Poster |
Message |
ERAK |
Chrysler 300 C
olen kuskilt lugenud jah, et sellise mootoriga mersusid ka usinalt chipitakse. Tänud hea vihje eest. Võtan plaani
Tänud antennimees- mul on mingi saksakeelne manual- hakkan sealt veerima google translate abiga ja ehk saan ka Sinu sõnadele sealt kinnitust
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2012 at 22:07 |
|
uscars |
Chrysler 300 C
quote: antennimees: Mul on Magnumil kõrvalistuja tooli jalgade all raskusandurid. Kui istub inimene peal (oli vist üle 40 kg) siis on kõrvalistuja airbag sisse lülitatud ja tuluke kustus. Kui panen näiteks poekoti kõrvalistmele või siis turvatoolis lapse siis lülitab kõrvalistuja airbagi välja ja ka tuluke süttib, kui aga kõrvaliste on tühi siis on samuti kõrvalistuja airbag välja lülitatud aga ka tuli on kustus. Üldiselt saad sellistele küsimustele vastused user manualist.
Euro Chrysleritel istme andureid ei ole pole mõtet otsida |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
24.11.2012 at 22:43 |
|
ivoalaska |
Chrysler 300 C
Mis hinavahemikku see chiptuning jääda võib?
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2012 at 12:23 |
|
ervin |
Chrysler 300 C
mina maksin omal ajal vanas rahas ca. 7000 koos käibega. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2012 at 12:24 |
|
cam79 |
Chrysler 300 C
quote: vlzman: Lisaks ka ühe hea soovituse, täitsa enda peal ära katsetatud (Jeep Commander 3,0 CRD). Tee ära chiptuning (ise tegin VKM Motorsis, pöördu Viljari poole). Tulemuseks ülihea erksus madalatel pööretel ja üleüldse auto käitumises läbi kogu pööretevahemiku. Lisaboonusena ka väiksem kütusekulu, mis küll võib jääda veidi tahaplaanile kuna kogu aeg kipub parem jalg põrandasse käima kuna allotsa tõmme on lihtsalt niiii hea
See on huvitav, tasub vist proovida.. Küsimus, mul sama lahendusega Grandil (07 GC 3,0CRD) on startimisel pikk viivitus vajutamisest kuni stardini, kas chiptuning lühendas ka seda või on see puhtal kasti viivituses kinni ikkagi?
____________________________
Z28 79
jpm |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2012 at 15:06 |
|
ervin |
Chrysler 300 C
grandiga kogemust ei ole, aga minu CDI mootoril läks alumise ots küll pisut erksamaks. mingi ülevaate saad siit saidilt: http://www.wetterauer.de/index.cfm/go/produkte.datenblatt/tm_id/236 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2012 at 15:09 |
|
vlzman |
Chrysler 300 C
quote: cam79: quote: vlzman: Lisaks ka ühe hea soovituse, täitsa enda peal ära katsetatud (Jeep Commander 3,0 CRD). Tee ära chiptuning (ise tegin VKM Motorsis, pöördu Viljari poole). Tulemuseks ülihea erksus madalatel pööretel ja üleüldse auto käitumises läbi kogu pööretevahemiku. Lisaboonusena ka väiksem kütusekulu, mis küll võib jääda veidi tahaplaanile kuna kogu aeg kipub parem jalg põrandasse käima kuna allotsa tõmme on lihtsalt niiii hea
See on huvitav, tasub vist proovida.. Küsimus, mul sama lahendusega Grandil (07 GC 3,0CRD) on startimisel pikk viivitus vajutamisest kuni stardini, kas chiptuning lühendas ka seda või on see puhtal kasti viivituses kinni ikkagi?
See ikka kasti viivitus, eriti on seda tunda külmalt startides. Uurin igaks juhuks ka Viljarilt üle...
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.11.2012 at 17:00 |
|
pimeroolis |
Chrysler 300 C
Kas soenedes jääb vähemaks. Sellel autol peaks olema elektrooniliselt juhitud kast siis ilmselt iseõppiv ka. Noh kasti soendamiseks peaks paar kolm minutit aega leiduma.
____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.11.2012 at 02:04 |
|
ERAK |
Chrysler 300 C
Eestisolekut ära kasutades sai 300 C viidud AB'sse kontrolli/hooldusse/remonti. Kurta millegi üle seni läbitud ca 7000km jooksul ei ole olnud,peamine eesmärk oli üldise kontrolli kõrval ennetada tüüpvigade tekkimist,järgides selleks tqhq's antud soovitusi.
Kontrolli käigus avastati ja tehti korda järgmised vead:
*sisemise rooliotsa vahetus koos sillaregulliga stendis
*vahetati kardaani vahelaager,mis oli suhteliselt läbi
*üks xenon tuli väreles ja paaril korral kustus ajutiselt- sai seegi nüüd vahetatud
*piduritule pirni vahetus
Kokku summeerus 419 €
Teha jäi:
*tellida ja vahetada tagasilla õõtshoovad (mis maksavad 312€/tk - uurin nende hindu ka mujalt kuna tunduvad suht. kallid olema.
*kohapeal ei olnud olemas neid mersu päritolu vidinaid,mis tqhq's soovitati väljavahetada- need tuleb endal kuskilt otsida ja siis järgmisel korral vahetatakse ära koos tagumiste õõtsadega.
*kaugel ei ole ka 200 000km hooldus,milleni hetkel on veel 9000km.
*vaja sebida genekale kate peale
*karteri tuulutusele
õlikoguja vahele
*enne turbot olev õhuvõtu toru tihend aftermarket
toodangu vastu vahetada, mis vastasel juhul pidi Swirl engine peatse
vahetamise põhjustama.
Siin oli varasemalt nendest asjadest juttu- kas keegi, kes selle etapi juba läbi teinud, viitsiks siia täpsemalt, koos kirjeldustega/fotodega viidata kuidas neid asju kõige otstarbekamalt teha, näit. seda genekale katet.
Tänud ette, kes viitsib hea nõuga abiks olla
Terv. ERAK
Pildil puhas ja hooldatud auto AB'st koju siirdumas.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2013 at 10:31 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
ivoalaska |
Chrysler 300 C
Kuna sul kardaani vahelaager läbi oli, kas selle tõttu kostus masina alt ka mingit kõrisevat häält? Mul viimasel ajal on mingi natukene veider hääl auto alt kostma hakanud, just gaasi maha lastes. Väljamaa foorumites pakutakse üheks põhjuseks just seda laagrit. Geneka kate peaks Silberis täiesti saadav olema.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2013 at 10:35 |
1 edit. Last edited 26.03.2013 at 10:36 by ivoalaska
|
ERAK |
Chrysler 300 C
quote: ivoalaska: Kuna sul kardaani vahelaager läbi oli, kas selle tõttu kostus masina alt ka mingit kõrisevat häält? Mul viimasel ajal on mingi natukene veider hääl auto alt kostma hakanud, just gaasi maha lastes. Väljamaa foorumites pakutakse üheks põhjuseks just seda laagrit. Geneka kate peaks Silberis täiesti saadav olema.
Ei, auto oli ja on nii vaikne kui veel olla saab- mingi heli seda kardaani vahelaagri väsimust ei reetnud.
Tänud, Silberist siis uurin seda geneka katet.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.03.2013 at 21:34 |
|
ERAK |
Chrysler 300 C
Püüan 300C'le leida soodsamalt tagasilla õõtshoobasid kuid minule teadaolevate nimetuste järgi otsides pakub rockauto.com ainult esimesi õõtsasid. TQHQ foorumist sain teada sellised ingl. keelsed nimetused:
control arm, wishbone, A-arm or A-frame.
Kui keegi teab kuidas tagumine õõtshoob on inglise või rootsi keeles siis olen info eest tänulik.
Kuna mõlemad naisega selle autoga sõidame siis oleks mugav salvestada mõlema juhiasend autole mälusse- ma ei ole veel saanud mahti asjasse süveneda- nuppudest saab elektriliselt liigutada pedaale, peegleid, istet, mitmes suunas ja rooli kõrgust ja sügavust kuid loogiliselt võttes peaks saama neid asetusi ka salvestada. Juhiukse siseküljel on piklik nupp, mille otstes nr.'d 1 ja 2 ning keskel on ümmargune nupp, märgiga "S", mis annab oletada, et see võiks tähendada "SAVE" ühe või teise autokasutaja asetuste salvestamiseks.
Tädi uuemal Voyageril tunneb auto need asetused võtmepuldi järgi ära, vastavalt kumba pulti kasutatakse, selliselt liigutab auto ise kõik paika. Kuidas on sellega lood 2007' 300C'l?
Ja veel- millal on 3,0 CRD 300C hooldusvälp kui hetkel on odoka näit ca 192 000km? Ning kas suurem hooldus oleks ehk mõistlik teha hoopis Silberis, arvestades selle auto vajadust mersupäritolu juppide/määrete järele?
Tänud,
Terv. ERAK
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.04.2013 at 00:43 |
|
DevilDeVille |
Chrysler 300 C
Silberisse tasub minna ainult uute mersude lektroonikaprobleemidega, muu on selge ülemaksmine. Tagumisi õõtsasid vaatasin suvalise 300 järgi 5,7 mootoriga ja tundusid kiviautos kõik olemas olema.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.04.2013 at 07:38 |
|
Rainer |
Chrysler 300 C
Juhiasendi salvestamine mällu käib nii, et sätid oma asjad paika ja vajutad kõigepealt nuppu "S" ehk Set ja siis sobiva numbri peale "1 või 2." Peale seda kuvatakse armatuuris ka kiri, et vastav seade salvestati.
____________________________
Vette C4
LHS -97
Concorde LXI -98
300C -04
Mustang Convertible -11
Mustang EB -16
Challenger R/T -17
Challenger Scat Pack -15
Durango AWD -18 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.04.2013 at 08:13 |
|
ERAK |
Chrysler 300 C
Tänud väärt nõuannete eest. Uurin asja.
Terv. ERAK
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.04.2013 at 13:13 |
|
asjapulk |
Chrysler 300 C
Mul selline kummaline küsimus: Tehnilised andmed annavad auto pikkuseks 5020mm, kuidas Tallink sellele 2-le sentimeetrile vaatab? Mul kunagi oli ühe sõiduki kõrgus 2cm kõrgem ja sõiduauto paketi alla kuidagi seda ei saanud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.04.2013 at 08:51 |
|
Koit |
Chrysler 300 C
Yle viie meetriste Cadillacidega olen alati bronninud söiduauto pileti ja mingit probleemi ei ole olnud. Körgusega on vist teised teemad.
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.04.2013 at 15:27 |
|
ERAK |
Chrysler 300 C
jah, ka meil ei ole probla olnud auto üleveoga kuigi oleme Rootsi-Eesti vahet Tallinkiga ikka üsna mitmel korral selle autoga käinud, ei ole pikkuse kohta keegi midagi küsinud ja alati on saanud sõiduauto piletiga massin üle veetud.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.04.2013 at 17:02 |
|
DevilDeVille |
Chrysler 300 C
Sa Pede-Ennu Paadikompanii asemel Anryo abiga Kapellskärist ei taha sõita?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.04.2013 at 18:30 |
|
asjapulk |
Chrysler 300 C
Bsl-i(nüüd vist DFDS Seaway)kasuks räägib kindlasti asjaolu, et kui passis M1 sees siis olenemata sõiduki mõõtudest saab sõiduauto hinnaga. Van-ga näiteks pea poole odavam, kui tallinkiga. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.04.2013 at 19:47 |
|
ERAK |
Chrysler 300 C
quote: DevilDeVille: Sa Pede-Ennu Paadikompanii asemel Anryo abiga Kapellskärist ei taha sõita?
Kaubikuga olen vahel sealtkaudu üle käinud jah- eriti on hea aegasäästev variant kui on öine sõit. Mismoodi Anryo abiga?
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.04.2013 at 19:54 |
|
DevilDeVille |
Chrysler 300 C
quote: ERAK: quote: DevilDeVille: Sa Pede-Ennu Paadikompanii asemel Anryo abiga Kapellskärist ei taha sõita?
Kaubikuga olen vahel sealtkaudu üle käinud jah- eriti on hea aegasäästev variant kui on öine sõit. Mismoodi Anryo abiga?
Eks ma seda silmas pidasin, et ta DFDS-is toimetab. Aitab asja toimisele kaasa, noh
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.04.2013 at 20:05 |
|
ERAK |
Chrysler 300 C
Tervitus.
Auto on hakanud aegajalt viskama teadet: front left tire pressure too low vmt. Kusjuures sama teate ajal vilgub auto kujutise peal hoopis tagumine vasak rehv ja selle rõhuks näitas täna 1,6 kuigi visuaalselt rehv nagu töss ei ole. Kui rõhku juurde panin, kadus teade ja vilkuv kollane tuluke.
Kui teade ja alarõhuga rehvi asukoht display'l on omavahel vastuolus (teatab, et front left, aga vilgutab hoopis vasakut tagumist) siis kas on viga ikka rehvirõhuanduris?
Kevadel, suverehve alla pannes öeldi rehvitöökojas mu naisele, et üks tagumine rehvirõhuandur on läbi- öeldi ka seda, et neid ei ole mõtet vahetada kuna need ei pidavat meie kliimas kestma.
Mis teha, kas vahetada andurid või panna tavalised ventiilid? Kas tavaliste ventiilide puhul jääb asi kuss või hakkab veateateid viskama?
Tänud, kes viitsivad vastata.
Terv. ERAK
Üks lihtsalt meeleolukas pilt ka...kahju, et ei saanud ABCS'ile tulla.
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.07.2013 at 23:17 |
|
DevilDeVille |
Chrysler 300 C
Loogika ütleb, et mingi kondiiter või karjatalitaja, kes rehvispetsialistiks kehastunud, on vale ratta valesse kohta pannud.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.07.2013 at 23:25 |
|
ERAK |
Chrysler 300 C
ahaa, see võis nii olla küll, et osav kondiiter sellise viguriga hakkama sai- ma ei tea täpselt, kus töökojas naine rehve vahetamas käis- oli Viimsis olnud kuskil.
Kas rataste õiged asukohad on siis velgedele märgitud? Uut rõhuandurit ostes peab see vastama just selle ratta asukohale või mismoodi? Sry lollide küsimuste pärast- mul ei ole varem rehvirõhuanduritega kokkupuuteid olnud
____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.07.2013 at 06:16 |
|