Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Costa Concordia üles tõstmine Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Costa Concordia üles tõstmineÜks asi, et tänapäeva inimesel puudub ohutunne. Kõik on nii kaitstud ja turvaline, kunagi midagi halba ei juhtu jne.
Ise ju näete, kuidas neiud käivad/jooksevad kõrvaklapid peas liikuvate autode läheduses jne jne.
Tehnilisest taibust ei hakka mõistagi üldse rääkima, milleks ise põlve otsas nikerdada kui poest krediitkaardiga saab.
Kui siis anomaalia tekib, pannakse näpp suhu ja oodatakse, et keegi neid ära päästab...
Teine on see, et tehnilisi aparaate ehitavad mitte insenerid, vaid raamatupidajad ja suuremate summade korral üldse poliitikud. Näiteks USA's suurema aerospace programmi jaoks peab pea igas osariigis allhange olema, et Kongressist läbi läheks.
Ma ei väida, et laeva/lennuki kaptenid oskavad ainult autopiloodi nuppu vajutada, aga vast saate isegi aru, mida ma mõtlen.
Costa Concordia üles tõstmineEestis on kusjuures näppu lõigatud selle mobiili handsfree nõudega - et siis võib sõidu ajal rääkida.
Linnavahel on näha juba päris tihedasti, et juhil on nutitelefoni kõrvaklapid mõlemas kõrvas ning sealt kuulatakse muusikat.
Ja see tegevus on JOKK, isegi tervitatav - juht kasutab handsfreed. Tegelikkuses on sellise juhi info sisenditest tubli kolmandik välja lülitatud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2013 at 13:09
quote:partel:Ma ei väida, et laeva/lennuki kaptenid oskavad ainult autopiloodi nuppu vajutada...
Kahjuks läheb see asi muudkui sinnapoole. Merel küll palju vähem aga ka seal. Kuid lendamises pidi ikka tegelikult ka ikaldus olema meestest, kes päriselt lennukiga lennata oskaks. Mitte vaid Eestis, kus hobilennundust põhimõtteliselt pole aga juba ka mujal maailmas. Muudkui pidi vähemaks jääma neid tegelasi, kes "tuima kalanäoga" lendavad ultralightist Mach3 hävitajani kõigega.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2013 at 14:04
quote:vvt: Eestis on kusjuures näppu lõigatud selle mobiili handsfree nõudega - et siis võib sõidu ajal rääkida.
Linnavahel on näha juba päris tihedasti, et juhil on nutitelefoni kõrvaklapid mõlemas kõrvas ning sealt kuulatakse muusikat.
Ja see tegevus on JOKK, isegi tervitatav - juht kasutab handsfreed. Tegelikkuses on sellise juhi info sisenditest tubli kolmandik välja lülitatud.
Mulle näiteks ei meeldi kuulata üldse sõidu ajal üldse muusikat, raadiot vms.
Muidugi korraliku mootori puhul pole see võimalikki!
Tahhoka järgi ei taha käiku vahetada, kuna see võib valetada ja on tähelepanu häiriv. Nagu öeldakse, sõita tuleb kõrva ja persega!
BTW Viimane ABCS'ile minekul tekkisid ülekuumenemisprobleemid, kusjuures vastavad näidikud olid lisanäidikud armatuuri all keskel. Ehk juht peab nende jälgimiseks põrandale vaatama.
Sai siis oma "pardainseneri" õlled välja teenitud, üks silm temp näidiku peal kogu tee. Kõigile vast parem kui juht ei vaata põrandale!
quote:partel:Ma ei väida, et laeva/lennuki kaptenid oskavad ainult autopiloodi nuppu vajutada...
Kahjuks läheb see asi muudkui sinnapoole. Merel küll palju vähem aga ka seal. Kuid lendamises pidi ikka tegelikult ka ikaldus olema meestest, kes päriselt lennukiga lennata oskaks. Mitte vaid Eestis, kus hobilennundust põhimõtteliselt pole aga juba ka mujal maailmas. Muudkui pidi vähemaks jääma neid tegelasi, kes "tuima kalanäoga" lendavad ultralightist Mach3 hävitajani kõigega.
Noh, mõni ikka oskab lennata, eelkõige John Young:
Space Shuttle esimene katselend oli erandina mehitatud, aga maandumise üle ei saa vast nuriseda:
Lisaks Gemini, Apollo 16 kuu peal töllerdamine jm 130+ vms erineva asjaga lendamine.
Kes tahab testpiloodist astronaudi loengut kuulata, siis kolonel Gordon Fullerton, samuti "you name it, he has flown it"
Shuttle testpiloot ja seda kandva 747 oma. Kusjuures ta oli ainus, kel andurivea tõttu üks Shuttle mootor seiskus. Ehk eelnev kogemustepagas tuli kasuks, et asjast välja tulla.
quote:partel:
...Teine on see, et tehnilisi aparaate ehitavad mitte insenerid, vaid raamatupidajad ja suuremate summade korral üldse poliitikud....
Raamatupidaja on lihtsalt töömesilane. Asjad juhtuvad läbi investorite, ehk siis kuidagi kuskilt peab tulema raha ja kui seda ei tule, siis investeeringul puudub majanduslik mõte. Ja et seda mõista ei pea olema raamatupidaja.
quote:partel:
...Space Shuttle...
Mis pistmist on kosmoseaparaadil vees külili istuva laevaga? Mitte mingisugust.
quote:partel:
...tekkisid ülekuumenemisprobleemid, kusjuures vastavad näidikud olid lisanäidikud armatuuri all keskel. Ehk juht peab nende jälgimiseks põrandale vaatama.
Sai siis oma "pardainseneri" õlled välja teenitud, üks silm temp näidiku peal kogu tee. Kõigile vast parem kui juht ei vaata põrandale!
Jah, kui selleks on vaja kahte meest, et jälgida sõiduauto näidikuid keset kõige rahulikuma tempoga kruiisi, siis ütlen ausalt, et sealt põlvest piloote ei tule......seal pole ilmselt sohvridki tasemel.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2013 at 17:30
quote:partel:
...Teine on see, et tehnilisi aparaate ehitavad mitte insenerid, vaid raamatupidajad ja suuremate summade korral üldse poliitikud....
Raamatupidaja on lihtsalt töömesilane. Asjad juhtuvad läbi investorite, ehk siis kuidagi kuskilt peab tulema raha ja kui seda ei tule, siis investeeringul puudub majanduslik mõte. Ja et seda mõista ei pea olema raamatupidaja.
Küsimus pole tasuvuses, muidugi peab asi ära tasuma, vaid selles, et odav hind on saavutatud ohutuse arvelt, mille tulemuseks on laibahunnik...
Lennukite/laevade kasutusiga on mitukümmend aastat, eks muidugi mõni tahab kiiret kasumit teiste elude arvelt.
quote:
quote:partel:
...Space Shuttle...
Mis pistmist on kosmoseaparaadil vees külili istuva laevaga? Mitte mingisugust.
Oled kuulnud sõna "kosmoselaev"?
quote:
quote:partel:
...tekkisid ülekuumenemisprobleemid, kusjuures vastavad näidikud olid lisanäidikud armatuuri all keskel. Ehk juht peab nende jälgimiseks põrandale vaatama.
Sai siis oma "pardainseneri" õlled välja teenitud, üks silm temp näidiku peal kogu tee. Kõigile vast parem kui juht ei vaata põrandale!
Jah, kui selleks on vaja kahte meest, et jälgida sõiduauto näidikuid keset kõige rahulikuma tempoga kruiisi, siis ütlen ausalt, et sealt põlvest piloote ei tule......seal pole ilmselt sohvridki tasemel.
Jah, ja rallis peab vaesele ebakompetentsele juhile kaardilugeja kogu aeg ette ütlema, kuhu sõita
Misajast on tihedas liikluses sõitmine seotud teelpüsimisega või üldse "piloodioskustega"?
Costa Concordia üles tõstmineKui sa veel teaksid, kui vana see stuff on, mis siin sedasi lendab Meie vaene idanaaber ka nii vanade hävitajatega ei toimeta. Ameeriklastel on nii vanad hävitajad isegi rahvuskaardist juba maha võetud. Rekord oli viimati sakslaste käes, kui lennukite vanus lähenes 40 aastale.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.09.2013 at 10:02
Costa Concordia üles tõstmineSaksa F-4 Phantomitest, et omal ajal kuulsin ebaharilikult kõva müra, lendasid siis kahekesi, tahmalont taga.
Fantoomi kohta muuseas, et mingi boss oli ex struktuuriinsener, kes käskis projekteerida -10% tugevusvaruga, kuna teadis, et kõik panevad igaks juhuks juurde.
Phantomi kohta olen kuulnud täiesti vastakaid arvamusi, ühed kiidavad, teised ütlevad, et see on "kalkun"
Costa Concordia üles tõstmineAutomeestele arusaadavas keeles on F-4 bigblocki ja automaatkastiga 2.gen Camaro ja MIG-21 on 1. põlve VW Golf GTI.
Nendevaheline lahing on vihmamärjal rajal toimuv võidusõit Audru ringrajal.
F-16 on samas keeles öeldes Dodge Viper GTS.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.09.2013 at 12:14
1 edit. Last edited 19.09.2013 at 12:14 by vvt
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Costa Concordia üles tõstmineLihtsalt ülilõbus on keskmist TQHQ teemaarendust lugeda . Ja seda positiivses mõttes.
Teemat alustatakse kruiisilaeva mudast välja kakkumisest, ning juba poole lehega läheb teema sõjapidamisele üle
Hoopis midagi muud kui keskmine streetrace.org teema kus käib labane tatipritsimine. Siin foorumis tundub keskmine IQ kahekordset ületavat seda teist foorumit, väga kaasahaaravat ja harivat teksti saab lugeda alati, alates poliitikast ning lõpetades sõjalennukitega
Lihtsalt väike vahelesegamine, jätkake nüüd.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2013 at 08:42
Lennukiga on see viga, et "ringrajasõit" käib seal kõigis kolmes dimensioonis.
Seda juhtub iga lennukiga, mis luuakse aastal x nõuetega y ja mõni aasta hiljem avastakse, et nõuded on ikkagi 2y.
Lisanõuded tähendavad eelkõige lisakaalu, lisakaal tähendab näitajate halvenemist.
Lisakaalu kompenseerimiseks saab panna võimsamad mootorid, aga need rüüpavad rohkem kütust (mida on vaja rohkem kaasa vedada ju).
Pealegi mootori võimsuse kasvatamisega saab suurendada ainult horisontaal- ja vertikaalkiirust, horisontaalpöörde näitajad, mis sõltuvad mitu kilo massi langeb igale tiivapinna ruutmeetrile, saab sedasi ainult halveneda.
Sestap ongi nii, et "early models" keeravad hästi, kuid "late models" tõusevad kiiremini ja kiirendavad paremini.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2013 at 08:52
quote:Lowrider: Siin foorumis tundub keskmine IQ kahekordset ületavat seda teist foorumit, väga kaasahaaravat ja harivat teksti saab lugeda alati, alates poliitikast ning lõpetades sõjalennukitega
IQ asjust - mul vast üle keskmise, keskkooli hõbemedal, olümpiaadid jne. Aga ka palju madalama IQ'ga saaks asju tehtud, loeb ikkagi see kui palju töötunde sa panustad, pühendumine, kodutöö tegemine jne.
Kõrge IQ võib isegi kahjulik olla, kuna on nii palju teisi huvisid, mis aja ära võtavad...
Samas jälle saab asju teise nurga alt vaadata ja lahendamatutele probleemidele lahenduse leida...
quote:Lowrider: Lihtsalt ülilõbus on keskmist TQHQ teemaarendust lugeda . Ja seda positiivses mõttes.
Teemat alustatakse kruiisilaeva mudast välja kakkumisest, ning juba poole lehega läheb teema sõjapidamisele üle
Hoopis midagi muud kui keskmine streetrace.org teema kus käib labane tatipritsimine. Siin foorumis tundub keskmine IQ kahekordset ületavat seda teist foorumit, väga kaasahaaravat ja harivat teksti saab lugeda alati, alates poliitikast ning lõpetades sõjalennukitega
Lihtsalt väike vahelesegamine, jätkake nüüd.
"alates poliitikast ning lõpetades sõjalennukitega "
See kõlab, nagu nad oleksid skaala erinevad äärmused.
Tegelikult on üsna samad asjad.
Kui kuskil maailmas mingi jama on, siis USA presidendi esimene küsimus on, et kus on lähim lennukikandja?
Samas, õhujõududega teed küll vastase maatasa, aga okupeerimiseks ikkagi maaväge vaja.
Costa Concordia üles tõstmineVõimalik, et ei saanud maandutud ja läks teisele ringile. Siis lendabki raja suunas kindlal kõrgusel ja suht madala võimsusega.
Costa Concordia üles tõstmineTäna päeval tõmbas üks pisike kahemootoriline maandumiskoridori alguses auringe jah paar tk, ju oli rada kinni... Ja ta ei lennanud maandumiskoridoris vastassuunas, mul tuleb "suitsunurgast" ehk rõdult mööda kena vaatega maandumiskoridor, tiirud tegi ta mul koridorist vasakule välja keerates ja teiselt poolt maja...
____________________________
impreza n/a
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.09.2013 at 23:37