Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil? esimesi nimetatakse driveriteks? wtf
Tegelikkuses aga on nii et paljud kodanikud kes midagi üldse teevad ei maini seda siin, lihtsalt liiga palju satub möla alla.
Osad pigem teevad kui räägivad, sest teavad et normaalset soovitustega arutelu siin ei teki, mingi hetk kellegile ikka lööb pähe ja hakkab seletama kes on tegija ja kes teoreetik.
Niiet huvitavaid asju võib meitel veel peidus olla.
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMa mõtlesin, et kirjutaks ka midagi hot-rodidest, nende ajaloost või järjepidevusest.
Samas loed siin seda (või mingit muud analoogset) teemat ja leiad, et see oleks nagu tuuleveskitega võitlemine. Mõtetu. Meil on siin omad seadused, peenike punane joon, mida mööda sa käima pead. Musttuhat ametnikku, kes seda joont ajavad. Musttuhat järgijat, kes foorumites seda ülistavad. Ja see ongi lõpppunkt. Ei sammugi edasi, ei sammugi tagasi. Ei ruumi kultuuride jaoks, ei hetkegi tõekspidamiste jaoks. Ainult see kuradi peenike punane joon.
Pistke see joon endale perse ja olge õnnelikud, fucking ametnikud.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.09.2011 at 23:25
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:Jesper:
Ma ise rootsi keelt ei valda, aga ma võin kasti õlle peale kihla vedada, et nullist ehitatud autol peavad seal ka tuled, viled ja vööd nõuetele vastama. Need asjad mida piltidel näidatakse on ilmselt tehtud selle nipiga, mida ma eelmises postituses kirjeldasin ja mis töötab ka Eestis. Soomes on raudselt nii, seal veel käib ümberehitusel mingi meeletu protsentide teema jms. Ei ole päris nii et teen mida tahan, ilge nipitamine on.
Eelmine suvi Järvenpääl ZZ Topi vaatamas käies sattusin juttu puhuma paari kohaliku entusiastiga ning ega nad üldiselt kirusid kohalikku "ARKi" ja militsionääre umbes samamoodi, nagu meie siingi. E tähiseid aetakse taga ka seal, iseehitamise võid ära unustada, kuid... tehnonõuded on Soomes natuke leebemad kuni aastani 1950 ehitatud autodele. Kui õieti mäletan, siis sai kuidagi rõhudes taastamiskõlblike osade puudumisele vms. sellise auto tõesti mittekomplektsena arvele. Samas kadestasid ka nemad rootslasi, kuna seal pidi tõesti ükskõik mille, millel töötavad tuled ja pidurid on, tänavalegaalseks saama.
Hetkel vist tõesti ainus töötav idee on hankida mingi ennesõjaaegne toorik, millele on võimalik veel legaalne paberimajandus saada ning hakata sellega piiri peal mängima. Näiteks Ford T puhul õnnestuks ilmselt rõhuda punktile "auto peab vastama valmistajatehase valmistusaja järgsetele nõuetele" - antud aparaate veeres tehasest välja ka mootoriga varustatud šassiina, mis siis hiljem sobiva pealisehitusega varustati. Mis kapottidest ja poritiibadest me siis rääkida saame?
Samas ei maksa unustada, et on ju olemas ka nn. idaranniku stiil - 50-te lõpupoole hakati sealpool (kui ma õieti mäletan, siis tegi otsa lahti New Jersey) nõudma poritiibu. Nõue minu teada laienes lõpuks üpris paljudesse osariikidesse. Ida pool ei protestinud selle vastu eriti kusjuures keegi, kuna kliima oli ka natuke karmim ning vahel tuli ka vihmaga sõita, poritiibadeks hakati mugandama ette tsiklitiibu ning taha kitsamaks ja lühemaks lõigatud originaale enamasti (ilmselt oli nõuetes kirjas kaetud rattaosa suurus). Mõne aasta eest oli sellest lausa pikem artikkel ajakirjas Rod&Custom. Kuigi tegevus toimus hiljem ning läänepool, mäletate veel filmis "American Graffiti" figureerinud kollast kupeed, millel olid poritiivad täitsa olemas. Ning rääkides sallivast suhtumisest, ehk mäletate ka seda, kuidas linna peal peedistati teda "liiga madala esiotsa" tõttu.
Ka ise ehitades võiks tegelikult suhteliselt ajastukohase tulemusega hakkama saada - võtke kasvõi 40-tel 50-tel soolajärvedel sõitnud lõppkiirusautod, mille võiks ühise nimetajaga "modified" kokku võtta. Mootor enamasti kaetud, päris paljudel võis näha ka kitsaid poritiibu, turvakaar, mida lahtise auto puhul nõutakse oli ka päris paljudel külge poogitud. Tuled-viled ilmselt saaks ka lahendatud, kui natuke laiemalt kui ainult autodele sobilike osade hulgas surfata. Lahtiseks jääb küsimus turvavööde koha pealt, kuskilt on nagu meelde jäänud, et ise ehitatud lahtisele sõidukile ARKi arvates kolmes punktis kinnituv vöö ei sobinud?
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.09.2011 at 08:07
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:Jesper: Ma ise rootsi keelt ei valda, aga ma võin kasti õlle peale kihla vedada, et nullist ehitatud autol peavad seal ka tuled, viled ja vööd nõuetele vastama.
Sa võid kasti õlut veebruaris kaasa võtta ja küll Mati Kits räägib pikemalt, mida KÕIKE Rootsi register tegelikult nõuab (käis oma Rex-Cobraga kadalipu läbi)! Mati väide on see, et meie ARK ja selle tehnoosakond on normaalsuse tipp...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.09.2011 at 11:09
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMhmh, selle pärast ongi nii et mingi stiilis maa sisse kinni kasvanud 30ndate Ford maksab 10000.- ja edasi, sest dokumendid on korras.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.09.2011 at 12:37
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilPlatikkerega soovitaks jah siis kas raam tina täis lasta või tarida kusagil kaasas liivakotte, sest plastik on nagu udusulg võrreldes plekist kuudiga
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.09.2011 at 17:48
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilEi tea, kas mul tõesti jäi kahe silma vahele, või pole siin keegi maininud sellise masina arvele võtmist Rootsi eeskujul traktorina? Traktori nõudeid on ju lihtne täita, kiirus on lihtne piirata (linnas kruiisimiseks pole rohkem vajagi), keegi ei kobise enam välja paistva mootori või katmata rataste pärast. Teine variant oleks ehitada lausa traktori põhiselt, võtta mingi suvaline vanem põka, vanaaegne nina on juba olemas, ehitada see 4-kohaliseks, alla enamvähem ühes mõõdus rattad, mootoriks asemele midagi mõnusalt müdisevat, vajadusel võib vahetada ka kasti-tagasilla jne. Ja kui ARK leiab ka nende vastu rohtu, siis miks üldse seda Eesti registrisse peaks tooma, jätad rahumeeli kuhugi kaugemale, maksad seal sigaodavat kindlustust ja kärutad Eestis ringi. Juhitavus on vanaaegse auto tasemel, Tln-Tartu otsi nagunii sellega sõitma ei hakka, aga võõra riigi registris vanale masinale (millest meite mail keegi nagunii midagi ei tea, milline peaks välja nägema või kas on ümber ehitatud) ei hakka siin kellegi hammas peale.
Mingis vene filmis oli ka 400/401-st tehtud hot rod (pigem rat rod), üsnagi stiilipuhtalt ja just USA malli järgi. Kahjuks ei leia praegu linki, automoto foorumis oli sellest pikemalt juttu kunagi.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 03:31
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilSorry OT aga no vot sihukest jama pole juba ammu minu silmad näinud ja kõrvad kuulnud! Tõmmake mehed tuure maha ja tehke midagi kasulikku. Kuule krss, kas sa oled botaanik? Oled sa üldse kunagi traktorit lähemalt ka näinud? Ütle kulla mees, mismoodi sa vahetad traktoril ära mootori, kasti ja tagasilla? Milleks vaja siis üldse seda traktorit, kui niikuinii vahetad 90 % välja? Mismoodi sa traktori massi vedrustusele paned või ehk sõidadki traktorina? Milleks siis traktori detaile välja vahetada kui eesmärk ongi sõita traktoriga?
Teistele veeprotseduuride austajatele soovitaks vähe avaramat maailmavaadet, kui "auto on ikkagi plekist ja muust vahvalt külmast materjalist" - enamus rod`e maailmas ongi justnimelt sellestsamast plastist! Tõsi, plekist eksemplarid on hinnatumad, kuid plekk kere materjalina ei ole primaarne, oluline on ikkagi see, kuidas kogu kontseptsioon tehtud on ja milline näeb välja lõpptulemus.
____________________________
BMW M1 Turbo Sauber Group 5
´57 Chrysler 300 Promod
´13 Chevy Express AWD
´87 Chevy Fleetside 454
Paar Ameerika uazikut
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 07:54
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilAndrus, eks see tavatraktor oli ehk tiba utreeritud a rodiliku nina ja kapoti ja cowl-i saaks sealt küll. Pedemaal levinud tegevus ehitada lastele nn A-traktoreid, mis põhimõtteliselt mopeedautod oma kiirusepiirangu tõttu.
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMa tean väga häste, misasi see pedemaa A-traktor on. Selle A-traktori algne idee seisneb siiski selles, et juht võib olla alaealine, ei pea omama autojuhilube ja mis kõige tähtsam - läbi selle õpivad noored midagi ise oma kätega tegema. Sellisest noormehest, kes on mõnest vanast romust paar A-traktorit valmis teinud on üsna reaalne loota, et ta ka tulevikus oskab oma kätega ise midagi valmis teha, see on n.ö. tööõpetuse programm. Lisaks õpetab see liikluses osalemise vastutust jne. jne. Selles tegevuses ei ole midagi taunivat, aga kirjutada mingi jaburdus päris traktori teemal on ...... .
Sellise rodiliku nina teeb vähegi endast lugupidav plekksepp (mitte plekkdetailide vahetaja) ise valmis ja selleks pole vaja tervet traktorit veel osta!
____________________________
BMW M1 Turbo Sauber Group 5
´57 Chrysler 300 Promod
´13 Chevy Express AWD
´87 Chevy Fleetside 454
Paar Ameerika uazikut
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 08:24
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilEga hot rodi tegemiseks ei olegi vaja midagi erilist. Piisab kas plastvannist või näiteks põrnika kerest ja voilaa, ongi hot rod. Paned sinna õhkpadjad alla ja voilaa, lowrider. Suuremad rattad, nagu naksti on tekkinud traktor. Elu on nigu lill.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 11:03
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:Tim: Rootsis on ka parempoolse rooliga autod registris ja tänavalegaalsed.
Rootsis oli kunagi tagurpidine liiklus ka. Näiteks tuli sealt humanitaarabina kaitseväele hulga autosid, millel oli rool paremal (aastast 196...). Valmistaja nägi ette.
Õppeauto (Gaz-51 aastast 1949), millega ma vahetevahel kooliajal õppesõitu tegin, oli ilma tagumiste suunatuledeta, sest originaalis oli tal taga vaid üksainus punane tuli, kus sees oli gabariit, pidur ja numbrivalgus. Täiesti legaalselt muide. Vastas valmistajatehase nõuetele (ehkki nooremad ülevaatuse vennad õiendasid iga kord).
Muidu on selline tore asi nagu õiguskindlus ja õigustatud ootus, kui riik on valepoole rooliga auto kord arvele võtnud (sõltumata kuidas), siis ta naljalt seda bännida ei saa. Ja kui, siis oleks omanikul õigus nõuda asja hüvitamist. Sestap on mõistlikum lasta mõned erandid läbi. Samas ei anna ühe tagatulega auto registris olek alust uue auto ühe tagatulega arvele võtmiseks ilma mingi erandliku loata.
Muidu, kui energiat üle jääb, siis Eestis on mitu omavalmistatud sõidukite valdkonda, kus asi oluliselt lõdvemalt reguleeritud ja E-tulesid ei nõuta.
Ümberehitus on Eestis oluliselt probleemsem teema kui omavalmistatud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 11:37
3 edits. Last edited 20.09.2011 at 11:42 by vvt
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilÄrge mainige ühes lauses kahte asja: airbag ja lowrider !
Teatud osa kodanike hakkab siis jälle teemast mööda panema ja selgitama miks need kaks asja ei ühildu.
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:viplala: Ega hot rodi tegemiseks ei olegi vaja midagi erilist. Piisab kas plastvannist või näiteks põrnika kerest ja voilaa, ....
Pole ju plastvanni ega põrnika keretki vaja, vaja lihtsalt tahtmist kuvari tagant tõusta ja garaaži minna ja voilaa ...........ARK`is järjekord ja ekspertidel käed-jalad tööd täis!
____________________________
BMW M1 Turbo Sauber Group 5
´57 Chrysler 300 Promod
´13 Chevy Express AWD
´87 Chevy Fleetside 454
Paar Ameerika uazikut
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 14:34
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:Motorist: Ärge mainige ühes lauses kahte asja: airbag ja lowrider !
Teatud osa kodanike hakkab siis jälle teemast mööda panema ja selgitama miks need kaks asja ei ühildu.
Ma üritasin ennast vaos hoida seekord
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 18:48
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguilMööda panete kõik, asi on resursside ja aja planeerimises lihtsalt ja kõige enam ehk viitsimises/mugavuses.
Palju mugavam on ju tv ees diivanil olla õhtuti,kui mingit plekitükki garaasis peale päevatööd taguda - ja nii ongi.
Aga ega ,kui asjaga ei tegele ega siis asjad ei liigu... Ennast hot rod eriti ei tõmba, eriti eesti kliima/teede pärast, usas oleks see mõistlik valik.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.09.2011 at 21:16
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:Maik:
Aga ega ,kui asjaga ei tegele ega siis asjad ei liigu... Ennast hot rod eriti ei tõmba, eriti eesti kliima/teede pärast, usas oleks see mõistlik valik.
Miks on eesti inimestel mulje, et USA/Austraalia vms iganes 'ilus riik' on alati soe ja päikesepaisteline?
Need riigid on suured, laiuvad läbi mitmete mitmete kliimavöötmete.
Saab näha nii lund, rahet, vihma, orkaane kui ka kõikemuud.
Tore on vaadata jah pilte Miami päikeselisest suvest. Aga reaalselt pole see asi mitte nii. Vahepeal on ka teised aastaajad.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.09.2011 at 02:04
Hot Rod projektid - pooleli või alles ideede otsinguil
quote:Maik: Mööda panete kõik, asi on resursside ja aja planeerimises lihtsalt ja kõige enam ehk viitsimises/mugavuses.
Palju mugavam on ju tv ees diivanil olla õhtuti,kui mingit plekitükki garaasis peale päevatööd taguda - ja nii ongi.
Aga ega ,kui asjaga ei tegele ega siis asjad ei liigu... Ennast hot rod eriti ei tõmba, eriti eesti kliima/teede pärast, usas oleks see mõistlik valik.
Asi pole ainult mugavuses, vaid ka kodurahus. Peale tööd poole ööni garaazis elamine on võimalik kolmel juhul - ehitaja on vallaline/kohustusteta, teine pool on fänn (kohtab üliharva) või siis kui kooselust on saanud harjumus (kõrgemas eas). Nii lihtne see ongi. Naised sellisest asjast üldjuhul aru ei saa ja kui asjast saab visiitabielu (eriti kui lapsed ka on), siis tekivad probleemid õige pea. Mul on kodus üks iseehitatud auto käsiraamat, kus autor esimese asjana räägib keevitusaparaadi asemel kodusest konsensusest - kui teine pool pole sinu poolel, saab projektist peagi tüliõun, kus tuleb valima hakata, kumb "projekt" tähtsam on.
Mugavus ka muidugi, paljude pole luksust lõpetada punkt 17.00 ja "tavalisel ajal" kontoritööd lõpetades tähendab, et garaazis oled mitte enne 19.00-i ning töö toimub uneajast. Selline eluviis pole jätkusuutlik (olen ka ise tähele pannud, et peale tööd autot tehes teeb ikka imekspandavaid vigu sisse) kauem kui nädal aega, sest väsimus on teadupärast kumuleeruv nähtus, aga puhkamine mitte (ette puhata ei saa, aga väsimus koguneb). Omast käest - oleks äärepealt suht kalli auto mootori pekki keeranud, kui õhtul hilja mingit juppi vahetades unustasin lahti varjatud kohas asuva jahutusventika pistiku ja järgmisel palaval suvehommikul unejohmas peaga tööle sõites märkasin probleemi siis, kui aurupilv kapoti alt tõusis. Õnneks kannatas auto välja, aga vaat kui väikse asjaga võib suure jama tekitada...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
21.09.2011 at 08:59