Poster |
Message |
altraditional |
Temp. andur radika vahel?
Kas sellist lahendust, nagu mõned väljamaa komplektid pakuvad, saab ka ise teostada? Kas kuskilt meie maalt oleks saada taolist andurit, mis radika ribide vahele käib, ja ventika releed lülitaks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2013 at 12:41 |
|
Vanaisa Moderator |
Temp. andur radika vahel?
Pane tavaline temp andur kuhugi lõdviku vahele?
Või siis kui on 2 temp anduriga mootor, nulli see ohutule andur ära, st pane madalama temp. andur sinna venti juhtima...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2013 at 13:00 |
|
Olds |
Temp. andur radika vahel?
Kui soovid,siis just täna läheb kaks analoogset andurit tellimusse.Tegu on mitte ribide vahele mineva anduriga, vaid temperatuuri andurilt lugeva komplektiga. Seade on seadistatav erinevate temp.vahemike jaoks ning sisaldab nii releed,andurit,juhtmeid kui kontrollerit.
Kui pakub rohkem huvi, siis saada e-mail ning saadan hinna ning toote pildi ja kirjelduse vastu
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2013 at 13:13 |
|
Fog |
Temp. andur radika vahel?
Aga palun
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2013 at 16:24 |
|
altraditional |
Temp. andur radika vahel?
Fog, kas oled kasutanud seda? Kuidas täpselt paigaldada, kas kõhuga vastu radika otsapaaki, või ribidesse? Ribides ei ole ta just kuigi suure soojust juhtiva pinna vastas. Või mõjub ikka piisavalt?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2013 at 19:10 |
|
Fog |
Temp. andur radika vahel?
Olen kasutanud hoopis kolmandas lahenduses neid, Mina paneks vastu otsapaaki sissetuleva vooliku lähedale.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2013 at 19:16 |
|
R.Ott |
Temp. andur radika vahel?
Komplekti vist ei taheta? Seisab riiulis kasutamata komplekt, koos releega. Hinnaks küsiks 30€, mis on tsipa vähem, kui letihinnana välja käsin. Kui selle hinna eest võetakse, siis müün, muidu võib riiulis edasi seista ja oodata vajalikku momenti.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2013 at 22:29 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
Temp. andur radika vahel?
tegime tellimuse mitmele Hayden 3651 anduri komplektile, mistõttu jääb 2 komplekti ka edaspidi lattu. Kui edaspidi kellegil vaja, saab selle kiirelt kätte. Temp.reguleeringu vahemik 70-99 kraadi
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.06.2013 at 08:10 |
1 edit. Last edited 07.06.2013 at 08:11 by Olds
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hotrod |
Temp. andur radika vahel?
Mul samuti el. venti lülituse asi lahtine hetkel. Käsitsi lülitada lõpmatuseni ei viitsi toast..ja iga kord ei tule meelde.
uurisin et mul Datsun 120A'l on el ventika lüliti alumise (radikast väljuva) lõdviku vahel.. loogika ütleb et infot võiks ju just lugeda sisenevast/kuumast otsast. seal see toimib.
andur ise selline 88°C-81°C http://www.autoladu.ee/varuosa/3959/4840/
Mõtlen et kui kasutada sama andurit oma projektil samuti alumise lõdviku vahel..kas toimiks sama hästi nagu datsun ? või kipuks asi keema minema ikkagi? või peaks selle mujale sokutama? veepumbale? termostaadi juurde?
hmm.. või siis mõõta ära ülevalt radikast temp.. kui seal on näiteks 90, et kui palju siis on alumises lõdvikus. Ja selle järgi elfast termostaatlüliti lõdviku pinnaga otsekontakti siduda?
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.06.2013 at 09:10 |
1 edit. Last edited 19.06.2013 at 09:18 by hotrod
|
altraditional |
Temp. andur radika vahel?
Lõdviku pinnaga ehk kummi vastu ei paneks, sealt võib misiganes tulemusi saada.
Mina mõistan asja nii, et ideaalis tuleks venti lülitada siis, kui radikas ei suuda olemasoleva õhuvooluga ära jahutada. See tähendab lülitamist siis, kui radikast väljuval (alumisel) torul läheb temperatuur suureks.
Aga päris keeruline on hinnata, milline peab ilusas tasakaaluolukorras peale radikat temp olema, et enne radikat veel ei keeks. Seepärast on vist lihtsam panna 90°C kandis andur enne radikat (ülemisse torusse).
Ma ise lähen seda viimast teed. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.06.2013 at 12:05 |
|
margus61 |
Temp. andur radika vahel?
quote: altraditional:Mina mõistan asja nii, et ideaalis tuleks venti lülitada siis, kui radikas ei suuda olemasoleva õhuvooluga ära jahutada. See tähendab lülitamist siis, kui radikast väljuval (alumisel) torul läheb temperatuur suureks.
Aga päris keeruline on hinnata, milline peab ilusas tasakaaluolukorras peale radikat temp olema, et enne radikat veel ei keeks. Seepärast on vist lihtsam panna 90°C kandis andur enne radikat (ülemisse torusse).
Loogika on mu meelest õige - oluline on, et mootori jahutuseks tuleks radika alumisest otsast piisavalt jahedat vedelikku.
Aga milleks üritada alumise otsa temperatuuri hinnata, kui saab seda anduriga mõõta? Mul sarnastel autodel on joodetud tuts radika (vasest) alumisse vanni ja kõik toimib ilusti. Kui õhuvool jahutab piisavalt, siis vent ei käi. Kui õhuvool on ebapiisav, siis vent käib. Ülevalt tuleb töösoojal mootoril peale kogu aeg sellist temperatuuri, millega termostaat vähem või rohkem avaneb ehk 85...90*.
Jahedamal ca 72* termostaadiga masinal on mul andur vist ca 60...62*. Normaalsel ca 85* termostaadiga masinal sai elektrivendi andur vist ca 70...75*. Need sai rohkem tagumikutunde järgi valitud |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.06.2013 at 13:34 |
|
altraditional |
Temp. andur radika vahel?
Hindamise all on mõeldud, et millise lülitamistemperatuuriga tuleb valida peale radikat olev andur, et enne radikat ei toimuks keemine? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.06.2013 at 16:56 |
|