Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Project Titan Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:tfr: Teslal on ju juba sügisest saadik teatav isesõitmise funktsionaalsus põhimõtteliselt olemas, aga see on seni kinni keeratud justnimelt juriidilistel põhjustel.
Me oleme sellest enne rääkinud siin, aga isegi, jah, üks jaapani pargikas suudab Autobahnil kümneid kilomeetreid juhi sekkumata sõita. Karjub küll, et võta roolist kinni tra, aga sõidab.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.02.2015 at 22:33
quote:olevtoom: Kes vastutab, kui Sinu automaatauto ajab naabri koera alla?
Juht vastutab, samamoodi nagu raudteel või lennunduses näiteks. Automaatika lihtsalt võtab inimeselt ära low-level rooli ja pedaalide sõtkumise töö, millega inimesed eriti hästi toime ei tule, ning see asendub lihtsalt süsteemide monitoorimisega. Kui ma vaatan tüüpilist inimese surmaga lõppenud avarii kirjeldust uudistest, siis seal enamasti ei ole mingi 53/47 tüüpi olukord pere ja narkoärikatega, vaid puhas paduidiootsus, mille käigus kannatavad süütud osapooled.
Näiteks kui on mingi süsteem mis vaatab Tallinn-Tartu maanteel sõites radariga kilomeetri jagu ette ja juhul kui juht tahab rekkast mingit kamikazemöödasõitu teha siis läheb tuluke põlema et nope, will not happen ja auto püsib kenasti oma sõidurajal, siis olukord lihtsalt ei jõua kunagi nii kaugele et oleks vaja üldse mingeid selliseid valikuid teha. Kindlasti leidub mingeid vanakoolimehi kes ütlevad et mingil 0,000001% juhul võib see süsteem ohu vältimist takistada, aga no sama seltskond sõdib ka turvavööde vastu kuna "kinni rihmatuna võid ju autosse sisse põleda", turvapatjade vastu kuna "väiksel kiirusel löövad need näo segi" ning talverehvide vastu, kuna "need tekitavad võltsi ohutunnet".
Ma isiklikult arvan et muutused ei seisa üldse ostjate taga kinni, vaid braindead autofirmade taga, kes üritavad aastast aastasse oma äri ajada nii nagu aasta oleks endiselt 1968. Kas see lõplik raputus tuleb nüüd Apple leerist selles julgen kahelda, viimasel ajal seal on ka lollid pulti lastud, aga Tesla tundub küll lootusrikas ja kuna neil üldjoontes läheb hästi, siis küll neid uusi algatusi tekib ajapikku veel.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.02.2015 at 23:14
sellise lause peale - kumba soovite "Kas reformi NATO ja läänelikku elustiili või savika putini kokkulepet?" - no comments, meelevaldne vaste aga tekitab samu tundeid. Ja sealt, EL, pole kunagi midagi eriti tarka tulnud- varsti antakse teile ka keskserveri kaudu teada, kuna naist võite suksutada vastasel korral antakse sulle kaelarihma kaudu väike särakas. (vabandust naised, kui solvav oli aga pange sinna asemele "kuna meest võrgutada").
ah jaa- jäi märkimata (olen ka kunagi siin vist juba märkinud kuskil) et film Idiokraatia on selge näide kuhu inimkond sammub.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2015 at 12:16
1 edit. Last edited 24.02.2015 at 12:18 by dodge525
quote:olevtoom: Kes vastutab, kui Sinu automaatauto ajab naabri koera alla?
Juht vastutab, samamoodi nagu raudteel või lennunduses näiteks. Automaatika lihtsalt võtab inimeselt ära low-level rooli ja pedaalide sõtkumise töö, millega inimesed eriti hästi toime ei tule, ning see asendub lihtsalt süsteemide monitoorimisega.
Nuu-jah, aga sel juhul pole tegemist automaatautoga, vaid, ütleme, aktuaalse S-klassi kvantitatiivse edasiarendusega. Selles ei ole kahtlemata midagi halba, nagu Sa oma järgnevas lõigus väga hästi kirjeldad, aga võimalust lamaskleda seljaga sõidusuunas ja ohjeldamatult tahvlit hõõruda ikkagi ei teki.
quote:Jesper:Näiteks kui on mingi süsteem mis vaatab Tallinn-Tartu maanteel sõites radariga kilomeetri jagu ette ja juhul kui juht tahab rekkast mingit kamikazemöödasõitu teha siis läheb tuluke põlema et nope, will not happen ja auto püsib kenasti oma sõidurajal, siis olukord lihtsalt ei jõua kunagi nii kaugele et oleks vaja üldse mingeid selliseid valikuid teha. Kindlasti leidub mingeid vanakoolimehi kes ütlevad et mingil 0,000001% juhul võib see süsteem ohu vältimist takistada, aga no sama seltskond sõdib ka turvavööde vastu kuna "kinni rihmatuna võid ju autosse sisse põleda", turvapatjade vastu kuna "väiksel kiirusel löövad need näo segi" ning talverehvide vastu, kuna "need tekitavad võltsi ohutunnet".
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2015 at 13:37
quote:tfr: Teslal on ju juba sügisest saadik teatav isesõitmise funktsionaalsus põhimõtteliselt olemas, aga see on seni kinni keeratud justnimelt juriidilistel põhjustel.
Me oleme sellest enne rääkinud siin, aga isegi, jah, üks jaapani pargikas suudab Autobahnil kümneid kilomeetreid juhi sekkumata sõita. Karjub küll, et võta roolist kinni tra, aga sõidab.
See pole päris sama asi. Sellel Sinu pargimaasturil pead Sa ikkagi ise füüsiliselt autos kohal olema ja "autopiloodi" saad käivitada sõidu pealt. Tesla suudab liigelda ka nii, et auto on tühi - saad näiteks kaubanduskeskuse parklas auto parkimiskohalt ukse juurde kamandada.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2015 at 16:49
Project TitanSeda muidugi, aga tegu on lineaarse skaalaga, kaamerate arv ja tarkvara nendest saadava info töötlemiseks. Vaata ka automaatne parkimine, mis on praegu juba odavates väikeautodes.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2015 at 17:13
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Project TitanArvestades millise hurraaga (üleostmised, perspektiivselt tuhanded inimesed arendusse) õunafirma asjale läheneb oma uue juhtkonna eestvedamisel ning autotööstuses vajaminevate kapitalimahutuste ja revolutsiooniliste ideedega peaaegu alati juhtuvate tagasilöökidega, siis polegi eriti väike tõenäosus, et nad lõpetavad ajaloo prügikastis. Neil võib täna palju raha olla aga turul ei ole kannatust, kui tekivad tagasilöögid ja jooksev rahavoog on negatiivne.
Samas igal revolutsioonil on ohvreid, mis positiivne jääb alles järgmistele kes ideega edasi töötavad.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2015 at 19:08
1 edit. Last edited 24.02.2015 at 19:11 by peep (Moderator)
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Project Titansry väga offtopicu eest aga kuidas üldse tesla aktsiat näiteks swedi konto omanikuna osta saab?
Hinda näitab ta ainult tsla saksa aktsiale ? Võiks ju mõne kopika sinna alla panna..tuleviku ootuses või nii. Usa aktsiale näitab 0 infot.
Isesõitvad autod (point-to-point) kindlasti tulevad - kui selleks on ka vastav infra loodud (tihti nähtav tulevikufilmides) ehk siis väga kauge teema meie preaguse arengu mõistes.
Mulle kui tehnika ja robotite/ulme huvilisele on antud ajajärk üsna huvitav - samas eks see on ju eelnevatele põlvkondadele samamoodi olnud... 30-40a võib veel palju muutuda, või siis üsna vähe ,kes teab.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.02.2015 at 21:48
2 edits. Last edited 24.02.2015 at 21:51 by Maik
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Maik:Isesõitvad autod (point-to-point) kindlasti tulevad - kui selleks on ka vastav infra loodud (tihti nähtav tulevikufilmides) ehk siis väga kauge teema meie preaguse arengu mõistes.
Ma usuks seda, kui kesiganes isesõitjate plaanija, olgu või näritud õuna firma, teeks valmis 43 autot, paneks need Talladega ovaalile ja korraldaks kadudeta ühe self-driving elecrtic cars Talladega 500 sõidu! See on üldse kõige lihtsam ülesanne isesõitjate oskuste kontrolliks - absoluutselt kindel ja täpne rada, kindlad reeglid, spotter-kaamerad-arvutid jne, jne! Rohkem point-to-point enam olla ei saa... ja on ka teatud traffic
Aga et jutt on neil juba praegu nii kõva, eesotsas Tesla tootja ja omanikega, siis peaks olema ju kukepea kogu sõit sõita iga ring kiiremini, kui fossiilkütusel ja inimjuhtimisel on seda suutnud Bill Elliot: praegune rekord 44.998 sekundit ehk keskmine kiirus 342.483 km/h. Ehk target peaks olema 44.0 ja 350 On ju ulme?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.02.2015 at 11:07
1 edit. Last edited 26.02.2015 at 11:08 by PlyVal64
Project TitanSpekuleerimiseks võib olla kehv aktsia tõesti , samas pikaajalises mõistes kes teab? Elon Musk on siiski pannud palju raha sinna kus suu asub. Visionääre on vähe,kui kui neid on siis vähemalt varem saavutasid nad ka edu vahest Vaatasin,et 2a tagasi oli aktsia 37 dollarit näiteks. Palju odavam osta,kui 200+ dollarist aktsiat
Ovaalil sünkroonis autosid sõitma panna ohutult pole ilmselt mingi probleem. Samas riskimine ja ülepiiri sõitmine ,on pigem inimese ,kui arvuti loomuses. Ja taoline ei annaks midagi igapäeva liikluses juurde, mis on liialt varieeruv.
fakt on ,et need asjad tulevad... egas keegi enam purjekaid ja laev puidust ju ka enam ei ehita niisama hea pärast.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.02.2015 at 22:27
Project TitanThilo Koslowski, vice president automotive at technology market research firm Gartner, believes there is now a race between carmakers and tech companies to control the "brain" of next generation vehicles.
quote:"Among the automakers there will be two camps: those who understand this space, and those who give outside technology companies access to the center stack of the vehicle. Those companies will emerge in the next five years," he said.
The ability of software companies such as Apple and Google -- which is working on driverless cars -- to innovate and create new revenue streams has spooked automakers.
Another factor intimidating car executives is Apple's size. With a market capitalization of $750 billion, it's worth more than Daimler, Volkswagen (VOWG_p.DE), Renault, Peugeot, Fiat Chrysler, Ford and General Motors put together.
quote:Maik:Ovaalil sünkroonis autosid sõitma panna ohutult pole ilmselt mingi probleem. Samas riskimine ja ülepiiri sõitmine ,on pigem inimese ,kui arvuti loomuses. Ja taoline ei annaks midagi igapäeva liikluses juurde, mis on liialt varieeruv.
Selleks on juba AMMU enne igasuguseid autosid välja mõeldud ühistransport, eelkõige rong, kus vaguneid sünkroonis veduruga veetakse Sellised isesõitjad on aga ka praegu ja juba kaua aastaid absoluutselt tavaline nähtus näiteks lennujaamades. Kohe paugust meenub DeGaulle'i kokkuveo-vagunid jms. Aga liiklus, mida me täna ja praegu liiklusena mõistame, ongi ka ilma riskimiseta mistahes arvutile liiga "üle transistorite" käiv nähtus, et isesõitvad autod ei tule sellisel moel mitte kunagi. Enne seda ajahetke lõppeb lihtsalt mõtleva liigi homo sapiens eksistents Maal.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.03.2015 at 10:24
Project TitanRiskima arvutid õnneks ei hakka. Liiklusmäärustiku järgi autod sõitma panna pole küll mingi ime tänapäeva tehnoloogiaga.
Mul isiklikult poleks küll midagi selle vastu, et Tallinn - Tartu lihtsalt aadess sisestada, võtta väike naps ja magama keerata.
Eriti kui on Apple masin. Androidiga või windowsiga ei tahaks eriti tegemist teha, suht pask ikkagi.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.03.2015 at 22:08
Project Titaninsenerid ja disainerid on näritud õuna kompaniis muidugi kehvakesed ja nende massinad võib-olla tõesti kaugele ei sõida. a mudu meenutage näituseks neid darpa challenge-id. igatsugu erinevad riistapuud sõitsivad ikke õige uhkesti. no ja nö. hõredama liikluse keskkonnas, ehk siis põlla pääl, sõidavad ju trakatsid ja kombainid juba eestimaalgi täitsa iseseisvalt.
pole see enam tulevik, vaid juba otsapidi täitsa olevik.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.03.2015 at 22:46
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Project TitanOot, mis seletate, google auto (esimese darpa challenge eduka läbija edasiarendus) sõidab juba aastaid iseseisvalt ilma probleemideta.
Kui ainult lund maha ei sajaks.
quote:Apple’s cash pile of $179-billion is 20 times the annual capital spending of Ford Motor Co. Its profit is nearly four times higher than that of Toyota Motor Corp., even with the depreciated yen. And its global clout and market value in excess of $740-billion would qualify it for membership in the Group of 20 if it were to become a nation.
quote:“The issue here is these guys are monsters,” says veteran auto industry executive Tom LaSorda, former chief executive officer of Chrysler LLC. “They’re big, they’re effective, they have cash. I bet you this is being discussed in every boardroom. And if it’s not, they need to give the board a shakedown.”
quote:Apple’s big advantage over traditional car makers is simple, yet hard to overcome, and it lies in the cloud.
quote:To ward off the attack of the tech monsters, Mr. Balsillie suggests a defence neither the auto industry nor competition watchdogs seem likely to embrace: Team up and deploy their combined market clout to head them off by coming up with their own value-added model.
“If I were the automotive guys, I would get together … without violating collusion [rules] and grab my competitor’s smartest strategic guy and tell him we have to co-operate before they divide and conquer us.”
Like the record companies and cellphone makers before them, auto makers are focused on besting their main rivals. “They don’t realize there’s a bigger competitor around the corner that can wreck everybody’s business model by introducing their own,” Mr. Balsillie says.
The music industry only needed three majors to team up to offer an effective downloading service like Apple’s. But two of them couldn’t even reach a deal. So Apple, which produces no music and employs no musicians, swooped in.
“They were stuck in their existing competitive world, and tech preys on that,” Mr. Balsillie says. “They count on the entrenched guys being so stuck in their models that they don’t rethink [them], and they know they’re not really capable of topping them on the innovation front.”
quote:“Tesla validated the commerciality of the electric car and goaded major car makers the world over to get serious about them,” says Steve LeVine, a journalist and adjunct professor at Georgetown University whose latest book, Powerhouse, charts the latest efforts to build a better battery. “Apple’s entry is Tesla on steroids.”