Poster |
Message |
wax |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: trs200:koos väikese tõstega kasutuks muutuvad tagauksed.
Mis mõttes?
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 09:48 |
|
Vanaisa Moderator |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Chero tagauks/ukseauk on originaaliski üsna kitsas ja lolli ehitusega et sisseronimine suht paha, kui nüüd veel kõrgemaks tõsta läheb asi veelgi kehvemaks.
Kinnise ukse puhul ehk ei saa arugi aga tagaiste vahib ka seal koopa peal ja ees vastu, ebamugav lihtsalt.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 10:08 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Erich |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Endal ka väikene (Exploreri/Blazeri?) plaan, siit ka huvi teema vastu.
Küsiks teemas Exploreri kohta, et sellel on mingid rummulukud-kas need on kütusekulu kokkuhoiu (kuskilt nagu meenuks) eesmärgil või mille jaoks ja kuidas nad üldse toimivad?
Kas kannatab käru ka põllul vedada (mõistliku koormaga) (4.3L V6 AT)
Vaatasin siia: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?b=7&ae=2&bw=449&f2=1996&f1=1990
ja huvi pakuksid 2 kõige alumist.
Eesmärk oleks ikkagi ennekõige linnaautoks veidi kõrgem ja suurem ja kasuks tuleks see kui saaks ka suvel põllul/ metsas käia (mitte offroadimas, sest need ju suht 2 veolised ja ilma lukkudeta pole olulist mõtet/võimekust) .
Mida eelistada?
Miks?
kas tasub Fordi?
P.s Frodil on suureks (IMHO) miinuseks tagareas peatugede puudumine, kuid kuulduse järgi istub sinna bolt-on`ina 90 lõpu eksploreri istmed (mille on need olemas) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 16:13 |
1 edit. Last edited 27.01.2011 at 16:15 by Erich
|
BENBEN |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Exploreri hingeeluga aitab sind kurssi viia foorumlane T-bird, tal on olnud endal nii Chero kui ka Explorer ja ise tegeleb ka nende remondiga(Ford).
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 17:58 |
|
hunt |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Lihtsalt huvi pärast :
Kas Exploreril on peale käigukasti veel mingeid ''tüüpvigu'' ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 18:08 |
|
BENBEN |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Venelase juures töllerdades olen näinud mitmeid erinevaid Explorereid remondis, hoolduses. Kõigil oma käekiri ja tuksis käigukastiga oli vist üks, nii, et tundub, et käigukast ei ole tüüpviga. Kui sa oma A/T õli pole kontrollinud ja kuiva kastiga sõidad siis mina seda kõrbenud kasti, tootja süüks ei julgeks mainida. Või teine juhtum natuke tiksuva mootoriga, vaatamata sellele, et seda õli polnud vist kunagi vahetatud, oli seda 4,2L V6 mootoris tervelt 2,5L...
Näiteks selliseid elektriprobleeme nagu Bazeril, pole.
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
PerTronix, Doug Headers, JBA Exhaust, H-D exhaust systems, Cambertire dealer.
Ask for price!
www.benben.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 18:42 |
|
Erich |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Vabandan reisiselli ees, et tema teemasse oma küsimustega trügin (aga need haakuvad ka tema teemaga- ainukene eneseõigustus), kuid küsiks siis täpsemalt, et kumba eelistada igapäevaliikuriks, millega ka põllul,metsas veidi käru saab vedada(ja miks)
1. http://www.auto24.ee/used/796734 (sellel libiseb kast tuntavalt läbi, kuid siseinfo kohaselt olla "teadjamehed" arvanud, et asi võib olla turbiini ummistuses, et ei saavat korralikku rõhku ülesse, et käiku vahetada-mida see tähendad, ega ennem vist ei tea, kui kasti lahti kisud-s.t ilmselt siis kasti remonti?)
2. http://www.auto24.ee/used/803141 (sellel jutu järgi kast tehtud)
või võtta üldse lihtne ja konkreetne kolmas valik: http://www.auto24.ee/used/801257
Või omab keegi konkreetset infot antud isendite kohta, siis võiks jagada:-) |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 19:40 |
|
dodge |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Osta kõik kolm, saad ühtlasi lammari avada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 20:22 |
|
Vanapagan |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Võrreldes Cherokeega tundub se Explorer kuidagi nagu raske ja uimane lehm.
Võibolla sellepärast et kaalu on mitmemehe jagu rohkem ja hobeseid vähem.
____________________________
Smart CDI 0.8 30kW |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 22:06 |
|
hunt |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
97+ Jeksplooreril ju 200+ hp
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 22:15 |
|
STW |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: hunt: 97+ Jeksplooreril ju 200+ hp
Kui omale Explorerit ostsin siis proovisin ka toda 115 kW versiooni ja tõesti minu jaoks oli too küll ütlemata uimane, 152 kW see eest jaksab seda kere liigutada küll. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 22:26 |
|
hunt |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: STW: quote: hunt: 97+ Jeksplooreril ju 200+ hp
Kui omale Explorerit ostsin siis proovisin ka toda 115 kW versiooni ja tõesti minu jaoks oli too küll ütlemata uimane, 152 kW see eest jaksab seda kere liigutada küll.
Kuidas rahul oled ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 22:37 |
|
STW |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: hunt: quote: STW: quote: hunt: 97+ Jeksplooreril ju 200+ hp
Kui omale Explorerit ostsin siis proovisin ka toda 115 kW versiooni ja tõesti minu jaoks oli too küll ütlemata uimane, 152 kW see eest jaksab seda kere liigutada küll.
Kuidas rahul oled ?
Nagu kuskil eespool kirjutasin siis minu perele on Ford sobivam, kui Jeep (mida eelnevalt pidasin) põhiliselt just ruumikuse osas. Vastupidavuse osas ei ole kummalegi midagi ette heita.
Peale tavalise hoolduse ja silla pibinate pole midagist vahetanud. Mind see õõtsumine kah kummagi puhul pole häirinud ja sõiduautot väga osta kah enam ei taha.
Ma muidugi kuidagi kogemata olen suht Fordi lembeseks kah saanud Hetkel mul 3 Fordi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.01.2011 at 23:06 |
|
reisisell |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Tere taas kallid rauahuvilised. Nüüd üks rumal küsimus Jeep´i teemal. Läbi on käinud teema, et Cherokeed tasub osta ainult 242 kastiga. Kui mil moel kindlaks teha mis kast isendil on? On seal mingid kindlad tunnusjooned? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.08.2011 at 13:43 |
|
Vanaisa Moderator |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
kangi järgi saad vahet teha
http://jeep.auto.ru/Cherokee/xfer/index.htm
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
31.08.2011 at 14:17 |
|
jeebik |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
siin mõnest postitusest läbi käinud teema, et topitakse cherokeele taha juurde lisa vedrulehti, mis aitab väsinud vedrude puhul või lihtsalt tagumise otsa kõrgemale tõstavad. Kas selline tõstmine kuhugi halvasti mõjuma ei hakka, muutub ju kardaani nurk. Kas lehtede lisamisega asi piirdub, või vaja ümber aretada ka kardaan, ristid, midagi veel...
Andke andeks, kui väga loll küsimus välja kukkus.
____________________________
2000 Grand Cherokee 4,7 V8
1997 deville concours 4'6 V8 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.01.2012 at 03:37 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
hunt |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Oleneb, kui palju tõsta tahad ?!
Minu omal oli taga 2'' vedrutõste ja ees 2'' vedrutõste puksid - probleeme polnud.
Vt 4x4.ee - seal neid teemasid nõrkemiseni lapatud.
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.01.2012 at 10:03 |
1 edit. Last edited 22.01.2012 at 11:59 by hunt
|
Vanaisa Moderator |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
kuskilt nagu jäänud kõrva et 2" tõste puhul ei muutu ükski nurk nii palju et midagi kapitaalselt vahetama peaks hakkama.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.01.2012 at 11:42 |
|
Vince |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Tehtud mitme Cheroga seda. Aga hirmus jäigaks muutub küll see taguots sedaviisi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.01.2012 at 12:41 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: 2. Keskdiferentsiaaliga nelivedu ehk näiteks Chero NP242. Sellisel juhul on Sul variant "püsiv nelivedu", kus sildade vahel on samasugune lahtine diferentsiaal nagu tavaliselt sillas.
Lahtise diferentsiaaliga nelivedu ja äkki ilmunud kiilasjää on minumeelest kõige ohtlikum kombinatsioon, mis üldse olla saab - sellele saavad järgi ainult mingid 90ndatest pärinevad ja läbi kulunud viskosiduriga libaneliveolised. Eriti kui koba roolis juhtub olema.
Selle lahtise difriga on see konks, et see kannab võimsuse parasjagu sinna üle, kus vähem pidamist on ja see võib teise otsa alla minna kiiremini kui mistahes kõrgtehnoloogiline "lülituv nelivedu". Juhitavuse kadumisel on tulemuseks ülejuhitavuse kiire vahetumine alajuhitavusega, mis ilmselt harjumatu käes lõpeb kraaviga. Eriti letaalne on asi siis, kui see on kombineeritud lühikese teljevahega (rööpme suhtes), millel niigi puudulik suunakindlus. Näide praktikast: Lada Niva libedal.
Sestap, kes oma naisele poeautot ostab, mingi mõneaastane pargimaastur on ohutum ja selle läbivusest piisab tavaoludes täiesti.
Kui tähele panna, siis käsitsi lukustatav, tavaoludes lahtine keskdiffer ei ole just ülearu populaarne tootjate juures. Näiteks sildadevaheline lahtide differ oleks pargimaasturile kaugelt odavam ja töökindlam lahendus kui need igasugu viskod, pumpadega lahendused (Haldex) ja erinevalt neist ei kuluks. Pärast ainult tootja ei jõuaks valurahasid maksta.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 17:01 |
1 edit. Last edited 04.03.2012 at 17:05 by vvt
|
tfr |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: vvt:Kui tähele panna, siis käsitsi lukustatav, tavaoludes lahtine keskdiffer ei ole just ülearu populaarne tootjate juures. Näiteks sildadevaheline lahtide differ oleks pargimaasturile kaugelt odavam ja töökindlam lahendus kui need igasugu viskod, pumpadega lahendused (Haldex) ja erinevalt neist ei kuluks. Pärast ainult tootja ei jõuaks valurahasid maksta.
See lahtine käsitsi lukustatav differ on kõige populaarsem just nende "päris" maasturite juures - LR Defender, MB G-klass. Pargimaasturitel kasutatakse selle asemel Haldexit ikkagi sellel põhjusel, et auto "tavaoludes" (kus ta meil vast veidi vähem, aga paljudes soojemates maades 95% ajast viibib) kaheveoline oleks, koos kaheveolise kütusekuluga. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 18:42 |
|
Rein000 |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Samas lukustatud keskdiffer libedal tahab jällegi väga jõulist juhtimist, millega tavalised tööle-koju sõitvad kontoriametnikud kindlasti hakkama ei saa. Libedaga tuleb sõita lihtsalt vastavalt oma võimetele, mitte loota kiatseinglite ja auto veoskeemile. Iga juhi pühakohus on tunda oma auto käitumist erinevate teekatete korral. Seega .... harjutama! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 19:17 |
|
Fog |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
Nõustuksin Vvt-ga selle lahtise diffri kohapealt, auto on vägagi muutliku meelega, ning käsi liigub ka linna lopas keskdiffrit lukustama.
Aga mis lahendus oleks, 242 keskdiffrisse limited "grip"-i panna ei anna kahjuks. Hea meelega sõidaks kogu aeg lukus keskdiffriga, kui vaid transer case bind up-i kartust poleks.
Kusjuures, kõikide teoreetikute kiuste ei muutu 4wd auto pidurdamisel samaväärseks 2wd-ga. Ma lausa naudin lukus keskdiffriga pidurdamist. Põhimõtteliselt läheb üks esiratas loha alles siis, kui:
a) teine esiratas 2x kiirusega ringi käib
b) mõlemad tagarattad poole kiirusega ringi käivad( tagasillas on mingi lukutaoline asi).
Ehk reaalsuses käivad kõik rattad sõidukiirusega ringi, ning ka pidurdusjõudu kantakse vähem pidavalt rattalt rohkempidavale rattale.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 22:12 |
|
Märt |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: Fog:
Ehk reaalsuses käivad kõik rattad sõidukiirusega ringi, ning ka pidurdusjõudu kantakse vähem pidavalt rattalt rohkempidavale rattale.
Kas sellega ei teki ohtu, et pidurdades vasaku poolega jääl ja paremaga kuival, läheb masin käest? ABS on sellisel puhul pisut kindlam asi.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 22:17 |
|
Fog |
Ford Explorer,Chevy Blazer või Jeep Cherokee milline on parim?
quote: Märt: quote: Fog:
Ehk reaalsuses käivad kõik rattad sõidukiirusega ringi, ning ka pidurdusjõudu kantakse vähem pidavalt rattalt rohkempidavale rattale.
Kas sellega ei teki ohtu, et pidurdades vasaku poolega jääl ja paremaga kuival, läheb masin käest? ABS on sellisel puhul pisut kindlam asi.
ABS on ka olemas, ning konkreetse situatsiooni vastus:
4 hakkavad pidurdama, vasak esimene tahab loha minna ja ka vasak tagumine, Auto kisub sendi paremale ning appi tõttab ABS ja tagasilla lukk, mis kannab pidurdusjõudu rohkem paremale tagumisele rattale. Sellega seoses tahab tagasild kiiremini ringi käia kui esimene( VT ei lähe päris loha) ning sunnib VE ratast ringi käima ehk aidates ABS-ile kaasa. Kokkuvõttes kantakse mingi hunnik pidurdusjõudu vasakult paremale ning kogupidurdusjõud on suurem kui tavalisel autol samas situatsioonis.
See on mul ka järgi proovitud konkreetsete meetritega eelmise aasta lõpus. 70-0 üks auto pool teepervel jää peal, teine sõiduroopas asfaldil. "part time" vs "full time" 242 kastiga.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.03.2012 at 22:26 |
|