Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Split: rehvimõõtude jutt
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: rehvimõõtude jutt   1 2 3  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
Vince
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
PlyVal64: Teine asi on üldse suurte 35-balloonidega liiklemine, mis lihtsal tongi ohtlik.
Ma sooviks ka oma väikese ajuga veenvat põhjust teada saada, mis selle ohtlikuks teeb? Minu Fordil all 38 tollised ja sõidan igal pool ning iga ilmaga, samas ei tunne, et külm higi otsaesist kataks liigeldes. Süüdimatu?
Rahustuseks ütlen, et ON porilapid ja ON koopalaiendid.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 17:00
PlyVal64
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
Vince:
quote:
PlyVal64: Teine asi on üldse suurte 35-balloonidega liiklemine, mis lihtsal tongi ohtlik.
Ma sooviks ka oma väikese ajuga veenvat põhjust teada saada, mis selle ohtlikuks teeb? Minu Fordil all 38 tollised ja sõidan igal pool ning iga ilmaga, samas ei tunne, et külm higi otsaesist kataks liigeldes. Süüdimatu?
Rahustuseks ütlen, et ON porilapid ja ON koopalaiendid.
Mine tee nendega üks põdrapõige kiiruselt 90 km/h!!! Ei taha proovida??? Ei tea küll miks... Aga see polegi oluline. Järjekordne tegelane, kes püüab väita, et autotehaste insenerid, ringrajasõitjad, rehvitootjad jne on lihtsalt idioodid ja ei tea asjadest midagi...

Kuskohast sai aga see tänane rattamõõduhullus alguse, on ka täpset teada: 1984 tuli välja HMMWV veljemõõduga 16,5X8,5 ja seal peal rehvid 37X12.5X16.5. "Hummer" oli kättesaamatu ja seda hakati igatemoodi jäljendama, sest nii tundus õige olevat. Sinnamaani olid "mutt'id", Iltised, UAZ'id jne väääga kaugel laiadest rehvidest, sest neil pole tegelikkuses nii suurt otstarvet.
Muuseas, väidetavalt esimesed ülispetsiaalsed mudarehvid tehti üldse ise dragi rehvidest ja seda tehakse tänaseni, näiteks nii:

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 17:20
1 edit. Last edited 19.02.2015 at 17:21 by PlyVal64
berg_CSG
  
Split: rehvimõõtude jutt
toon näite:
Eelmine nädal üks klient tõi leedust vana Audi S4 (C4). Läks arki registreerima, kuid ei lastud läbi sest rehvimõõt oli laiem kui tehasepoolt lubatud velje tollid aga klappisid. Minu jaoks hämming, kuna erinevus oli minimaalne ala 205 vs 225 laius. Audi esindus aga nö luba ei väljastanud, et rehvimõõte muuta. Niiet ega esindus mingile vanale rondile mingeid tõendeid ei väljasta arki jaoks.
Endal ka vanal patrolil 37" mudakad all, vist võin und näha nende legaliseerimisest.
Valiantil passis vapsee 185/75/13 :D


____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 20:47
Vince
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
Mine tee nendega üks põdrapõige kiiruselt 90 km/h!!! Ei taha proovida??? Ei tea küll miks... Aga see polegi oluline. Järjekordne tegelane, kes püüab väita, et autotehaste insenerid, ringrajasõitjad, rehvitootjad jne on lihtsalt idioodid ja ei tea asjadest midagi...
See oli nüüd küll üsna veenev argument. Mine tee "põdratest" kasvõi tavalise Jeep Cherokeega. Millel originaalmõõdus rehv all. Peaks olema vist 225/70R16. Tahad proovida??? Ja sääraseid autosid võiks ju veel soovitada. Aga see polegi oluline. Järjekordne tegelane on vast ise nii tark juba.
Lisaks siia väikse märkusena, et huvitav, kui palju on neid, kes ei raatsi/jaksa endale korraliku talverehvi ega ka suverehvi soetada. Sellegi poolest ronitakse selliste "rehvidega" tänavale ja liiklusesse. Mina parem ei mõtlegi sellele...
See, et see kümmekond trucki siin 35 ja rohkem tolliga ringi vurab, on küll väiksest sõrmest välja imetud "probleem" ja jätab rohkem mulje, et antud diskussiooni algatajal on vist mingi jonnituju peal :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 20:51
ERAK
  
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
vvt: Järgmine asi, mida legaliseerima asutakse, saab vast olema lubatust tumedamaks toonitud esiuste klaasid, sest nende arv linnas hakkab ka kasvama üle talutavuse piiri



Üle talutavuse piiri... :D dziizaz, millega mõni end vaevab- kellegi suvalise võõra autol on toonitud esiuste klaasid ja sa tunned end ebamugavalt? :kill ...sellisel juhul Dubaisse ei soovita puhkama minna- lõdvestumise asemel sisiseksid vihast, sest igal sammul on tumedate esiuste klaasidega autod :D

Kunagi olin ühes Tallinna suurettevõttes klaaside kiletajana tööl ning siis sai kahe töö vahel igavusest/ajasisustuseks oma Polojunnil lisaks tagumistele klaasidele ka esiuste klaasid ära toonitud- väga hea oli sõita, ei häirinud ka pimedas ja eriti tõhus oli olukoras, mil keegi regullimata/täis/xenontuledega taga otsustas sõita siis toonklaas pehmendas peeglisse sirava valgusvihu silmale talutavaks :) Need tumenduskiled said peal olla vähem kui nädal kuniks tubli mendirajakas avastas need ja käskis kohapeal kiled ära rikkuda, trahvi siiski ei teinud. Samas Trans Am'il olid tumenduskiled peal mitu aastat ja need pidin eemaldama alles siis kui Rootsis T/A'd arvele läksin panema. Siin liikluses keegi tumedate esiuste klaaside eest ei nöögi- mendid ei ole kibestunud nagu Eestis. Besiktningust (TÜV) ilmselt läbi tumendatud esiuste klaasidega siiski ei saaks.




____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 21:23
olevtoom
 
Split: rehvimõõtude jutt
Teate, mul hakkab pikapeale ära viskama -- mendid ja mendid ... Kus kuradi kohas teie elate? Mina olen vähemasti viimase 15 aasta jooksul Eestis kohtunud ainult politseinikega ja mitte ühegi mendiga. Kahtlustan, et asjasse on segatud kutsast ja külast rääkiv eesti vanasõna.

Ning Jesperi mõne postituse tagusele jutule kirjutan kahe käega alla.


____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 22:55
berg_CSG
  
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
olevtoom: Teate, mul hakkab pikapeale ära viskama -- mendid ja mendid ... Kus kuradi kohas teie elate? Mina olen vähemasti viimase 15 aasta jooksul Eestis kohtunud ainult politseinikega ja mitte ühegi mendiga. Kahtlustan, et asjasse on segatud kutsast ja külast rääkiv eesti vanasõna.

Ning Jesperi mõne postituse tagusele jutule kirjutan kahe käega alla.


Nõus! Politseiga pole probleeme olnud!

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 00:28
viplala
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
berg_CSG:
quote:
olevtoom: Teate, mul hakkab pikapeale ära viskama -- mendid ja mendid ... Kus kuradi kohas teie elate? Mina olen vähemasti viimase 15 aasta jooksul Eestis kohtunud ainult politseinikega ja mitte ühegi mendiga. Kahtlustan, et asjasse on segatud kutsast ja külast rääkiv eesti vanasõna.

Ning Jesperi mõne postituse tagusele jutule kirjutan kahe käega alla.


Nõus! Politseiga pole probleeme olnud!

Kahjuks on neid mendikarja sees piisavalt väike osa, et mõnega neist elu jooksul kokku puutuks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.02.2015 at 01:24
v6sa
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
viplala:
...
Kahjuks on neid mendikarja sees piisavalt väike osa, et mõnega neist elu jooksul kokku puutuks.

Karmavõlg?

Ei saa nuriseda. Pea poolesajast kohtumisest meenub kaks peast miilitsat. Ja ma ei ole eeskujulik liikleja...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 12:19
Märt
Split: rehvimõõtude jutt
No kui juba kõike keelata, siis peaks ka uunikumid keelama, kuna neil pidurdusmaa tänapäevasest liikurist palju pikem. Sarnasel on paljudel veel taga ka punased suunad, mis kohe täitsa vastuvõetamatu on. Ja kui veel viriseda, siis isegi katalüsaatorit pole..
:)

/virin off/
Ma küll ei tea sitapildusmises maanteel midagi hullemat rekkast, kuid neid ei keela kahjuks keegi...
Elage ise ja laske teistel elada võiks ju olla mõnda aega elu moto ja oleksi elu kergem:)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 13:23
krss
  
Split: rehvimõõtude jutt
Siin kunagi ühte quattrot "diisel maasturiks" (pildil veel originaalvedrustusega, kangemad vedrud ja kummiklotsidega tõste tulid hiljem) ümber ehitades palusin need asjad ARKi tehnoosakonnas endale selgeks teha, mida ma võin, mida ei või ja mis peab olema märgitud ümberehitusloal. Vastus oli lihtne: sõiduautole ei näe nemad vajadust tehnilisse passi rehvimõõtude sissekirjutamiseks, nemad (ja üv) ülesanne on kontrollida seda, et rehvid ei ulatuks tiivakoopast välja ega käiks kuhugi vastu, minul pole aga tiivakaare kuju muutmiseks ega tiivakoobaste avaramaks ehitamiseks eraldi luba vaja. Täpselt nii tegingi, täpselt selliseid asju ARKis ka kontrolliti (lisaks mootorivahetusega kaasnevale tehnilisele poolele pluss sellega kaasnevale paberimajandusele), paljude aastate jooksul ülevaatusel rehvide osas kobisemist polnud. Kusjuures ma ehitan pidevalt kõiki autosid samal moel ringi (avaramad tiivakoopad ja suuremad rehvid), ikka tuntakse huvi ka ametivõimude poolt, seadusi lugedes on alati rahunetud. Alles kuu aega tagasi tegin näiteks oma talverallikaga sedasama, suuremate esirataste mahutamisega on alati rohkem probleeme ja ka ülevaatusel kontrolliti - tühjalt vastu ei käi, kaks minusugust paksu esiistmetel käib hüpates ikka vastu, aga seda olukorda õnneks üv ei simuleerita :D

____________________________
Hobiautosid kokku üle 1000kW. Juba Einstein teadis, et aeg kulgeb seda aeglasemalt, mida kiiremini me ise liigume.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 13:27
1 edit. Last edited 20.02.2015 at 13:29 by krss
vvt
  
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
Üle talutavuse piiri... :D dziizaz, millega mõni end vaevab- kellegi suvalise võõra autol on toonitud esiuste klaasid ja sa tunned end ebamugavalt? :kill ...sellisel juhul Dubaisse ei soovita puhkama minna- lõdvestumise asemel sisiseksid vihast, sest igal sammul on tumedate esiuste klaasidega autod :D

Valge ilma elu üks alus ongi, et kodanikud peavad ise kinni ühiskonnas kokkulepitud reeglitest, mitte ei kompa kogu aeg lubatu piire ja mängi rebelit. Ja kui keegi ei pea, siis koputatakse sulle ülale. Näedsa, Rootsis polnud kah lubatud, kuradi politseiriik, eksole. Postsovjeti tegelastele on aga tarvis kulutada ühiskonna raha, et neid vähegi vaos hoida. Võibolla see seletabki, miks Skandinaavias ei käi politsei sulle ajudesse igasugu puhumise, turvavööde või tont teab mis kampaaniaga, mitte et seal oleks asi rebel, vaid inimesed suudavad end ise, pideva peetimiseta vaos hoida. Esimeste küljeklaaside minimaalne valgusläbilaskvus 70% on üldiselt üle Euroopa kehtiv (tehase toonklassid on tavaliselt 75% peal sama asja pärast). Ei ole lubatud kusagil sinna mingeid kilesid lisaks panna ja kui paned, siis katkud neid ülevaatusel samamoodi nagu siin.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 15:38
charger
Split: rehvimõõtude jutt
Turvakilega võid lamineerida, aga see võib ka kuni 5% läbipaistvust maha tõmmata.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 16:04
otsiabi
 
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
vvt:
quote:
Üle talutavuse piiri... :D dziizaz, millega mõni end vaevab- kellegi suvalise võõra autol on toonitud esiuste klaasid ja sa tunned end ebamugavalt? :kill ...sellisel juhul Dubaisse ei soovita puhkama minna- lõdvestumise asemel sisiseksid vihast, sest igal sammul on tumedate esiuste klaasidega autod :D

Valge ilma elu üks alus ongi, et kodanikud peavad ise kinni ühiskonnas kokkulepitud reeglitest, mitte ei kompa kogu aeg lubatu piire ja mängi rebelit. Ja kui keegi ei pea, siis koputatakse sulle ülale. Näedsa, Rootsis polnud kah lubatud, kuradi politseiriik, eksole. Postsovjeti tegelastele on aga tarvis kulutada ühiskonna raha, et neid vähegi vaos hoida. Võibolla see seletabki, miks Skandinaavias ei käi politsei sulle ajudesse igasugu puhumise, turvavööde või tont teab mis kampaaniaga, mitte et seal oleks asi rebel, vaid inimesed suudavad end ise, pideva peetimiseta vaos hoida. Esimeste küljeklaaside minimaalne valgusläbilaskvus 70% on üldiselt üle Euroopa kehtiv (tehase toonklassid on tavaliselt 75% peal sama asja pärast). Ei ole lubatud kusagil sinna mingeid kilesid lisaks panna ja kui paned, siis katkud neid ülevaatusel samamoodi nagu siin.

et siis lõikame kõik standarditele vastavaks? :)


____________________________
'64 T-bird
'71 F100
'74 Charger
'86 STW

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 16:28
vvt
  
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
charger: Turvakilega võid lamineerida, aga see võib ka kuni 5% läbipaistvust maha tõmmata.

Pidasin silmas tegelt toonkilesid - tehase klaaside läbilaskvus pole teps mitte 100% ja kui klaas on mingi vaevumärgatava sinise või pruunika tooniga (euroopa autodel on üsna levinud), siis nendel olen katsetanud - läbipaistvus on mingi 75% kandis, st üsna kübeke üle miinimumi, isegi selle turvakilega saab siis ebaõnne korral napilt lati maha ajada. BMW E28 kerega (81-87) olen katsetanud nii tehase pruune kui rohelisi ja mõlemad olid nibin nabin normi sees, muud nii põhjalikult pole uurida viitsinud.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 17:24
Vanaisa
  
Moderator
Split: rehvimõõtude jutt
Ja mis see rehvimõõtudesse puutub?

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 19:21
Jesper
 
Split: rehvimõõtude jutt
No aga see ongi ju normaalne lähenemine, kui ümberehitusele natukenegi mõistusega ja tehnonõuete mõtte kohaselt läheneda, siis saabki märked passi ja kõik on korras.

Mind isiklikult ei häiri sõidukite ümber ehitamine kui selline üldse, vastupidi - pigem on totter see soov iga asjaga riigile "ära panna", samas kui legaalsed võimalused on olemas.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 20:52
Madlobster
Split: rehvimõõtude jutt


quote:
Jesper: Pigem see on ikka niipidi, et mingile teatud seltskonnale on lihtsalt eluliselt vajalik midagi valesti teha, kuitahes jabur see ka ei oleks. Alguses olid kõigil tavalised tuled, siis tuli panna illegaalsed xenonid. Siis tekitati võimalus legaalselt xenonitega sõita ja kohe oli vaja need ära kustutada ja udukad põlema panna, sest järsku hakkasid pirnid hirmsasti kuluma. Okei, seadusandja tuli vastu ja legaliseeris udukad päevatulede asemel, pärast mida hakkasid udukad jubedalt voolu võtma ja tuli toppida selle asemel mingid talvel praktiliselt nähtamatud LED ribad stange sisse. No ja kui nüüd neile ribadele ka vastavad märgistused ja asjad seadusesse sisse pandi, siis ilmselgelt see seltskond võttis kurbusest pudeli viina ja hakkas uut asja välja nuputama, mida siis varsti tänavatel näha saab.

Nüüd kui suured ja laiad rehvid kuidagi legaliseerida, siis olen täiesti kindel et järsku on vaja kõigil hoopis kitsastega sõita, ja kui siis kitsad legaliseerida on hädavajalik paigaldada topeltkitsad või tont teab mida järgmist :)




Siin on kodanik tross nagu mingi oss, kes millekagi rahul kunagi pole ja viinapudeli ääres koguaeg kurvastusest uusi asju välja mõtleb. Ja neid iga hinna eest kõikide meelehärmiks legaliseerib. Et ei või siis sõita stock masinaga ja peab neid kuradi balloone endale alla kruvima.


quote:
Jesper: No aga see ongi ju normaalne lähenemine, kui ümberehitusele natukenegi mõistusega ja tehnonõuete mõtte kohaselt läheneda, siis saabki märked passi ja kõik on korras.


Siin jälle isand tross pääseb ossi staatusest ja igasugu imevigurite ja häirivate tegurite legaliseerimine on täitsa OK tegevus
Te ikka ise saate oma muredest sada protsenti aru???

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 22:43
DevilDeVille
  
Split: rehvimõõtude jutt
Kodanik Madlobster vist ei saanud Jesperi jutu tuumale ülemäära täpsesti pihta. Legaliseerimise all esimeses tsitaadis on peetud silmas seda, kui mingi asi tehakse üleüldiselt legaalseks. Nuh, näitlikult umbes stiilis, et edaspidi pole vaja mikimaalt toodud liikuritele üksiktüübikinnitust teha.

Teine näide räägib individuaalsest sisulisest legaliseerimisest. Täpselt samas võtmes, et teen oma mikimaalt toodud autule üksiktüübika.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.02.2015 at 23:34
rommel
Split: rehvimõõtude jutt
Astro SS, alati polegi mõtet ideed otsida kohast kus seda pole?
Osa inimesi on lihtsalt vastu tuult kusejad ja vingujad. Mõni teeb "tuuningut" (selle asemel , et olematule mootorile mõni kilovatt juurde otsida värvib tuled mustaks ja topib laiad rattad alla mis koopast välja ulatavad, vastu koopa ääri käivad ja viltu vajuvad) ja vingub, et miilitsad nussivad, teisele osale on kogu maailm halb, pole vahet mida sa teed... Lihtsalt on tungiv vajadus vinguda kõigi ja kõige üle.
Tuuningmeestes on vähemalt niipalju positiivset, et nad tegelevad veel millegagi peale vingumise, teisele vastu tuult kusejate sordile tundub veel millegagi peale vingumise tegelemine liiga suure pingutusena :D

PlyVal64, monster truck-e hakati ehitama 60'date lõpupoole. Hummerist ei osatud siis veel undki näha. 70'ndatel hakkasid islandlased oma autodele suuri rattaid alla toppima, et lume peal kannaks (sellest kasvas lõpuks välja Arctic Trucks).
Mudarehvil ja mudarehvil on vahe ka. Kulpe tänavasõidu rehvideks pidada ei saa (sama poinless oleks võrrelda slikki ja lamelli). Samuti pole praktiline tõsisema M/T rehviga tänaval sõita (paljud võistlusrehvid pole selleks mõeldudki) päris mitmel põhjusel (müra, kütusekulu ja rehvi kiire kulumine).
Need rehvid millega sa põdratesti teha tahtsid on karjääri- ja kivironimisrehvid, tõsisemad mudahuvilised selliseid meie oludes ei kasuta (soomlased kasutavad offroadis päris palju selliseid sest neil on rohkem karjäärikatseid). Ja mudakate sihtotstarve on metsa- ning maastikusõit kuid nendega võib ka (vajaduse korral) tänaval liigelda. Tava jeepide popimad M/T margid on meil Cooper STT ja BFG MT ja BFG MT 2. Võistlusautodel on Bogger ( Super Swamper TSL) ja "traktor" populaarsemad.

Kui mul on vaja metsast välja tulla ja linnapoest midagi osta siis ma ei hakka selle pärast rattaid libedate vastu ringi viskama... Kui mõni vihast rohelisele tüübile see ei meeldi siis ausalt öeldes võib ta minu poolest iseenast imeda.

____________________________
ex Ram '04
ex Taurus '97
god hates us all

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2015 at 10:00
1 edit. Last edited 21.02.2015 at 10:24 by rommel
ivoalaska
 
Split: rehvimõõtude jutt
Küll natukene OT aga kas keegi teadjamatest oskab kommenteerida, miks näiteks on keelatud katmata rattad? Ma mõtlen eelkõige rodidel ja muudel sarnastel liikuritel? Kas sellel on mingi oluline põhjus või on see nii, kuna kunagi nõnda otsustati ja las siis jäädagi?
Teinekord on põhjendatud kriitika seadusandjate suhtes õigustatud, kuna elu ja ühiskond arenevad ja seadused peaksid sellega kaasas käima. Kriitika peaks nendele kitsaskohtadele tähelepanu juhtima.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2015 at 10:15
madis
Split: rehvimõõtude jutt
Katmata ratas. 100kmh, kivi satub mustri vahele ja lendab ETTEPOOLE kiirusega 200kmh ehk 55m/s, mis on pehmelt öeldes juba päris kuri mats.

Sellest peaks juba piisama..

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2015 at 11:02
mrtn
Split: rehvimõõtude jutt
Kui ma veel alla meetri olin, räägiti juhtumist, kus veoka paarisrataste vahelt poolik telliskivi žigullimehele pähe lendas. Ma ei julge kuidagi kinnitada, et see linnalegend polnud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2015 at 11:31
Madlobster
Split: rehvimõõtude jutt
Ai minul pole mingit muret :)
Jesperit tsiteerisin sellepärast ... ah las olla, kes tähelepanelikumalt on lugenud sai nagunii aru. Kes ei lugenud ei loe ka seda :)
Kokkuvõte on see, et mind ei häiri ei xenonite, ledide, udukate legaliseerimine, ei häiri mind ka ossi lada tume küljeklaas ega suurte ratastega maastikusõiduk ja isegi asjaolu, et viimased pole legaalsed.
Tõenäosusteooria kohaselt saan oma tuuleklaasile kivi mõne rekka või madallendur bemmi käest pinnatud teel kui ilma porilapita tõstetud jeebult. Ma ei taha öelda, et ratta katmise nõue kuidagi vale oleks. Aga pidev ulg teiste kallal, on selleks suurem ratas, ledist udukas või nr tuli või tõrvatud küljeklaas vms on veider ja siis ka ei ole hea kui tõrvatud küljeklaas peaks legaalseks saama, sest tõenäoliselt peavad tumedate küljeklaasidega vennad hakkama viina jooma, et outlaw staatus kuidagi taastada. (aga ma arvan, et ma ei lase ka sellest ennast häirida)
Ja ei lase ma ka politsei või mendi nimetusest ennast häirida, sest kokkupuuteid on mõlematega olnud.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2015 at 13:49
Lowrider
Split: rehvimõõtude jutt
quote:
DevilDeVille: Kui juba rehvijutuks läks, siis mind ajavad öökima igasugu mõrapeade liikurite leednumbrituled. Ilmselt räägib minus puhas kadedus mudugi :D
Mul on juba paar aastat leednumbrituled ja täitsa meeldib ka niimoodi :D Ju siis puhta mõrapea kohe!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.02.2015 at 21:21
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Split: rehvimõõtude jutt   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.