Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Tehnoloogilised lahendused-saavutused Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedTeises videos olnud seade sarnane asi oli minu mäletamise mööda ka Tallinnas Polütehnikumi keldris, kastati terade karastamiseks.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.09.2013 at 16:32
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedSee vesinik-hapniku keevitus ja lõikamine on ülivana tehnoloogia (stiilis 19.sajand) ja kõik on väga kena, aga ainuke jama on et terase juurde pole sellega asja, keerab nässu. Igasugu muid metalle samas sulatab isuga.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2013 at 15:25
Seal on kirjas siis täpsemalt uuendused - nimelt saab kontrollida vesiniku / hapniku tasakaalu ja saada sellega oksüdeeriv või redutseeriv leek.
Peab endale ostunimekirja lisama.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.11.2013 at 22:17
Teine asi on tõusukiirus, mille puhul õhurõhu vähenemine hakkab kõrvadele...
Probleem seni pigem see, et trossi mass nii suur, et kui kabiin üleval ja vastukaal all on siis peab trossi raskuse palanseerimiseks kabiini alla kompensatsiooniketi kinnitama, mille teine ots oleks vastukaalu all, et tekiks n.ö. ring ja mass oleks mootorile kummalki suunalt tõmmates ühtlane.
800+ meetril aga läheb see ring nii raskeks, et kabiini kandevõimeks ei jäägi oluliselt midagi alles, enamus trossi kandevõimest kulub iseenda ja enda kompensatsiooni kandmiseks.
Selleks nüüd võidujooks uute materjalide otsingul kuna nõudlus 800+m hoonete järele kasvab.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.01.2014 at 22:41
Teine asi on tõusukiirus, mille puhul õhurõhu vähenemine hakkab kõrvadele...
Probleem seni pigem see, et trossi mass nii suur, et kui kabiin üleval ja vastukaal all on siis peab trossi raskuse palanseerimiseks kabiini alla kompensatsiooniketi kinnitama, mille teine ots oleks vastukaalu all, et tekiks n.ö. ring ja mass oleks mootorile kummalki suunalt tõmmates ühtlane.
800+ meetril aga läheb see ring nii raskeks, et kabiini kandevõimeks ei jäägi oluliselt midagi alles, enamus trossi kandevõimest kulub iseenda ja enda kompensatsiooni kandmiseks.
Selleks nüüd võidujooks uute materjalide otsingul kuna nõudlus 800+m hoonete järele kasvab.
Kas mingil hetkel ei muutu mõistlikuks vastukaalust loobumine ja energia regenereerimine laskumisel?
Ilmselt on selle peale härrad maailma liftileiutamise töötubades rohkem mõelnud kui mina aga..
quote:vr_:
Kas mingil hetkel ei muutu mõistlikuks vastukaalust loobumine ja energia regenereerimine laskumisel?
Ilmselt on selle peale härrad maailma liftileiutamise töötubades rohkem mõelnud kui mina aga..
Aga sellise seadega suuri kõrguseid ei vallutata. Suurel kiirusel rikke korral oleks sellisel liftil suur n.ö. libisemine.
Trossid lihtsalt libisevad mootoril kuigi pidur juba rakendunud. Väikese nimikiirusega nagu konkreetne lift (max 1m/s) pole see probleemiks. Sellise kiirusega aga 500 m sõita ei tahaks.
Regenereerimine toimib vastukaaluga liftil mõlemas suunas, oleneb koormusest. Kasutatakse seda ka juba mõnda aega. Peaks umbes 30% tipptunnil tagasi andma.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.01.2014 at 20:23
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedHuvitav kui võimast kompressorit oleks vaja, et panna lift, suruõhu jõul, kolvina üles minema? Kas selline lahendus üldse tuleks kõne alla?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.01.2014 at 01:42
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedAh mis ta ikka võtab, kui tahad panna 2 ruuduse põhjapinnaga lifti liikuma kiirusega 10m/s, siis on vaja tootlikkust 20 kuupmeetrit sekundis - ehk tavapärasemates mõõtühikutes 1 200 000 l/min.
Kui kasutada näiteks selliseid kompressoreid, siis läheb neid vaja 5500tk ja ruumi nende mahutamiseks on vaja 1600 ruutmeetrit, ehk nelja Eesti keskmise elamukrundi jagu
Ma ei tahaks väljalaskeava lähedusse sattuda samal ajal kui lift alla tuleb...
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.01.2014 at 09:54
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedTrossi asendamisel on üks võimalus hammaslatt. S.t. shahtil on hammaslatid ja liftikabiinil siis hammasrattad.
Mõni aeg tagasi sai telekaklõpsimise raames satutud KONE tegelase intervjuule. Kui õigesti aru sain, siis põhimure pole tehnika, vaid tõusukiirus, mis kõrvadele hakkab.
Nagu Fazlur Khan (Chicago Sears Tower'i etc struktuuriinsener) ammu ütles, siis 190 kordse maja ehitamine pole tehniline probleem, vaid sotsiaalne.
quote:viplala:
Huvitav kui võimast kompressorit oleks vaja, et panna lift, suruõhu jõul, kolvina üles minema? Kas selline lahendus üldse tuleks kõne alla?
Eluskarja korrustevaheline saatmine pneumopostiga oleks päris karm värk
quote:Jesper: Ah mis ta ikka võtab, kui tahad panna 2 ruuduse põhjapinnaga lifti liikuma kiirusega 10m/s, siis on vaja tootlikkust 20 kuupmeetrit sekundis - ehk tavapärasemates mõõtühikutes 1 200 000 l/min.
Kui kasutada näiteks selliseid kompressoreid, siis läheb neid vaja 5500tk ja ruumi nende mahutamiseks on vaja 1600 ruutmeetrit, ehk nelja Eesti keskmise elamukrundi jagu
Ma ei tahaks väljalaskeava lähedusse sattuda samal ajal kui lift alla tuleb...
Õhu elastsus muudaks positsioneerimise väga raskeks. Ja kui lift on "peatuses" siis peaks ta mehhaaniliselt lukustuma, inimesed lähevad maha, luku avanemisel toimub väike hüpe... jne jne.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.01.2014 at 13:35
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedTehnoloogilistest saavutustest vahelduseks ka "teisest otsast", s.t. kasutajapoolelt, mõned mu viimase aja kogemused.
Tehnoloogiast on vähe kasu kui ei oska seda kasutada.
Jõuluvana tõi siis nutitelefoni, millega olen maadelnud ikka korralikult, kasutan vast ainult mõnda protsenti võimetest.
Kui telefon on "smart", siis järelikult kasutaja on "stupid"!
"Nutitelefon" on vast eksitav termin, nagu ütleks televiisori kohta "nutiraadio", mis muuseas näitab ka pilte.
Eks n.ö. "koduvideod" saab mõistagi tehtud.
Läksin siis telefoni kaitsevutlarit ostma, kus tekkisid piinlikud momendid:
Müüjaneiuke: "Mis mark ja mudel?"
Mina ""
Krt, ma tean une pealt big-blocki osakoode ja nüüd ei tea isegi telefonimudelit!
Müüjaneiuke: Võttis telefoni kätte ja ühe silmapilguga tuvastas vajalikud asjad.
----
Kogu aastavahetuse ja jaanuarikuiste sünnipäevade tõttu ununes ära pisiasi, et moblaarvet tuleb maksta, samas isegi SMS-meeldetuletust ei tulnud.
Pandi siis kinni.
Tegin siis vajalikud pangatoimingud ära, aga ikka ei levi.
Klienditoest öeldi, et võlgu pole on, isegi ettemaks, aga blokeeringute kohta info saamiseks on vaja salasõna.
Heh, ma olen ikka miski 10 aastat vms klient olnud, ma ei mäletanud, et salasõna üldse eksisteerib, rääkimata selle teadmisest!
Soovitati siis netipanga sisselogimise kaudu salasõna muuta.
Teadagi brauser oli aegunud ja vajas uuendust.
Sain siis esimest korda iseteenindusesaidiga tutvutud ja salasõna muudetud ja öeldi, et on ettemaks ja kõik blokeeringud on maas.
Aga ikka ei levi...
Telefon sisse-välja, aga ikka ei tööta.
Soovitati siis SIM-kaart korraks välja võtta.
Mul on mingi anomaalia, et ma ei suuda telefoni lahti võtta.
Vaatan youtube videosid - "klõps ja lahti"
Mul vend võtab telefoni ja "klõps ja lahti"
Mul õnnestub see alles 20'ndal katsel.
SIM-kaardi sisse/välja värk siiski töötas ja levi tagasi.
Ehk "Mission Accomplished".
----
Ei ole vast raske aru saada, et loetletud toimingute käigus sain omaette ropendatud nii et vähe pole!!!
-----
Järeldused/tulemused:
* Sain aru, miks Murphy seadustes on kirjas, et programmeerijate lemmikuks programmeerimiskeeleks on "Ropendamine".