Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Kogemused Excide AGM akudega
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kogemused Excide AGM akudega  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
rnx69
 
Kogemused Excide AGM akudega
Küsimus siis kaasfoorumlastele - kas ma olen ainus õnnetu, kellel on Excide AGM akudega negatiivsed kogemused?

Stoori ise siis selline - üle-eelmisel sügisel soetasin Automaailmast sooduka ajal Excide AGM aku. Autole peale pannes tõdesin, et voolu raip suudab tõesti anda, auto, mis enne vajas veidi aega ketramist, käivitus poolest pöördest ning igast asendist. Paari kuu pärast, ilmade jahenedes aga ilmnes huvitav featuur - aku suutis paaripäevase seismise järel ise tühjaks lekkida. Kuna isendil oli garantii, siis polnud muud midagi, kui seadsin sammud aku näpus poodi. Seal siis vormistati garantiijuhtum ning saadeti aku ekspertiisi - paari nädala pärast sain uue aku koos jutuga, et ei saadudki sotti, mis akul häda oli, kahtlustati liiga kõrge pingega laadimist. Uurisin asja, tuligi välja, et generaatori laadimispinge oli 14.7V, akul endal ilutses max. 14.6V. Sai peale uus generaator ning eelmise suve sõitsin rahulikult uue akuga ära nagu peab. Laadimispinget sai aeg-ajalt kontrollitud ning see püsis ilusti 14.1-14.2 V peal. Talveks sai aku ladustatud ning aeg-ajalt laetud. Täna otsustasin profülaktikaks akut enne auto peale tõstmist laadida, peale väikest punnitamist hakkasid elektronid liikuma ning peale auto peale tõstmist suutis aku autot ka poolest pöördest käivitada, küll aga peale käivitumist ning geneka laadima hakkamist otsustas aku mõne aja pärast keema minna (!). Laadimispinge sama, nagu tavaliselt. Akulaadija, mida kasutan, annab suurusjärku 13.8 volti, mis on mõnevõrra madalam, kui auto pardapinge, kuid senimaani on kõik akud ilusti täis laetud.

Mitte ei saa pihta, kas on tegu praakpartiiga või olen ise idioot ja teen miskit valesti.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2015 at 20:25
Maik
  
Kogemused Excide AGM akudega
Pole mul kunagi taolisi asju juhtunud,ka täiesti tühjade akudega mitte,seega kahtlustaks tõesti pigem aku viga.




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2015 at 20:29
Rein000
 
Kogemused Excide AGM akudega
AGM keema?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2015 at 21:33
kefka
Kogemused Excide AGM akudega

AGM akudes on niinimetatud padjakesed milles on hape voi geel. Suure laadimise puhul kuivavad need pampersid lihtsalt ära.
Ja aku ongi õhtal. Neid akusi laetakse impulss laadiatega.
Sõltub mis autol sa seda akut kasutad,osadel uuematel tuleb aku vahetust ajule selgitada. Vastasel juhul laetakse uut akut nagu vana,ehk täie tambiga.


____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2015 at 21:58
Maik
  
Kogemused Excide AGM akudega
hari meid kõiki,palju neid autosid siis nüüdseks on millele peab akut tutvustama?

mina mõtlesin,et vaid audi on selline debiilne... :-/ (õnneks mul akuvahetust ette ei tulnud,seega seda protsessi läbima ei pidanud)
uutel autodel peab kõigepealt uurima mida üldse teha saab/võib enne kui osta. Aga üldiselt tunduvad autod kehvemaks minema mitmes osas...

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2015 at 22:32
1 edit. Last edited 08.03.2015 at 22:36 by Maik
kefka
Kogemused Excide AGM akudega
quote:
Maik: hari meid kõiki,palju neid autosid siis nüüdseks on millele peab akut tutvustama?

mina mõtlesin,et vaid audi on selline debiilne... :-/ (õnneks mul akuvahetust ette ei tulnud,seega seda protsessi läbima ei pidanud)
uutel autodel peab kõigepealt uurima mida üldse teha saab/võib enne kui osta. Aga üldiselt tunduvad autod kehvemaks minema mitmes osas...

Auto millel on tehasest AGM aku ,tuleks kontrollida aku vahetusel vajadust õpetada, kas näiteks autodatast,või küsida margiesindusest.
Lisaks audile on mers, bmv ja see on veel debiilsem.Tegelikkuses on neid masinaid rohkem.

Teema algatajale soovitus,hoia AGM ist eemale kui tehas ei nõua antud akut.
Jupimüüa müüb sulle mida iganes. Delpfi akud olid need mis kannatasid suht hästi usakate laadimis pinget 13,8-14,7v. Ei tea kas too bränd turul veel eksisteerib.

____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2015 at 23:06
Rein000
 
Kogemused Excide AGM akudega
Escalade keetis tava aku kohe üle. Asja uurides selgus, et peab olema AGM aku, kuna peale käivitust pidi andma impulsina kuni isegi mingi 17v akule pähe, et voolu sisse võtaks tagasi ja ka külmaga käima ergutaks. Et mõõta saab ainult siis selle seieriga testriga, kuna elektroonilised ei suuda sellele reageerida.
http://johndayautomotivelectronics.com/wp-content/uploads/2010/07/cutaway_AGM_UK.jpg
kus kohas need geelid on? Millest need plaadid koosnevad?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.03.2015 at 01:43
rnx69
 
Kogemused Excide AGM akudega
Jah, keema, aku oli tuline ning ajas igast otsast happeaure välja...
Huvitav on tegelikult see, et teisel sama arhailisel kulguril käis Optima AGM aastaid, enne kui vanadusse suri... Seega ei usu, et asi nüüd tehnoloogia ja auto sobimatuse taga kinni on :)


____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 08:00
1 edit. Last edited 09.03.2015 at 08:05 by rnx69
ivoalaska
 
Kogemused Excide AGM akudega
quote:
Maik: hari meid kõiki,palju neid autosid siis nüüdseks on millele peab akut tutvustama?

mina mõtlesin,et vaid audi on selline debiilne... :-/ (õnneks mul akuvahetust ette ei tulnud,seega seda protsessi läbima ei pidanud)
uutel autodel peab kõigepealt uurima mida üldse teha saab/võib enne kui osta. Aga üldiselt tunduvad autod kehvemaks minema mitmes osas...

Uuema otsa bemaritele tuleb ka tutvustada.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 09:35
vvt
  
Kogemused Excide AGM akudega
Kokkuvõtvalt siis - tutvustamist vajavate autode genekatel puudub ilmselt harjumuspärane laadimisjubin ehk nn tablett (see jubin, mis kinnitub geneka tagakaande ja kus küljes on harjad)?
Suures ökonoomsustuhinas on aku laadimist (st geneka ergutusvoolu) pandud juhtima mootori aju.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 11:18
rnx69
 
Kogemused Excide AGM akudega
See läbi aju ergutus on juba üpris vana teema, minu 1999 aasta Mitsubishi kunagi evis sama trikki, kui troubleshootisin selle laadimisprobleeme, siis tuli välja, et aju katkestab ebasoodasate tingimuste kokkulangemisel (tühikäik, liiga suur koormus jne.) ergutuse ise ära.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 12:29
vvt
  
Kogemused Excide AGM akudega
Huvitaval kombel 2000-üles Volvo XC70, millel käib iga mõeldav elektriasi läbi aju ja CAN-busi, omab täiesti vanakooli laadimise tabletti.
Olin ise äärmiselt üllatunud, kui poes öeldi, et polegi vaja uut genekat osta, vaid ostke 30 eurot maksev tablett. Tõsi, genekas on vabajooksusiduriga (mehhaaniline).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 13:20
1 edit. Last edited 09.03.2015 at 13:22 by vvt
rnx69
 
Kogemused Excide AGM akudega
Käisin täna ka spets akupoes konsulteerimas - väideti, et AGM siiski reeglina ei vaja mingeid erilisi laadimistingimusi ning peaks normaalse kasutuse juures täiesti aktsepteeritavalt kestma. Seega ilmselt on tegu siiski pigem tootjapoolse praagiga.

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 16:16
kefka
Kogemused Excide AGM akudega
quote:
rnx69: Jah, keema, aku oli tuline ning ajas igast otsast happeaure välja...
Huvitav on tegelikult see, et teisel sama arhailisel kulguril käis Optima AGM aastaid, enne kui vanadusse suri... Seega ei usu, et asi nüüd tehnoloogia ja auto sobimatuse taga kinni on :)


optima tüüpi akud on siiski natukese tehnoloogiliselt erinevad.Happe,geeli vm löga asemel kasutatakse pulbrit. Plaadid on rulli keeratud,et mahuks suurem hulk plaate sisse.

____________________________
Oldsmobile Custom Cruiser '80
chevrolet k30

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 20:34
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Kogemused Excide AGM akudega  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.