Poster |
Message |
Jesper |
Käru joonised ja arvutused ?! jupid odavalt ?
Välisüritus -> rohkem raha alla pandud -> rohkem raha mida kaotada, kui meeskond uimasena ringi kakerdades mingi vea teeb (või juhi reaktsioonid tipptasemel ei ole).
Muidu Ruukki kataloogis olid need mingid paneelid olemas, aga kuna endal polnud vaja siis pole tähelepanu pööranud, et mis seal täpselt on või ei ole.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.09.2011 at 11:24 |
|
viplala |
Käru joonised ja arvutused ?! jupid odavalt ?
Kunagi sai mõtteid mõlgutatud sarnase kuudi teemal. Kuda ka ei arvutanud, jõudsin ringiga ikka alumiinium profiili ja alumiinium plekini. Selline konstrui annab vabaduse, teha just nii jäik kuut kui vaja. Samuti sai sellisel juhul sisemist materjali valida vastavalt vajadusele. Minul oleks sissepoole seina läinud vineer. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.09.2011 at 11:52 |
|
Maik |
Käru joonised ja arvutused ?! jupid odavalt ?
Mul näe juhuslikult 4mm pakse alu lehti vedeleb garages 1,5x3m
vist liiga paksud sellejaoks samas
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.09.2011 at 17:20 |
|
voy |
Käru joonised ja arvutused ?! jupid odavalt ?
Aga ikkagi tahaks selle seinaprofiili kohta midagi teada, et teaks talade arvu ja kaalu arvestada enne kui rauda lõikama hakata.
Uuri plastakende tootjatelt,kes ka uksi valmistavad.Uste alumistes paneelides kasutatakse klaaside asemel neid täiteid(kaheltpool sile plast ja vaht vahel).Paksus ca 2-2,5cm.Tuttav ehitas ralliautole treila,kasutades neid paneele. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.09.2011 at 05:32 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Käru joonised ja arvutused ?! jupid odavalt ?
Fog, aga miks mitte siis juba õige dragi race-buss Nagu mees ise kirjutab, siis "rehvide ja akude väärtus ületab bussi müügihinda". 2250 eur + äratoomine + natuke nokitsemist ja on olemas asi, mis on ASI, mitte mingi jube kuut. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.09.2011 at 16:22 |
1 edit. Last edited 10.09.2011 at 16:23 by PlyVal64
|
Fog |
Käru joonised ja arvutused ?! jupid odavalt ?
quote: PlyVal64: Fog, aga miks mitte siis juba õige dragi race-buss Nagu mees ise kirjutab, siis "rehvide ja akude väärtus ületab bussi müügihinda". 2250 eur + äratoomine + natuke nokitsemist ja on olemas asi, mis on ASI, mitte mingi jube kuut.
Buss ei sobi, selle käigushoidmine 4-8 võistluse pärast on suurem kulu kui asi väärt on. Käru eeliseks on mootori ja jõuülekande hoolduse puudumine.
Kui ma bussi tahaks, siis ainuke arvestatav kandidaat oleks tartus vedelev imeliikur. Nagu sa ilmselt tead, ei sobi mulle mainstream lahendused, seega esivedu, bensiin ja BBC oleks bussis päris kohane
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.09.2011 at 16:41 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Käru joonised ja arvutused ?! jupid odavalt ?
quote: Fog: Buss ei sobi, selle käigushoidmine 4-8 võistluse pärast on suurem kulu kui asi väärt on. Käru eeliseks on mootori ja jõuülekande hoolduse puudumine.
See on nii ja naa. Too Chevka oma bensuõgijast katlaga on igavene lahe aga vajaks turbodiiseldamist ning elamuks ehitamist, seega alghind on sel täiesti mõttetu. Läheb ikka lõpuks vähemalt 10K eur kokku ja siis on tuhat korda targem Rootsist juba jälle õige asi tuua (võis selline, kuhu Barracuda sisse mahub). Aga et bussi läheb vaja 4-8 korda, see on küll vale. Individualism on tore nähe ja meile eestlastele igiomane kuid mina läheks siiski koopereerumise teed.
Kas lööks kampa mõne teise dragitiimiga, kel on olemas küll käru aga... ehk buss+käru, bussis kahe tiimi jaoks elamise ruumi ja korralik töökoda, kuid vaja on -1 (B)CE-lubadega autojuht ja ka -1 veovõimeline vedur. Mugavustase ja sellega ka kvaliteet võidusõidul tõuseks aga oluliselt.
Teine variant on koopereeruda mõne teise autospordiala tiimiga. Kahjuks kipuvad suvel drag ja rinka samadel nädalavahetustel olema. Aga juba autoralliga saaks bussi üliedukalt jagada. Kui, siis üks suvine nädalavahetus võib minna kattuma aga no seda peaks saama juba lahendada. Lisaks käivad rallimehed palju ka sprintidel ja jääradadel, ning miks mitte ka iseenda kätt seal soojas hoida? Ja buss leiaks kasutamist peaaegu aastaringselt.
No ja kolmas variant on väljaspool dragide toimumist bussi usaldusväärsetele auto- või motosporditiimidele välja rentida. Ilma haaketa tavaline krusa ja C-lubadega mehi leiab juba kuhjades. Ainult tqhq pealt leiab terve hunniku mehi, keda võiks mõnikord tiimibuss huvitada, kui nad tahavad näiteks Läti-Leetu nädalavahetuseks kurvi sõitma minna. Nimesid ärme nimeta aga mina julgeks neile kinnisilmi täisvarustuses ehk koos tööriistadega bussi anda... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.09.2011 at 09:05 |
2 edits. Last edited 11.09.2011 at 09:21 by PlyVal64
|