Poster |
Message |
hunt |
Autogaas: :) või :( vol 2
Ma just kusagil aru saanud, et pihustitel suur tähtsus ja samas ka hinnavahe.
Isend, mida mina sihin omab 3,5 L V6 200 kw bensumootorit.
Kalkulaatorid väidavad tänaste hindade juures investeeringu tasuvusajaks 25 000 km.
Samas järelturul on gaasiseadme olemasolu sellisel saanil ilmselt suureks plussiks ....
ehk teisti öeldes - ilma selleta võib ta põlema panna, ehk lastekodu lastele kinkida.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2014 at 09:34 |
|
wagoneer |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: Astro-97: nohjah... inimesi on erinevaid...
vaatasin sinna kodukale korra. sellest ma küll aru ei saa, et 1,2L 40kw polo, mis on niigi 3 silkuga... ja sinnagi pandi gaasiseade
ma saan aru nendest teistest seal jah, suured maasturid, veokad, taksod jne.. ühtedel suured mootorid, teistel suured läbisõidud, aga Polo? kas tal piisavalt juba väike kulu ei ole.
Sorry OT aga oma silmaga nähtud Hollandist Eestisse toodud Smart(0,7L) millel oli täitsa töötav gaasiseade peal
Inimesi on lihtsalt erinevaid.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2014 at 09:52 |
|
johndoe |
Autogaas: :) või :( vol 2
See Hollandist tulev smart võib olla maksude optimeerimiseks tehtud või mõni paduroheline. Saksas pannakse gaasiseade peale et saada Euro4 märgist ja saaks oma vana autoga sõita linnas kus muidu ei saaks. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2014 at 10:14 |
|
wagoneer |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: johndoe: See Hollandist tulev smart võib olla maksude optimeerimiseks tehtud või mõni paduroheline. Saksas pannakse gaasiseade peale et saada Euro4 märgist ja saaks oma vana autoga sõita linnas kus muidu ei saaks.
Ma täpselt ei tea muidugi aga kas need 0,L autod nii ehk naa juba mingit moodi maksuvabastusega ei ole seal?
Antud smart oli muidu juba aastast 2011 ehk see peaks need euro4 normid uhkelt täitma.
Naljakas oli ainult see,et gaasibaloon oli nn. pagassis. Ehk siis esiistmete taga salongis
Sealt samast läheb ka luuk mootori hooldamiseks. Kuidas nad seda tegid ei oska aimata. Võibolla siis mootori hoolduse ajaks tõstetakse baloon välja.
Kahjuks tuli siin see süsteem eemaldada, kuna inimesel ei mahtunud golfikepid sinna taha ära muidu
Süsteemi ostsid ära mingid lätis gaasiseadmeid paigaldavad tegelased.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2014 at 15:45 |
|
jan22 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: wagoneer: quote: Astro-97: nohjah... inimesi on erinevaid...
vaatasin sinna kodukale korra. sellest ma küll aru ei saa, et 1,2L 40kw polo, mis on niigi 3 silkuga... ja sinnagi pandi gaasiseade
ma saan aru nendest teistest seal jah, suured maasturid, veokad, taksod jne.. ühtedel suured mootorid, teistel suured läbisõidud, aga Polo? kas tal piisavalt juba väike kulu ei ole.
Sorry OT aga oma silmaga nähtud Hollandist Eestisse toodud Smart(0,7L) millel oli täitsa töötav gaasiseade peal
Inimesi on lihtsalt erinevaid.
Tean Tallinnas ringi vuramas gaasiga Auriseid (takmisime gaasi kõrvuti), kui suhtlesin selle juhiga siis selgus et gaasiga sõites kulub raha küttele pea poole vähem kui bensiiniga sõites. Kui sellise autoga igapäevaselt elatist teenitaks siis ju mõte täitsa olemas. Mina tahan oma V8 lemmikuga sõita igapäevaselt ja miks siis mitte seda endale rahaliselt kasulikult teha. Muideks peale seda kui gaasiseadme autole peale pani suurenes kohe ka järgmise aasta või hooaja läbisõit.
Edu gaasiga kruisimisel.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2014 at 19:32 |
|
arzt |
Autogaas: :) või :( vol 2
Mina võin juba öelda, et gaasiseadme paigaldus oli hea investeering. Gaasikulu on jäänud vahemikku 13,5-20 l sajale, olenevalt liikumiskiirusest. Rahulikult kulgedes ikka odavam, kui sõiduautoga. Ja Astroga ongi mõnus rahulikult kulgeda |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2014 at 16:53 |
|
mart33 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Juttu siis gaasiseadmest kui hea ja nii edasi.....
mis maksab seade? tasuvus ajast ei räägi.pigem mida teeb mootorile....
seadme paigaldajad on piisavalt nahaalsed ja lõikavad kasu kõvasti vähemalt eestis.
konkreetsemalt :kus oled paigaldand...
mis maksis...
palju kordi oled käind seadme pärast remondis
kas kõigil neil autodel töötab seade perfektselt
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2014 at 12:59 |
|
jan22 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: mart33: Juttu siis gaasiseadmest kui hea ja nii edasi.....
mis maksab seade? tasuvus ajast ei räägi.pigem mida teeb mootorile....
seadme paigaldajad on piisavalt nahaalsed ja lõikavad kasu kõvasti vähemalt eestis.
konkreetsemalt :kus oled paigaldand...
mis maksis...
palju kordi oled käind seadme pärast remondis
kas kõigil neil autodel töötab seade perfektselt
Mis maksab gaasiseade autole pead ikka ise küsima erinevate paigaldajate käest ja valima selle kes sulle kõige rohkem sobib. Mina pole kellelegi reklaami teinud aga on teatud firmad kes oskavad seda teha ja on ka neid kelle tööga ei saa rahule jääda. Minu sõidukid sõidavad juba aastaid gaasiga ja pole mootori töös mingeid ebakõlasid avastanud. Kokku olen lasknud paigaldada kolmele masinale gaasiseadmed ja neist kaks on olnud siiani täiesti murevabad. Ühe autoga kolmest kahjuks nii hästi ei läinud, seda küll ainult gaasiseadme osas, auto ise täiesti sõidukorras ja mõõdab ka hetkel kenasti miile. Esimesena lasin paigaldada gaasiseadme bussile Tartus ja sellega läksingi alt paigaldaja osas, firma pani odavad ja kehvad komponendid, aurusti ja pihustid vajavd juba vahetust hetkel seadmel ls 50 000. Nüüd tuleb mul endal need kulud kanda kui tahan gaasiga sõita. Kummaline et kogu selle aja jooksul on seade töödanud ainult et mitte nii ökonoomselt ja haisu vabalt kui teistel masinatel. Korraliku seadme korral ei saa keegi aru et autol on gaasiseade kui kapotti alla ei näe või juhuslikult gaasitanklas ei näe. Vaatamata jamadele millega olen kokku puutunud olen täiesti kindel et järgmistele masinatele panen ka gaasiseadme, olenemata auto margist või mootori suurusest, sest kütuselt rahaline võit on kindel. Ainult et edaspidi plaanin uue auto liisingusse võtta millele on kohe gaasiseade paigaldatud, siis on rahaline võit veelgi suurem.
Minu autode (2 V8 ja 1 V6)gaasiseadmete paigaldused on jäänud vahemiku 1370-1883eur.
____________________________
Galerii: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=918506
http://www.matkaauto.com/
http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1276 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.08.2014 at 20:30 |
|
ramman |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: mart33: Juttu siis gaasiseadmest kui hea ja nii edasi.....
mis maksab seade? tasuvus ajast ei räägi.pigem mida teeb mootorile....
seadme paigaldajad on piisavalt nahaalsed ja lõikavad kasu kõvasti vähemalt eestis.
konkreetsemalt :kus oled paigaldand...
mis maksis...
palju kordi oled käind seadme pärast remondis
kas kõigil neil autodel töötab seade perfektselt
Lasin paigaldada Tartus ja maksma läks tiba peale 1300€. See sisaldas gaasiseadme hinda, paigaldust ja ka küünlad + juhtmed. Siiani vahetanud ainult korra gaasifiltrit. Paagi taseme anduri juhe tuli alguses järjekindlalt lahti, aga sai väikese kimbukaga kinni tõmmatud ja muud muret ei ole. Hinna olen juba tagasi teeninud ja mootor käib nagu kell. Õlivahetusel tundub vana õli puhtam(mitte nii tume) ka, kui enne gaasiseadet.
Kokkuvõttes väga rahul ja järgmist(t)ele ka gaasiseade peale.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.08.2014 at 07:50 |
|
partel |
Autogaas: :) või :( vol 2
Lootke siis, et Putin gaasikraani kinni ei keera!
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.08.2014 at 08:24 |
|
franz125 |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: partel: Lootke siis, et Putin gaasikraani kinni ei keera!
See rohkem maagaasimeeste mure,LPG-d saab kust iganes. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.08.2014 at 10:36 |
|
trs200 |
Autogaas: :) või :( vol 2
On keegi kursis, palju hetkel selle täiskomplekti juures on paigalduse tasu? Kas on üleüldse mõtet vaadata kasutatud seadmeid a la 4-500 euri 4-gen v8, mis mõnelt euroopast/inglismaalt romulasse toodud autolt maha keeratud? Iseenesest võiks seal nagu paigaldus olla piisavalt kallis, et jupid eeldaks sellise kulu juures olema kvaliteetsed. On mõni asjalik asutus, kus vaadatakse kasutatud seade üle ja antakse hinnang, mis seal hooldamist/vahetamist kohe vajab ja palju paigaldus maksma võiks minna? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.08.2014 at 23:08 |
|
ramman |
Autogaas: :) või :( vol 2
Lisa kasutatud 4-500 eurisele seadmele paigalduse ja seadistuse hind, lisaks veel ka paak, kui peaks olema vajadus suurema/teise kujuga paagile. Arvan, et kokku tuleb sul väike hinnaerinevus võrreldes uue süsteemiga. Pealegi, võib-olla pole enam seadme dokumente alles ja kuidas sa siis ta legaalselt arvele saad? Garantiid ka pole ja kui peaks vaja minema mingit varuosa, siis eksootililste viguritega võib see probleemseks osutuda.
Samas, kui on levinud seade ja heas korras, tuleb ikkagi hinnavõit. Selle võib kohe paaki kallata
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2014 at 07:45 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
mart33 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Mõtte ainet palju siis tegelikult seade maksab ....
http://www.agsiedlik.pl/set-kme.html
arvan et kõik leiavad omale sobiva seadme.... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.08.2014 at 19:49 |
1 edit. Last edited 28.08.2014 at 19:51 by mart33
|
cartmann |
Autogaas: :) või :( vol 2
Aga , kas keegi on lammutanud mootorit, mis on 4-5a s6itnud gaasiga. On samasugune kui bensiini/diisliga s6itnud mootor?
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2014 at 09:58 |
|
trs200 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Nagu mina olen aru saanud, siis on reaalselt kõige suurem probleem klappide ja klapipesadega. Kusagil trehvasin Prins(gaasiseadmete tootja) mingit tabelit, kus olid välja toodud mootorid, millega on edasimüüjad või kasutajad või paigaldajad täheldanud probleeme pärast gaasiseadme paigaldust. Kui netist otsida, siis leiab. Prinsil ja ka teistel tootjatel on välja töötatud erinevaid määrdesüsteeme klapipesade päästmiseks. Sattusin mingi Prinsi uuringu peale, kus nende süsteem vähendas oluliselt sisselaske(väljalaske klapi probleemi ei lahendanud) poolel tekkivat probleemi. Süsteem tundus pildi peal keeruline ja kallis. Igasse gaasipihustisse lisati mingi dosaatori abil automaatselt määrdeainet. Kui natuke lugeda, siis trehvab ka lahendusi, kus kaaned võetakse maha ja paigaldatakse uued kestvamad klapipesad enne gaasi peale minekut. Selge on see, et tegemist pole müüdiga ja probleem on, kui tootja isegi seda tunnistab ning sellega tegeleb. Samas on ehk ka küsimus selles, et millal kulumine muutub probleemiks=enam ei kompenseeri ja klapp lahti hakkab jääma. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.08.2014 at 10:58 |
|
ERAK |
Autogaas: :) või :( vol 2
kas kuskilt leiab mingit mõistlikku kalkulaatorit, mis annaks ettekujutuse kütusekulu võrdlusest bens vs CNG vs LPG?
Tänud ette.
Terv. ERAK
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.08.2014 at 21:47 |
|
partel |
Autogaas: :) või :( vol 2
Eks see kütusekulu ei sõltu niivõrd mingitest tabelitest, vaid sõltub ikka olulisel määral sinu paremast jalast!
Mis CNG vs LPG vahesse puutub, siis tean näiteks seda, et Tartu linnaliinibussid sõidavad CNG'ga ja seal peaks kütusekulu üsna oluline olema...
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.08.2014 at 22:05 |
|
ERAK |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: partel: Eks see kütusekulu ei sõltu niivõrd mingitest tabelitest, vaid sõltub ikka olulisel määral sinu paremast jalast!
Mis CNG vs LPG vahesse puutub, siis tean näiteks seda, et Tartu linnaliinibussid sõidavad CNG'ga ja seal peaks kütusekulu üsna oluline olema...
pedaali suruv jalg oleks bena, LPG ja CNG puhul ikka üks ja seesama
Huvitab CNG kuna siin läheduses on CNG tanklaid lausa 2 kuid LPG tanklad päris kaugel
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.08.2014 at 22:16 |
|
ramman |
Autogaas: :) või :( vol 2
quote: trs200: Nagu mina olen aru saanud, siis on reaalselt kõige suurem probleem klappide ja klapipesadega. Kusagil trehvasin Prins(gaasiseadmete tootja) mingit tabelit, kus olid välja toodud mootorid, millega on edasimüüjad või kasutajad või paigaldajad täheldanud probleeme pärast gaasiseadme paigaldust. Kui netist otsida, siis leiab. Prinsil ja ka teistel tootjatel on välja töötatud erinevaid määrdesüsteeme klapipesade päästmiseks. Sattusin mingi Prinsi uuringu peale, kus nende süsteem vähendas oluliselt sisselaske(väljalaske klapi probleemi ei lahendanud) poolel tekkivat probleemi. Süsteem tundus pildi peal keeruline ja kallis. Igasse gaasipihustisse lisati mingi dosaatori abil automaatselt määrdeainet. Kui natuke lugeda, siis trehvab ka lahendusi, kus kaaned võetakse maha ja paigaldatakse uued kestvamad klapipesad enne gaasi peale minekut. Selge on see, et tegemist pole müüdiga ja probleem on, kui tootja isegi seda tunnistab ning sellega tegeleb. Samas on ehk ka küsimus selles, et millal kulumine muutub probleemiks=enam ei kompenseeri ja klapp lahti hakkab jääma.
Ometigi mõne tootja tehas ju teeb ise ka LPG-le sobivaid mootoreid ja paneb ise juba tehases gaasiseadme peale. Kas seal on ka lisaõlitussüsteem peal juba või on mõned jubinad mootoris teistsugusest materjalist?
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.09.2014 at 08:10 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
franz125 |
Autogaas: :) või :( vol 2
Kui masinaga pidevalt lühikesi otsi lased ja tihti käivitamist nõuab siis on CNG-l eelis kui pikad sõidud siis vahet pole.http://www.gaas.ee/en/calculator/ Siin mingine tabel P.S.Nii öelda V põlvkonna seade ka ju olemas mis pritsib vedelat LPG-d ning aurustit ei vaja ja bensiiniga ette soojendamine jääb ära. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.09.2014 at 08:41 |
2 edits. Last edited 01.09.2014 at 15:32 by franz125
|
hents99 |
Autogaas: :) või :( vol 2
CNG kulu on suht suur, kg hind ise odav. Ehk väikse mootoriga on OK, suurema moto puhul eeldab suuuurt või suuri paake, mida on keeruline kuhugi ära mahutada. Seepärast on mõistlik osta aparaat, millel on tehasest CNG peal - paagiga on arvestatud. Ise on raske kohta leida.
LPG puhul on üldlevinud rattakujuline paak, mida CNG puhul olla ei saa. Eestis peaks olema CNG rõhk 200bar. Kohati on kuni 250bar. Eeldab silindrilist paaki.
LPG max 20-25bar.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.09.2014 at 09:44 |
|
partel |
Autogaas: :) või :( vol 2
Tuleb ikkagi eristada:
* Liitreid
* Kilogramme
Maagaas (metaan, CH4) on bensiinist 1000 korda kergem ehk isegi CNG'na 200+ bar'i all tuleb tank suur.
Seetõttu vist ongi asi rohkem rakendust leidnud suurematel asjadel, nagu bussid, rekkad, vedurid jms kuhu saab sobivad mahutid mahutada.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.09.2014 at 12:55 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
kenu |
Autogaas: :) või :( vol 2
Remondisin Volvot, mis oli eluaeg 12 a II gen. gaasiga sõitnud, silindrid olid ebaloomulikult palju kulunud, kõige hullem oli väljalaske klappidega, sisselaskeklapid lasid läbi, aga kahel väljalaskelapil olid ca mm praod sees, klapid olid täiesti põlenud. Rõngaid sai vahetatud aga silindrite ressurss sai 230 000 km läbi ja mootor läks prahimäele.
IV põlvkonna Fordil oli juba eelmainit klapikaitsesüsteem peal (piserdab spets õli sisselaskekollesse) ja asi märksa parem 220 000 km päält hakkas kiirendades hüppama nagu konn, kiskusin lahti, sisselaskeklapid korras, väljalaskeklapid lekkisid üsna mehiselt, pärast soveldamist oli kompressioon 14-15 kanti. Seega uuemad süsteemid mootorit enam ei lammuta.
quote: cartmann: Aga , kas keegi on lammutanud mootorit, mis on 4-5a s6itnud gaasiga. On samasugune kui bensiini/diisliga s6itnud mootor?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.09.2014 at 13:51 |
1 edit. Last edited 01.09.2014 at 13:53 by kenu
|
cartmann |
Autogaas: :) või :( vol 2
pm keerad siis j2rgmise omaniku jaoks auto perse kui gaasi peale lased kruvida. Toyota siin mingis telekanalis k6vasti propageeris gaasi kasutamist. Yhes6naga peale garantii aja l6ppu l2evad uued autod taastamisse. V6i tuleb uute seadmetega nn lisa6litus vms?
____________________________
Ford F-250 Harley Davidson edition 6.0TD
FastFordRacing |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.09.2014 at 12:17 |
|