Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle   1 2 3 4  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
tfr
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
tõnisson: Mivina toodang on soodsam.

Selle vastu ma ei vaidlegi. Minu point oli see, et sellistel 4-5 aasta vanustel autodel on üsna sageli liisingujäägi ja turuhinna vahel nii suured käärid, et ka päris suurte summade puhul on veel siiski reaalselt odavam remontida kui maha müüa. Seda enam, et mingi sellise veaga maha müüa üritades langeb võimalik müügihind veelgi.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 15:17
tfr
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Rein000: Nu aga kui mul on juba üks auto ostetud, kuhu mahuvad lapsed, lemmikloomad ja muud kodinad ära, miks siis veel linna nädala sees sõiduks ühte junni juurde vaja. Rehvid, kindlustus, kütus, üld kulu jne. Las võtab see üks suur rohkem kütust selle ostmata punni asemel ja mingit probleemi. Usun, et aasta kütust kulutada on jätkuvalt soodsam, kui väikest punni kõrval pidada.

See väike junn ongi enamasti pere teine auto - mees sõidab suure autoga, kuhu vajadusel kõik kodinad sisse mahuvad ja millega ka nädalavahetusel maale vanaema juurde sõidetakse. See pisike punn on selle jaoks, et naine sellega tööpäevadel linnavahel üksi tööle-poodi-koju saaks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 15:19
Nicholas
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
On õnnestunud omada nii ameerika, euroopa, jaapani ja rootsi toodangut ning kõik nad on vajanud suuremat või väiksemat hooldust-remonti.
Julgen väita, et ameeriklaste varuosad ja hooldus on senini olnud kõige soodsamad.
Kuid kahjuks ei saa unustada pisiasja nagu kütusekulu - ametiautona kasutatud '03 TrailBlazer tarbis kütust 18L/100km vs. hetkel '11 Mitsubishi L200 9L/100km.
P.S. liisingu kuumakse hetkel väiksem ning uue auto sissemaksu raha oli ligikaudu sama mis (eelnevat kasutatud) TrailBlazeri-le kulutatud 3 aasta jooksul remontide summa.

____________________________
Mustang Bullitt ‘08
Mustang GT ‘20
Challenger ‘15

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 15:42
Riho
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Nicholas: On õnnestunud omada nii ameerika, euroopa, jaapani ja rootsi toodangut ning kõik nad on vajanud suuremat või väiksemat hooldust-remonti.
Julgen väita, et ameeriklaste varuosad ja hooldus on senini olnud kõige soodsamad.
Kuid kahjuks ei saa unustada pisiasja nagu kütusekulu - ametiautona kasutatud '03 TrailBlazer tarbis kütust 18L/100km vs. hetkel '11 Mitsubishi L200 9L/100km.
P.S. liisingu kuumakse hetkel väiksem ning uue auto sissemaksu raha oli ligikaudu sama mis (eelnevat kasutatud) TrailBlazeri-le kulutatud 3 aasta jooksul remontide summa.

Üks härrasmees, kes pidas tööautoks L200't, asendas selle F150-nega.
Asutuse raamatupidamine oli kinnitanud, et praktikas on F150 aastate lõikes odavam, kui L200.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 15:48
pimeroolis
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
tfr:
quote:
Rein000: Nu aga kui mul on juba üks auto ostetud, kuhu mahuvad lapsed, lemmikloomad ja muud kodinad ära, miks siis veel linna nädala sees sõiduks ühte junni juurde vaja. Rehvid, kindlustus, kütus, üld kulu jne. Las võtab see üks suur rohkem kütust selle ostmata punni asemel ja mingit probleemi. Usun, et aasta kütust kulutada on jätkuvalt soodsam, kui väikest punni kõrval pidada.

See väike junn ongi enamasti pere teine auto - mees sõidab suure autoga, kuhu vajadusel kõik kodinad sisse mahuvad ja millega ka nädalavahetusel maale vanaema juurde sõidetakse. See pisike punn on selle jaoks, et naine sellega tööpäevadel linnavahel üksi tööle-poodi-koju saaks.

mnjah ,mul läks teistpidi. Kui olime praegust autut mingi pool aastat omand küsisin kallilt kaasalt, äkki ostaks sulle väiksema niiöelda toimetamise autu... Vastus oli üsna kategooriline, mitte mingil juhul...olevat liiga mõnus ja turvaline sealt kõrgelt toimetada ja ei pea ka kogu aeg mõtlema kuidas sellest lumehangest või porilombist mööda saab või ja nii edasi...ja laste ja asjadega on ka lihtne, ei ole muret kui näiteks maale minnes tahetakse jalgrattad kaasa võtta. Tütrel küljes selline ebameeldiv asi nagu sõidu ajal läheb süda pahaks. Siis imelikul kombel selles autos nii väga kergelt ei lähe, ilmselt tänu kliimale ja auto palju stabiilsemale, rahulikumale liikumisele.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 16:07
vvt
  
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
siis ega polegi muud teha kui verd köhida, see 4000€ kokku kraapida ja Michi-nuudli-dieedile minna

Kui ostjat pole, siis loovutus toimub ju müüja juurde (uuema auto puhul esindus), seal teatakse seda probleemi suurepäraselt ja seda sul praegusel ajahektel nii kalli veaga loovutada ei lase. Need ajad on möödas, kus jätsid võtmed kasutatud autode müüja lauale ja sõitsid uuega minema.

Meie firmas on nt korralikumate kasutusliisingu autode puhul loobutud loovutamisest, vaid ostsime välja. Põhjuseks kruvide ülekeeramine esinduses, kus töömeeste autost (kus juhtub nii mõndagi) üritatakse sinu kulul uut teha. Meil oleks kaubiku puhul tähendanud see nt värvimistöid. Odavam oli välja osta kui kuskil värvima minna. Polnud nagu pointi järgmisele labidameeste kambale uut autot ehitada ja selle müümisega jamamiseks pole kah aega. Sõidame nii kaua kui asi normaalselt toimib ja siis müüme ära "as it is", küll ostja leiab kui hind paigas on.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 16:09
Nicholas
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Riho:
quote:
Nicholas: Kuid kahjuks ei saa unustada pisiasja nagu kütusekulu - ametiautona kasutatud '03 TrailBlazer tarbis kütust 18L/100km vs. hetkel '11 Mitsubishi L200 9L/100km.
P.S. liisingu kuumakse hetkel väiksem ning uue auto sissemaksu raha oli ligikaudu sama mis (eelnevat kasutatud) TrailBlazeri-le kulutatud 3 aasta jooksul remontide summa.

Üks härrasmees, kes pidas tööautoks L200't, asendas selle F150-nega.
Asutuse raamatupidamine oli kinnitanud, et praktikas on F150 aastate lõikes odavam, kui L200.

Eks näha kuidas kestab... kuid tänan väga infokillu eest, süda kuulub siiski jänkidele :)

____________________________
Mustang Bullitt ‘08
Mustang GT ‘20
Challenger ‘15

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 16:26
Kummipuru
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Rein000: Nu aga kui mul on juba üks auto ostetud, kuhu mahuvad lapsed, lemmikloomad ja muud kodinad ära, miks siis veel linna nädala sees sõiduks ühte junni juurde vaja. Rehvid, kindlustus, kütus, üld kulu jne. Las võtab see üks suur rohkem kütust selle ostmata punni asemel ja mingit probleemi. Usun, et aasta kütust kulutada on jätkuvalt soodsam, kui väikest punni kõrval pidada.

kui naine tööl ja lapsed lasteaias käivad, siis arvesta siia kohe ka taksoteenus juurde, mida oma ainsa autoga osutama hakkad (või siis sisse ostad)... kui perenaine kodune, siis oluliselt lihtsam, kuid kui mõlemad tööl käivad, on carpool-imine oluliselt keerukam ülesanne...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 16:56
Vanaisa
  
Moderator
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
tfr:
quote:
---- See pisike punn on selle jaoks, et naine sellega tööpäevadel linnavahel üksi tööle-poodi-koju saaks.

mina oma naist küll ei taha mingi väikse punniga meie liiklusse lasta. Ämma ehk veel...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 17:09
Rein000
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
Mis kuradi ainsa autoga, ega siis ainult üks ameeriklane inimestel peres pole.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 17:30
vvt
  
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
Nagu teemasse, üks naiskolleeg kurtis oma rasket elu. Mitte iga uus auto ei tähenda probleemideta elu - kui tegu nt konnasööjate autoga. Läbisõit 50tk alla, uuena Eestist ostetud. Küll kaob mootorist õli ära, küll on esivedrud pooleks, küll kuumeneb mootor üle. Kuulasin ja imestasin, konnavärk ja makaronivärk on siiani vist suur erand. Samas kui see Toyota mõneaasta tagune mootorite prohmakas välja arvata, siis jaapani auto omanikule suht tundmatu muusika.

quote:
mina oma naist küll ei taha mingi väikse punniga meie liiklusse lasta. Ämma ehk veel...

Mul on "teised autod" olnud seni 4,8-4,9 meetrised ja naine ei taha linna minna sellisega, ei saa manööverdatud. Ise arvan, et see ongi väikeste autode ostmise põhjus naiste poolt - meestest vähem arenenud gabariiditunne.
Üks asi, mida olen tähele pannud veel - ilma karterikaitseta auto naistel - no-no.....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 17:41
1 edit. Last edited 05.01.2012 at 17:45 by vvt
tõnisson
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Rein000: Mis kuradi ainsa autoga, ega siis ainult üks ameeriklane inimestel peres pole.
:lol


____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 19:48
tfr
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Vanaisa:mina oma naist küll ei taha mingi väikse punniga meie liiklusse lasta. Ämma ehk veel...

See väikeautode turvalisu(setu)s on ikka üsna iganenud klišee. Mingi maanteekiiruse juures toimuva nokkakolari juures leiaks võib-olla veel argumente, aga linnakiiruste tüüpõnnetuste puhul (tagant otsasõit emba-kumba pidi, ristmikul sideswipe) ma paigutaks oma naise küll palju parema meelega tänapäevasesse airbagidega täidetud ja EuroNCAP-is 5 tärni saavutanud väikepunni kui klassikalisse sõna otseses mõttes USA-rauda, kus crumple zoned on olematud ja kogu laksu kineetiline energia juhi kehasse suunatakse.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 20:19
1 edit. Last edited 05.01.2012 at 20:20 by tfr
Vanaisa
  
Moderator
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
jajah, maitse asi.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 20:29
Rein000
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
hmm, tuttav oli maanteel toyota corovaga, kui rekka vasak pöörde ajal tagant sisse tuli. Tagaiste oli vasta esimest. Mis kineetiline energija, kui sind lihtsalt väiksuse tõttu litsutakse lapikuks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 23:10
Lowrider
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
tfr:
quote:
Vanaisa:mina oma naist küll ei taha mingi väikse punniga meie liiklusse lasta. Ämma ehk veel...

See väikeautode turvalisu(setu)s on ikka üsna iganenud klišee. Mingi maanteekiiruse juures toimuva nokkakolari juures leiaks võib-olla veel argumente, aga linnakiiruste tüüpõnnetuste puhul (tagant otsasõit emba-kumba pidi, ristmikul sideswipe) ma paigutaks oma naise küll palju parema meelega tänapäevasesse airbagidega täidetud ja EuroNCAP-is 5 tärni saavutanud väikepunni kui klassikalisse sõna otseses mõttes USA-rauda, kus crumple zoned on olematud ja kogu laksu kineetiline energia juhi kehasse suunatakse.
Noo siin tulevad massid ka mängu juba. Kui sa sõidad 2x raskema rauakolakaga mingi väikeauto otsa või vastupidi, siis kõige rohkem kineetilist energiat tunneb siiski väikeauto, olgu tal seda crumple zone'i või airbagi palju tahes.


Need 5 tärni autod on testitud puhtalt otse betoonseina sõites, kus muidugi usakas raskelt alla jääks, kuna see mass surub kõige täiega veel pe*sest peale. Aga betoonseina olukord tuleks aint siis kui satuvad vastassuunas kokku kaks võrdsete massidega autot. Ja kui üks on raskem, siis kergemal autol momentselt kiiruse 0'ks muutmisele lisaks lisandub veel... noh kuidas ma nüüd ütlen... "negatiivne kiirus" ehk raske auto lükkab seda kerget autot veel tagasi ka takkatipuks, niiet seda kineetilist energiat on veelgi.

(asi läheb liiga füüsikaks)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 02:16
1 edit. Last edited 05.01.2012 at 02:20 by Lowrider
tfr
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Rein000: hmm, tuttav oli maanteel toyota corovaga, kui rekka vasak pöörde ajal tagant sisse tuli. Tagaiste oli vasta esimest. Mis kineetiline energija, kui sind lihtsalt väiksuse tõttu litsutakse lapikuks.

Esiteks - see seisvale autole maanteekiirusel tagant sisse tulemine on üsna haruldane situatsioon ja selle jaoks pole enamus autodest optimeeritud. Ma kujutan ette, et luukpära/universaali puhul on seda suhteliselt keeruline teha ka, kuigi eks loomulikult üritatakse parimat.

Teiseks - kui seal tagaistmel kedagi ei olnud (loodame, et mitte), siis selle kogu see tagaosa deformeerumine absorbeeris omajagu energiat, mille võrra pääses juht kergemalt. Energia ei teki ja kao - oleks see tagaots kaljukindlana terveks jäänud, siis selle võrra suurema laksu oleks saanud juht.

See on üks selline levinud valearvamus, et "auto läks avariis kortsu, järelikult ei ole turvaline auto". Auto peabki reisijate kaitsmiseks avariis kortsu minema, aga õigetest kohtadest lihtsalt.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.01.2012 at 02:48
pimeroolis
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle


____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 08:01
1 edit. Last edited 06.01.2012 at 08:48 by pimeroolis
vvt
  
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
Muideks, need nn ämmaistmed auto pagasiruumis, mida installitakse mahtuniversaalidejele ja jeepidele (selja ja küljega tagapoole) on suurel kiirusel tagant sisse sõitmisel sama letaalsed kui väikeauto tavalised tagaistmed, lihtsalt põhjusel, et tagant tulija tuleb istujale kuklasse. Näiteks Voyageri tagumine istmerida. Kui "barjääriks" on tagaklaas, pole palju vahet, kas vahemaa pagasiluugiga on 15 või 25 cm.

Eriti letaalsed on kompaktsete mahtuniversaaline (nt Opel Zafira) tagumine istmerida. Katsetega lausa tõestatud.
Samas mersul ja Volvol on jätkunud oidu paigaldada need lisaistmed (ametlikult mõeldud lastele, kuid ega need väikse mahtuniversaali tagaistmed ka peale lapse kellelegi passi) seljaga sõidusuunas ja tagant sissesõites saavad matsu jalad.

Muidu peale passiivse ohutuse on olemas veel aktiivne ohutus, mida suurem ja raskem on auto, seda raskem on temaga avariiolukorda vältida ja seda kergemini kaotab ta juhitavuse. Lisaks veel see naiste sõiduoskus. Kokkuvõtvalt ei taipa ma, mis toimub meeste peades, kes oma naised SUV-idega sõitma panevad - eriti puudutab see veel neid poolneliveolisi, mille kontrollimine piiroludes on isegi kogenud juhile tõsine väljakutse.




____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 10:57
Rein000
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
To tfr: Ei istunud jah õnneks kedagi. Kaasreisijal oli siiski päris tugev seljavigastus. Ma saan sellest vägahästi aru, et "autoraamid" on tehtud erinevatest metallidest ja sellega seonduvalt on juba sisse projekteeritud murdekohad, mis hakkavad lööki vastu võtma, kuid kui see kokkusurumismaa on ikka 2-3 meetrit sellel punnil lüheb, kui muul autol (keskklassi sedaa-universaal) siis on paraku raskema vigastuse oht suht tõenäoline.
Eks see avarii löök ole inimese suhtes loomulikult pime ja hoomamatu. Parklas sõitu alustades tagurdas ühele Volvole parkimiskohalt keegi pihta. Kõrvalistuja sai koksu peaga vastu ukseposti ja ......

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 11:02
Rein000
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
To vvt: Tegelikult ei saa rääkida meil poolneliveoliste piiroludes juhitavusest. Kuna selle piirolu tekitavad üldjuhul meesroolisolijad omale ise, minnes mööda teeäärde paigaldatud ümmargustest ketastes, kus on mingi number peal. Linnas tekib piirolukord ainult enne ristmikku jäässe tallatud pidurdusmaa peal, sellega ei suuda alati ka mees juhid arvestada, naine, kes on pidevalt suure kulguri roolis hakkab ju ka aru saama ja tunnetama mõisteid, nagu inerts ja kiirendus jne. Maanteel jällegi sõites lubatud kiirusega olenemata ilmast ja tee oludest ei tule suurtel VAN idel ja SUV idel piiripeal olek nii kergelt kätte kui seal tonni kanti kaaluvatel seljakottidel. Pea asi, et möödasõitudel ei tee "põdrakatset" vaid kulgetakse rahulikult oma reast välja ja sama sujuvalt tagasi ja pole miskit ohtu. Lühikese teljevahega kerged autod on palju ohtlikumad naiste käes, lui suured SUV id, VAN id.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 11:10
mykoloog
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
Järelikult oli turvavöö kinnitamatta?

Tegelikult pole tänapäeva ülitürvalistest autodest midagi kasu kui autos olijad turvavarustust ei kasuta. Ehk siis turvavöö kinnitamatta, peatoed valesti, autojuhil vale sõiduasend (siinkohal enamasti naised kes tõmbavad istme väga rooli lähedale, muidu nad ei näe esiotsa). Samamoodi on suhteliselt ohtlik koerte autos lahtiselt hoidmine. Oma ohutuse tagamiseks saab palju ise ära teha, kuid alati jääb force majeure faktor kehtima.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 11:13
Rein000
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
Ma selle parkla laksu kohta ei te turvavöö kasutust, kuid 3 punkti turvavöö laseb ilusasti peaga kõksu ära panna vastu ukseposti. Corollas olid kinni, muidu oleks kõrvalistuja läbi esiakna läljas olnud. Vigastused tulid sellest, et tagaistmed panid vastu seljatuge paugu.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 11:38
Max3,0
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
Üks põhitõdesid meie liikluises kahjuks kipub olema küll, et mida vaiksem, võimsam ja suurem on auto, seda enam ollakse veendunud, et füüsika reeglite eest on võimalik ära sõita- nii hea masin on kohe :)

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 13:15
1 edit. Last edited 06.01.2012 at 13:16 by Max3,0
Jesper
 
split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle
quote:
Lowrider:
Noo siin tulevad massid ka mängu juba. Kui sa sõidad 2x raskema rauakolakaga mingi väikeauto otsa või vastupidi, siis kõige rohkem kineetilist energiat tunneb siiski väikeauto, olgu tal seda crumple zone'i või airbagi palju tahes.


Need 5 tärni autod on testitud puhtalt otse betoonseina sõites, kus muidugi usakas raskelt alla jääks, kuna see mass surub kõige täiega veel pe*sest peale. Aga betoonseina olukord tuleks aint siis kui satuvad vastassuunas kokku kaks võrdsete massidega autot. Ja kui üks on raskem, siis kergemal autol momentselt kiiruse 0'ks muutmisele lisaks lisandub veel... noh kuidas ma nüüd ütlen... "negatiivne kiirus" ehk raske auto lükkab seda kerget autot veel tagasi ka takkatipuks, niiet seda kineetilist energiat on veelgi.

(asi läheb liiga füüsikaks)
Ei läinud füüsikaks, BS-iks läks. Kui kokku saavad kaks autot, siis nad "tunnevad kineetilist energiat" täpselt ühepalju, ükskõik mis nende massid on. Kui kokku saavad rekka ja udusulg, siis on täpselt sama lugu, kineetilise energia muudud on võrdsed. Newtoni kolmas seadus.

Üldiselt valdav osa surma või raske vigastusega lõppenud liiklusõnnetuste puhul on kannatanu pea kuhugi vastu löönud, sest üldiselt peetakse "ellujäämise" limiidiks 80G (muidugi lühiajaliselt, mida liiklusõnnetus on) ja "väga turvaline" on kõik mis jääb alla 40G. SUV/fullsize ei ole turvalisem mitte oma massi tõttu, vaid lihtsalt seal sees on rohkem ruumi ja väiksem tõenäosus on end kuhugi vastu lüüa.

Ja USA-s on crash testid kõigile müüdavatele mudelitele kohustuslikud juba iidamast-aadamast, kas sellele et USA suured autod (siis muidugi tarbeautole mõistliku vanusega, mitte 30+a vanad) on kuidagi "vedelamad" on üldse mingi tõestus või faktiline taust ka?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.01.2012 at 16:00
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: arutlus usaka ja muu, vana ja uue(ma) üle   1 2 3 4  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.