Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Kõrgsurvepump ja selle koostamine
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kõrgsurvepump ja selle koostamine  
Poster Message
Moss
 
Kõrgsurvepump ja selle koostamine
Tervist

Mõtlesin, et prooviks siit foorumist ka veidi abi otsida.
Kuna tegemist vana BMW 525TDS'iga, tegin selle Vaba Teema alla.
Pump millest jutt, on Boschi rootorpump osakoodiga 0 460 406 995.
Originaalis 10mm jagajapeaga, sooviks selle kokku lapata 12mm'se peaga, mis peaks olema Cumminsi 6BTA5.9 mootori pumbast.
Tahaks asja ise ära teha sest Eestis olevad diislikojad ei tahtnud mu ideedest midagi kuulda ja Soome spetsid tahavad 1k EURi pumba ehituse eest, mis käib mulle veidi üle jõu.

Tegin esimese proovikoostamise ära aga hetkel õhus 2 küsimärki. Kas oleks pidanud jätma originaalpumba vedrud sinna sisse? Mis on Cumminsi pumba k-dimensioon ja kui täpselt see tuleks paika saada?

Ette tänades :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.02.2016 at 20:19
Astro SS
Kõrgsurvepump ja selle koostamine
Õiged Cumminsid kasutavad rivipumpa ....

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.02.2016 at 23:06
v6sa
Kõrgsurvepump ja selle koostamine
quote:
Moss:...
Kas oleks pidanud jätma originaalpumba vedrud sinna sisse? Mis on Cumminsi pumba k-dimensioon ja kui täpselt see tuleks paika saada?...

Kardetavasti eesti keeles seda vastust ei saagi. Pead uurima teiselt poolt lompi. Kuigi pump on laialt levinud, tehakse häälestus ikka konkreetsele mootorile ja kõnealune pada on pigem Uue maailma teema.

Kas mõõtsid ettanded ära ka? Lõpetatakse ikka enne ära, kui mootor laiali läheb ülepöörete pärast? Rootorpumba eeliseks on ühtlustusvajaduse puudumine;)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2016 at 08:49
algaja
Kõrgsurvepump ja selle koostamine
Kas tegu on mehaanilise või elektrilise pumbaga ja millise pumba camplatet kasutati?
Kui tegu on Boschi pea ja pumbaga siis pole seal muud kui kokkupanemise vaev ja neid on isegi auto peal ära vahetatud.
Vedrudest ma kasutaks kõvemaid vedrusid, kui on isu ka pööret tõsta.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2016 at 17:10
Moss
 
Kõrgsurvepump ja selle koostamine
Tegemist on elektroonilise pumbaga ja camplate jäi originaal (st ...994 seest aga nendel lift sama). Pöörded jäävad samaks, natuke pealt 5k rpm on piiraja BMW'l. 12mm'se peaga tuleb vedrudele korralik koormus kindlasti.

Uus pea on ilmselt hiinakas, arvan, et Boschi koopia. Kas väliselt saab tuvastada, millega tegu?

Etteandeid ei ole mõõtnud, loodan, et ECU ise taipab pidurit tõmmata, kui lõhkuma läheb.
Kindluse mõttes oli plaan katsetamise ajaks koonusfiltri järele paigaldada bemari enda ASC drosselklapp.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2016 at 18:04
algaja
Kõrgsurvepump ja selle koostamine
Üle ecu pööretepiiraja minekut pole vaja karta sest seda ei juhtu muidu kui pumba kaas saab täiesti tagumisse asendisse ja isegi siis ei saa peasse kütet kui suretusklapilt voolu maha võtad niiet miskit õhuklappi aretada pole kindlasti mõtet.
Hiinast või mitte aga kui on tehtud Boschi pumbale ja VE seeriale siis on kokkupanemise vaev ja sobivuse probleeme ei teki.
Kasutamise kohapealt et kui turbo jääb samaks ja aju ümber ei kirjuta on 12mm natuke palju.
Väikse pöördega sõites kipub jõnksutama ja enne turborõhu üles saamist viskab korralikult musta.
Küll aga on täpselt paras peale 1,3bar turborõhku, kus musta praktiliselt ei tule ja läheb tõesti hästi edasi.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2016 at 21:38
Moss
 
Kõrgsurvepump ja selle koostamine
Ma katsun ühendust saada selle inimesega, kellelt jubina ostsin, täpsustan üle kas on Bosch. Suured tänud nõuannete eest igaljuhul. Eks ma siis muljetan kui asja katsetatud saan :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.02.2016 at 20:01
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kõrgsurvepump ja selle koostamine  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.