Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Volkswagen jäi pettusega vahele Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Volkswagen jäi pettusega vaheleEks sulidel ikka juhtub. Oluline on nüüd jälgida, et mitu komakohta vabandus trahvikviitungilt maha kustutab. Ja summa summarum - mikimaaproduktide ostjail vaevalt et ülemäärast kaastunnet jagub seltsimeestele Wolfsburgist
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.09.2015 at 21:53
Volkswagen jäi pettusega vaheleLõpuks ometi. Siit võib ainult edasi järeldada, miks autodel esinevad endiselt lollakad tüüpvead, mis peaks mingisuguse testimise või kaine mõtlemise voorus enne reaalset tootmist 10x selged olema, või miks pidevalt optimeeritava tootmise tingimustes autod on endiselt nii kallid, miks asjad lähevad katki alati pärast garantiiaega, miks facelift tähendab toimivate lahenduste asemele uute mittetoimivate leiutamist jnejne. VW on nagunii juba viimased 10-15a remondimeeste seas sõimusõna. Igasuguste odavamate sõsarmarkide kvaliteedi kiitmine a la see on ju volkswageni tehnikaga, võtab alati muigama.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.09.2015 at 23:59
Volkswagen jäi pettusega vaheleHuvitav mis moodi see toimima peaks kui Boschi tahmatester järgi lükata.Kuda see auto aru saab et testitakse.Või kehtib see ainult nende endi margikohase diagnostika puhul.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.09.2015 at 08:16
eeldab dünot / piduristendi enne heitgaasimõõtmist ja masin läheb "restardi" järel tavarezhiimi tagasi? On's see testiprotsess tõesti nii täpselt paigas, et test-modesse sattumise ning seal püsimise eeldused täidetud saavad? Sh ka TÜV-l (USAs ju ikka on selline asi?), kus "40 korda suurem saaste" välja joonistuks?
igatahes ma ei saanud põgusal linkide läbidiagonaalimisel aru, mis on teema tehniline sisu ning milleks "trikk" funktsionaalsest küljest üldse vajalik on. Oskab keegi seletada?
huvitav, mis sellest kõverast (aktsiahind) edasi saab (17Sept - 167,6eur, praegu 126,65eur. Kukkumine kõva veerandi võrra): http://www.bloomberg.com/quote/VOW:GR
Märtsis käinud ära lausa 250eur peal - praegu ainult pool sellest. Päris kõva sikksakk
(see 250 on ka absoluutne tipp - lähiajalugu joonistab justkui välja 160..190 vahemiku, kui normaalse)
____________________________
vanem on parem
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.09.2015 at 11:15
4 edits. Last edited 22.09.2015 at 11:25 by 13piisab
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Volkswagen jäi pettusega vaheleMa saan üldse nii aru, et uue mudeli sertifitseerimisel kasutati seda "trikki" ja see rakendus siis ainult auto aju "test mode'i" seadmisel. Saadi "brošüüri tarbeks" ilusad numbrid ametlikult kirja ja korras. Hiljem aju resetiti ja läks tavamodes edasi.
____________________________
not done until it's done
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.09.2015 at 13:21
1 edit. Last edited 22.09.2015 at 13:26 by Indrek_S
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Indrek_S: Ma saan üldse nii aru, et uue mudeli sertifitseerimisel kasutati seda "trikki" ja see rakendus siis ainult auto aju "test mode'i" seadmisel. Saadi "brošüüri tarbeks" ilusad numbrid ametlikult kirja ja korras. Hiljem aju resetiti ja läks tavamodes edasi.
Ma olen jälle nii aru saanud, et masin "sai aru" milla testima hakati ja läks test modesse. Igal muul ajal sõitis 40x california normist suurema normiga, sest vastasel juhul oleks masina kasutamisel olnud tunda vahet (vähem jõudu?). Tootja peab nüüd välja mõtlema kuidas kõik need autod "korda teha" ja selleks annab EPA ka aega.
Volkswagen jäi pettusega vaheleSealt artiklist justkui sain aru, et kui düno peal seda testi teha, et mitte veojõukontrolle jms abimehe ärevaks ajada, lülitati manuaalselt sisse ajus "testprogramm" mis siis eesmärgi kohaselt lülitab need abimehed välja. Vastasel korral sekkuksid, kui esirattad liiguvad rullidel ja tagarattad justkui on paigal.
"The vehicle could otherwise interpret the test procedure as a dangerous situation or malfunction, activating traction control or stability control. By enabling a test mode, the vehicle will be able to operate during the test process. Once the test is complete and the car is restarted, the car reverts to its normal function."
____________________________
not done until it's done
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.09.2015 at 13:50
2 edits. Last edited 22.09.2015 at 13:55 by Indrek_S
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Volkswagen jäi pettusega vaheleMinule jääb arusaamatuks see, et VAG diiselautod on peaaegu kõige ökonoomsemad autod üldse (jättes kõrvale pistikuhübriidid ja elektriautod). Kütusekulu ei mõõdeta tänapäeval vedelikukao, vaid heitgaaside järgi. Fakt on see, et need kütusekulu testprogrammid on reaalsest igapäevakasutusest üsna kauged ning autod tarbivad rohkem kütust kui väidavad nö "ametlikud" andmed. Aga see vahe ei ole kindlasti kordades. Siin kirjutatakse, et saastasid lubatust 40x rohkem NOx. Mulle tundub see palju jahu eimillestki, st suur poleemika ja palju meediakära, kuid ükski flora ega fauna sellest päriselt ei ole kannatanud. Mis ei õigusta loomulikult pettust, aga ei anna erilist põhjust ka draamaks.
____________________________
2xV8
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.09.2015 at 15:14
Volkswagen jäi pettusega vaheleEks see probleem antud juhul ongi selles, et üks ennast täitsa mainekaks autotootjaks pidav ettevõte teadlikult mingeid teste pettis. Misiganes testid need ka poleks.
Aktsia on vabalanguses, sest võimalik on päris asjalik toetus jänkide riigieelarvesse, või kuhu iganes neil sellised trahvirahad lähevad+maine puukallistajate seas on täiega maasse tambitud, sest ega 99% inimesi tegelikult eriti ei huvita, mis tegelikult juhtus.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.09.2015 at 16:06
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Volkswagen jäi pettusega vaheleseda ma vihjasin ja kompasin. Ma pole enne aktsiatega "spekuleerinud", aga maamehe mõistuse kohaselt ei ole see kontserniosa "üleöö" 30+% vähem väärt. Kuigi kes seda PR-poolt ja brändi väärtust ikka hinnata oskab...
igatahes kui hind veel 110 peale satub, olen ma juba kolme Volkswageni omanik - eelnevast kaks põrikat ja petu-uudisest jupike ettevõtet
____________________________
vanem on parem
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2015 at 11:45
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Volkswagen jäi pettusega vaheleKõige halvimal juhul teevad päeva lõpuks miski kohtuvälise settlemendi milles summa tunduvalt väiksem hetkel väljahõigatust.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2015 at 11:52
Volkswagen jäi pettusega vaheleSkandaal varsti vaibub, ametnikud saavad kiita, kasutajatel on kogu aeg savi ja tulevikus inimesed mäletavad seda, kui kümnendi trikki. a'la nagu Toyota turbolaadurid 90-date keskel.
____________________________
not done until it's done
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2015 at 13:19
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:13piisab: seda ma vihjasin ja kompasin. Ma pole enne aktsiatega "spekuleerinud", aga maamehe mõistuse kohaselt ei ole see kontserniosa "üleöö" 30+% vähem väärt. Kuigi kes seda PR-poolt ja brändi väärtust ikka hinnata oskab...[/url]
Aga kui ühel momendil kästakse VW-l 18 miljardit ülekandena ära maksta, 400 000+ autot tagasi kutsuda ja neid lappida, siis maine paranduseks raha kopaga peale visata reklaamifirmadele ja avastada, et sellest ikka pole kasu ja müük kukub, siis on ikka reaalse rahaga tegemist. Saksamaa ise uurib ka praegu seda asja ja ka sealt võib üllatusi tulla. Kui ma Putin oleks siis ma küsiks ka mõnusa nutsu või virutaks litaki trahvi tunde järgi. Keegi isegi ei tunne seejuures VW-le kaasa sellise asja puhul enam. Siin võib müügile olla negatiivset mõju aastateks. Kõik inimesed maailmas ei mõtle ostuotsuseid tehes samamoodi nagu rehvipõletjatest ja kloorijoojatest eestlased. Eriti veel rikkamad inimesed kel on aega ja huvi mõelda eetikale, rohelisusele ja muule igavale. Aga noh julge hundi rind on rasvane jne. Good luck. Äripäev jäi ka VW-sse investeerimise idee suhtes pigem skeptiliseks. Ja kui autotootjatesse investeerida ikka tahtmine, siis võiks kaaluda pigem Applet ja siis Teslat, sest juba üsna varsti võib tekkida olukord kus on kaks autotootjat maailmas. Või siis üks ja siis kõik teised ülejäänud, mis jooksevad ühe ja sama softi peal, ei eristu üksteisest ja võitlevad hinnas otse põhja - võitjaks parasjagu see, kes kõige vähem kahjumit saab ja kõige kauem suudab pankrotti vältida.
Samal teemal: As we all know, Volkswagen has apologized for selling hundreds of thousands of diesel cars in the U.S. with software specifically designed to evade government pollution tests. That's bad, but it gets worse. As regulators in multiple countries have weighed in to say they would also investigate VW imports, the company disclosed that the irregularities on diesel-emission readings extend to some 11 million vehicles globally.
Hästi iseloomustab USA-s toimuvat ühe naljahamba kommentaar uue USA turu Passati pressiteate all: Meanwhile, the active and passive safety restraint systems only work when the car detects that it is undergoing NHTSA crash testing.
Kui usaldus on kaotatud, siis seda tagasi võita on raske. Audi pedaali skandaal 80'datel killis nende müügi ära seal umbes kahekümneks aastaks.
Mina ostaks aktsiaid siis kui kahju täielik ulatus ja globaalne mõju hakkab selguma Praegu jääb aktsia väärtus sinna 100 kanti kõlkuma aga koos uute ja juba konkreetsemate uudistega võib see veel alla kukkuda.
Lisaks class-action kohtukeisside laviinile on hakatakse Volkarit hagema usas ka nö lemon law alusel, seletus umbes selline: Depending on what you state you live in, you are probably already covered under their lemon laws. In Minnesota, a lemon is described as a defect that affects the resale value of the car. VW will be ordered to buy it back, less 10 cents per mile and pay attorney fees.
Kui VW saab valmis mingi tehnilise lahendusega mis NOx taseme viib ka tavasõidul lubatu piiridesse, siis hakkavad kõik usa meediaväljaanded seda testima. Suure tõenäosusega võimsus ja kütusekulu ei ole enam selle seadmega sama mis enne. Sealt tuleb järgmine meedia-orkaan. See teema on meedia jaoks nii magus, et kiiresti seda vaiba alla ei pane keegi. Selline uudis jääb müüma nagu soe sai - looduse saastamine, massiline tavainimese petmine, seaduse teadlik ja robustne eiramine jne.
Sisuliselt kukub järelturg kokku VW diiselautodel USA-s. Mis omakorda paneb arvestatava osa (ka bensiinimootoriga versioonide) VW ja Audi müügist tõenäoliselt seisma USA-s.
Kuidas Euroopa riikide ametkonnad sellele kõigele reageerivad ja millised on tagajärjed - seda on raske ennustada.
Mul hakkab VW-st isegi veidi kahju, ma ei kujuta ette kes istusid laua taga kus see otsus antud lahenduse kasutamiseks vastu võeti. Kaaluti riske ja arvati, et ega vahele ei jää? Huvitav oleks detaile teada
Volkswagen jäi pettusega vahele"Mina ostaks aktsiaid siis kui kahju täielik ulatus ja globaalne mõju hakkab selguma Praegu jääb aktsia väärtus sinna 100 kanti kõlkuma aga koos uute ja juba konkreetsemate uudistega võib see veel alla kukkuda". Jummala lahe idee. Ma ostaks ka aktsiaid siis kui hind on absoluutses põhjas ja müüks neid siis kui hind on absoluutses tipus. Nii hakkangi tegutsema;
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2015 at 15:44
Volkswagen jäi pettusega vaheleKommentaare USA-st:
Time to buy some VW stock?
No way of knowing today, but two points of caution:
– Just ‘cuz they set this aside doesn’t mean that it will be the sum total of their cost: recall that the EPA could theoretically fine them $18 billion. They won’t, of course, but that’s only one regulator in one country, covering less than 500,000 out of 11 million cars that apparently shared this trait. Add in possible consumer lawsuits and there is literally no way to know how much this will end up costing them.
– Even if the $7 billion they set aside ends up covering all of the direct costs, their image is likely to take a hit from this for a long, long time. Part of any stock price is a projection of future sales growth, and they could be stinging from this for a while.
------
The stock is going to continue to slide as more news comes out. If the V6 TDI needs to be recalled, expect another hit. There will also be a big move (up or down) depending on what the punishment is. If it is less than expected, the price will shoot up on the “good” news, but will then drop after as people sell to realize their gains.
Now if you want to hold for a few years, go ahead. But I wouldn’t touch it until after the announcement of the punishment.
------------
VW is a global scandal – sure in some countries they are in their presence is small and total potential fines are small (South Korea can zing them for about 3.5 mil US equivalent) in other countries they have a tendency to execute executives (literally) caught lying and cheating (not that I see China taking local VW execs to the firing squad).
Really hard to gauge where this will land and how much it will cost – but I’m guessing $7 billion is no where near enough. If the US cuts the EPA fine by 90%, the fine alone (no repairs, no engineering costs, no class action law suits, no diminished value, no buybacks, no criminal action) just the fine would be $1.8 billion.
----------
No way $7B is going to be enough to deal with this scandal. The real number is probably at least ten times that much once all the other countries and customer impacts are accounted for. In fact, $70B might not be enough. At some point the German government is going to step in to protect jobs and German’s image as an Engineering Super Power.
PS! Ma arvan, et hea ostuhetk on siis, kui asi jõuab Saksamaa valitsuse otsuse eelõhtuni kas toetada või mitte (nagu GM'i puhul). Lõpuks niikuinii toetatakse. Kuid samas asi ei pruugi nii kaugele jõudagi.
-----------------
I think all TDIs in VW dealer possession are on stop sale, including used cars.
Think of this: What about used TDIs sitting on the lots of OTHER mfrs, or local used car lots? They’re all radioactive.
Cars.com is showing 5337 used VW TDIs in the US, covering 2009-2016. All turds now.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2015 at 16:29
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Volkswagen jäi pettusega vahelebemm, mersu ja GM tõmmatakse ka uurimisse. Sealtki võib üht-teist põnevat välja tulla...
Ilmselgelt lastakse nüüd kõik diislid läbi uurimise. Mikide savipäts-gate