Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Costa Concordia üles tõstmine Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:partel: Heh, hakkab pihta:
...
Seekord rammis sõjalaeva, järgmine kord kukub sinu kodumajja sisse...
Kuigi esialgu tundub pigem:
Siis tegelikult on asi päris tõsine... Me isegi ei kujuta täna ette neid küsimusi, mida me peaksime küsima, saati siis vastuseid: http://vimeo.com/66063192
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.11.2013 at 13:02
quote:v6sa:
Siis tegelikult on asi päris tõsine... Me isegi ei kujuta täna ette neid küsimusi, mida me peaksime küsima, saati siis vastuseid: http://vimeo.com/66063192
Äge video
Mõtlema panev koht oli see mida 10 aastat tagasi ei olnud. Mälu on ikka lühike.
Samas mis siis saab kui neid asju ükspäev enam ei ole
Tuleviku kohta ei oska öelda on seda vaja nii väga karta või mitte. Mis tegelikult toimuma hakkab suht keeruline arvata. Seda oli näha ka video alguses.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.11.2013 at 21:28
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Costa Concordia üles tõstmineSuht huvitav doku USA presidendi kopterist (kutsung "Marine One" ).
Opereerivad merejalaväelased (marines).
Just peamiselt organisatsioonist / tugirühmast - kui suur see tegelikult on. Piloodid alles poisikesed, aga juba majorid...
Kopterist endast muidugi eriti ei saagi rääkida, kuigi ka mitte eriti suurel fännil pole raske oletada, mis "lisavarustus" sel olla võib.
Huvitava nüansina näiteks tegelikult lennatakse kolmeses kolonnis, kusjuures välimuselt identsed kopterid harrastavad omavahel "sõrmkübaramängu", et stingeriga kaltsupäid segadusse ajada!
Lõpuks veel lähemalt, kuidas "Põõsas" Valgest Majast ÜRO'sse reisib (see NYC'is) + ettevalmistamine.
tegelikult ikka suht imelik, et lennuk üldse sellist nina üleskiskumist võimaldab, et siis õhus seisma jääda ja nina ees maha kukkuda - ok, sellel usa sõjaväe omal oli see teema, et raskeveokite kinnitused katkesid, aga et lihtsalt maandumist katkestades gaasi andes nina nii püsti viskab, et kiirus kaob ja siis püstloodis maha kukub... imelik
aga noh imelikke asju juhtub paremateski peredes - eelmine reede tulin jälle norrast, lennuk maandus (crosswind oli tugev ja lappas päris hästi), ruleeris lennujaama hoone juurde, keeras terminaali tagumise külje sissepääsude juurde ja uuups... keeras ümber ja sõitis tagasi esimese külje sissepääsude juurde, kus õige koht oli - nagu oleks kaubanduskeskuse parklas parkimiskohta otsinud
quote:BlueStang:eelmine reede tulin jälle norrast, lennuk maandus (crosswind oli tugev ja lappas päris hästi), ruleeris lennujaama hoone juurde, keeras terminaali tagumise külje sissepääsude juurde ja uuups... keeras ümber ja sõitis tagasi esimese külje sissepääsude juurde, kus õige koht oli - nagu oleks kaubanduskeskuse parklas parkimiskohta otsinud
Vot sellest ei saa mina aru, kuidas see juhtuda saab
Autoga teed hajameelsusest valed pöörded siin seal, et ai krt valesti läks. Paar korda on juhtunud ka et mõnda aega kohe vales suunas sõidetud ja siis järsku, ai krt kuhu sa loll sõidad sinna pead minema. Kas nii võib ka piloodiga juhtuda siis Ja veel kogu meeskonnaga korraga. Kõik abipioodid jms tegelased, kõik unustasid korraga ära kuhu minema peavad. Lisaks arvuti ja gps.
Lisaks on minu arusaamist mööda maandumised ja tõusmised graafikuga teada, mitte iga üks ei keera poe parklasse ja sealt välja, millal tuju tuleb. Aga jah kui see tõsi siis üsna pläss lugu
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.11.2013 at 15:22
1 edit. Last edited 21.11.2013 at 15:32 by Madlobster
Costa Concordia üles tõstmineKas keegi kommenteeriks, kuidas on reisilennukil hoojooksu ja pidurdusjooksu pikkuste suhe?
Hävituslennukil määrab küll vajaliku raja pikkuse pidurdusjooks, mis isegi pidurduslangevarjuga on poole pikem kui hoojooks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.11.2013 at 15:28
quote:vvt: Kas keegi kommenteeriks, kuidas on reisilennukil hoojooksu ja pidurdusjooksu pikkuste suhe?
Hävituslennukil määrab küll vajaliku raja pikkuse pidurdusjooks, mis isegi pidurduslangevarjuga on poole pikem kui hoojooks.
quote:vvt: Kas keegi kommenteeriks, kuidas on reisilennukil hoojooksu ja pidurdusjooksu pikkuste suhe?
Hävituslennukil määrab küll vajaliku raja pikkuse pidurdusjooks, mis isegi pidurduslangevarjuga on poole pikem kui hoojooks.
quote:vr_: Nagu ma aru saan, sisi Dreamlifter pumbati kütusest puhtaks, oodati õiget tuult ja minema ta sealt lendaski.
See algselt uudistest läbi käinud 9200ft oli max takeoff weighti korral.
Ma sain aru, et isegi kütust ei pumbatud vähemaks. Kuna lennuk oli tühi (lendas parasjagu sinna McConnolli baasi kõrval asuvasse SpiritAero tehasesse 787 juppide järele), siis arvutati natuke ja leiti, et piisab sellest saadaolevast 6200 jalast küll. Praktikas läks vaja jupp maad alla 4000.
Tuult ka eraldi ei oodatud, vastavalt mingitele protseduurireeglitele vahetati crew välja, selle kohalejõudmine võttiski peamise aja.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.11.2013 at 19:58
1 edit. Last edited 22.11.2013 at 19:59 by tfr
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:vvt: Kas keegi kommenteeriks, kuidas on reisilennukil hoojooksu ja pidurdusjooksu pikkuste suhe?
Hävituslennukil määrab küll vajaliku raja pikkuse pidurdusjooks, mis isegi pidurduslangevarjuga on poole pikem kui hoojooks.
Väikesel reisilennukil, millega igapäevaselt tegeleda tuleb, mis kannab jänkipärast nime Learjet 60, ja mille sooritusvõime kohta spetsialistid mainivad, et see on tsiviillennuk, mille lennuomadused on kõige lähemad hävitajatele, saab lennukäsiraamatust järgmised andmed:
Uncorrected takeoff field length:
temp +15, sea level elevation, dry runway
weight:
19500lbs(maksimaalne lubatud maandumiskaal): ft required: 4220ft
23500lbs(maksimaalne lubatud õhtutõusukaal) : ft required: 5790ft
Uncorrected landing field length:
temp +15, sea level elevation, dry runway
weight:
19500lbs(maksimaalne lubatud maandumiskaal): ft required: 4510ft
23500lbs(maksimaalne lubatud õhtutõusukaal) : ft required: 5280ft
Ehk olulist erinevust pole .. pigem on asi selles, et antud tiivaprofiil püsib õhus(tekitab piisavalt tõstejõudu) konstantse kiiruse juures, ja meie näitel on nii maast-lahti-tõusmise kiirus seal 135kt kandis, nagu ka maandumiskiirus. Ilmselt lennukitel,mis kasutavad keraamilisi pidureid, mis on oluliselt efektiivsemad on pidurdusmaa lühem kui õhkutõusmiseks tarvilik raja pikkus.
Edit: Euroopa ühinenud lennuameti (JAA) reeglid ütlevad, et arvesse tuleb võtta seda,et maksimaalselt tohib kasutada 60% saadaolevast maandumisraja asfaldist, ehk lennuraja pikkusenumbrid lennukäsiraamatust tuleb korrutada 1.67ga et saada päriselt seaduslik minimaalne maandumisraja pikkus. Õhkutõusul seda piirangut pole.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.11.2013 at 04:17
Costa Concordia üles tõstmineMaandutakse ka ju kuhugi raja 1000 ft peale vms.
Stardi/maandumise suhte otsustab oluliselt mitte kiirus, vaid kiirendus ehk Thrust/Weight. Viidatud Learil on 2x 20 kN / 10 tonniga ehk 0.4g kanti, mis vast sama kui üsna karmil pidurdusel.
Näiteks B-2'l on T/W vaid 0.2 vist - afterburnereid pole ja üldse erinevate nippidega heitgaase jahutatud stealth huvides.
Costa Concordia üles tõstmineväike kadripäevane lennupilt. See kõik on nii huvitav, kuid mis teha see postitus on parim mida suudan sellises seltskonnas ja ühtlasi loodan, et ehk natuke õhutab põhitegijaid .
quote:partel: Noh, on ju kirjas, et piloodil oli mingi avariilangevari. Terminoloogia kallal võib muidugi norida.
"Leap out" ikka katapulteerumist ei tähenda.
P.S. Glasgow politseihelikopteri intsidendi raames nii hästi paraku ei läinud...
Kui sellel Cessna'l oli "uksega" kabiin, siis pole midagi imestada, WW2 ajal toodetud "ustega" lennukist väljahüppamisel oli mõne lennuki osaga pihta saamine tavaline. Ka "tavalise" kabiiniga hävitajal oli lennuki saba otsa sattumise risk, sestap hüpati välja sedasi, et piloot päästis istmerihmad lahti ja viis juhtkangi ette (lennuki pikeerimisele), tekkinud negatiivne ülekoormus viskas piloodi kaugele kabiinist välja. "Uksega" lennukil aga taolist asja teha ei saa.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.01.2014 at 15:11
quote:kala85: Mis muidu costa concordiast saanud on?
Septembri lõpus tõsteti püstiasendisse. Praegu on vist vaikus, millalgi kevadel/suvel tahavad ta kuskile kuivdokki lohistada sealt ja siis läheb vanametalliks.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
01.01.2014 at 19:40
quote:partel: @ 1057 hrs, lendasid kaks hävitajat üle Õismäe, seekord paaris.
Kas olid F-15?
Krt, F-15 on üks mu lemmikuid ja nüüd ei tunne ära!
Amid ja F-15C on hetkel rotatsioonis küll.
____________________________
69 Coupe de Ville
91 Caprice Classic - ex
72 Fleetwood Eldorado - ex
85 M1009 - ex
80 El Camino
AMSOIL tooteid küsi minult. info@usapood.ee
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.01.2014 at 15:28