Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Tesla Model S 2013 Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Ise rooli pole sattunud aga ikkagi. Auto on minu arvamust mööda ülim. Kogu see kompott on suudetud viimistleda selliseks tervikuks, mis ikka ja jälle tekitab küsimuse, miks? Miks üksgi teine auto/tehnoloogiahiid pole sellist masinat valmis teinud? Peaks ju olema rahaliselt olulisemalt suuremad võimalused arendada tehnoloogiat ja akusid. Hea auto loomise know-how on ju olemas praktiliselt kõigil autotootjatel. Kui sinna juurde veel lisada viimane akutehnoloogia, siis peaks ju saama korraliku masina, mis küll hinna poolest hetkel jääb võib-olla niššitooteks, aga märk on siiski maha pandud.
Ja reaalsus on see, et Tesla Model S on kasutatav igapäevasõidukina aastaringi, mis on muidu meil levinud elektrijunnide põhiline miinus.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.06.2014 at 20:19
Ise rooli pole sattunud aga ikkagi. Auto on minu arvamust mööda ülim. Kogu see kompott on suudetud viimistleda selliseks tervikuks, mis ikka ja jälle tekitab küsimuse, miks? Miks üksgi teine auto/tehnoloogiahiid pole sellist masinat valmis teinud? Peaks ju olema rahaliselt olulisemalt suuremad võimalused arendada tehnoloogiat ja akusid. Hea auto loomise know-how on ju olemas praktiliselt kõigil autotootjatel.
Vastus on arvatavasti midagi sellist lihtsat. Ressurssidest hoolimata 9 naist ei tee last valmis ühe kuuga. Google isesõitev auto on ka ju tegelikult üsna väikese grupeeringu poolt loodud. Ja niikaua ei oota keegi olemasolevatelt autofirmadelt innovatiivset purakat kuniks seal eesotsas on juhiks panndud mõni MBA mitte tehnikafriik.
Ise rooli pole sattunud aga ikkagi. Auto on minu arvamust mööda ülim. Kogu see kompott on suudetud viimistleda selliseks tervikuks, mis ikka ja jälle tekitab küsimuse, miks? Miks üksgi teine auto/tehnoloogiahiid pole sellist masinat valmis teinud? Peaks ju olema rahaliselt olulisemalt suuremad võimalused arendada tehnoloogiat ja akusid. Hea auto loomise know-how on ju olemas praktiliselt kõigil autotootjatel.
Vastus on arvatavasti midagi sellist lihtsat. Ressurssidest hoolimata 9 naist ei tee last valmis ühe kuuga. Google isesõitev auto on ka ju tegelikult üsna väikese grupeeringu poolt loodud. Ja niikaua ei oota keegi olemasolevatelt autofirmadelt innovatiivset purakat kuniks seal eesotsas on juhiks panndud mõni MBA mitte tehnikafriik.
Teine, aga loogilisem variant on see, et vana sissetöötatud tehnoloogiat on lihtsam kasutada ja ekspluateerida (väntvõll, kepsud kolvid ja olemasolevad bensiinijaamad jne), hakka sealt kõrvalt nüüd midagi uut aretama ja seda rohujuure tasandilt, mis see kõik maksma läheb, kas või laadimisjaamade taristu, remondi töökojad jne.
Ja kui ühiskonna survet ka ei ole, siis milleks ...
Tesla Model S 2013A kas on üldse olemas ala, kus suuremad ja established firmad oleks ühtlasi ka kõige uuendusmeelsemad? See on juba töökultuuri küsimus, kui asju otsustavad tugeva nägemusega isikute asemel tasakaalustatud ja multilateraalsed komiteed, siis ei saagi põhimõtteliselt sealt mitte midagi tulla.
Ma ikkagi tuletaks ilmselt sajandat korda meelde, millal GM esimese elektriauto liinile lükkas, millise tegevusraadiusega ja millist akutehnoloogiat kasutava. Võimekus selliseid autosid luua on ammu olemas, aga see jäi lihtsalt kinni igasugu uuendusi paaniliselt kartvate, enda sõnul "realistliku maailmapildiga skeptikute" poolt loodud filtrisse. Neid inimesi on siin foorumiski piisavalt, kes Tesla ja elektri mainimise peale momentaalselt herned ninna tõmbasid, hoolimata sellest et selle auto olemasolu nende elu kuidagi ei puuduta.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.06.2014 at 18:35
1 edit. Last edited 18.06.2014 at 18:41 by Jesper
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Ja niikaua ei oota keegi olemasolevatelt autofirmadelt innovatiivset purakat kuniks seal eesotsas on juhiks panndud mõni MBA mitte tehnikafriik.
Miks ma peaks autofirma aktsionärina kinni maksma mingid kummalised elektrihipsterid, kui sisepõlekaga autod toovad kasumit? Ja tegevjuhtkonna eksperimendid?
Kummaline arusaam, see mis ala diplom juhtkonnal on ei oma ju tähtsust - juhtkond on huvitatud sellest, mida tahab omanik - et teenida rohkem kasumit.
quote:Miks üksgi teine auto/tehnoloogiahiid pole sellist masinat valmis teinud?
Seepärast jällegi, et kasumit annavad konventsionaalsed autod. Pealegi Tesla ostuhind 90 000+ tuhat eurot, mille eest saab 2,5 premium klassi sõiduautot, on piisavalt soolane, et kui näiteks põhivarustuses Audi A6 oleks müüdav 90 000 euro eest, siis saaks ka sinna peale igasugu innovaatikat niiet tapab. Tesla oli, on ja jääb marginaalse tähtsusega nishitooteks senikaua, kui see auto ei maksa 45 000 eurot, naftabarrer ei maksa 300 dollarit, selle hooldustöökoda pole igas suuremas Eesti linnas ning iga Eesti liisingu kontor neid lõdva randmega ei finantseeri.
Nii lihtne see ongi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.06.2014 at 09:19
Tesla Model S 2013ei tule selle A6 peale ka selle hinna eest mingit innovatsioni. Saksa pensionär ei taha sellest midagi kuulda ja noored ostavad omale Kia
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.06.2014 at 21:54
Tesla Model S 2013selle raha eest saab peaaegu täisvarustuses a6. tee kodutöö ära enne kui saksa pensionäride kohta oma nägemust avaldama tuled. muide, "innovatsioonipaketiga" a7 suudab ilma silma pilgutamata laagna tee läbi sõita, ilma igasuguse juhipoolse sekkumiseta. äge.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.06.2014 at 22:34
Tesla Model S 2013Oh kus siin vahepeal jutustatud OneMile on jah Tesla puhul suht mõttetu üritus. Ekke läks enamuses sinna for fun ja selleks, et E kategooria võitjaks ei saaks Leaf S85 tippkiirus on 201km/h ning P85 oma 215km/h. Mõlemad saavutatakse veidi peale veerand miili niiet üle poole rajast chillid tippkiirusel ja haigutad.
Kiiremaks seda ilma käigukasti lisamiseta ei saa kuna nagu juba siin mainitud on fixed gear ülekanne mis suuremat kiirust ei kannataks kuna mootori RPM lendaks üle speci. Kui lisada 2. või isegi 3. käik, siis poleks tippkiirusega probleemi sest nagu hiljuti üks ajakiri usas mõõtis tuuletunnelis on Model S õhutakistus täpselt see mida Tesla ka reklaaminud on ehk 0.24 ning samas on selle juures surve mõlemale teljele väga korralik. Seega usun, et ka 250+ kiirustel ei kaotaks auto stabiilsust sugugi. Samas käigukasti puudumine on asi mis 99.99% igapäeva oludest on väga positiivne aspekt ning ainukesed kohad kus sellest puudust tuntakse on sellised challenged ning saksamaa kiirteedel aeg-ajalt.
Mis puudutab drivers assiste, siis need on järjest tulemas. Selleks sügiseks peaks autod tulema sensorite paketiga (ning vanematele on see retrofititav) ning talveks peaks soft tulema mis annab 95+% autonoomse sõitmise. Eks näis mida see täpsemalt endas sisaldab, kui väga abiks on, siis lasen enda omale ka retrofittida.
Mis hinda puudutab, siis 90k on performance mudel siiski. Tavaline S85 on alla 70k€ kättesaadav. Tõsi eraisikuna ostes käibekas otsa. Aga ei tasu põdeda praeguse seisuga plaanib Tesla vist 3. generatsiooni autot välja tuua juba 2016 (viimased investori raportid, varem oli 2017) ning too auto peaks olema pool Model S hinnast. Ehk siis baasmudel võiks hakata ca 26k€+KM. Eks normaalses konfis auto peaks siis selle pakutud 45k€ ikka saama millel juba mitmeid lisasidki.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.06.2014 at 08:16
Tesla Model S 2013minu arvamus teslast muutub iga päevaga järjest paremaks siiani pole mitte ükski autotootja sensorite retrofitti pakkunud vanematele autodele. kui see nüüd mõistliku hinnaga veel ka tuleks...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.06.2014 at 09:52
Tesla Model S 2013"Kurat vanasti oli hea kaks nuppu keskel konsooli nüüd pean kliima reguleerimiseks lapselapsele helistama" stiilis ja mitte ükskord seda kuulnud. mersu, bmw ja audi on valdvas osas lääne saksa tänavapilti vaates kas pensionääride või "tumedate" autod. töötav sakslane sõidab selle korea autoga mille esindus on kõige lähemalt või siis VW golfiga.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.06.2014 at 17:08
Tesla Model S 2013Ka iPhone on arutult kallis arvestades reaalkasutust tarbijate poolt. Tesla puhul on samamoodi, ostetakse emotsiooni ja kedagi ei huvita seejuures, et ämmal on tagaistmel veidi kitsas.. A7ga on Laagna tee läbimine muideks eluigav sest keegi ei pane tähele et sa seda teed.
Tesla puhul ei saa rääkida ju soetushinnast, tõeteuum on võrrelda viie aasta kogukulu.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.06.2014 at 22:02
quote:johndoe: "Kurat vanasti oli hea kaks nuppu keskel konsooli nüüd pean kliima reguleerimiseks lapselapsele helistama" stiilis ja mitte ükskord seda kuulnud. mersu, bmw ja audi on valdvas osas lääne saksa tänavapilti vaates kas pensionääride või "tumedate" autod. töötav sakslane sõidab selle korea autoga mille esindus on kõige lähemalt või siis VW golfiga.
nii. mida sa sellega öelda tahad? sa enne väitsid, et 90k eest ei saa audiga mingit innovatsiooni. ma vaidlesin sulle vastu. nüüd sa räägid, kes mingisuguse autoga sõidab. kuidas need kaks asja omavahel seotud on?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.06.2014 at 00:38
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Tesla Model S 2013Audi, bmw ja MB ei pinguta eriti inivaatsiooniga kuna nende põhi klientuur ei taha seda, sõiduabid on "kohustus" kuna kõik teevad seda ja kui väike kia ennast rajala hoiab peab MB seda kindlasti enne tegema. aga muud tilulilud on tihti lisad.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.06.2014 at 13:29
1 edit. Last edited 22.06.2014 at 13:32 by johndoe
Tesla Model S 2013taaskord vaidlen vastu. "suurte sakslaste" (s-klass, a8, 7-seeria) uued mudelid on reeglina päris head indikaatorid sellest, mida lähima 10-aasta jooksul seeriaautodel nägema hakkab. ainus ameeriklasest innovaator, mis praegusel hetkel meelde tuleb, ongi siiani tesla olnud. vähemalt lähima paarikümne aasta sees. jaapanlased on veel omaette täiesti eraldi ooper.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.06.2014 at 14:08
quote:ervin: ainus ameeriklasest innovaator, mis praegusel hetkel meelde tuleb, ongi siiani tesla olnud. vähemalt lähima paarikümne aasta sees.
Proovid ehk korra veel
* Maailma esimene ninaveduse veojõukontroll
* "OnStar"
* Sõiduautode öövaatlusseade
* Esimesed LED tagatuled seeriaautol
* MagneRide amortisaatorid (kasutab nüüdseks ka paljukiidetud paraolümpia)
Rohkem ei viitsi hetkel nuputada aga eeldaks, et on ka teised mikimaa autotootjad millegiga hakkama saanud viimase paarikümne aasta vältel.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.06.2014 at 15:27
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:ervin: ainus ameeriklasest innovaator, mis praegusel hetkel meelde tuleb, ongi siiani tesla olnud. vähemalt lähima paarikümne aasta sees.
Proovid ehk korra veel
* Maailma esimene ninaveduse veojõukontroll
* "OnStar"
* Sõiduautode öövaatlusseade
* Esimesed LED tagatuled seeriaautol
* MagneRide amortisaatorid (kasutab nüüdseks ka paljukiidetud paraolümpia)
Rohkem ei viitsi hetkel nuputada aga eeldaks, et on ka teised mikimaa autotootjad millegiga hakkama saanud viimase paarikümne aasta vältel.
ehk siis peale nightvisioni ja onstari mitte midagi sellist, mida keegi pisut erineval kujul varem teinud ei oleks. seda, et cadillacil maailma esimene N/V oli, ma kusjuures ei teadnud. ma ei pretendeerigi, muide, absoluutsele tõele oma postitustega. mis magneride-sse puutub, siis on see, muide, briti tootja arendus, mitte cadillaci enda. led tagatuled olid vähemal või rohkemal määral juba 98 s-klassil (piduritulede sektsioon tagatulest, kui täpsem olla). ilmselt kellelgi ka juba varem. onstar, ei vaidle vastu. selgita, mis teeb esiveolise veojõukontrolli erilisemaks saavutuseks kui tagaveolise oma? kas pigem ei ole asi selles, et cadillac on üsna pikka aega olnud ainus esiveoliste premium masinate tootja?
edit: heaküll. eksisin
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.06.2014 at 16:04
Tesla Model S 2013Wikipedias on mainitud et esimesede taga LED'id tulid 93. Ma ei leidnud küll mis autol aga kuskilt otsingust jooksis Thunderbird läbi. Kas Mark 8 ei olnud taga LED'id?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.06.2014 at 16:26
Tesla Model S 2013Fjordi kapsaaeda lähevad kõnealusest perioodist esimesed neoontagatuled (keskmine tükk oli ka mark 8 pagassil), niisamuti on fjordi saak esimesed alalisvooluga ksenoonid (kah mark 8). Samas näiteks Oldsmobile evis esimest HUD-i, seda küll juba üle 20 aasta tagasi. Mis puudutab magnetamorte, siis Delphi juured on nii sügaval dziiemmis, kui üldse võimalik. Kui veel täpsemini end väljendada, siis GM tegi Delphi, algselt küll teise nimega.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.06.2014 at 16:50
Tesla Model S 2013
igaühele oma. siin pole isegi mõtet omavahel vaielda. igatahes äge, et tesla ka sinnapoole vaatab ja veel ägedam, et need lisad on järelpaigaldatavad.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.06.2014 at 17:01
Tesla Model S 2013Seni Teslal ainukene mitte järelpaigaldatav lisa on kolmas rida istmeid mis trunkis kuna see vajab kere konstruktsioonis lisa tugevdusi mis ei ole retrofititavad. Kõik muud mis on ajas lisandunud saab alati retrofittida. Tõsi, mitte sama hinnaga mis tehases sest tootmisliinil millegi lisamine on triviaalne, sama komponent transada service centerisse, maksta transa + tollid + maksud ning seejärel demonteerimine ja monteerimine muudel komponentidel teeb asja tihti ca 2x kallimaks. Aga, sa saad selle. Suur küsimus saab olema, et kui Model S-le tuleb AWD (spekuleeritakse, et peale X launchi kuna sama skidboard on), siis S-l on tegelt selleks koht olemas selle nn "mikrolaine ahju" osa näol frunkis ning võib olla esimene tõsiselt võetav upgrade mis vähe usutav, et kellelgi teisel tehtav oleks ehk siis upgradeda oma Model S neliveoliseks retrofiti teel Kui see tuleb, siis tõsiselt kaalun seda
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.06.2014 at 09:33
quote:ervin: performance mudeliks saad ka tavalise tesla upgradeda? kallim hind on loogiline jah.
Yup, vajab inverteri vahetust. Minuteada inverter ja mootor on ühiselt pakendatud mistõttu vajab tõenäoliselt mõlema vahetust. Samas on see service centeris ca 1-2h protseduur Eks soft jne vajavad ka siis upgrade ja ma ei tea kas keegi reaalselt on teinud või mis on hind. Küll aga tean, et on S60 -> S85 upgradetud akupaki ja softi vahetuse teel täiesti ametlikult Tesla poolt paaril inimesel USA-s.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.06.2014 at 12:43
Tesla Model S 2013Noh, pea kogu innovatsioon on tehtud siiski sõjatööstuse poolt ja USA'l on ju DARPA, Lockheed-Martini Skunk Works jne.
Tsiviilsfääri tilguvad lihtsalt mõningane hulk.
Tuleb ikkagi eristada:
* tehnoloogia tehnoloogia pärast
* tehnoloogia tavainimesele sobiva hinnaga
Rikkuritest moenarridele saab ju teha cutting edge tehnikat täispakitud asja, aga hind on ka "unobtanium".
Kes on suurima turuväärtusega firmad? Need, kes toodavad tavainimesele. Apple, M$, Google jne.
Samas mega luks $$$ tootvad autofirmad on vast kõik pankrotti läinud ja muutunud VW, Fiati, Fordi jne omaks.
Ehk praegu annavad kasumit n.ö. tavalised autod, mitte minu maksurahast doteeritud eksperimendid. Ehk enam-vähem nagu Aare ütles.
See ei tähenda, et ma vastu oleks.
Omal ajal kui auruvedurid tulid, siis skandeeriti, et korstnast lendavad sädemed panevad majad põlema, ja esimeste autode tulekul pidi mees punase lipuga ees kõndima!