Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Costa Concordia üles tõstmine Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Costa Concordia üles tõstmineKui mitu tundi läheb profil uue lennukitüübi omandamiseks?
Mis teste/simulaatorit/vms kiusamist tehakse?
Näiteks Space Shuttle testpiloot kolonel Gordon Fullerton on lennanud 130+ erineva õhusõidukiga, ehk põhimõtteliselt kõigega, mis üldse olemas on.
Ja 16,000 lennutundi ei tule paari aastaga...
Hävitajapilootidel teadagi see teema, et 9 g hakkab seljavalu tekitama, ehk teatud ajal peab pisut rahulikuma töö leidma.
----
Võimsad autod ja lennundus käivad käsikäes.
Eks muidugi võimsate autodega tegelemisel peavad olema lennunduse standardid, eksimisruumi on üsna vähe, kui kõik pole ikka üsna õigesti tehtud, saad lihtsalt surma...
Mul lennunduse osas paraku F1ERO viidatud ühemeetri paksune raamatukuhi läbi töötamata, aga üht-teist siiski peaks teadma.
Samas muidugi tuleb tunnistada ebameeldivat erinevust, kui lennu ajal anomaalia tekib:
Aga harjutamise kohta, et tuttav noormees rääkis, et tegi Cessna-172 reisijana demolendu kõrvalistmel ja siis piloot ütles õhus olles, et "nüüd lendad sina!" Saigi siis noorhärra asjaga tegeletud, mõistagi mitte maandumiseni.
----
Mulle on just huvitav erinevate alade sümbioos:
Näiteks suhtlen naisterahvast kergejõustlikasega ja muuhulgas räägin, millega olen tegelenud:
Naiskergejõustiklane: "Oi, autodest ja drag racingust ei tea ma midagi!"
Mina: "Kas 100 meetrist sprinti oled jooksnud?"
Neiu: "Muidugi olen!"
Mina: "Sama asi, ainult kiilasjääl, stardist finishini on libe, ole mees ja püsi omal rajal. Seal pole midagi pistmist autodega!
Neiu: "Hehe, ok!"
Usain Bolti ja Merlene Ottey'ga on mul rohkem asju rääkida kui tavaautode hooldustöökojaliikmetega.
Costa Concordia üles tõstmineViibisin mitte just väga kaua aega tagasi paar nädalat Singapuris. Sealsed õhujõud vähemalt selle aja jooksul tegid Singapuri väina kohal pea, et igapäevaselt hävitajatega treeninglende, tundide kaupa. Näitab ehk, et asja võetakse tõsiselt. Korra nägin ööpimeduse saabudes ka mingit (tõenäoliselt) luurelennukit, mis hiilis saare kohal edasi-tagasi. Ehmatavalt vaikne oli see aparaat igatahes, lendas üle üpris madalalt, kuid oli vaevu kuuldav. Pigem ei oleks tähelegi pannud, kuid nii madalalt üle lendavad tulukesed tahes-tahtmata tõmbavad tähelepanu.
Hiljem vikipeediat uurides selgus, et sellel väikesel saar-linn-riigil on üks kõvemaid kaitsejõudusid seal regioonis.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.01.2014 at 09:17
1 edit. Last edited 31.01.2014 at 09:18 by otipoiss
Siit ka küsimus: kas jäide tekitab probleeme eelkõige raja jäätumise tõttu (saabuvate lendude puhul siis saan aru, et probleemiks ilmselt pidurdamine/pidurdusmaa?) või kaasneb jäitega ka mingi andurite vms. külmumine, mida tavalise külmaga ei juhtu?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.02.2014 at 19:30
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Siit ka küsimus: kas jäide tekitab probleeme eelkõige raja jäätumise tõttu (saabuvate lendude puhul siis saan aru, et probleemiks ilmselt pidurdamine/pidurdusmaa?) või kaasneb jäitega ka mingi andurite vms. külmumine, mida tavalise külmaga ei juhtu?
Lennukile endale (sellisele, mis ikka mõeldud iga ilmaga lendamiseks) ei tee see midagi, sest elutähtsat detailid, mis jäätuda võivad, on kõik soojendatavad (mõnel juhul ka mehaanilised lahendused) ja kui meeskond vastavaid protseduure järgib, siis õhus olles midagi erilist see pole. Maas oleva lendu alustava lennuki puhul mõningad ohud siiski on teatud juhtudel (ei oska öelda kas eile nii hull see asi oli muidugi).
Aga rada oli jah see, mis eile mõneks hetkeks täiesti kasutuskõlbmatuks muutus. Braking action oli kohati nullilähedane. Ja see mõjutab ka väljuvaid lende täpselt sama palju, sest esiteks maapinnal manööverdamine on raskendatud ja kui hoojooksul isegi lennuk otse püsib, siis katkestatud õhkutõus ilmselt rajal lõppeda poleks saanud.
____________________________
Cadillac DeVille '97
Ford F-150 XLT ´97
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.02.2014 at 10:41
1 edit. Last edited 03.02.2014 at 12:51 by Netfish
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:partel: Kui mitu tundi läheb profil uue lennukitüübi omandamiseks?
Mis teste/simulaatorit/vms kiusamist tehakse?
Uue tüübi koolitus enamikul juhul kestab ca kuu. Eelnev piloodilitsentsi (CPL/ATPL) omamine on muidugi eelduseks. Orienteeruvalt 10 päeva on teoreetiline õpe lennuki süsteemidest. Teooriaõpe lõpeb testi/eksamiga. Seejärel on 8x 4tundi simulaatorit (üks SIM: 4 tundi SIMis ja 1,5-2h enne briefing ning pärast 1-xh debriefing) + üks (kui hästi läheb ) checkride, test/eksam, mis kestab kuni 5 tundi.
Kedagi SIMil ei kiusata, enamus kiusab ennast ise Simulaator on selle jaoks, et ÕPPIDA (et kõik tuleks klõps-klõps-klõps ja ei peaks ropendades raamatuid otsima kui aega on kõigest mõni sekund reageerimiseks , protseduure treenida ja ennast halvimaks ette valmistada. 8 SIMi jooksul üritatakse läbi käia kõikvõimalikud süsteemide rikked ja kombinatsioonid, mis "inimene" välja on suutnud mõelda (antud tüübil). Autopiloot tihtilugu ei tööta, ilm on VÄGA halb ja "lennuk" laguneb igast otsast. Ilm simuleeritakse tavaliselt nii halvaks, et enamus lähenemisi maandumiseks ei lõpe "maandumisega", vaid teisele ringile minekuga jne... Ülisuur pluss on see, et kui midagi kohe välja ei tule, on võimalik teha "freeze", vajadusel analüüsida, "reposition" teha ja harjutada niikaua kuni tuleb välja. Iga SIM sessiooni jaoks on enam vähem stsenaarium olemas. Eksamil laseb instruktor/eksaminaator oma fantaasial lennata...
Jäätumisest: jäävihm on üks ebameeldivamaid asju.
Esiteks on rada/ruleerimisteed ääretult libedad. Teatud koefitsendist madalamaga on tungivalt mittesoovitav startida/maanduda ning lisaks mõjutab tuule suund ja tugevus lubatud koefitsendi piirväärtuseid päris palju. Selle jaoks on tabelid (võib ka ise välja arvutada) kui tugev tuul ja suund antud koefitsendiga sobib.
Teiseks enne õhkutõusu tuleb garanteerida, et lennuki tiivad on jääst puhtad (ca2/3 tõstejõust annab tiiva pealispind), kui seal on jää, siis aerodünaamika muutub oluliselt ning ka lisakaal võib olla päris suur (arvestades tiiva pinda). Hetkel kasutatavad süsteemid ja vedelikud ei pruugi seda aga tagada, et kui on tugev jäävihm ja "de-icing" tehtud, siis puhta tiivaga rajani jõuaks. Kui lennuk juba õhus on, siis jää ladestub ainult esiservadele (nina, tiivad, antennid, kiil jne) ning olulistel osadel (esiklaasid, tiiva esiservad, mootori gondli esiservad, andurid) on jäätumisvastased süsteemid.
____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.02.2014 at 13:58
Costa Concordia üles tõstmineKas Tallinna kohal õppelende ka tehakse?
Hommikul @ 1000 ümbruses igatahes tegi miski 737 kanti aparaat Õismäele vähemalt 4 ringi peale, küll karmilt "rollides", jägmine ring siis karm "pitch-up", järgmine ring siis üldse mitusada meetrit tavapärasesest koridorist vasakul...
Kuna asjad lendavad mul üsna üle pea, siis logosid on raske näha, aga tundus, et neid üldse polegi, oli ühtlaselt hall, ehk äkki oli üldse USAF:
Costa Concordia üles tõstmineMul tekkis seda sama üleni valget lennukit seal täna õppelendu tegemas vaadates üks küsimus, et kas piloodid kasutavad neid lennuki tulesid oma äranägemise järgi puhtalt?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.02.2014 at 16:59
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Üks osalisi on ei keegi muu kui Iron Maideni laulja Bruce Dickinson, kes pole mitte ainult lennundushuviline, vaid lausa F1ERO kolleeg, s.t. lendab reisilennukiga.
Mina kui 20+ aastase staazhiga Iron Maideni fänn mõtlen, et mis tunne on kui istun lennukis ja kapten tervituskõne käigus mainib, et ta nimi on Bruce Dickinson...
Tema intervjuud klippides pole, aga BBC originaalis näidati, et lendas väiksema business jetiga kohale asja arutama ja paar sõna ütles ka.
Põhline oli formatsioonis erinevaid geomeetrilisi kujundeid teha, teemant, rist, vinkel jne.
Mitu "chiken run'i" oli ka, vastassuunast tullakse nii, et pea riivatakse teineteist.
Igatahes rahvast ja parkivaid autosid oli terve rannik täis, lisaks nii mõnigi veesõiduk lahel.
---
Mõned null-kvaliteediga klipid, teadsin juba, et ilma zoomi ja statiivita midagi ei tule, lisaks ei näinud ekraanigi, ehk nii mõnigi oli kaadrist üldse väljas.
Kui tõsine reaalselt selline olukord on? Lennujaama seisukohalt mõistetav, et valmistutakse kõige hullemaks. Aga artiklist saab aru, et kõik kulges plaanipäraselt ja kõik safe.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2014 at 19:35
Costa Concordia üles tõstmineEnamus selliseid maanduvad muretult. Youtubes video vist oli kus esirattad olid täiesti risti all ja maandus ka teliku murdumiseta maha
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.08.2014 at 21:00