Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Raamide ja kerede sobivus
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Raamide ja kerede sobivus  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Kas kellelgi on kogemusi raamide vahetusega.Konkreetselt huvitab,kas Fleetwoodi ja Caprice raamid on 1:1 vahetatavad või ei,st kas poldikohad ja muud tähtsad mõõdud kattuvad või ei.Kui ei siis kas keegi on modinud?Googeldades sain vastuseks et peale telgedevahe erinevuse pole vahet,samas ei tuvastanud seda,kui suur see vahe on.Kuna mul kindel plaan oma Caprice algosadeks võtta ja taastada,siis ei tahaks enne Fleetwoodi paremas seisus raamist loobuda,kui vastus käes.Eks õige oleks muidugi ise alla ronida ja mõõta,aga see ka päris vaevarikas ettevõtmine.

____________________________
May the spring be with us!!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2015 at 22:55
1 edit. Last edited 13.01.2015 at 23:04 by 2TEP60
DevilDeVille
  
Raamide ja kerede sobivus
Teljevahe on 3086 vs 2946, enesestmõistetavalt käkuläku kasuks siit ka väike vihje - see 14 cm pikem siseruum pole mitte teps ebaoluline mõõde.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.01.2015 at 23:23
Indrek_S
 
Raamide ja kerede sobivus
Ei pretendeeri küll lõplikule tõele, aga kui fleetwoodi raam tagaistuja jalge juurest vastavalt lühemaks teha, siis kõik kinnituskohad Caprice kerega kattuvad.

____________________________
not done until it's done

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2015 at 11:33
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Ilmselt siis on motakas raamid korvuti panna ja ehitada lyhemaks jah..

____________________________
May the spring be with us!!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2015 at 14:04
ivoalaska
 
Raamide ja kerede sobivus
Kas Caprice raam nii läbi, et paigata pole võimalik? Ma muidu tean, kus kuuri taga vedeleb üks B-body, mille omanik on nõus vanaraua hinnaga loovutama. Kahjuks raami täpset olukorda ei oska öelda.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2015 at 14:08
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Kindlast saab lappida.aga kuna mul see fleetwood vedeleb.siis oleks vast motekam see ara kasutada.too on pmst roostevaba.ega jutt juhuslikult punasest pontiacist kai?

____________________________
May the spring be with us!!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2015 at 14:26
ivoalaska
 
Raamide ja kerede sobivus
Jutt ühest Olds Delta 88st käib, millelt ise ka mõnda osa nillin. Kui sul raamide lõikamise kõrvalt teemas viidatud jupp üle jääb, siis oleks huvitatud http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=41074

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2015 at 14:33
DevilDeVille
  
Raamide ja kerede sobivus
Kõnealune kädiläkk on kapriisist vähemalt 14 cm parem, sestap tundub suht seosetu idee hakata mugavamat olemist siseruumi kahandamisega hävitama. Ilmselt on ka sõiduomadused pikema teljevahe arvelt paremad.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.01.2015 at 15:25
hardtop
 
Raamide ja kerede sobivus
Kas soomest ei anna mõnda raami osta? See vahetus tundub minu vaatekohalt vaadatuna üsna nüri.

____________________________
Oled Pontiaci huviline? Kliki siia http://www.originalho.com/HOStory.html või http://originalho.com/

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.01.2015 at 21:38
kaedoo
 
Raamide ja kerede sobivus
Vaadates Sinu meisterlikust, võiksid kahest ühe teha. Minu Caprice raam lapiti korralikult. Edu ! :beer

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.01.2015 at 23:07
2TEP60
  
Raamide ja kerede sobivus
Mul on juba raam pmst olemas,järgmine nädal vean ühe doonormqasina kohale ja mitte Soomest.Kädiläkk on enampakkumisel...

____________________________
May the spring be with us!!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.01.2015 at 03:14
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Raamide ja kerede sobivus  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.