Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Costa Concordia üles tõstmine Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Costa Concordia üles tõstmineÜks teooria on, et selle külilikeeramisega tähistasid maailma tegelikud valitsejad Titanicu 100 aastast juubelit. Omal ajal tulid onud kokku ja mõlesid inimkonnas tehnikahirmu tekitada.
Alguses olid reisijate nimekirjas nii mõnigi vägev, üks päev varem tühistasid reisiplaani...
Morgan suri Roomas, ehk Costa intsidendi lähedal...
Kui Cameron oma Titanicu filmi tegi, kutsuti ta "kohvile" ja "juhendati" stsenaariumi asjus. Kes Cameronist natukenegi teab, siis see on reeglina absoluutselt võimatu...
Nägin vist Ren TV'st Titanicu erisaates seda versiooni.
Costa Concordia üles tõstmineRefereerimine ei tähenda uskumist!
Samas liiga palju kokkusattumisi peaks ju kahtlusi tekitama...
Muuseas Titanic oli Morgani 75 juubeli ajal (DOB 17 aprill 1837). Papi tegi endale toreda, kuigi kalli kingituse, aga tema võis endale mistahes asja lubada.
Costa Concordia üles tõstmineHaledavõitu ja silmakirjalik oli see meediasse jõudnud roheliste kilamine tekkivast keskkonnareostusest.
Huvitav, kas selle vraki tasapisi lagunemine seal oleks loodussõbralikum?
Ise küsimus on see, kuidas mitmekordselt dubleeritud igasugu navigatsiooni, eelhoiatus- vms abivahenditega varustatud laev sattus nii kalda ligidale. Itaalia korralagedus kaptenisillal?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 10:07
Ise küsimus on see, kuidas mitmekordselt dubleeritud igasugu navigatsiooni, eelhoiatus- vms abivahenditega varustatud laev sattus nii kalda ligidale. Itaalia korralagedus kaptenisillal?
Inimlikul lollusel pole piire!
Hiljutine Hispaania raudtee õnnetus ju seda näitas samamoodi - kohalik Perdo lihtsalt sõitis veidi lubatust kiiremini, et kaotatud aeg tagasi teha ja sõpradele FB vahendusel kiiruse pilte teha.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 12:05
Costa Concordia üles tõstmineMa kardan ka seda, et reisilennukid hakkavad alla kukkuma.
Tükk aega ikka harjutud, et ei kuku kunagi alla.
Tänapäeva piloodid ei oska enam nii hästi lennata ja mehaanikud hooldada, eriti arvestades "low-cost" lennufirmasid, mis igal tehnikainimesel peaks "ohutule" süütama, kokkuhoid võib tulla ohutuse arvelt.
10+ km kõrgusel ikka ei saa teeveerde tõmmata ja treilerit kutsuda.
Rääkimata, et näiteks Liibüa värgi käigus rüüstati relvaladusid ja kadunud on 20,000 "stingerit" (MANPADS - Man-portable air-defense systems ).
Costa Concordia üles tõstmineRakettrelvadel on õnneks piiratud säilimisaeg isegi laotingimustes (temperatuur, niiskus jne).
Kuskil kuuri all vedeledes need väga kauaks töökorda ei jää, laskmisega võid ise surma saada.
See vast seletab ka taoliste relvade vähest kasutust, sest arvata võib, et NSVL lagunemisega läks neid asju vasakule ikka tuhandetes.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 13:16
quote:partel: Ma kardan ka seda, et reisilennukid hakkavad alla kukkuma.
Tükk aega ikka harjutud, et ei kuku kunagi alla.
Tänapäeva piloodid ei oska enam nii hästi lennata ja mehaanikud hooldada, eriti arvestades "low-cost" lennufirmasid, mis igal tehnikainimesel peaks "ohutule" süütama, kokkuhoid võib tulla ohutuse arvelt.
Kas tegemist on lihtsalt arvamusega või mingi vettpidava statistika/tõendusmaterjaliga? Või kus see latt nüüd äkki nii alla lastud on?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 13:54
quote:partel: Ma kardan ka seda, et reisilennukid hakkavad alla kukkuma.
Tükk aega ikka harjutud, et ei kuku kunagi alla.
Tänapäeva piloodid ei oska enam nii hästi lennata ja mehaanikud hooldada, eriti arvestades "low-cost" lennufirmasid, mis igal tehnikainimesel peaks "ohutule" süütama, kokkuhoid võib tulla ohutuse arvelt.
Kas tegemist on lihtsalt arvamusega või mingi vettpidava statistika/tõendusmaterjaliga? Või kus see latt nüüd äkki nii alla lastud on?
quote:vvt: See vast seletab ka taoliste relvade vähest kasutust,
lausa imekspandav, kust sa sellise väite peale tuled?
Iraagis ja Afganistanis on alates 2002 kokku alla lastud selliste rakettidega kümmekond lennumasinat (2 sõda, kumbki 10 aastat).
Seejuures Afganistanis leidsin vaid ühe - eks siin mängisid rolli Iraagi armee laiali tassitud relvad.
Kui USA hakkas Afganistani islamivõitlejatele 1986 jagama Stingereid, lasti kasutajate väitel kolme aastaga alla 269 lennumasinat, seejuures rakette saadi eri andmetel mõnisada kuni paar tuhat.
Vahe aga on veel selles, et aastaks 2002 olid kõik soovijad saanud endale soetada NSVL hiigeltagavaradest (venelastel võis taolisi rakette olla ladudes sadu tuhandeid).
Seega - Pärtli kirjeldatud Liibüa armee ladude laialitassimisele ei järgne mingit lennukijahti, sest ka eelnevate "happy hour" üritustega ladudes neid ei järgnenud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 14:54
Costa Concordia üles tõstmineNojah, aga take-offi ajal piisab vast vaid ühest heat seekerist, countermeasureid vast pole, peale Iisreali El-Al'i.
Teiseks, Tallinna saabuv lennuliiklus kulgeb mul üle pea, viimase paari aasta jooksul on vast 5 korda pidanud väljas jalutades lennukit vaatama, et kas ei peaks jooksu pistma, et pähe ei kukuks! Ikka üsna imelikud trajektoorid ja stalliohtlikud kiirused.
Irooniliselt on kõige aeglasemad kiirkuller DHL'i omad...
quote:vvt: See vast seletab ka taoliste relvade vähest kasutust,
lausa imekspandav, kust sa sellise väite peale tuled?
Iraagis ja Afganistanis on alates 2002 kokku alla lastud selliste rakettidega kümmekond lennumasinat (2 sõda, kumbki 10 aastat).
Seejuures Afganistanis leidsin vaid ühe - eks siin mängisid rolli Iraagi armee laiali tassitud relvad.
Kui USA hakkas Afganistani islamivõitlejatele 1986 jagama Stingereid, lasti kasutajate väitel kolme aastaga alla 269 lennumasinat, seejuures rakette saadi eri andmetel mõnisada kuni paar tuhat.
Vahe aga on veel selles, et aastaks 2002 olid kõik soovijad saanud endale soetada NSVL hiigeltagavaradest (venelastel võis taolisi rakette olla ladudes sadu tuhandeid).
Seega - Pärtli kirjeldatud Liibüa armee ladude laialitassimisele ei järgne mingit lennukijahti, sest ka eelnevate "happy hour" üritustega ladudes neid ei järgnenud.
Eks aeg on edasi ka läind. Omal ajal Stingerid olid väga kõvad riistapuud vene tehnika vastu ja lasid neid MI rauakolakaid taevast alla üsna lihtsasti. Praegu on olukord nii, et nendel mässulistel on aegunud tehnika, aga aggressoritel on tohutute rahade eest välja arendatud lennumasinad mis on kõiksugu kaitsepeibutisi täis pakitud, pole neid üldse lihtne alla lasta. Pakun, et vana Stingeriga või vene RPG-7ga peab ikka väga suur joppamine olema, et mõne Apache alla käristada taevast.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 16:59
Costa Concordia üles tõstmineStinger on selgelt igasugu kaltsakate jaoks nende tehnilisi võimeid ületav relv, Afganistanis käis rakettidega kaasas ju CIA organiseeritud väljaõpe, relvastuse korrashoid ja laskemoona järelevedu. Liibüa või NSVL ladudest laiali tassitud rakettidel seda aga ei olnud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 18:18
quote:partel: Nojah, aga take-offi ajal piisab vast vaid ühest heat seekerist, countermeasureid vast pole, peale Iisreali El-Al'i.
Teiseks, Tallinna saabuv lennuliiklus kulgeb mul üle pea, viimase paari aasta jooksul on vast 5 korda pidanud väljas jalutades lennukit vaatama, et kas ei peaks jooksu pistma, et pähe ei kukuks! Ikka üsna imelikud trajektoorid ja stalliohtlikud kiirused.
Irooniliselt on kõige aeglasemad kiirkuller DHL'i omad...
Lennukoridore on ka muudetud jne.
Ja nüüd võiks lihtsalt mõtelda inimese silma ja kauguse-kiiruse-suuruse suhtele. Lihtsalt. Muid idiootsusi ei viitsi ma ümber lükkama hakata, aga see DHLi teema - DHLi lennukid on juhtumisi Boeing 757'd, mis on tallinna puhul igapäevastest külalistest kõige suuremad. Mistõttu jätavad mulje, et lendavad kõige aeglasemalt. Kui tallinna juhtumisi 747 või airbusi 330/340 saabub, siis see üle su pea lennates tunduks veel aeglasemalt lendamas.
Ja nende heatseekerite kohta - mitu lennukit on Bagdadis või Kabulis õhkutõusul alla tulistatud, kui see nii lihtne oleks? Olles ise olnud puldis ühte sellisesse kohta lennates - turvalisus on tagatud lähenedes sinna, maandudes sinna, õhkutõustes sealt. Surma võid saada pigem, kui pead lennujaama tsoonist välja minema.. Kui see õhkutõusva lennuki allatulistamine nii lihtne teema oleks, siis peaks ju kabuli v bagdadi ümbruses suisa lennukite surnuaed olema.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2013 at 23:48
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Costa Concordia üles tõstmineDHL lendab aeglaselt, aga vähemalt otse ja sobival kõrgusel. Jah muidugi kui A380 ehk "lendav Olümpia hotell" tuleb ilmselt on tunne, et ripub õhus.
Lihtsalt vihjeks, et kui oled 30 aastat elanud samas kohas ja natuke aerospace huviline ka, siis vast teatud kogemus tekib. Mitte väga ammu lendasid Tu-134A ja Jak-40, mis tulid "meetri täpsusega" sama teed, praegu lendavad, nagu jumal juhatab (minu kohal lastakse telik alla). Pole kuigi meeldiv kui pea kohal harrastatakse "kõrgemat pilotaazhi".
Ehk näiteks raamatupidajad ei luba piisavat kütusevaru kanda, piloodid üleväsinud jne.
Mis rakettidesse puutub, siis sõjatsoonis on vast hoolikalt valvatav perimeeter, aga sellest hoolimata kästakse nii järsult õhku tõusta, et last rebeneb lahti, CG läheb paigast ja lennuk kukub alla.
Tsiviilsfääris pole ju rahapuuduse tõttu mingit securitit, lennujaamadele on linn ümber kasvanud, igaüks võib sobival hetkel "toru" välja võtta ja tulemus vast pea 100%.
quote:Lisaks on mõne vene sõjaväepiloodiga paar õlut joodud.
Vene sõjaväe transpordilennuki (nt Il-76) piloot võib tänapäeva reisilennuki piloote õigustatult ülevalt alla vaadata.
Taolisi asju nagu need vennad läbi teinud on, sellest võib reisika piloot turvanõuete, elektroonika rohkuse jne tõttu vaid pahas unenäos näha.
Tänapäeva reisilennuki piloot ei oska undki näha, milliseid oskusi nõuab taolise suht vähe elektroonikat sisaldava (ja vist 4 meest nõudva) masina juhtimine.
Lisaks olid need konstrueeritud selliselt, et oleks võimalik maanduda ja väljaspool betoonradasid (mida ka tehti) ja taolisi maandumisabisid, kus lennuk sisuliselt ise maandub, tollal polnudki.
Lisaks igasugu välilennuväljadel polnud ju "täisteenust" ja meeskond pidi ise õiendama lennuki korras hoidmisega, vajadusel vahetama rattaid, korraldama tankimist jne.
Mitte istuma lipsuga kabiinis ja andma teenuse aktidele allkirju.
Umbes nagu vanakooli mossemees vs tänapäeva autokasutaja. Kui mosse andis metsavahel tõrke, siis naljalt mossemees jänni ei jäänud.
Tänapäeva mazdamehel on aga 90% juhtudest puksiirauto kutsumine ja isegi rattavahetusega jäädakse jänni (seepärast, et ise pole vahetatud ja rehvivahetuse tondid lasid poldid suruõhuga miljoni Nm-ga kinni).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2013 at 07:45
Costa Concordia üles tõstmineLaev sõitis karile ja selle põhjustas inimlik lollus. Oleks võinud palju varem juba juhtuda, sest see polnud esimene kord, kui teelt kõrvale kalduti. Pole seekord vabamüürlasi ja reptiloide mängus, vaid puhas makaroni lollus
Itaalia laevaõnnetuse põhjustas kohalik komme?
Tegemist on laevade austusavaldusega, mis itaalia keeles kannab nime «inchino», edastab AFP.
Selle puhul valgustatakse laeva välistekk täielikult ning sõidetakse nii lähedalt Giglio saarest mööda kui võimalik, samal ajal udusireeni andes.
Võimude sõnul just seda Costa Concordia kapten Francesco Schettino tegigi, kuid sõitis selle tagajärjel kivisele madalikule. Laeva keresse tekkis suur auk.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2013 at 11:15
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Costa Concordia üles tõstmineSelge, et keegi pidi makarooni bravuurit tegema, sest selliste laevade navigatsiooni on pandud selliseid summasid, seal on võimalik navigeerida meetri täpsusega ja kogu see asi on mitmekordselt back-up'itud igasugu tulede-viledega, et seal lihtsalt pole võimalik sattuda kümme meetrit kõrvale. Sinna võib sattuda siis, kui kõva makarooni bravuuri haaras rooli kõvemini pihku ja hakaks tõestama, kui kõva mees ta on ja kui lähedalt ta silma järgi paneb. Sellistel laevadel on radareid juba 3-4 tükki peal, et taeva pärast miski pimedasse sektorisse ei jääks.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2013 at 11:45