Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:Käiguvahetused on ka praegu juba nagu labidaga selga
See ei sõltu liinisurvest, vaid kickdowni survest.
Liinisurve on see, mida kasutatakse sidurite ja pidurilintide liigutamiseks.
Kickdowni survet moduleeritakse gaasipedaali abiga, miski throttle valve kaudu.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 12:11
quote:Käiguvahetused on ka praegu juba nagu labidaga selga
See ei sõltu liinisurvest, vaid kickdowni survest.
Liinisurve on see, mida kasutatakse sidurite ja pidurilintide liigutamiseks.
Kickdowni survet moduleeritakse gaasipedaali abiga, miski throttle valve kaudu.
Ma ei räägi kickdownist, vaid tavalisest 1>2 ja 2>3 vahetusest.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 12:42
quote:Käiguvahetused on ka praegu juba nagu labidaga selga
See ei sõltu liinisurvest, vaid kickdowni survest.
Liinisurve on see, mida kasutatakse sidurite ja pidurilintide liigutamiseks.
Kickdowni survet moduleeritakse gaasipedaali abiga, miski throttle valve kaudu.
Anna jeebus kannatust...
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 12:46
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboJah, kui eesmärgiks on 12-neid sõita. Mul seda eesmärki ei ole.
Kõik need "kanged" modid tähendavad minu arvates suuremat võimalust laiali lendamiseks ja kallimat remonti (nii nüüd, kui tulevikus), Eks see on kõik omavahel seotud masinavärk ju:
Suurem turbo = kõrgem boost = kangem kütus = rohkem võimsust = kõrgem stall = käigukasti rikked = auto seisab jne. jne.
Võtan eesmärgiks nö "mild" modifikatsioonid ja sellest juba piisab.
Veljo, sinus räägib ehe dragracer praegu, ja selleks otstarbeks kasutades on sul õigus. Kui aga jutt käib puhtverelisest tänavaautost, siis mina sellele libedale teele ei läheks.
(See on Syclone'i kohta - Typhooni puhul lisage ~0.5sek)
Edit. Jätame midagi tulevikus ka teha. Järgmine samm võiks olla siis Vortec kaaned, turbo vahetus ja käigukasti vahetus.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 13:40
6 edits. Last edited 14.11.2014 at 13:55 by anryo
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Suurem turbo = kõrgem boost = kangem kütus = rohkem võimsust = kõrgem stall = käigukasti rikked = auto seisab jne. jne.
Kui sa olid hädas liigse januga, siis tasub silmas pidada, et kõrgema stalliga muhv/turbiin tähendab ütlasi, et linnaoludes läheb veel rohkem kütet kaduma (loe muudetakse muhvi läbilibisemise läbi soojuseks, mitte liikumiseks).
Kui ma kunagi taoliste autodega kokku puutusin, siis need käigu- ja vahekastid krõmpsusid piisavalt tihendalt isegi turbovabade seeriamootorite otsas, seega su kartused veovärgi lagunemisest on põhjust küll.
Loomulikult iga tjuuningtöökoda soovib lihtsalt raha teenida, sa pead lihtsalt ise teadma, mida sa tahad ja mis mitte.
Kõige odavam ja tuleviku müügiväärtust silmas pidav lahendus on seal vast auto haruldust arvestades originaalkorras/maitsekate väiksemate modide piires püsimine.
Lihtsalt minu arvamus.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 13:59
Kui mõne muu jupi puhul on 2% enne "limit"-it hea, siis turbo puhul mitte. Kompressori efektiivsest osast oled ammu väljas mis hoopis vähendab mootori töökindlust.
Ehk kui plaan sinna kasti piirile sõita, ning turbo nagunii otsas on, siis sama taastamine on 100% mahavisatud raha.
"Mild turbo upgrade" annab töökindlust juurde ka ilma pihustite/kasti piirile sõitmata.
Konverteri upgrade arvestades, et mootor juba maas on on igati õige. Samas stalliga ma väga hulluks ei läheks. Kui torki juurde tuleb muutub stall iseenesest kõrgemaks. Pigem saavutaks selle kõrge stalli just niipidi Ehk tähtsamad osad uuest konverterist on furnace-brazed fins ja anti-ballooning plates. Stall on isegi kolmandajärguline.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 17:36
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboKonverter läheb Kadrinasse kontrolli / remonti.
Niimoodi on kõige kiirem ja saan jätta samaks kõik muud parameetrid ja tõsta vaid stalli natuke. Stock on 2100rpm - tõstame 2800'le.
Seda aga teen vaid seetõttu, et soovitus on ikkagi turbo taastasmise puhul turbiin suuremaks ehitada. 17g > 20g. Juhul kui see võimalik on. Vastuse saab järgmise nädala keskel.
Selleks ajaks mõtlen ka välja mis turbiiniga teha. Fakt on see, et isegi koos osa õliga oli see aga MEELETULT raske.... lähes 10kg kindlasti. Kas see on normaale 11" turbiini puhul?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 20:00
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboKas 2100 pealt 2800 peale liiga palju pole tänavale?
Kastikal mul turbiin ilma õlita 12kg on(tripple disk converter). Eeldatavasti on ta sul päris paks ka.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.11.2014 at 20:15
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboTäna saabusid taastatud turbo ja uus jagaja. Pildile jäi neist vaid esimene.
Nagu näha, siis selliseid juppe on lausa rõõm külge kruvida - näeb välja ja läigib nagu uus.
Sisselaske poolele sai +2mm suurem alumiiniumist ratas ja muus osas kõik kontrollitud ja taastatud. Töö kiire ja korralik. Soovitame.
Ja turbiini seisukohast arutasin igasuguste inimestega pikalt ja otsustasin, et jätan ikkagi stalli samaks. Originaalis on see 2100+ (osades kohtades isegi kirjas kuni 2300), mis on tegelikult niigi keskmisest natuke kõrgem. Ja kuna jõudu tuleb niikuinii rohkem, siis aitab madalam stall mul linnas mugavamalt / madalamal pöördel liigelda ja ka küttekulus säästa. Jah, kõrgema stalliga saaks kiirema auto – aga mul ei ole sellist eesmärki. Kui tulevikus läheb kaante vahetamiseks ja auto tundub aeglane, siis mõtleme uuesti sellel teemal edasi.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2014 at 16:08