Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilno esimene suvaline guugeldamise tulemus:
Today, I thought it might be interesting to pick up a digital decibel meter from Radio Shack and take readings from inside and outside of my car. Outside at idle, 1 foot away from the pipe, approximately 121 dbs. Inside the cabin , at 45 - 55 mph, 4th gear & 5th gear, approx 112 dB to 125 dB. As a point of reference, 130 dB equates to a jet taking off at 100 - 200 ft, or a shotgun firing. Offically, the threshold of pain is 125 dB.
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMüramõõte viisid on USA-s ja meil veidi erinevad. Mälu järgi oli see meil midagi sellist: autode seisumüra mõõdetakse heitgaasitoru otsast 0,5 m kaugusel, 45° ± 10°-s sektoris ja vähemalt 0,2 m kõrgusel. Seisumüra: 3/4 mootori nimipööretest.
Tulemused on ilmselt oluliselt teised, kui 10m kauguselt mõõtes.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2011 at 13:30
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:SPITFIRE: Seda videot vaadates tekkis küsimus, et mis usas üldse street legal tingimuseks on, kas töötav signaal, kojamehed ja tuled?
Street legal võib ka Eestis olla peaaegu igasugune tehnika, kui sel on EAL'i tehniline kaart ja küljes punane number. Absoluutselt legaalselt võid teatud tingimustel tänaval sõita.
Mis aga neid vanad eautode põhjale ehitatud hot-rode puudutab, siis ma vihjasin väga konkreetselt üleilmselt kehtivatele konvensioonidele, mis eri ajastu teeliikluses osalevate mistahes sõidukite tehnilisi miinimumnõudeid reguleerivad. Need on neli "ajastut": kuni 1926, 1926-1949, 1949-1968 ja 1968-edasi. Eks kõiki neid täiendati mingite uute nõuetega ka kehtivuse vahepeal vastavalt tehnika arengule aga üldjoontes panevad need tuled, kojamehed, poritiivad, pidurid jms nõuded paika.
Nii on absoluutselt legaalne kogu maailmas sõita 1915 aasta tehnikaga karbiidilampidega, vaid tagaratastele mõjuvate varraspiduritega 1940.a. Gaz AA'ga, 1965.a. Gaz69'ga ilma suunatulede ja ühe tagatulega jne.
Arenenud riikides on sõidukeid puudutav seadusandlus arenenud KOOS nende konventsioonidega ja seal on olemas ka inimõigused. Seal küsib omale 1932 aasta Fordi peale hot-rodi ehitanud inimene KOHE, et näidaku keelaja ette selline seadusepügal, mis keelas 1932 autol poritiibasid eemaldamast ja sellega ringi sõitmast. Või et Eestis populaarne möla "peab vastama tehase nõuetele": palun siin on arhiivimaterjalid, Fordi tehasetiimi võidusõiduautod, reg.numbrid küljes, sõidavad avalikel teedel ilma poritiibadeta ringi. Seal peab IGA KEELD omama seaduse seljatagust ja uuemad seadused ei saa omada tagasiulatuvat mõju muul juhul, kui seegi on seal konkreetselt kirjas.
Eesti ja meie harimatud ametnikud ja täiesti ajudeta ülevaatajad - anna andeks, nendega ei ole mõtet õigusriigist, rahvusvahelistest konventsioonidest, inimese õigusootusest ja muust eluks vajalikust rääkida. See on nende jaoks totaalne "Hiina keel" millest needsinased pole elus enne kuulnud ja ei kuule ka pärast Sinu tuima persse saatmist. Sest neid lihtsalt ei huvita, nemad on toolisoojendajad.
Kuna üldjoontes koosneb Liiklusregister ja ülevaatuspunktide töötajaskond harimatust huvideta seltskonnast, siis ei hakkagi midagi kunagi muutuma ja kõike tuleb teha salaja või pettusega. On erandeid (tänu vanatehnikale on selliseid kohatud ja jää on natuke liikuma hakanud) aga need on vaid reegli kinnituseks.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2011 at 13:52
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilJutt kõik õige aga alati, kui läheb "eesti ülevaatajad rikuvad seadust ja on idioodid" teemaks tekib minul küsimus. Kui tõepoolest see nii on, siis miks keegi pole kuni viimaste kohtuinstantsideni välja läinud ja oma õigust nõudnud? Foorumihala ei muuda midagi. Ma ei pea silmas konkreetset isikut, kes selle kolgata tee võiks ette võtta, vaid on ju olemas siin vastavad organisatsioonid. Jah kohtutee on kallis aga mina vähemalt omalt poolt oleksin nõus seda tulevikku silmas pidades toetama.
____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2011 at 14:25
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMinuarust pole seal usamaal ka niiväga lihtne see asi. Ühe california elanikuga rääkisin kunagi sel teemal ning ta ütles, et ega seal pole ka sellised ümberehitused legaalsed, aga ikkagi saavad need autod kuidagi oma sõidud sõidetud.
Minuarust kuskilt telesaatest/videost jäi ka kõrva ühe (usa) rodi'i omaniku jutt, et mendid peavad ikka aeg ajalt kinni küll, aga tal vedand puhtalt sellepärast et nooremad on olnud autohuvilised ning vanemad miilitsad mäletavad omadest aegadest kui Rodid kõva teema oli ning nostalgia pärast on lastud minema
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2011 at 16:56
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilKa mul tekitavad mõned läbijooksvad illusioonid ookeanitaguste pudrumägede kohta veits kahtlusi.
Seejuures need hotrodi seriaalid on filmitud Californias, kus Toyota Prius on juba kõva teema (eriti rämedad emissioni nõuded). Saan aru veel, et kuskil Arizona inimtühjas kõrbes on kama kaks.
Viper selliste detsibellidega (isegi väidetud 95) pole Eestis legaalne, maksimaalselt kangutab välja 76 dB (74 alates peale 1996 esmakasutusse võetud autol + 2 lisaks suure võimsuse eest). Kuna meil on asjad kopeeritud EL-st, siis olen skeptiline ka selle EL teemal (pole aega hakata netis tuhnima). Vaadake seda eespool lisatud USA norme, ma ei oska öelda, kuidas mõjub seal antud vahekaugus, aga mingeid kolmekohalisi arve pole ka seal. Niiet arvan, et vana kas pani mööda millegagi, pani juurde või tal mingi ratsitud summuti.
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilViperi euroversiooni Saksa tehnilises passis on seisumüra 95 db ja möödasõidu müra 74 db. Need on kaks eri asja ja mõlema jaoks on passis oma lahter. ARK'i need näitajad arvele võtmisel rahuldasid, pidid normi piires olema. Üldiselt mis jääb alla 100 db seisumüra, on igati ok igapäevakasutuseks. 125 db korral jääks ilmselt kurdiks.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.10.2011 at 17:52
1 edit. Last edited 20.10.2011 at 17:53 by peep (Moderator)
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilPüsige rodide juures mitte plastikpeeniseproteeside juures(Viper)
Isiklikult olen kaalunud seda lahendust et auto arvele saamise nimel oleks nõus tegama mööndusi ala
Udupeenete rattaid embavate poritiibade paigaldamisega , kaugelt oleks mattmusti porilaudu raske eristada katmata rattast, peamine et kerel on vahe sees.
Mootori ruumi kate teha selliselt et oleks võimalik eemaldada küljed selliselt et sisuliselt on pealt kaetud kuid külgprofiilis on kõik kapoti all asetsev hästi näha.
Kuid 2ukseline ta peab mu jaoks olema ja kindlasti ka v8 pajaga. Soovitavalt siis ka esirattad on tagumistest ka kaks korda kitsamad ja natuke madalama profiiliga. Need lahendused peaks ARKI jaoks kuidagist siiski sobima.
Esialgu nuputan kuidas teostada seda et raamile ehitatud auto saaks üldse arvele ja ümberehitused saaks tehtud selliselt et pääseda neist ABS ja E tähise nõuetest ümber ja mööda.
Aga senikaua kuni käib kõvem teoretiseerimine korjan ma enadle vajalikku tooret tükk tüki haaval. Valmis saab kevadeks, aastaarvu siinkohal ei luba Nagu ikka ju.
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilVanakooli V8 (malm, raske)+automaat (raske) + kitsad esirehvid + laiad tagarehvid = katastroofilise alajuhitavusega auto (isegi kuival asfaldil järsult keerates). Sedasorti kontseptsiooniga autole on iseloomulik närviline juhitavus.
Pluss arvestada eelarve tegemisel, et agregaatide doonorid, vaadates siinseid hindu turu all - on well over-rated (palju neid crate agregaatide ostjaid meil ikka on).
Seega puhas vanakool tähendab muude plusside kõrval miinusena kesist juhitavust ning üsna suurt eelarvet.
Nüüd igaüks lihtsalt otsustab, mis talle oluline on. Aga kõrvale ei saa vaadata tõsiasjast, et stiiliplussidega käivad koos ka teatud miinused.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2011 at 08:14
1 edit. Last edited 21.10.2011 at 08:15 by vvt
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMina ei kasutaks ühes lauses sõnu hotrod ja otstarbekus, praktilisus, mugavus jne. See ei olegi mõeldav, sest see on hotrod. See küsimus samuti, et kas selle ehitamisega ikka plussi ka jääb?..EI! milleks? :P
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2011 at 09:37
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilJama värk jah, tuleb välja et hot rod on vilets auto!
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2011 at 09:42
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMuidu niisama jutujätkuks, mulle hirmsasti sümpatiseerivad lakesterid, näiteks see: http://auto.howstuffworks.com/so-cal-coupe-hot-rod.htm . Et noh iseenesest kõik on ju väga lihtne, Fordi rung ja üle laetud Chevy, istud sisse ja sõidad... 236mph, tabureti otsas, bensupaak kaenlas
Sellega võrreldes tunduvad tavarodid ikka väga mugavad kruisipillid
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2011 at 09:49
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:hotrod: Mina ei kasutaks ühes lauses sõnu hotrod ja otstarbekus, praktilisus, mugavus jne. See ei olegi mõeldav, sest see on hotrod. See küsimus samuti, et kas selle ehitamisega ikka plussi ka jääb?..EI! milleks? :P
Mulle tead imponeerib noorte meeste pealehakkamine, isegi selline oldud kunagi
Mulle näiteks meeldib väga C3 Corvette, aga peale sellise autoga väikest proovisõitu ma loobusin igaveseks soovist sellist osta, sest juhitavus meenutas vana Volgat.
Sestap on tark ikka ise järgi proovida, sest on tõsi, et 90% siin kirjutajatest on hotrodi maksimaalselt autonäitusel piirde tagant näinud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.10.2011 at 12:38
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:vvt:
quote:hotrod: Mina ei kasutaks ühes lauses sõnu hotrod ja otstarbekus, praktilisus, mugavus jne. See ei olegi mõeldav, sest see on hotrod. See küsimus samuti, et kas selle ehitamisega ikka plussi ka jääb?..EI! milleks? :P
Mulle tead imponeerib noorte meeste pealehakkamine, isegi selline oldud kunagi
Mulle näiteks meeldib väga C3 Corvette, aga peale sellise autoga väikest proovisõitu ma loobusin igaveseks soovist sellist osta, sest juhitavus meenutas vana Volgat.
Sestap on tark ikka ise järgi proovida, sest on tõsi, et 90% siin kirjutajatest on hotrodi maksimaalselt autonäitusel piirde tagant näinud.
Kus sa elanud oled?
Küll ja küll on näiteid et V8 pada võib ka olla üleni või poolenisti alu : rover, gaz, ka chevyl oli mingine mõni veel mis hetkel meelde ei tulegi.
Samas ütleks ma et mõne vana autoga millel puuduvad nii piduri kui roolivõim jne ongi hobiautona huvitavam askeldada rooli taga. Juhitavus pole rodi juures olnud kunagi eesmärk. Eesmärk on pigem selline Go Fast teema , ehk siis ju pigem ala foori tagant otse süstimine.
Teeme nii VVT et seni kuniks sa oled arvamuse juures kus mängivad rolli mugavus , juhitavus, otstarbekus .... ja mis on tingitud heaolust tingitud mugavuses ja tüsenemises , seniks pole vaja rohkem sõna võtta.
Kui oskad anda head nõu teemal kuidas seaduse hüperbool oma kasuks painutada , siis on su sõnavõtud teretulnud. Seniks aga GET OFF FROM HOTRODS!
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMis puudutab nullist ehitatud autosid suunitlusega HOTROD, siis siin oleks vahva näide ja samas ka ilmselt autoke mis ajaks meie ARK hulluks....
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:Motorist: Mis puudutab nullist ehitatud autosid suunitlusega HOTROD, siis siin oleks vahva näide ja samas ka ilmselt autoke mis ajaks meie ARK hulluks....
Omal võttis karbi lahti ikka....
Kurat. See "katus-uks" on jube lahe idee!
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.10.2011 at 17:38
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:vvt:Mulle näiteks meeldib väga C3 Corvette, aga peale sellise autoga väikest proovisõitu ma loobusin igaveseks soovist sellist osta, sest juhitavus meenutas vana Volgat.
Kas mitte sellise postituse eest ei peaks TQHQ foorumist bänni andma igaveseks....
(lihtsalt norin praegu - aga ole ettevaatlikum oma kirjutamistes....)
Keegi ei osta C3 Vettet seepärast, et jube hea juhitavus on. Muud faktorid on ikka olulisemad.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.10.2011 at 17:42
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:anryo:
quote:Motorist: Mis puudutab nullist ehitatud autosid suunitlusega HOTROD, siis siin oleks vahva näide ja samas ka ilmselt autoke mis ajaks meie ARK hulluks....
Omal võttis karbi lahti ikka....
Kurat. See "katus-uks" on jube lahe idee!
Pole just esimest korda kasutatud lahendus kuid ootamatu üllatus oli ta ka mulle selles videos.
Isiklik lemmik on selline Rat stiil ja ka klassikalisem siid mattmust ja punane-valge kooslus.