Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Mõlgutusi usaraua omamisest Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
quote:Stang-R: pole küll usaraud (just call 911), kuid autohobindus võib ka selline olla:
http://www.bloomberg.com/video/all-rooms-have-a-view-of-the-porsche-911-10VfP5uVT6azAopOFatZEg.html
Päris autoloverite teemaga ju tegu pole. See kili oli täitsa sellise olemisega nagu tal naist polegi ja öösiti saab hämaruse varjus sumpsi hoopis see omaniku kiidetud kumerustega porge....
Tagasi siis karvaste munade ja v8 podina austajate keskkonda !
Mõlgutusi usaraua omamisestAsjaga tegelemisest on kasu ka täiesti igapäevaste triviaalsete toimingute käigus.
Olin siis poes kassajärjekorras kui minu ees olev keskealine abielupaar kurtis, et neil on tõsine probleem auto "gidrousilisetiliga", s.t. roolivõimuga.
Julgesin siis diskussiooni sekkuda, mille peale tulime kassajärjekorrast ära ja arutasime asja, niivõrd kui mu piinlikult roostes vene keel võimaldas. Ja sai ka muudel teemadel räägitud.
Lõpetuseks härra kurtis, et miks mul kärus nii vähe õlut on Jä käskis kaks six-packi juurde tuua, mida ma teadagi tegin suurima heameelega.
Ja kassas keelas üldse igasuguste arvete maksmise...
quote:madis:Kui aus olla siis teemas püsimine ei tule eriti välja viimasel ajal, iga teema on muutunud pärtli eraelu kirjeldusteks.
Asi ikka selles, et ei saa olla taktikaline, vaid peab olema globaalselt mõtlev strateeg, kuna asjad on nii mitmekesised, mis nõuavad laiemat teemakäsitlust.
quote:partel:
Asi ikka selles, et ei saa olla taktikaline, vaid peab olema globaalselt mõtlev strateeg, kuna asjad on nii mitmekesised, mis nõuavad laiemat teemakäsitlust.
See lause oleks nagu Harri Lehiste "Valitud Kaebustest" maha astunud.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.02.2014 at 19:52
quote:partel:
Asi ikka selles, et ei saa olla taktikaline, vaid peab olema globaalselt mõtlev strateeg, kuna asjad on nii mitmekesised, mis nõuavad laiemat teemakäsitlust.
See lause oleks nagu Harri Lehiste "Valitud Kaebustest" maha astunud.
Hehe, see mu üks lemmikraamatuid, mille sain keskooliõpetajalt kingiks.
Tsäbovõitra vs Tofelmann.
Riigivastalised kuuluvad ärakaotamisele likvideerimise teel!
Mõlgutusi usaraua omamisestOeh, miks küll minuga nii tihti juhtub...
Sai siis usakate/dragiga tegelemise kasulikkuse uue külje avastatud.
Nii töökojas kui võistlustel on eluohtlike olukordade teke teadagi täiesti võimalik ehk tervise huvides tasub silmad lahti hoida. See ka igapäevaelus külge jäänud, et üritan ikka "radarid" töökorras hoida.
Ootasin siis bussipeatuses bussi, kõrval oli noor pere, issi-emme ja 4-aastane tüdrukutirts.
Vanemad siis olid jutuhoos ning tüdruk jooksis sõiduteele läheneva Audi ette.
Sain siis käes oleva koti maha pillatud ning 60 ft isikliku rekordi tehtud, mille käigus õnnestus lapsel natist kinni haarata. Varu oli miski sekund vms.
Audi juht siis peale ABS pidurdust tuli asja arutama. (Audi oli üsna $$$)
Issi võttis rahakoti välja ja üritas mulle vaevatasu pakkuda, mille peale Audi-mees käskis tal need "kopeikid" kohe tagasi panna, et need on "dlja morozhenoe" ning võttis rahapataka välja ning teostas sobivad toimingud, ühtlasi paludes, et ma üksikasjadest ei lobiseks.
Õnneks oli plaanis olnud sõit non-critical ehk lippasin mööda ideaaltrajektoori poodi vajalikke sisseoste tegema. Tere-tuttavast turva küsis, et miks mul nägu nii valge on...
Kangelasmedalit ei ole mulle vaja, samas kõigile ju selge, mis oleks võinud juhtuda...
Mõlgutusi usaraua omamisestMinu analoogne juhtum jääb julgelt üle 10a. tagusesse aega. Juhtum pole kuidagi usa-autodega seotud aga situatsioon oli umbes sama. Ülekäiguraja alguses teeservas seisis ema väikese tüdrukuga ja ootasid rohelist tuld tee ületamiseks. Lapsel oli käes tühi limpsipudel millega ta vehkis edasi -tagasi...toksis omale vastu põlvi jne...kui äkki pudenes pudel sõrmede vahelt maha ja veeres sõiduteele. Pikemalt mõtlemata astus tegelane läheneva auto ette seda üles korjama, mille roolis sattusin mina olema. Sõitsin siis sellel ajal gaz-69-ga aga see pole üldse naljakas hetkel...teised autod liikusid nii ees kui taga 50+...püüdsin neile mitte jalgu jääda. Kõik käis väga kiiresti sest ta jooksis nagu mulle tundus esiotsa alla. Pidurid olid korras...masin loha ja külg ette veidi...mõni cm. jäi varuks. Üldiselt lõppes kõik õnnelikult...ema istus maas...laps süles...pisarad voolasid. Tagantjärgi mõeldes igati loogiline, et laps ei mõtle sellistel hetkedel palju muudele asjadele.
Mõlgutusi usaraua omamisestLäheb nats OTks ära. Aga oli omal ka kunagi sarnane relflektoorse reaktsiooni kogemus. Oli kunagi Opel Omega, millel kere suht mäda ja müüa polnud ka enam eriti midagi. Mõtlesin omaette, et kui linnavahel keegi ette keerab, siis pidurdama ei hakka. Teeb müksu ja mina, kui kannataja saan oma risust ka lahti, taastamisse nagunii ei läheks. Oligi juhus käes, et taksist keeras tursa näoga ette ja mul võimalus oma auto kindlustusele maha müüa. Aga no kus sa sellega, täiesti kontrollimatult ja kurat teab veel mismoodi jalg pidurile ja ABSi ragisedes sain mõni cm enne taksot seisma. Taksist, nagu neil kombeks, tegi vehkat ni kiiresti, et valus oli. Aga jah, mingil ajahetkel toimub kõik kiiremini, kui aju suudaks reaalselt kontrollida ja asja analüüsida/reageerida/tegutseda. Mingi alalhoiurefleks toimetab sel juhul vist instiktiivselt.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.03.2014 at 19:35
Mõlgutusi usaraua omamisestTekkis küsimus kogenud hobiautode pidajatele. Kui tihti peaks autoga sõitma, et tehnika säiliks õuetemperatuuridel kõige paremin? Olen tähele pannud, et just peale lühemat seismist annavad paljud asjad järele.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.03.2014 at 12:48
Mõlgutusi usaraua omamisestIga kolme päeva tagant Tegelt vast paari nädala tagant on ka OK, aga Eesti tingimustes võib pikem periood nõrgad kohad küll kiiremini välja tuua.
quote:newusername: Tekkis küsimus kogenud hobiautode pidajatele. Kui tihti peaks autoga sõitma, et tehnika säiliks õuetemperatuuridel kõige paremin? Olen tähele pannud, et just peale lühemat seismist annavad paljud asjad järele.
Ma olen tähele pannud, et just peale pikemat seismist on need asjad mis peale lühemat seismist järele annavad jälle korda läinud.