Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2 Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Tabletop momendi kõver on kõikidele turbomootoritele omane, võta ükskõik milline. Vähemalt seeriaautodel. Ja see 420Nm on täitsa OK tulemus ju, mõni kaheliitrine teeb enamgi.
Kui neid numbreid vaadata siis vana 4,6 tegi sama palju hobuseid aga natukene rohkem väänet ja ainult ühes kohas. Artiklis pole küll öeldud mis pöörete vahemikus see 310 naeljalga serveeritakse aga ma eeldan et midagi 1500 ja 2000 vahelt kuni 5000 või edasi.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.05.2014 at 20:37
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Hmm, ma siis olen vb asjadest midagi valesti aru saand(pole nii uurind neid graafikuid), arvand alati et pisikestel turbokatel see jõukõver kasvab võrdeliselt pöörete arvuga mitte pole stabiilselt madalalt juba saadaval.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.05.2014 at 20:52
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Tegelt kutsutakse seda triot pony autodeks mitte muskel Kunagi kui Mustang tuli tahtsid ka teised selles klassis kasu lõigata ja nii ta läks. Musklid on praegu Charger, Chevy SS ja eks 300C'gi. Vahepeal käis Camaro ja Challenger ära aga täna on kõik kolm palliplatsil ja liiguvad kuni 320km/h. Siiani on kiireim Mopar olnud 69a. Charger Daytona mis sõitis 200mph. Sellel oli 426HEMI ja 0,28 õhutakistustegur, Challengeril on 0,38.
6,4Hemi näitajaid parandati ka. Jõudu on nüüd 485hj (enne 470hj)ja väänet 644Nm. Mulle meeldib et 6,4L mootorist on saadud ideaalne tulemus e. 100Nm per liiter.
Hellcati töömaht saadi vähendades 6,4 kolvikäiku. Pidi parem olema nukkvõllile. Kompressorit toodab sama firma kes tegi neid ka omal ajal AMG Mersudele.
Lahe asi on veel see Vallet mode. Kus piiratakse mootori pöörded 4000pmin, välistatakse esimene käik, manuaal käiguvahetus ei toimi ja elektroonilised abilised on üliabistavad. Ja kaasa saab siis ka kaks võtit nagu Mustang Bossil. Üks on 500hp ja teine 600+
Hellcati nimi tuleb II Maailmasõjas kasutatud hävituslenukilt. Neid kasutati põhiliselt lennukikandjatel. 2,000-hp Pratt & Whitney mootorid valmistas Nash, mis liitus hiljem Hudsoniga et moodustada AMC ja mille ostis ära Chrysler. Kokku tehti 12200 Hellcati hävitajat. Nad lasid alla 5223 vaenlase lennukit ja neid suudeti tabada ainult 270 korral. Kill-to-loss suhe on kõrgem kui ükskõik millisel teisel liitlase lennukil.
Allpar.com'is veel põhjalikumat juttu http://www.allpar.com/cars/dodge/challenger/2015-SRT.html
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.05.2014 at 09:53
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Kui ma seda juhtusin lugema ühest artiklist siis pani see mu suu muigele . "Ah tead mu naisele/teismelisele pojale on 600+ liiga palju, 500hp on ohutu küll"
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.05.2014 at 13:29
1 edit. Last edited 22.05.2014 at 13:29 by Lowrider
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Kuskil delfis oli uudis,et GM aretab taas turvavarustuse,mis ei lase autot käivitada või liigutada ,kui vööd peal pole.
Ostaks ma jee auto mis mul 5 m liigutuseks turvavööd nõuab
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.06.2014 at 21:26
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2komistasin sellise Fordi otsa, kuigi see vist pole "päris" Ameerika ja "õige" Ford Ford Revives Troller T4 SUV
quote:BENBEN: Hellcat on saanud veel ühe vihmavarju, väidetavalt on Charger nüüd maailma kõige, kõige sedaan:
http://www.streetlegaltv.com/news/2015-charger-srt-hellcat-asks-question-ya-like-now/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=2015-charger-srt-hellcat-asks-question-ya-like-now
Huvitav kas seal töötab endine Audi disainer ?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2014 at 10:35
USA kaasaegse autotööstuse uudised vol. 2Mis sulle seal audit meenutab? Uus esiots on sellisel kujul küll hästi välja kukkunud. Räägiti mingist midsicle faceliftist, ei tea kas tavalised Chargerid tulevad ka sellise ninaga? Järgmisena tuleb nüüd siis Hellcat Grand Chero? Nelja ratta vedamisega saaks selles SUV'ide GTR.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2014 at 20:36