Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Tesla Model S 2013 Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:Mario Kadast: ...
1) Kere on alumiinium ja titaan. Seetõttu roostetamise seisukohalt ei amortiseeru nagu tavalistel autodel (keegi teine minuteada väga ei ole teinud sellises massivses osakaalus alumiiniumist kere seeriatootmisse)...
A2 ja A8?
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2014 at 16:54
Tesla Model S 2013Audi tegi neid alumiiniumautosid juba hulk aastaid tagasi.....
Ka plastkatmikuga kandekere on suht ammune leiutis, Chevrolet Lumina APV 90ndatel...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2014 at 17:21
quote:Mario Kadast: ...
1) Kere on alumiinium ja titaan. Seetõttu roostetamise seisukohalt ei amortiseeru nagu tavalistel autodel (keegi teine minuteada väga ei ole teinud sellises massivses osakaalus alumiiniumist kere seeriatootmisse)...
A2 ja A8?
Lisaks veel mingid uuemad Jaguari, Aston Martini, RollsRoyce mudelid ja ka omaaegne Briti legend Rover P6 3500 on ka üleni või suuremas osas alumiiniumist. Audi R8 ka vist
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2014 at 17:23
Tesla Model S 2013Ja üks põllumajandusauto nimega Corvette kah takkatraavi
Minu arust on "ülejäänud Tesla" ehk kõik mitte jõuülekandesse puutuv võrreldes autotööstuse state-of-the-artiga üsna traditsiooniline ja see ei ole tingimata halb asi - kõike korraga muuta oleks väiksele firmale liig, ikka tasa ja targu. Lisaks võimaldab see komponente ja koostusid allhankida, innovatiivseid asju peab tahes-tahtmata ise tootma, mis tõstab riske.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2014 at 17:31
Tesla Model S 2013Paar asja on tavasõidukist ikka totaalselt erinevad, nagu need salapärased "soendus" ja "soendamine". Kuidas need ikka täpselt toimetavad, jäi mulle siiski segaseks. Paluks kindlasti asjaosalise poolt täpsustada. Veel üks asi meenus - kui ma siin foorumis aasta või paar tagasi Tesla Model S-i mainisin, siis kustutati postitus hoopiski, nüüd ma vaatan paugutatakse 10 lehekülge järjest...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2014 at 23:59
Tesla Model S 2013soojendus ja soojendamine ikka.
see sinu kunagine post kustutati kuna lihtsalt suvalise lingi postitamine ilma mingi omapoolse kommentaarita on veel koledam kui müügikuulutuses ainult autoportaali link
Ära pikka viha pea
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.01.2014 at 00:16
quote:Mario Kadast:
Samuti kasvab auto eksplatatsiooni käigus auto riskifaktor kuna suurem enamus auto põlenguid ei juhtu mitte avariide järel vaid läbi kulunud voolikutest kuumadele elementidele lekkinud kütusest jne. Tesla puhul ei tohiks aeg kuidagi mõjutada seda ohtlikkuse astet.
Tesla Model S 2013Tesla veermikuosa on üsna sarnane "tavalisele" autole. Elektroonikat (tänapäeva külmjoodetega) on ilmselt veelgi rohkem. Sellel teemal ei saa selle auto töökindlus olema kõrgem kui "tavalistel" ja lagunemiskiirus midagi väga väiksemat.
Tänapäeva "tavalised" mootorid ka kastid lagunevad vähemalt liisinguperioodil üsna harva. Jaapani autode käiguosa väidetav igikestvus on suuresti autoajakirjanike loll üldistus (minu kogemus näitab midagi muud). Seega on ennatlik väita kuidagi, et seal on väiksemad probleemid või remondikulud. Ütleme otse, et tulevik siin on suures osas teadmata. Oma osa hakkab andma see, et kuidas on lugu meil remondipädevusega? See on tänapäeva elektroonikat täis topitud autodel oluline kriteerium ja selle töökindlus ei sõltu niiväga autofirmast, vaid allhankijast ning auto omaniku kommetest - kui auto põrand ujub soolaveest ja aknaid tuleb hommikul seestpoolt kraapida (sest viimati kuivas auto sisu suvel parklas), siis hakkavad nende moodsate nõrkvooluasjadega samasugused imetripperid juhtima.
Kindlasti ka Tallinna teede teemal - et tegemist ei ole 1400 kilose tühimassiga Toyota Corollaga (kus põhiline "deformeeruv element" on autojuhi "viies punkt"), sõltumata kõvast high-tech materjali kasutusest on selle masina tühimass ikka kaunis kobe ning rehvimõõdud neegrivelje vaimus ja see ei jäta mõju avaldamata pidurite ja sillaosade elueale.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2014 at 09:44
2 edits. Last edited 10.01.2014 at 09:49 by vvt
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Mario Kadast:
Samuti kasvab auto eksplatatsiooni käigus auto riskifaktor kuna suurem enamus auto põlenguid ei juhtu mitte avariide järel vaid läbi kulunud voolikutest kuumadele elementidele lekkinud kütusest jne. Tesla puhul ei tohiks aeg kuidagi mõjutada seda ohtlikkuse astet.
Palun näita mulle üks ise süttinud Tesla Ma rääkisin läbi kulumisest tulenevast süttimisest. Samuti näita mulle üks tules viga saanud inimene (ma võin sulle bensukatest kohe ühe viimase aja kuulsuse Paul Walkeri tuua kes muide jäi pärast avariid ellu kuid suri leekides). Siiani on päris müstiline ka see, et Tesladega on sõidetud kõvasti üle 100M miili (see oli ca Novembri/Oktoobri seisuga tänaseks rohkemad autod ja jätkuv sõitmine on ma arvan selle 120M vähemalt viinud ehk ca 200M km) ning siiani puudub surma või püsiva vigastusega lõppenud avarii ja Teslasid on päris ulme avariides olnud mitmeid (sest juhid on ikka samad niiet lollusi teevad nii nemad kui kaassõitjad) kaasa arvatud suurel kiirusel läbi seinte sõitmised, tänavavalgustuspostidest läbi sõitmised, 100 miili tunnis kiirusel offset kokkupõrge (millest Tesla juht väljus ise, vastu tulnud Hondas viibijad läksid kõik kile alla) jne jne. Kindlasti kunagi juhtub esimene kus mingi palk lendab läbi esiklaasi ja keegi saab surma või sõidab keegi sillalt alla ja upub koos autoga vms aga ma ütleks, et endiselt vägagi imestama panev, et kas juhus, et pole siiani midagi juhtunud või on tõesti ka sellel seni kõrgeimal safety ratingul ka mingi sisu taga.
Al kere osas: Tõsi A8 jne on ka suures osas Al, ma olin aru saanud, et kuigi enamus kerest on neil Al ei ole see pea 100% nii. Aga ok, minu mälestus vale, tunnistan.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2014 at 10:08
1 edit. Last edited 10.01.2014 at 10:11 by Mario Kadast
quote:Mario Kadast:
Samuti kasvab auto eksplatatsiooni käigus auto riskifaktor kuna suurem enamus auto põlenguid ei juhtu mitte avariide järel vaid läbi kulunud voolikutest kuumadele elementidele lekkinud kütusest jne. Tesla puhul ei tohiks aeg kuidagi mõjutada seda ohtlikkuse astet.
Tesla Model S 2013Alumiinium küll ei roosteta aga oksüdeerub. Paljud põlised Eesti D2 kere A8 Audid mullitavad tiivanurkadest. Lisaks on al. keredetailid oluliselt kallimad terasest.
Ehk saab Mario öelda mis kõnealuse Tesla aastane kasko kindlustuse makse tuli? Evost odavam ma loodan? Kui esimene pisut tõsisem (lisaks keredetailidele puruneb mõni oluline auto kasutamist mõjutav sõlmpunkt) avarii Teslaga Eestis tehakse, siis ole näha kuidas kindlustuse/remondi masinavärk käima läheb. Kes teeb remondikalkulatsiooni? Kas auto saadetakse selleks Rootsi või Soome? Kaua kogu protsess aega võtab koos remondiga? Kas 60+ tuh EUR maksnud auto omanik on nõus nii pikalt ootama kuni autot remonditakse ja sõitma terve see aeg kindlustuse pisikese asendusautoga? Juhul kui piiramatu ajaga asendusauto kasutamine üldse kasko lepingusse sai sisse pandud...
Mario Kadast: Teiste probleem on selles, et sa ei hammusta kätt mis sind toidab. Nad on kinni bensukate businessis koos kogu meeletu diilerite võrgustikuga. Tesla on uue tulijana vaba sellest kõigest ning seetõttu kasutab teistsorti ärimudelit. Tesla müügi marginal on 25%, kuid hoolduse pealt on arvestatud, et see on nullsumma mäng ehk ainult juppide otsene kulu + tööraha + basic hoolduskeskuse ülalpidamiskulu. Tava diileritel on aga süsteem vastupidine. Autosid müüakse õhkõrna marginaliga ning enamus kattest tuleb püsihooldustest ja remondist. Kui see mudel peapeale keerata, siis see omab päris kaugele tulevikku ulatuvaid tagajärgi ning samas seob hetke tootjad kuna nad ei saa elada ilma diileriteta.
Kõlab pealtnäha kavalalt ja loogiliselt. Aga võtame näiteks mustema stsenaariumi. Tuleb uus kriis, nagu nt 2008 Lehman Brothersi kollapsile järgnenu. Tesla toodangumaht on kordades suuremaks kasvanud, aga järsku päevapealt jäävad autod lattu seisma. Kuidas neist lahti saada kui hinnaga mängida ei tohi, sest see on ainuke ettevõtte tuluallikas? Ja kui lõpuks siiski ladu põletama hakata, siis millest Tesla diiler maja kulusid, makse ja palku maksab?
Vähemalt niikaua kuni Tesla Eestis enda esindust ei ava jääb ta siin marginaalse fänniauto staatusesse - kuigi auto ise on minu meelest väga lahe. Siin foorumis on kõik entusiastid, kellele ei valmista probleemi koguaeg enda autoga tegeleda, veebist lisainfot ammutada ja kasvõi Rootsis hoolduses käia, sest see on pigem väljakutse ja huvi/hobi. Tavaline auto kasutaja aga näeb siin probleeme ja takistusi, eriti see kes on võimeline 60+ tuh EUR auto soetama. Sellise hinnaklassi sõiduki puhul kõik autoga seotu peab toimima laitmatult ja kiiresti, lahendused peavad olema telefonikõne kaugusel. Tundmatuid muutujaid tavakasutaja osta ei soovi. Isegi mitte 10tuh eurose Dacia puhul. Rääkimata kallimatest autodest.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2014 at 15:24
Tesla Model S 2013Kasko kui selline ei oleks väga saanud Evo-st väiksem tulla kuna kasko sõltub ühe suurima komponendina auto hinnast ning Evo X (see 2008 oma mis mul oli) on 4x madalama hinnaga kui uus Model S. Hind tuli aga 3x kõrgem kasko puhul ning on endiselt ca 2x kõrgem kui A5/A6 oma (osaliselt ka kuna A5/A6 oleks ca 40% odavamad). Kindlasti on selles hinnas hetkel sees teatav riskipreemia just nimelt sellest määramatusest remondi osas ning kui autode arv kasvab, statistika olemas on ning ka näiteks Tesla esinduse teeb, siis peaks see hind kenasti kukkuma. Selles TCO tabelis oli ka kasko sees mis varem jagasin.
Mis puudutab seda sinu stsenaariumit, siis Tesla müüb ette ostetud autosid. Tavapäraseid platse täis autodest ei olegi ning nagu ma aru saan ka ei saa olema. Ehk siis kõik autod on custom design igale inimesele nagu nad selle netis kokku panevad ning seetõttu ka selle inimese poolt ette ära ostetud. Praktiline plaan on Teslal, et auto eest makstakse siiski umbes see hetk kui autot tootma hakatakse, EU autode puhul hetkel küll hiljem kuna indikatiivselt maksma peaks ca 30p enne tarnet aga ca 20+ päeva juba auto liigub üle ookeani. Seega ei ole Teslal meeletut inventari mille realiseerimisega probleeme oleks. Õnneks või kahjuks on Tesla market penetration veel järgmised 5-10 aastat tõenäoliselt suhteliselt väike ning tõenäoliselt endiselt piiratud tootmise ja tarnimise poolelt, mitte otseselt ostjate poolelt mistõttu ka osa ostjaskonna järsk kadumine ei tohiks omada meeletut mõju koheselt firma jooksevkontole.
Usun, et kui me jõuame aega kus Model E on vabamalt kättesaadav on siin ka esindus olemas mistõttu ei tasu selles osas väga muretseda. Hetkel nad osaliselt prioritiseerivad kuhu nad esindusi teevad, kuid kui esimese laine laienemine on tehtud võtavad nad ka aeglasema suurema laienemise ette kuna peavadki just nimelt valmistama ette võrgustiku Model E tulekuks nii superlaadijate kui müügi ja teeninduskeskuste osas ning selle suures osas maksavad kinni Model S ostjad.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2014 at 16:05
Tesla Model S 2013Huvitav, kas nelikveoliseks tehakse tulevikus elektriauto nii, et pannakse teisele teljele ka elktrimootor. Klassikalise nelikveo jaoks ei paista praegu ruumi, vähemalt Teslal.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2014 at 22:08
Tesla Model S 2013"Klassikalise neliveo" jaoks pole mingit pointi. Ka näiteks Lexuse hübriidid on neliveolised niimoodi, et esimest silda veab bensumootor ja tagumist elektrimootorid.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.01.2014 at 01:50
quote:newusername: Huvitav, kas nelikveoliseks tehakse tulevikus elektriauto nii, et pannakse teisele teljele ka elktrimootor. Klassikalise nelikveo jaoks ei paista praegu ruumi, vähemalt Teslal.
Model X on ainult neliveoline ning seal on jah mõlemal teljel eraldi mootor. Hetkel Tesla seda teed pole veel läinud, et igal rattal eraldi mootor oleks. Teoreetiliselt spekuleeritakse, et Model S neliveoline tuleb ka mingi hetk ning olemasolevad Model S-d võivad olla retrofititavad Tesla poolt suhteliselt lihtsalt (jääks ilma frunk-i sellest neljakandilisest alast mis auto sügavusse ulatub mis ei oleks väga suur loss kuna frunk jääks endiselt megasuure mahuga). Eks vaatab mis neist arengutest saab.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.01.2014 at 08:46
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Vähemalt niikaua kuni Tesla Eestis enda esindust ei ava jääb ta siin marginaalse fänniauto staatusesse - kuigi auto ise on minu meelest väga lahe. Siin foorumis on kõik entusiastid, kellele ei valmista probleemi koguaeg enda autoga tegeleda, veebist lisainfot ammutada ja kasvõi Rootsis hoolduses käia, sest see on pigem väljakutse ja huvi/hobi. Tavaline auto kasutaja aga näeb siin probleeme ja takistusi, eriti see kes on võimeline 60+ tuh EUR auto soetama. Sellise hinnaklassi sõiduki puhul kõik autoga seotu peab toimima laitmatult ja kiiresti, lahendused peavad olema telefonikõne kaugusel. Tundmatuid muutujaid tavakasutaja osta ei soovi. Isegi mitte 10tuh eurose Dacia puhul. Rääkimata kallimatest autodest.
Noh, nii umbes ongi, et kellel on raha 60+ tuhat (ehk eelmises rahas "millise") auto ostmiseks/liisimiseks, need pole 90% ulatuses enam autofännid või on see periood elus jäänud kaugesse minevikku
Elus on ju sedapidi, et kes on fännid, neil pole piisavalt raha ja kellel on raha, siis selle raha teenimiseks läheb enamik aega ära ning pole aega oma nahal eksperimentaalautosid katsetada.
Need 60+ tuhandese auto tarvitajatele pakutakse täna edukalt igasugu täisteenuspakette, nagu VW Phaetoni eraldi töökoda Möller Autos, Info-Auto Volvo 2.0 teenindus.
Neile jääb vist väheseks ka "tavaline" diileri pakutav, huvitav kas nad ostaks autot, millel pole isegi diilerit või jääb nende müügiarv Ferrari tasemele.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.01.2014 at 15:07
quote:vvt:
Neile jääb vist väheseks ka "tavaline" diileri pakutav, huvitav kas nad ostaks autot, millel pole isegi diilerit või jääb nende müügiarv Ferrari tasemele.
Hverraari on jäetud tahavaatepeeglisse, kui uskuda KredEx-i taotluste numbrimängu.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 09:25
Tesla Model S 2013Kui kõiki neid "tasuvustabeleid" vaadata, siis juhul kui auto peaks mõne aja seisma mingil põhjusel, siis elektrimasin imeb raha edasi, samal ajal kui bensukas raha ei küsi. Ja siis see toetuste pull - kui kellelgi on oma hobi jaoks 60 tuhat, küll ta siis leiab ka selle 18 tuhat. Mina tavakodanikuna ei saa saastekvootide müügist mingit tulu. Jagagu ära kõigi kodanike vahel see ära see raha, saab igaüks midagi kasulikku osta.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 11:30
quote:dodge: ... Jagagu ära kõigi kodanike vahel see ära see raha, saab igaüks midagi kasulikku osta.
Möödunud aastal müüdi Eestis 130 elektriautot. Oletades, et igaüks neist sai maksimaalse 18000-eurose toetuse (mõned said vähem, sest kinni makstakse min(pool hinda, 18 K€)), saanuks iga Eesti elanik selleks kulutatud raha võrdse laialijagamise teel aastas 1,8 eurot.
Ma ei saaks selle eest kaht pudelit A. Le Coqi Porteritki.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 12:02
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:dodge: ... Jagagu ära kõigi kodanike vahel see ära see raha, saab igaüks midagi kasulikku osta.
Möödunud aastal müüdi Eestis 130 elektriautot. Oletades, et igaüks neist sai maksimaalse 18000-eurose toetuse (mõned said vähem, sest kinni makstakse min(pool hinda, 18 K€)), saanuks iga Eesti elanik selleks kulutatud raha võrdse laialijagamise teel aastas 1,8 eurot.
Ma ei saaks selle eest kaht pudelit A. Le Coqi Porteritki.
Jagan Olevi seisukohta. Olgugi, et meie kliimas on teised elektriautod peale Tesla, suht nigela läbisõidu ja kasutusomadustega, siis see, et ehitati välja laadijatevõrgustik, on ainult hea. Meil on mille pealt edasi liikuda. Soomlastel on enamus parklates plokisoojenduse jaoks elekter ja neil on seda võimalik kasutada ka elektriauto laadimiseks. Meil polnud enne kiirjaamade püstipanekut midagi (mõnel vbl koduhoovis pikendus plokisoojendusele). Kas rohkemal või vähemal määral, hakkab neid elektriautosi juurde tilkuma. Küsimus on ainult ajas, mille jooksul see toimub. Julgen ennustada, et kui nüüd üks grupp teadlasi ja insenere, suudavad leiutada/avastada akutehnoloogia, mis on revolutsiooniline oma mõõtudelt, kaalult, energiamahult, laadimiskiiruselt ja lisaks kõigele veel odav toota, siis saab olema elektriautode hind madalam ja ka nende levik massiline.
Siis on juba hea võtta ja kasutada ning ka laiendada oma saastekvoodi eest püstitatud laadijatevõrgustikku.
Nagu Olev mainis, ei saa üks inimene selle raha laiali jagamise eest praktiliselt midagi, Tartu õlletehas saab ainult hea kasumi, kui selle raha eest ainult õlut osta
Ise püüan ikka võimalust mööda vähemalt ühe V8 majapidamises hoida aga Teslaga igapäevasõite teha ja näiteks naisel tööl käia on minu meelest täitsa OK. Ei ole vähemalt mudaigav ja emotsioonitu gorilla või mõni mägrarakend. Ja Tesla on lõppudelõpuks siiski made in USA.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 12:50
quote:dodge: ... Jagagu ära kõigi kodanike vahel see ära see raha, saab igaüks midagi kasulikku osta.
Möödunud aastal müüdi Eestis 130 elektriautot. Oletades, et igaüks neist sai maksimaalse 18000-eurose toetuse (mõned said vähem, sest kinni makstakse min(pool hinda, 18 K€)), saanuks iga Eesti elanik selleks kulutatud raha võrdse laialijagamise teel aastas 1,8 eurot.
Ma ei saaks selle eest kaht pudelit A. Le Coqi Porteritki.
Jagamine ei ole hea mõte, aga saastekvoote müüdi palju suurema summa eest. Elektriautod on üks väike osa.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 12:50
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Tesla Model S 2013Konkreetne küsimus Tesla kohta ka nüüd Mariole
Kui kiiresti siin külmemates tingimustes salong soojeneb võrreldes bensumootoriga? Bensumootoril peab ootama kui mootor soojeneb, siis hakkab sooja puhkuma, aga kuida elektriautol see asi on.
Teine küsimus tekkis saunas õlut juues veel aga jõudsin juba unustada...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.01.2014 at 13:39
1 edit. Last edited 12.01.2014 at 13:40 by Lowrider