Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Tehnoloogilised lahendused-saavutused Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedPärtli jutu peale... Eks ikka ole vanainimesi sellisteks tehnoloogiavõhikuteks ehk siis tagasi vaadates, uute asjade võhikuteks või lausa vastalisteks peetud. Eks seal seda ole ka. AGA - teatud vanuse ehk kohustuste tekkimiseni on noorel inimesel aega maa ja ilm, et kõige huvitavaga tegeleda. Pole mingi küsimus mingi nõmeda pisiprobleemi lahendamiseks neli-viis tundi või rohkem asjaga "näppides" tegeleda, infot otsida ja saadud teadmisi katsetada jne. Paari aastaga saab sellisest tegelasest teatavas valdkonnas "spetsialist", kel pole probleemi väliselt "möödaminnes" teatavaid asju lahendada. Siis aga tuleb hobidega mitte seotud töö, pere jms. ning mingil hetkel avastad, et vaba aega on nõnda nagu on ja pole lihtsalt aega enam leiutada ja katsetada. Pealegi on tehnika nii kiiresti arenenud, et see, mis 10-15 aastat tagasi oli, on nüüd paljus suht kasutud teadmised. Nõnda siis võib jõuda kätte aeg, kus on külas üks noor sugulane, kes kuuleb väikesest probleemist ja lahendab selle elegantse kergusega ning ise istud ja mõtled - väheke nagu häbi oleks, et ise...
Eks igaüks saab olla spetsialist vaid omas segmendis ja niipalju aega pole meil kellelgi, et kõike õppida ja teada.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2014 at 00:09
Nii, ülesanne siis selline, et originaal G460 fikseeruvad lülitid asendada W203 plokis asuvate mitte fikseeruvate lülititega ning kellade plokk asendada W203 kellade plokiga. Kuna originaalis kogu W203 nende plokkide omavaheline ühendus käib CAN -is, mida aga ma läbi ei hammustanud, selle põlvkonna G aga ei osanud veel uneski CAN -i näha, otsustasin nendesse W203 plokkidesse ja mujale teha oma kontrollerid. Lülitid ning ledid ühendada originaal elektroonika otsast lahti ja ühendada oma kontrolleri külge. Oma kontrollerid ühendan omavahel samuti CAN võrguga, mis aga ei ole või on ühenduses mõningate allesjäänud originaal can osadega. Oma kontrollerid hakkavad baseeruma Atmeli toodangus olevatel AVR mikrokontrolleritel nagu Atmega8, Atmega16 jne.
G originaal elektri osasid nagu, tulede ja suundade jne lülitamine jääb samaks, nendest lülitamistest võetakse ainult sisesdinfot.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.03.2014 at 10:59
Nii, ülesanne siis selline, et originaal G460 fikseeruvad lülitid asendada W203 plokis asuvate mitte fikseeruvate lülititega ning kellade plokk asendada W203 kellade plokiga. Kuna originaalis kogu W203 nende plokkide omavaheline ühendus käib CAN -is, mida aga ma läbi ei hammustanud, selle põlvkonna G aga ei osanud veel uneski CAN -i näha, otsustasin nendesse W203 plokkidesse ja mujale teha oma kontrollerid. Lülitid ning ledid ühendada originaal elektroonika otsast lahti ja ühendada oma kontrolleri külge. Oma kontrollerid ühendan omavahel samuti CAN võrguga, mis aga ei ole või on ühenduses mõningate allesjäänud originaal can osadega. Oma kontrollerid hakkavad baseeruma Atmeli toodangus olevatel AVR mikrokontrolleritel nagu Atmega8, Atmega16 jne.
G originaal elektri osasid nagu, tulede ja suundade jne lülitamine jääb samaks, nendest lülitamistest võetakse ainult sisesdinfot.
vaatasin terve teema läbi. Sügav kummardus omanikule. Hea viitsimine ja leiutamine. Muidugi meeletu töö, mis on juba ära tehtud.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.03.2014 at 10:23
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedÜksvahe arutleti siin foorumis üht-teist liftide teemal ja võtan juba jupp aega hoogu, et seda täiendada uues ja vähemalt minus elevust tekitanud fookuses.
Mõni kuu tagasi anti avalikkusele teada, et kõrgtehnoloogia edukäik liftinduses jätkub. Veelgi meeldivamaks teeb asjaolu fakt, et maailmale väljakutse esitav UltraRope ja muu kasutatav ultramoodne tehnoloogia pärinevad meie naabrusest. Mitte, et Kone kümnetesse tuhandetesse ulatuvate tootmismahtude juures oleks uus tellimus ca 60 liftile midagi märkimisväärset, vaid kahtlemata on selle firma insenerimõistus suutnud välja töötada "midagi", mis suudab kiirliftid seni konkurentsitult liikuma panna ca kilomeetri kõrguses hoones: Saudi-Araabiasse on plaanitud ehitada 200-korruseline koloss.
Seni on liftide liikumise kõrguspiiriks jäänud ca 660 m. Käesoleval juhul on tegemist aga uue ning palju kõneainet tekitava väljakutsega põhiliselt seetõttu, et plaanitav ehitis on järjekordne "maailma kõige-kõige", liftide plaanitud liikumiskiirus on taolise rekordkõrguse juures üle 10 m/sek ning tegemist on esimese pääsukesega kogu kupatuse tehnilisi parameetreid arvestades.
Otsisin paar artiklikest, keda huvitab, saab detailsemalt lugeda:
Esimene väljakutse kahtlemata on kogu vajaliku ehitusmaterjali kõrgustesse "lennutamine", et oleks, kuhu üldse neid lifte paigaldada. Põnevust seega jätkub.
Torni ülemiste korruste võimalikust kõikumisamplituudist mõeldes tuli muidugi esmalt kananahk ihule, kuid lähemalt uurides muudab hoone väliskuju iga mõne korruse järgi kuju ja suunda, et vähendada tuuletakistuse mõju ja stabiliseerib selle kolosseumi. Ja vaiad rammitakse 60 m sügavusse. Lisaks muidugi võivad betoonihuvilised jälgida teemat, milliseid hüper-super segukombinatsioone kasutatakse betooni vastupidavuse tõstmiseks nt. merevee soolsuse mõjule.
Cool
____________________________
Size matters
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.06.2014 at 10:41
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedLiftitrossiga jah see jama, et teatud pikkusest katkeb omaenda raskuse tõttu. Alternatiiviks on hammaslatt shahti külgedel ja hammasrattad lifti küljes.
Tõusukiirust piirab mitte mingi tehniline piirang, vaid õhurõhu muutuse kiirus, liiga suur tõusukiirus hakkab kõrvadele...
BTW KONE testikeskus on vanas kaevandusshahtis, vist oli 300+ m.
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedSelles vallas on saavutused üleüldiselt üllatavalt nadid minuarust. Viga vist liiga rasketes mootorites ja väheses võimsuses väiksemate puhul...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.06.2014 at 18:19
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedSee asi seal videos vast suudabki sõita ainult paar minutit,sellesmõttes on ikkagi nadi saavutus ju. Ei viitsi täpsemalt googeldada.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.06.2014 at 20:07
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedHuvitav kas sinna hakkab suunduma uus tehnoloogia, kui jah, siis näeme kindlasti ka päris hologrammi ära. Millegi pärast meenub esimesena Star Wars, kus hologrammi kasutati telefoni asemel päris igapäevaselt. Pea kõik ulmekirjanduse vidinad on tänaseks reaalselt tööle saadud. Ka siin teemas tõin ma kunagi esile ühe hologrammi esitluse. See kuradi tehnika areneb ikka ragisedes raisk Ootame siis hologrammi läbimurret, õigemini oleks öelda, et ootame tehnika arengut meieni.
E: Koos selle smartmuliseja 3D skänneriga, ning tänasel päeval tippu pürgiva 3D printeri võimalustega, võib meie ajajärk saada uue tähenduse kõigele mis meid ümbritseb. Kujutate ette odavat 3D skännerit, millele aplodeerib miljonitest huvilistest koosnev kasutajaskond, ning tuhandete materjalide võimalustega 3D printerit... Ma olen üsna kindel, et mu ideed ja unelmad liiguvad tuleviku suhtes õiges suunas
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.07.2014 at 01:03
1 edit. Last edited 22.07.2014 at 01:13 by viplala
Loodetavasti perspektiivikas lahendus ning sugugi mitte mingi elektrikäkk vaid bensiinimootori abil (esimese pääsukese kohta piisavalt nobedalt) edasiliikuv vidisk.
Ühendettevõtte Tallink (Takso) + Estonian Air seisukohast lähtudes võiks olla tegemist vägagi huvipakkuva tulevikuinvesteeringuga :P
____________________________
Size matters
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.10.2014 at 17:31
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Siis võiks juba otse vesinikku ju põletada, miks tast veel mingid e-diislit teha vaja?
Võibolal on põhjus selles, et maailm on täis diiselmootoriga sõidukeid millel tavaline diislipaak mitte vesiniku balloon küljes ning laialdane diiselkütte jaotustaristu?