Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttu Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:taaniel: Ei no mina olen teie mõlemaga nõus. Aga kipperis saavad kulpi vaid jahisõitjaid või siis väga väga äärmisel juhul alu kaatri tüübid. Samas ma pole nõus väitega, et Regal päris säästubränd oleks, sellest on ikka hulk odavamaid tootjaid nii siin- kui sealpool ookeani.
See on lihtsalt absoluutsena toimiva fakti kuiv konstanteering, ei muud! Lihtsalt mistahes veesõiduki puhul on alumiinium über alles.
Sai siin isand wagoneeriga ka telefonitsi pikalt räägitud ehk Mees küsib vähe tõsisemalt nõu kui lihtsalt niisama suusoojaks.
Ja tema puhul, seda koos realistlike mõtete ja soovidega, pole küsimus kas Regal, Bayliner, Bavaria (see on odavbränd) või Alunaut, asi on kordi keerukam ja ,muidugi sõltub lihtsalt rahalistest võimalustest! Ning üldjoontes võib kas need glissivad lustikummutid ära unustada, tuleb need mõistlike merediislitega varustada (minu soovitus oli tuua üldse BB'ga, parem twin-BB'ga isend ja see siid diiselmarineerida) või leida kompromiss meresõiduomaduste, kütusekulu, elamisomaduste ja hinna vahel. Üldiselt on nii, et Eesti kaatrimeestega on suhteliselt "raske" - teadmised on suheliselt nullilähedased ja pikemat perspektiivi ei omata. Muidugi on ka neid, kes oma glissivate bensukateldega plastpaatidega teevad pikemaid perepuhkuseid Eestist pisut kaugemates sadamates, siis on neid hirmus vähe.
Aga noh, ma lähen Düsseldorfi ja lisaks purjekatele vaatan ka sellised üle. Mitte, et ma neid siiani omajagu näinud poleks... Lihtsalt enamasti on hind see, mis edeva eestlase tõsisematest kruiseritest eemal hoiab. Teine asi on ju see, et "üks õige kaatrimees" keeldub täpselt sellise katlaga mootorpaati omamast:
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttu10 sõlme on sobilik kiirus vaid kaltsmootorile (loeurjed) aga diislist muudetud hobujõud peaksid ikka paati edasi liigutama ca 20-25 sõlmega,
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.12.2014 at 16:07
quote:Astro SS: 10 sõlme on sobilik kiirus vaid kaltsmootorile (loeurjed) aga diislist muudetud hobujõud peaksid ikka paati edasi liigutama ca 20-25 sõlmega,
Nunuuh... Ja kuhu Sa sellise kiirusega siis sõidad ja kuhu jõuad? Kui suure pead Sa selle kiirpläristaja ehitama, et sinna need ulmekatlad installida, mingikski ohutuseks piisavad kütusetankid installida jne Jah, Rikaste Mänguasjad on teine teema, need on tõesti suured, ülikallid ja no natukene on sees ka mingitki olemise ruumi.
Regalist rääkides: Fokel ju oli selline, 255XL SB'ga. Tõsti tore oli mõnekümne minutiga Rohukülast Harilaidu, sealt Svibysse kihutada... ja siis tuli tugev tuul ning Svibyst Rohukülla vaevlesime 4-5 sõlmega. Ja ruumi ei ole seal sees üldse, kuigi ameeriklased on ka selles osas eurooplastest paremad, et on tavaliselt natuke laiemad ja kõrge kokpitipõrandaga.
Tahad, et midagigi sisse ka mahuks, pead kohe 30+ jalga vaatama hakkama. Aga "mittepiiramatu rahastuse juures" tuleb vaadata vanemaid. Näiteks sellise julgeks isegi isand wagoneerile soovitada.... ups, jälle alumiinium Sinna siis moodsad 1700-kuubikulised Isuzu-Merc diislid MOPARi 318'te asemel ja rõõmu jagub kauemaks. Astro SS, kui tuntud merediislikunn, teed ära? Rahulik kruisikiirus tuleb 20 sõlme aga tunnikulu 8-10 toopi per katel. Mitte 50, nagu MOPARitega...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.12.2014 at 18:22
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuMul lapsepõlvest head mälestused kui Soomes Kotka ja Hamina ümbruses kõik väikesaared sõitsime vöörikajutiga puupaadiga.
Pillil oli peal mingi vanakooli 6 pütine ja kui pedaale kruttida , siis oli suutleine ka üle 20 sõlme kiirust tekitama, kruisimine oli ca 12-14 sõlme.
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuNeed pool-glissivad on ka toredad. Aga... Pigem siis emb või kumb, muidu ongi embkumb: käigulaine lükkab enda ümber üles, kulutab sellele meeletult kütust, selles pool-kõvas olekus pole enam ka ohutult juhitav aga võimsusnumbrile kohast tulemust ikkagi pole. On üks sellinegi praegu elustamisel, ka "soomlane" Kruvi on glissija sammuga, ahter ka aga tegu siiski selle "pooliku" variandiga, mis hakkab liigsuurel kiirusel tantsima, kui tõuseb "kiilule". Aga teiselt poolt on kõige klassikalisem ujuvjkereline klinkerplank-kalapaat, mis sitta ilma ja külglainet ai karda! Muidugi on a'la kruisikiirusel 8 või 12 sõlme oluline vahe, sestap püütakse hüdrodünaamilielt paremaid keresid teha, mis siis sama jõunumbri juures vähem kulutaksid (tühja). Uued praamid on ju peaagu käigulaineta liikujad. Need väga suured jan umbriliselt kiired mänguasjad on siiski enamuses pool-glissijad, ei suuda keegi neid ainult ahtrile ajada ja 80% kerepkkusest veest välja tõsta.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.12.2014 at 20:27
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuPly, ka teised on näinud erinevaid paate ja jahte. Vajadused on erinevad, selleks et merest rõõmu tunda, et pea olema võimeline 8 palliga merele minema.
Ma pole enne näinud, et sedavõrd tark, haritud ja elunäinud inimene suudab endast nii rumala mulje jätta. Korduvalt tõestatud mitms foorumis.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.12.2014 at 20:48
quote:taaniel: Ply, ka teised on näinud erinevaid paate ja jahte. Vajadused on erinevad, selleks et merest rõõmu tunda, et pea olema võimeline 8 palliga merele minema.
Usun ja tean aga 8 palliga ei minda merele (see on teine teema ja teised veesõidukid) aga 8 palliga peab sealt tagasi saama. See on suur vahe. Ja vajadused ongi erinevad: kel on vajadus siin kohapeal Naissaare vahet käia või üldse on kaater autotee pikendaja mis siis tõesti peab iga ilmaga seda teha suutma, kes tahab laste-naistega pikki tiire teha, kes lihtsalt edvistada, kes kala püüda, kes lihtsalt käia. Ja üldse algab kõik pihta rahast ja vaat seda ei ole ma veel Eestis mitte kellegi näinud! Mingi masstoodangu Princess on "vaesuri" paat... autod on lihtsalt liiga odavad, et nende järgi midagi arvata ja Veyronit meil pole Ja nii ongi Eesti veesõidukid üldiselt see, mida suudetakse omale osta - just suurte osas. Väiksemat mõõtkava lastakse ka rätsepatööna teha. On mõned üliharvad erandid õnneks ka suuremas pikksuklassis. JA nii tehaksegi selleks mitte ettenähtud asjaga seda, mis ei ole mõistlik.
Muuseas, sellest ei piisa, et Sa näed paati või jahti. Selle otstarbest aru saamine, selliste omanikega vestlemine ja ka sellistega sõitmine on veel järgmine teema. Ma võin või olen ka igasuguseid Belaze ja gigaekskavaatoreid näinud olla aga see ei tähenda, et ma nendest "aru saaks". Suur ja mahutab palju... Minu jaoks on ka traktor traktor, mõnel on lindid ja teisel neli ülisuurt ratast. Ka ju "auto" elik maismaasõiduk! Aga veesõidukitel on veel rohkem nüanse... ja kaatritest ma üldiselt nii palju ei jaga.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.12.2014 at 21:08
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuAga et asi ei jääks loba tasemele, tuleb alati soovitus lahti lahata: et siis Marinette 32, kuskohast on leitavad ja arvutatavad kõik olulised tarbimist puudutavad andmed.
Need siis on: 2X225 Hj 318CID MOPAR, ülekanne 1:1 ja "jõukindlate" sõuvõllidega (mitte jura-jalgadega), propellerid 14X11 tolli, kruisikiirus 3000 rpm juures 21,5 sõlme, propellerite läbilibisemine sellel kiirusel 31% ja kulu 72 liitrit tunnis ehk 36 lirtsu/katel. See on väga "öko", sest paadi enda kaal on väike - ~4700 kg, reaaluses varustatuna pigem 5000 kg.
Normaalne sellise suurusklassi veesõiduki hooaja läbisõit võiks olla 1000 miili, mis on üks nädalane tiir perega Läänemerel! Kogu tripi keskmine kiirus tuleb näiteks 20kn, ehk reaalselt sõidad 50 tundi! Keskmine kulu tuleb näiteks 70 liitrit ja teeme siis arvutuse: 50 X 70 X 1,2 euri = 4200 eurot on ainult rahakulu kütusele. Lisame kaimaksud, proviandi, maismaa lõbustuste kulud lastele/naisele - 5000 euri peab olema "üle", et suure kaatriga perega nädala jagu puhata. See oli üks nädal, oma suuruse kohta ülikerge (see on lisaks tugevusele ka alumiiniumi konkurentsitu pluss-pool) ja "ökonoomse" kaatriga. See on siis 100 euri tunnis maksab sellise kaatriga sõitmine, kuhu sisse pole arvutatud hooldusi, kodusadama kulu ega talvehoiustamist. Asja soetusmaksumus on veel omaette teema... Reaalne kulu tuleb kaks korda suurem ja seda ka, kui palju sõita! Aga kuna enamusel pole raha, tuleb hooaja reaalne sõidutunnni hind ulmeline...
Aga 50 meretundi on mittesittagi! Tund on tund ja elame, õpime, omandame kogemusi, harjutame jne vaid ja ainult tunnipõhiselt ehk AJApõhiselt. Jah, palju AEGA veepeal reaalselt sõites veedavad päravurridega moorpaadimehed, kus tunnikulu on ~20 lirtsu kandis, neid, kes kaatritesse 70-150 liitrit tunnis suudaks tuima kalanäoga Eestis valada ja näiteks 200 meretundi hooajaga kokku saada @ 20-25 knots, on parimal juhul mõned kümned. Kui sedagi... sest korraliku mahuka perekaatriga selline elunautimine maksab 20-40 tuhat eurot hooajaga! No ja uue sellise hind on ka kuuekohaline number.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 11:08
2 edits. Last edited 24.12.2014 at 11:14 by PlyVal64
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuMa ise küll üle 50 liitri tunnis ei tahaks paadile valada Lihtsalt siis hakkaks ka kulu juba suverõõmu maha suruma. Samas, kui oleks töö selline, et ainult nädal, kaks saaks paati kasutada, siis võiks olla ka 150 Kõik on suhteline.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 13:07
1 edit. Last edited 24.12.2014 at 13:15 by Rein000
quote:Rein000: Ma ise küll üle 50 liitri tunnis ei tahaks paadile valada Lihtsalt siis hakkaks ka kulu juba suverõõmu maha suruma. Samas, kui oleks töö selline, et ainult nädal, kaks saaks paati kasutada, siis võiks olla ka 150 Kõik on suhteline.
Absoluutselt nõus ja a'la jagades mingi teoreetilise oodatava kulu suures piires 6-kuuse navigatsioonihooaja peale, siis igakuine summa tuleb selline, et ka neid inimesi, kes käivad 5 päeva nädalas 8-17 palgatööl ja saavad sellist palka, et võivad rahumeeli omale suuremat kaatrit lubada, on ka kümneid, kui mitte sadu Eesti peale. Ei pea üldse "tuntud ärimees" olema. Aga selline "üldine tase" on see, et suured kaatrid seisavad. Ja mitte vaid meil, samamoodi ka kõigil naabritel. A'la siis samasugune iidvana aga ülikorralik, mis saanud uued õlipõletajad ja 8 hooajaga 210 tundi sõitu ... see on siis enamuse tegelik sõitmine! Muidugi seisvaid kaatreid tarbitakse rohkem, nende peal on kuradi mõnus suvel elada. Aga see pole sõitmine...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 13:48
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuNagu mul haagissuvila oli see hooaeg pigem külalistemaja ja enda väli köök Paadiga on ikka palju vahvam puhata. Tsikliga ka ainult 1000 miili tuli, pidi liigutama, et tihendeid elus hoida
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 13:56
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Rein000: Nagu mul haagissuvila oli see hooaeg pigem külalistemaja ja enda väli köök Paadiga on ikka palju vahvam puhata.
Hakkame aga tõele lähemale jõudma! Ja see on juba tõsine põhjus suurem kaater osta - see on odavam, kui mereäärset suvilat soetada! Selle juures säilub võimalus suvitada just seal, kus meeldib. Kogu küsimus ongi nüüd selles, mis kiirusega suvitamise asukohta saab või peaks saama muuta? Ja kumb on ujuval suvilal olulisem omadus, kas ruumikus või mingi üliharva saavutatav kiirus? Ja nii neid küsimusi muudkui kerkib ja kerkib... sest eks tuleb ju ka rahakotiga nõu pidada
Aga tahab kaatrihuviline ka tegelikult ringi sõita, kuhugile jõuda, midagi näha ja kodusadamas kokpitis sõpradega päikeseloojangu vaatamine ja/või kõpskingades tibide pardal "menetlemine" ei ole eesmärk, siis wagoneerile ja Tema sõbrale Astro SS'ile peaks olema kui rusikas silmaauku hoopis selline tõsine tegija Pere mahub kenasti peale maailma avastamiseks ja sõber ei vingu, et aeglane oleks ... lisaks tunnevad katelt ülima põhjalikkusega ning hind ei ole üldse suur. See oleks näide kaatrist-kaatritüübist, millega saab ka päriselt-päriselt sõita, milles on natukenegi eluruumi seikusteks ja mis otsekohe rahakotti ära ei mõrva. Lisapluss on see, et mahub kõigilt mõõtudelt kenasti kabeda kastika sabas talveks koju vedama, mis pole ka üldistes ülalpidamiskuludes üldse vähetähtis! Ja nii muudkui need nüansid tekivad.
Edit: PS: kui inimene tahab osta omale ujuvat suvilat, siis ei hakka ma kunagi soovitama, et osta purjekas. See on ju rumalus - süvis piirab ära enamuse lahedate sadamate ja ka sõprade/tuttavate külastamise võimaluse. Kaatriga tuled aga ka näiteks meile Österbysse sisse, elekter on ja suvitada saab. Aga selleks peab siit kilulinna sadamast jämme 55 miili sõitma, 2,5 tundi, jõhkrama kulutajaga 150-200 lirtsu läind nigu niuhti! Tagasi ka vaja...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 15:26
3 edits. Last edited 24.12.2014 at 15:33 by PlyVal64
quote:Rein000: Nagu mul haagissuvila oli see hooaeg pigem külalistemaja ja enda väli köök Paadiga on ikka palju vahvam puhata.
Hakkame aga tõele lähemale jõudma! Ja see on juba tõsine põhjus suurem kaater osta - see on odavam, kui mereäärset suvilat soetada! Selle juures säilub võimalus suvitada just seal, kus meeldib. Kogu küsimus ongi nüüd selles, mis kiirusega suvitamise asukohta saab või peaks saama muuta? Ja kumb on ujuval suvilal olulisem omadus, kas ruumikus või mingi üliharva saavutatav kiirus? Ja nii neid küsimusi muudkui kerkib ja kerkib... sest eks tuleb ju ka rahakotiga nõu pidada
Aga tahab kaatrihuviline ka tegelikult ringi sõita, kuhugile jõuda, midagi näha ja kodusadamas kokpitis sõpradega päikeseloojangu vaatamine ja/või kõpskingades tibide pardal "menetlemine" ei ole eesmärk, siis wagoneerile ja Tema sõbrale Astro SS'ile peaks olema kui rusikas silmaauku hoopis selline tõsine tegija Pere mahub kenasti peale maailma avastamiseks ja sõber ei vingu, et aeglane oleks ... lisaks tunnevad katelt ülima põhjalikkusega ning hind ei ole üldse suur. See oleks näide kaatrist-kaatritüübist, millega saab ka päriselt-päriselt sõita, milles on natukenegi eluruumi seikusteks ja mis otsekohe rahakotti ära ei mõrva. Lisapluss on see, et mahub kõigilt mõõtudelt kenasti kabeda kastika sabas talveks koju vedama, mis pole ka üldistes ülalpidamiskuludes üldse vähetähtis! Ja nii muudkui need nüansid tekivad.
Edit: PS: kui inimene tahab osta omale ujuvat suvilat, siis ei hakka ma kunagi soovitama, et osta purjekas. See on ju rumalus - süvis piirab ära enamuse lahedate sadamate ja ka sõprade/tuttavate külastamise võimaluse. Kaatriga tuled aga ka näiteks meile Österbysse sisse, elekter on ja suvitada saab. Aga selleks peab siit kilulinna sadamast jämme 55 miili sõitma, 2,5 tundi, jõhkrama kulutajaga 150-200 lirtsu läind nigu niuhti! Tagasi ka vaja...
Viimase viie postituse vasturääkivuste lōikes vōiks Plylt yldse nōu kysimata jätta kui mereliikurit osta.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 17:03
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuÄrge nüüd kaklema minge
Mul on paadi ostmisel olulised mõned asjad mida olen teistelt kaatri(6...8m) omanikelt uurinud.
Esiteks muidugi kaatri transportimine. Selleks on mul punane kastikas. Kaatri kaal peab jääma siis lubatud max haagise piiridesse(CE)
Teiseks kaatri slipitavus(vettelaskmise võimalused) mis väidetavalt sellise 6..8m paadikese puhul on veel suhteliselt mõistlikud. Selline 2000+kg kaaluva paadi vette liigutamiseks ei ole kraanat vaja.
Üks hea tuttav kes omale masu tipphetkedel 8m kaatri soetas pangalt ,näiteks ei hoia oma kaatrit vees kogu aja.
Samas ei käi ta ka lihtsalt niisama lahel kihutamas. Vaid üldiselt kui läheb, siis on mingi nädalakese minimaalselt kadunud. Vedukiks on ka chevy kastikas ja kui naaseb tõmbab slipist välja ja pargib koju aeda ära.
Samuti peab jälgima vist ka mingit laiuse parameetrit, et ei peaks mingeid lubasid hankima kui liigutada tahad või näiteks paat sabas Rootsi minna.
Ja no loomulikult ei saa üle ega ümber ka kütusekulust. Kui plaan pikemaid otsi teha siis võib väiksest vahest saada päris suur kopikas.
Sellest ka diiseldamise soov ja eesmärk.
Ega kui sul pere peal on siis sa vaevalt põhjagaasiga kogu aeg kihutad. Mingid sutsakad ikka vahest lased aga matkajate väitel väsitab see seltskonna suht kiiresti ära. Ehk liigud ikka sellise poolgaasiga. Iga paat pidavat erinev olema ja Soome kaatrimestega suheldes jäi pinnale,et pikematel sõitudel pead lihtsalt oma paati tundma ja leidma kõige sobilikuma kiiruse/kulu suhte. Rahalised vahed on märkimisväärsed. Idioodi moodi kihutades võidad pool tunnikest aga kaotad kosmilise koguse raha. Niipalju kui olen erinevate kaatri inimestega kes ka matkavad rääkinud, siis enamus neist on mu tippkiiuse peale naerma hakanud ja küsinud,et kus sul nii kiire on?
Ning,et kas sa tahad närve puhata või närvitseda. Vastudad ju oma pere/tuttavate eest seal kihutades.
Igaljuhul peab nüüd koha otsima kus omale load teha ja täieliku maarotina oma silmaringi merel toimuvas natuke avardada. Ok ,no ma olen ikka natuke siin lahel ja ümber aegna/naissaare ka liigelnud erinevate lootsikutega aga see ei ole päris see mida tahan. Tahan kodunt kaugemale
Järgmisel hooajal on plaan paar retke kaasa teha teiste kaatris,et aru saada mis ja kuidas toimib.
Aga kõigepealt load ja teadmised ning siis vaatab edasi. Loomulikult hoian ma sobilikel projektidel silma peal.
Eks pean ju ka omal hoovi kaatrile koha tegema kõigepalt Hetkel vist 5 hobiauto lisaks paadi soetamine võrduks sinna samasse kaatrissel elama kolimisega
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 17:53
1 edit. Last edited 24.12.2014 at 17:58 by wagoneer
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuPeaksid ikkagi Kipperi foorumisse kah teema tegema. Seal veeinimesi kindlalt rohkem ja pole seal mingit plastkaatrimeeste kiusamist. Saad kindlalt asjatundlikke soovitusi ning seda kõike ilma Ply kõiketeadvate ning kogumaailmapikaltsaatvate postitusteta .
Concord on plast ikka. Originaalis peaks ka V8 olema seal paeal(kas volvopenta või merc). Ehk paat on ka muudetud rahakoti sõbralikumaks.
Ja mootori valik igati hea Krt äkki ei peakski oma kastika kokku jooksnud mootoriplokki kuusankoskisse viima veel
Ratastega paat oleks ju lahe. Sõidaks koduhoovist mööda teed mere äärde ja olekski korras. Ja pärast jälle tagasi.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 20:54
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuMa momendil ehitan volvopenta mootoriga, vanemat miki kaatrit, ühele kliendile. Aparaat ise küll bensukas kuid kliendi huvi on mõnikord ainult laintes lanti loputada, seega pole kulu eriti tähtis. Rannas tõmbab kaatri kenasti treilale, ning ainus vajadus säilitamiseks on katusealune hoiuruum. Suveks peaks asi valmis saama ja ma ootan ärevusega esimest sõitu, kus ma kaasas pean olema, nagu garantii tehtud mootorile või nii
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.12.2014 at 00:50
Kaatri transport USA-st ja muud paadijuttuNatuke teemasse infi kah. Lasin autopraamil omale floridast auto tuua. Maksis 1300 eur koos 450 miili maatransaga. Küsisin huvipärast ka paatide kohta. Ütlesid ,et kui asi on treilal ja täpsed mõõdud saadan siis teevad ka pakkumise. Arvestades auto hinda siis ei tohiks ilmselt päris 100 000 krooni küll tulla.
Logistikafirma siis selline:
quote:wagoneer:
..
Esiteks muidugi kaatri transportimine. Selleks on mul punane kastikas. Kaatri kaal peab jääma siis lubatud max haagise piiridesse(CE)
...
Samuti peab jälgima vist ka mingit laiuse parameetrit, et ei peaks mingeid lubasid hankima kui liigutada tahad või näiteks paat sabas Rootsi minna.
...
Laiusega on EUs lihtne taks: 2,5 ei nõua lube kusagil, sellest laiemad võivad käia loa alla. Riigiti on erinevusi. Kõrgusega ei tohiks kaater lõhki minna, pikkusega võib pikema veduki korral juba probleeme tekkida. Levinud on maksimaalne autorongi pikkus on ju rammus 18 meetrit.
Massidega on tegelikult asjad pahasti. CE või mitte, O3 klassi haagis on üsna hinnaline vidinas ja nõuab juba veoki haakepead ja pidevatoimelisi pidureid. O2 haagisel on massipiirang 3500 kilo. Kaalub säärane lahja tonni (näituseks Respo säärane: http://www.respo.ee/et/Haagised/Tootegrupid/22/76/84 ) ja selga võtab 2600 kilo koormat. Eks natuke kannatab ka joonistada, kuid kolmetonnise eluskaaluga kaatrit säärasele ikka legaalselt selga ei istuta isegi RAMi sappa.
Ei salga, et jälgin isand wagoneeri haiguslugu äärmise huviga...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.12.2014 at 16:40