Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - '93 GMC Typhoon, 4.3V6 Turbo Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboNii. Tehtud.
Rootsist leidsin omale lõpuks ühe korraliku ’93 GMC Typhooni.
Seerianumbrit nad ametlikult ei kanna, kuid vaikimisi kokkulepe on, et selleks loetakse VIN koodi neli viimast numbrit. Minu puhul siis #1266.
Eestis on peale minu auto veel vaid üks "päris" Typhoon, mis on on päris haruldast "teal" värvi, mida toodeti vaid veidi üle 100tk.
Wikipediast (http://en.wikipedia.org/wiki/GMC_Typhoon) võib igaüks pikemalt lugeda, kuid lühidalt mõned märksõnad selle mudeli kohta:
- baseerub Chevy (GMC) S10 / Jimmy / Sonoma jne. mudelil.
- toodeti limiteeritud seeriana vaid 1992.a. (2497tk) ja 1993.a. (2200tk), ehk kokku 4697tk.
- minu auto on nö. „black-on-black“ mudel (kõige levinum combo, muide), mida toodeti kokku 93.a. 1008tk (ja 92.a. 1262tk). Pole just üleliia palju?
- mootor on 4.3L V6 turbo (millel on vesi/õhk tüüpi intercooler) on võimsusega 280HP / 488Nm. Arvatakse, et võimsuse number on alahinnatud ja reaalsuses oli võimsus standardmasinal üle 300HP.
- pidev nelikvedu piiratud libisemisega tagadifferentsiaali- ja keskdifferentsiaaliga. Jõudu jagatakse vastavalt 35% esisillale ja 65% tagasillale.
- TH700R4 4-käiguline automaatkast.
- 16“ veljed, ABS, nahksisu jms. mis tänapäeval tunduvad elementaarsed, kuid 21 aastat tagasi oli tegemist luksuslike lisadega.
Auto läbisõit on hetkel 63 960 miili ja mina olen kolmas omanik – esimene oli sakslane Hans Joachim S. kuni aastani 2001, siis rootslane Nils Thomas Lennart J. kuni eelmise nädalani ja nüüd siis mina. Autoga kaasas olid kõik originaalbrožüürid ja isegi vanad Saksa ja Rootsi remondiarved ja ülevaatuse paberid, mille põhjal on hea veenduda läbisõidu õigsuses.
Aastal 2001 Rootsi saabudes oli muide läbisõit 56 788 miili, seega viimase 13a. on sõidetud alla 7000 miili.
Omal ajal reklaamiti seda mudelit isegi lausega „Kiirem kui Ferrari“ (0-60mph 5.3sek ja 1/4miil 14.1sek), sest tollastel Ferraridel (348 / Testarossa) oli kiirendus mõni kümmnendik aeglasem. Sama kiire kui Typhoon oli muide tollal Lamborghini Countach!
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboEdu selle masinaga. Peaks hamba irvele tõmbama küll. Sõna otseses mõttes hunt lambanahas. Ilmselt ka väga hea tulevikuinvesteering, sest hind vaevalt kunagi langeb, pigem kasvab.
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboAuto on seisnud mõned õhtud jah Olerexi juures - terased silmad teil. Aga samas, ega neist musti Typhoone vist palju liikvel ei ole ka? Palju meil neid on üldse kokku Eestis?
Muhus oli see must, mis oli päris logu. Siis samal omanikul oli veel üks roheline, mis seisis vist Imre juures? Need mõlemad said hiljuti müüdud. Siis noorel Teppanil oli aastaid tagasi üks ja Sepa Tom'il ka. Mis neist on saanud, ei tea. Minu andmetel ei ole ühtegi sõitvat siis nagu Eestis?
Aga noh, auto on ikka mõeldud sõitmiseks, seega mina ostsin ta kui igapäevasõidu auto - piisavalt eriline et eristuda, piisavalt ruumikas et ka midagi vedada kui vaja ja piisavalt võimas et saaks vajadusel ka natuke vajutada. Kõik olulised kriteeriumid täidetud!
Ja nagu arvata oligi, siis Karoli juures selgus, et ega seismine head ei tee ja seetõttu tuleb kogu pukside-õõtsade-šarniiride jms. kupatus ära vahetada. Usun, et siis saab kohe palju parem ka, sest praegu ikka logistab meie aukudes korralikult.
Proovin Usaraud.ee lehel ka autopäevikut jooksavlt pidada - nii on hea ka ise hiljem ülevaadet saada, et mis tehtud on saanud.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.09.2014 at 08:32
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboEdu hoidmisel, igas mõttes Sai isegi kunagi Teppani vana musta masinat uuritud ja viimasel hetkel alt hüpatud - oleks liiga palju tööd olnud, et vanast uut teha. Sinu oma selles mõttes hea variant, pole veel "äraaetud" hobune. Registri andmetesse tuleb suhtuda eelarvamusega, 1996.a Typhooni ei tohiks olemas ollagi.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.09.2014 at 09:51
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboRegister on jah selline naljaks koht-mul sõber sai endale Lincoln Town Car, mille mudeli tootmine lõpetati 1988, aga tehnilises passis ilutseb 1998-nuta või naera...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.09.2014 at 10:35
quote:anryo:Auto läbisõit on hetkel 63 960 miili ja mina olen kolmas omanik – esimene oli sakslane Hans Joachim S. kuni aastani 2001
http://en.wikipedia.org/wiki/Hans-Joachim_Stuck
Kui Pärteli loogika paika peab, siis on tegu ikka väga Tegija ja unikaalse autoga juba ajaloo poolelt.
Igastahes lahe elukas, selline "paras noore pere titeveo masin" Õnne-edu sellise pidamisel.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.09.2014 at 16:36
quote:Astro SS: Kas Typhoonidel on sama vahekast kui AWD Astrol?
Interneeduse väitel sama Borg Warner´i toodang: BorgWarner 1372 (Syclone)/4472 (Typhoon). Mõlemat pakuti ka Astrole. Erinevused kahe vahekasti vahel: Output shaft, length, and plantary inside.
Mis sa selle teadmisega peale hakkad?
Kui vahepeal see peldik müügis oli(Muhu oma) tekis endal jube tahtmine see endale saada ja kogu tehnika enda bussile installida . Kahjuks aga nagu ikka, kui oleks võimalus, siis pole vahendeid!
'93 GMC Typhoon, 4.3V6 TurboÕnnitlused ülilaheda liikuri soetamise puhul. Isegi sai kunagi veidi neid nillitud. Ise eelistasin tol hetkel küll Syclone'i, kuid ilmselgelt Typhoon on praktilisem daily driver'ina.
Kas plaanid ka mootorit veidi järgi aidata? Tean paari kohta, kus hulganisti asjaarmastajaid häid nõuandeid jagavad. Muuseas Rootsis üks tänavakõlbulik Syclone suudab rahulikult 1/4 läbida madala 8 sekundi ajaga ......
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.09.2014 at 09:09