Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Pneumovõtmetest?
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pneumovõtmetest?  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
R.Ott
 
Pneumovõtmetest?
Küsimused on ajendatud sellest, et vaba aega on nagu ikka piiratud hulgal ja seetõttu tekkis mõte ühe-kahe masina pulkadeks võtmist kiirendada suruõhutööristade abiga.
- Kas pneumovõtmest on abi roostetanud liidete lahtikeeramisel või tuleb ikka võtme ja "toruga" selliseid asju lahendada? (selge see, et nädal enne lammutamist määriks vastavad kohad roosteeemaldiga sisse).
- Lugesin väidet, et tavakomplektide padrunid ei pidada pneumovõtmete otsas hästi vastu pidama ning vaja on spetspadruneid?
- Kas hobikasutusse maksab osta odavaid hiinakaid, näiteks: http://www.handymann.ee/Hmn/toeoeriistad/suruohutooriistad/suruohu-mutrivotmete-komplekt-1-2.html


____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 21:49
ramman
Pneumovõtmetest?
Oli ka valik, kas võtta odav hiinakas ja sellega hädapärast ära teha ja asi ok. Aga lõpuks tuli ikkagi korralik riist muretseda, niiet kui võimalik ja vajalik, siis osta kohe kvaliteetriist. Lõppkokkuvõttes maksad vähem. Odavate hiinakatega on see probleem, et ei ole neil jõudu keerata (järgi proovitud). Spetsiaalpadrunid on loomulikult paremad ja kestavad kauem. Olen ise kasutanud tavapadruneid, palju sõltub ka muidugi tootjast, ajapikku nad lihtsalt venivad välja. Seda siis Gedore tavaliste 1/2'' padrunitega. Sõltub, kui palju sul on vaja lahti võtta, uuri, äkki on laenutusest saada korralikku riista.
Teine asi on see, et kui tahad roostes polte või mutreid või keermeid tervena säilitada, siis keera ikka käega. Tasakene nõksutades on lootust tervena kätte saada aga suruõhuga pole tunnetust ja suure tõenäosusega keerad poldi/mutri katki.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 22:26
Fog
 
Pneumovõtmetest?
1) Jah, sellega meelitades on võimalik säästa nii mõnigi polt pooleksväänamisest.
2) Padrunite pärast ära muretse, aga kaitseprillid olgu peas nendega põristades. Cr-V on rabedam kui spetsiaalpadrunid, ning halbade juhuste kokkulangemisel võib padrun osastuda. Ehk suuna finants korralikku tööriista ja kokku hoia spetsiaalpadrunite pealt. Loomulikult samm edasi on 13-17-19 spetsiaalpadrunid võtta, muude kasutus on marginaalne ja peavad ka tavalised.
3) Hiina "lärr" ei kõlba kuhugi, ehk see võta mingi asisem.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 23:19
R.Ott
 
Pneumovõtmetest?
Mis oleks soovitavad tootjad ja alates millisest väändemomendist võiks vaadata. Otsisin netist kohalike müüjate poolt pakutavat ja nii mõnegi "euroopa" või "saksapärase" nime tagant tootjat ei leidnud. Suur tänu ka seniste vastuste eest!

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 00:50
vvt
  
Pneumovõtmetest?
quote:
Oli ka valik, kas võtta odav hiinakas ja sellega hädapärast ära teha ja asi ok

Ostsin kunagi mingis meeltesegaduses Metabo keeraja K-rautast mingi kampaaniahinnaga.
Valmistaja lubas vist 150 Nm. Või isegi rohkem.
Rattapolte ei keera see ei kinni ega lahti, kuigi olen kõike proovinud, paksem õli, suurem õhusurve jne.
Rattapoltide pingutus on harilikult 70 Nm kandis.
Kontrollisin momendvõtmega järgi, ei ole seal mingit 70.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2012 at 11:23
1 edit. Last edited 05.03.2012 at 11:25 by vvt
DevilDeVille
  
Pneumovõtmetest?
ingersoll-rand, atlas-copco jms on kindlapealeminek

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2012 at 12:08
antennimees
 
Pneumovõtmetest?
Sellise väljanägemisega mutrikeeraja on 1 parimaid mis ma olen suutnud leida hinna ja jõu koha pealt. Müüakse seda umbes 4-5 erineva nimega ja jõud on erinevatel nimedel 900-1100nm vahel ja tõesti keerab ja kestab. Kui otsida leiab kindlasti odavamalt kui antud lingil, ise sai kunagi ostetud 1700 vana raha eest ja nüüd on töökojas tööd teinud umbes 5 aastat ja hakkab esimesi väsimuse märke näitama. Kodugaraazis ma usun, et kestab igaviku kui korralikult iga nädal mõned tilgad õli sisse lasta.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2012 at 21:46
ramman
Pneumovõtmetest?
Üks võimalus on minna suuremasse rehvitöökotta ja küsida, millised ''püssid'' kestavad ja mis mitte. Neil ju peaks kogemust nendega olema.

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2012 at 22:08
ReyMan
Pneumovõtmetest?
Põristan ise päevast päeva Hilti aku toitel poldikeerajaga ning tuleb tõdeda, et tavalise padruni nurgad kulutab küllaltki ruttu läbi.
Kodu kasutuses ilmselt pole probleemi aga kui vähegi rohkem vaja muterdada siis tavapadrun pole hea. Kui padrunil nurk juba kulunud siis hakkab poldipeale ka jälge jätma. Hiljem seda polti lehega kehvem keerata kuna nurk on "libe". Mustad spetsiaal padrunid selleks etemad tõesti.
See põristamine on parduni jaoks ikkagi küllaltki vägivaldne, eriti kui on suuremat momenti tarvis kasutada või poldi avamisel polt kohe sugugi liikuda ei taha.
Umbes 500 polti keerab kindlasti tavapadruniga ära enne kui mingisugunegi kulumisjälg tekib. Oleneb ka kindlasti tootjast.
Aku jõul toimiv poldikeeraja on ilmselt kallim aga mugavam kui voolikute või juhtmetega mässata minu meelest.
Kui ikka igapäevane töö seda nõuab ja/või rahakott seda lubab siis tasub kaaluda ka aku tööristade soetamist. Tehnika on aku tööriistade alal ka edasi arenenud.
Hea kas või majataga kiirelt töö ära teha ilma pikendusjuhtmete või voolikuteta.

See vaid minu arvamus.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2012 at 22:36
kps
 
Pneumovõtmetest?
Hr. Alo :). Hiinakat võid minu käest prooviks laenata, saad maitse suhu, mida mitte osta - tuli lihtsalt komplektiga kaasa, ise pole selle töövõimet eriti asisemalt kasutanud (~175nm). Enda valikute hulgas oli ingersoll ja kamasa tools 600+nm. Soetasin lõpuks metabo pisemate kehvema ligipääsuga kohtade jaoks ja kamasa ~815nm 1/2" tavatööde jaoks (tegelikult on need ingersolli 650+ ja kamasa ~815 sellised, et võta ~30% maha siis saad reaalse).
Mis roostes poltide/mutrite lahti keeramisse puutub, siis peale pikemat katsetamist kõikvõimalikel moodustel oma vanematel isenditel midagi lahti saada (sa tead küll, mis vanuses masinaid mul maja ees ja garaazhis seisab) olen mina paraku veendumusel, et kamasa 815nm koos regulaatoriga kolme erineva võimsusega tugevusele teeb edasi tagasi mängimisel palju paremat tööd kui mis iganes jõuga ja mõistusega "üritamine" käsivahenditega. Otstest kasutan proxxon'it ja gedore't ja ei ole mina neist 15 aasta jooksul lahti saanud. Korralikult kinni idanenud rattapolte ei keera kahjuks ka see ~815nm lahti ja mootori käbi või pooltelje idanenud poldi lahti keeramiseks pole need üldse mõeldud - naljanumber. 1,5-2m jõuõlg taha ja käega lahti ära, siis juba pneumoga edasi.
Leidsin lingi kah enda kasutatava juraka kohta, mille hinna ja asja suhe vähemalt enda jaoks on siiani sobiv hobikorras masinate näppimiseks olnud. LINK. Soetasin autoeksperdist.

____________________________
Worst signature ever!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.03.2012 at 22:36
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Pneumovõtmetest?  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.