Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
VectraT |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
Korraldaja initsiatiivil sai ajakohastatud lõppkiirusvõistluste turvalisust puudutavat. Uued reeglid BHRA lehel üleval!
http://www.bhra.ee/data/info/Loppkiirusvoistlustereeglid_2012.pdf |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 13:35 |
3 edits. Last edited 19.03.2012 at 09:52 by VectraT
|
Raceboy |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
quote: VectraT: Korraldaja initsiatiivil sai ajakohastatud lõppkiirusvõistluste turvalisust puudutavat. Uued reeglid BHRA lehel üleval!
http://www.bhra.ee/data/info/topspeed_rules_2012.pdf
quote: 6.9 Alumiiniumist rattapoltide ja mutrite kasutamine on keelatud. Rattamutrid ei tohi olla kinnised nn "kübar" tüüpi. Rattapoldi ots peab ulatuma mutri tasapinnast välja minimaalselt 3mm.
Kõikidel Porschedel kasutatakse alumiiniumist rattamutreid mis on kaetud, k.a. 911 Turbo, GT2, GT3 jne. Et siis tuleb osta eraldi komplekt rauast mutreid Tehasest 300+ km/h sõitval autol, mis on ette nähtud kiiresti sõitma ka käänulisel rajal, tehakse asju siis valesti?
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 13:51 |
|
VectraT |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
Sorri, lipsas viga sisse- see nõue pidi olema alates 290km/h-st... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 13:59 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Raceboy |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
Ülalmainitud masinad sõidavad üle 290 kmh ja alumiiniummutritega.
Võibolla oleks mõistlik see punkt 6.9 ka sinna erandite loetellu panna kui see tehasest tulnud on? Äkki on seal reeglistikus veel mingeid taolisi kohti?
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 14:08 |
1 edit. Last edited 15.03.2012 at 14:09 by Raceboy
|
Wolle |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
Sa väidad surmkindlalt, et tehasest tulnud stock GT3, GT2, 911 Turbo ja muud sõidavad SEISVA miili peale üle 290km/h?
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 14:25 |
|
indro |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
Ma pole küll eriline Porsche asjatundja aga ootaks ka infot milline poest ostetav Porsche saavutab 1 miili peal 290km/h ja rohkem?
quote: Raceboy: Ülalmainitud masinad sõidavad üle 290 kmh ja alumiiniummutritega.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 14:29 |
|
Raceboy |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
Nt 911 GT2?
Pigem on asi üldiselt kiiruses, mitte vaid miilil. Ma ei tahaks mingit järjekordset vaidlust üles keerutada, aga reeglid võiks lihtsalt üheselt mõistetavad olla ja ilma vasturääkivate nõueteta.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 14:34 |
|
Jesper |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
quote: Raceboy: Tehasest 300+ km/h sõitval autol, mis on ette nähtud kiiresti sõitma ka käänulisel rajal, tehakse asju siis valesti?
Kusjuures antud küsimuses tehakse jah, analoogne nõue on sees väga paljudes sarjades, põhjuseks korrosioon, soojuspaisumine ja alumiiniummutri suurem tundlikkus vale momendiga pingutamisele. Ma arvan, et kui sa juba GT2-st unistad, siis ei ole sinna väga raske veel ühte komplekti mutreid ka juurde unistada
Põhimõtteliselt GT2 jms Porsched ei ole mõeldud "kiiresti sõitma käänulisel rajal", selleks on nende mudelivalikus RSR.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 15:02 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
VectraT |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
Kuskile tuli piir tõmmata- võtsime aluseks dragi reeglite nõude:
Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 11.499 sek või kiiremini.
7. Alumiiniumist rattamutrite ja poltide kasutamine on keelatud. Rattamutrid ei tohi
olla kinnised, nn. „kübar" tüüpi. Rattapoldi ots peab ulatuma mutri
välistasapinnast üle vähemalt 3 mm.
Ja kuna eesmärgiks oli karmistada turvareegleid nn. "põlve otsas" valmistatud sõidukitele, siis läks selline punkt ka sinna reeglitesse sisse. Juba tehasest 300km/h ja enam sõitma projekteeritud sõidukitele vaadatakse kui erandile ja otsus tehakse sellele vastavalt... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 15:07 |
2 edits. Last edited 15.03.2012 at 15:11 by VectraT
|
Raceboy |
Lõppkiirusvõistluste reeglid 2012
quote: Jesper: Kusjuures antud küsimuses tehakse jah, analoogne nõue on sees väga paljudes sarjades, põhjuseks korrosioon, soojuspaisumine ja alumiiniummutri suurem tundlikkus vale momendiga pingutamisele. Ma arvan, et kui sa juba GT2-st unistad, siis ei ole sinna väga raske veel ühte komplekti mutreid ka juurde unistada
Põhimõtteliselt GT2 jms Porsched ei ole mõeldud "kiiresti sõitma käänulisel rajal", selleks on nende mudelivalikus RSR.
Ma ei unista GT2-st, vaid juhtisin lihtsalt tähelepanu veidi konfliktsele punktile. Kuna see üritus on eelkõige mõeldud tänavaautodele (või olen ma valesti aru saanud?), siis miks peab seal olema punkte mis on pehmeltöeldes veidrad? Seetõttu ei päde see võrdlus erinevate sarjadega ka eriti, et seal on tegu võidusõiduautodega, kus võib misiganes nõudeid rakendada. wirx sõitis oma 996TT-ga ka 298 km/h, kas ta peaks siis korralikud rattamutrid vahetama mingite rauast mutrite vastu kui uuesti sama masinaga sooviks sõita?
RSR on võidusõiduauto, ülejäänud Porsched on sellegipoolest käänulise raja masinad.
See on mõistlik ja seda ma ka välja pakkusin, et tehasest selliste masinate puhul erandeid teha. See, kas auto sõidab paigaltstardist miilil või kolmel miilil 300+ km/h ei oma mingit tähtsust.
____________________________
www.vems.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.03.2012 at 15:30 |
|