Poster |
Message |
Märt |
Mustangi trummelpidurite swap
Tere
Olemas on üks tore 67 aasta Mustang, millel on 4x trummlid ja veidi järgiaidatud mootor. On kellegil soovitusi, milline oleks kõige mõistlikum swapi materjal esipiduritele? Kuna kuulun sinna "roosade pluusidega eitede kampa", siis oleks huvi ka saada pakkumine nn. võtmed kätte lahendusele, kus mina toon auto ja raha, mõne aja möödudes saan tagasi auto koos esimeste korralike ketaspiduritega.
Märt
5225578
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.06.2013 at 07:50 |
|
DevilDeVille |
Mustangi trummelpidurite swap
Eks pead endale hinnaklassi silmeette manama ja seepeale kaema, et kas tehasetykkidest komplekteeritud v6i SSBC v6i Wilwood v6i hoopiskeegikolmas. Valikut jagub koledasti, samas vaevalt keegi neid siinmail riiulis hoiab.
lisaks pead ka miskise reguleerimistriki lisama tasakaalu riknemise kompensatsiooniks. Vahetusega saab iga suvaline asutus hakkama.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.06.2013 at 12:00 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Mustangi trummelpidurite swap
Esimene vastus täiesti õige. USA asjade puhul tuleb esmalt välja selgitada valmislahenduste maksumus ja selle jõukohasus.
Aretama hakata on mõtet siis, kui see jõukohane pole osta. Kui aretamiseks läheb, siis tean üht tegelast, kes ketaspidureid üht ja teistpidi arendab. Olen ka ise aretatud piduritega sõitnud ja natuke tean sellest elust.
Ette ketaspidurite panekul läheb jah "brake balance" paigast ära. Väga hullu juhtuda ei saa, kui suureneb esirataste pidurdusjõud (esimeste ketaste panekuga vältimatu) - need lihtsalt hakkavad kergelt blokki minema.
Näiteks vene autodel olid erinevad tagumised töösilindrid esiketaste ja esitrumlitega mallidele - esiketastega mallidel on tagasilindrid jämedamad (suurema survejõuga).
Hullem on lugu siis, kui tagapidurid liiga järsud saavad, ABS-ita autol lõpeb järsul pidurdusel tihti spinniga. Lahendus on "brake proportioning valve", on eri tüüpe. Tänavasõiduautodel kasutatakse tavaliselt "height sensing" tüüpi, mis on sisuliselt tagaotsa tõusmisele reageeriv klapp, mis hakkab tagaotsa tõusuga tagapidureid sulgema.
Kui autot kasutad igapäevasõiduks ja paned mingid harjukeskmised esiketaspidurid, siis midagi väga erilist ei juhtu, kui sa selle balancega ei tegelegi. Olen sellise autoga ise aastaid sõitnud (jah, pole Mustang, üldine kogemus lihtsalt). Kiiret sõitu tehes, nt lennuväljal kräunutades hakkasid pööretel pidurdades esirattad (kurvi sisenemine) lihtsalt soovimatult vara lohisema ja ilmselt open track tüüpi üritusel oleks see probleem olnud, aga tänaval ei saanud aru midagi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.06.2013 at 11:50 |
1 edit. Last edited 14.06.2013 at 11:51 by vvt
|
Märt |
Mustangi trummelpidurite swap
No praeguse roolisüsteemi juures open track on märg unistus 70ga rööpas teedel liikumine (nii sirgelt, kui võimalik) võtab juba pea märjaks ja seda võimenduseta rooli on üsna raske lappida.
Plaan on saada bolt-on lahendus ja loota, et keegi teine on juba kõik ratta leiutamisega seotud etapid korralikult läbinud.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.06.2013 at 12:09 |
|
vvt |
Mustangi trummelpidurite swap
Siis on sul vaja hoolikat mehhaanikut ja ei enamat. Tasakaaluga võimle siis kui see sind häirima hakkab.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.06.2013 at 12:30 |
|
wagoneer |
Mustangi trummelpidurite swap
Ma oma 69 firel samasuguse swapi tegin. Võtsin sellise harju keskmise komplekti mis sisaldas kõike vajalikku.
Vahetuseks läks selline tubli pikk päev. Seda eeldusel, et asjad enam vähem lahti tulevad.
Kui huvi võta ühendust. Ma ise viimsis ja võin sulle asja lähemalt seletada kui huvi on.
____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76` |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.06.2013 at 13:49 |
|
Stang-R |
Mustangi trummelpidurite swap
sellel saidi alumises osas on video:http://www.cjponyparts.com/
tõsi küll 66.a. Mustangi piduriswapist, kuid erinevused on 67.a. omast marginaalsed.
SSBS ( Stailenss Steel Brake System) pidurisilindrite kolvid on roostevabast terasest ( ei korrodeeru kinni).
Paigaldasin oma autole sama komplekti, soovitan võtta võimendiga versiooni, kaasa tulevad klotsid on suht kesised,
endal vahetasin need hiljem Hawk Performance klotside vastu.
Kui juba pidurite laialivõtmiseks läheb, siis soovitan ka õõtsad, vedrud ja amordid ära vahetada, kui seda just hiljuti tehtud pole.
____________________________
Mustang 68 HT |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.06.2013 at 07:55 |
|