedrude kinnitused ning need õige nurga alla keevitada. Kõige töömahukam ja suurema fail ratega töö.
3. Freesida sobivast materjalist kiilud ning nendega silla nurk vedru suhtes õigeks muuta. Miinuseks võib olla veidi väiksem stabiilsus, plussiks kindlasti lahenduse lihtsus pluss see, et nii on võimalik viia sild ka veidi kõrgemale ning saada ehk auto ka teega enam-vähem paralleelseks (hetkel istub tagumine ots ca 6 cm kõrgemal, kui esimene).
Äkki tuleb kellelgi veel mõni hea idee, kuidas mõistliku vaevaga difri käbi poolset otsa kergitada? Nõuandeid stiilis, Fordi 9" alla hetkel ei sooviks, sest selleks napib aega ja vahendeid
Tahaks tänada ka Texas Servicet, kes suutis peaaegu lubatud ajaga täiesti õiged tagumised pidurisupportid koos kogu käsipiduri mehhaanikaga kohale tarnida ning seda ka pea 2x pädevama hinnaga, kui konkurendid. Tegin risti seinale !
Paar pilti vahepealsetest toimetamistest ka.
Wax on, wax off, nagu filmis juba :
Tutikas õhufiltri korpus vajas veidi universaalse tööriista abi, et karburaatorile otsa mahtuda:
Tegemist vajavate asjade nimekiri lüheneb vaikselt, kui puudu olev kola kohale jõuab. Aga siis avastad jälle hunniku pisiasju, mida teha tarvis ja mai lõpp tundub lähemal kui ei kunagi enne. Kokku on vaja paaritada veel näiteks 4L80E ja auto küljes olnud B&M käigukang, milleks tuleb jälle freespingi taha istuda ning vastav uus hoovake teha käigukasti külge, originaali nurk ei taha sugugi trossiga sobida. Ja nii edasi, ja nii edasi...
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 08:02 |
1 edit. Last edited 29.04.2016 at 08:07 by rnx69
|
Martin460 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Mis see mailõpp nii imetegu on, et selleks kogu elutöö valmis peab saama? Neid mailõppe tuleb küll ja küll veel! Kummaline on lihtsalt hobi puhul tähtaegadest lugeda. Tagasillale ma paneks kiilud vahele...kui nurk ja kõrgused sobivad siis keevitaks kinni.
____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 08:24 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Sel aastal tahaks ilma treileri abita F-Body kokkutulekule jõuda Nii palju on pistmist mai lõpuga.
Neid kiile ja madaldusklotse on kasutatud lehtvedruga sildadel läbi aegade päris palju, küll aga nüüd tekkis küsimus, et kuidas reaalselt need sõiduomadusi mõjutavad?
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 08:28 |
|
tõnisson |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
#3.
Keevitamisega on alati oht, et pärast sillaotsad sirgelt ei jää.
Ma olen 99% kindel, et mul on olemas see b&m hoob.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 08:33 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Shifteri kitiga tuleb eraldi hoob kaasa?
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 08:34 |
|
max |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Mälu ja pildi järgi, tuleb:
http://www.jegs.com/i/B-M/130/80694/10002/-1?parentProductId=745759 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 08:41 |
|
tõnisson |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Sellised peaks mul olema.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 08:51 |
|
rnx69 |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Kinnitab fakti, et hoova nurk peab teine olema
Iseenesest pole seda hooba keeruline teha, nii, et õhtul pisut nokitsemist ja valmis ta ongi. Kuna veebist leitud paigaldusjuhendis oli joonis olemas, siis sellega võrdlemisel sai selgeks ka õige nurk, mis neljakäigusel kastil olema peaks ning see ühtis sellega, mis juba olemasolevale märgitud sai.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 09:41 |
|
tõnisson |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Siis ei oska rohkem midagi kosta, paber väidab, et 4L80E kastile sobib.
http://files.dpbrands.com/bm/product_images-high/80706_3.jpg
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 10:02 |
|
anryo |
1975 Chevrolet Camaro Type LT
Silla osas valiksin ma ka variant #3. Milleks liialt pead murda.
Vaata ja mõõda vaid, kas sul on äkki mõistlik mingi "set-back plate" lahendus ka kohe sisse ehitada, sest silda ülespoole tuues tuleb see ka kohe ettepoole.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.04.2016 at 10:02 |
|