Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - diisliküttest...
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : diisliküttest...   1 2  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
pimeroolis
diisliküttest...
Terekest kõigile diislimeestele, ...naistele. Milliseid kogemusi selle küttega on olnud. Momendil olen tankinud endisest Uno-X ist ehk vist nüüd Alexelast ja tundub päris normis olema. On ka vene kütust proovitud,...töötas küll mingeid anomaaliaid ei tundunud noh spetsiifiline lõhn sumbutajast tuli juurde. Vene kütte puhul räägitakse kõrgest väävli sisaldusest??? Kui asi nii on siis ilmselt pihustid liiga pikaealised ole. Eelmine suvi proovisin ka biodiislit, mitte küll puhtana mingi 40l oli tavalist diislit all ja tankisn 70l peale...noh peale pannkoogilõhna hakkas mootor pehmemalt käima, jõud ära ei kadunud ja küttekulu jäi enamvähem samale tasemele mis muidu. Biodiisli t ei ole küll rohkem proovind, see nõuab vist natuke eri lähenemist mõningate küttesüsteemi komponentide osas. Parim kogemus on olnud eelmine talv soomest Nestelt tangitud diisliga, mootor oli kui teisest maailmast, käis kergelt ja ühtlaselt. Käivitus kergelt suurte külmadega, vedas mõnusalt jõuliselt ja ka küttekulu näidik jäi 12l peale pidama. Muidu kodumaise küttega kippus neliveolisena sõites ja lumes sumpates 16l peale. Meie kütte müüjad esitlevad üsna kõrget tsetaanarvu juhtusin üht küttekoormaga kaasatulnud saatekirja nägema, seal estleti isegi sellist nr kui 55 kui see nii on siis ju hea, mis see tegelikkus võib olla.

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 05:20
christian
  
diisliküttest...
dodge ram cumminsiga sai eelmine aasta soome ja muu euroopa vahet nühitud küll nii et aasta läbisõit oli 59k miles
aga seal tankides nestes või kus iganes või siin eestis tankides ma küttekulul küll mingit vahet ei teinud, ainult haises vähem kui näpupeale läks.
see ikka rohkem meie teedes kinni et siinpool lompi suurem janu.
Vene kütust sai ka proovitud ja tulemuseks puhusin küttefiltrit teel viljandist tallinna teeääres puhtaks.
arvan, et sattusin lihtsalt solgi otsa sest sõbrad võrutaga toovad, sõidavad ja kiidavad.
proovitud ühesõnaga päris pikalt ja tulemus siis selline. olen ka kuulnud neid kes on korra-paar proovinud ja räägivad, et mujal on küte parem jne. bullshit! seda ei saa ühe või paari paagitäie põhjal väita.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 07:36
vvt
  
diisliküttest...
Minuarust ongi 2 mulli kütuse teemal

1. välismaalt ostetud kütust kulub vähem
2. venest salakaubana tassitud kütus on väga hea

Saan kindlasti nüüd tõrva kaela, aga kuidas avaldub talupojatarkusele nt kõrgem väävli/vaigusisaldus? Esialgu ei avaldugi, avaldub alles pikema aja jooksul. Näiteks aasta pärast pihusteid vahetades ja 4a pärast mootorit remontides.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 08:36
johndoe
diisliküttest...
Alati ju seal parem kus meid ei ole :D

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 09:12
Astro SS
diisliküttest...
quote:
vvt: Minuarust ongi 2 mulli kütuse teemal

1. välismaalt ostetud kütust kulub vähem
2. venest salakaubana tassitud kütus on väga hea

Saan kindlasti nüüd tõrva kaela, aga kuidas avaldub talupojatarkusele nt kõrgem väävli/vaigusisaldus? Esialgu ei avaldugi, avaldub alles pikema aja jooksul. Näiteks aasta pärast pihusteid vahetades ja 4a pärast mootorit remontides.
Paistab,et iga ala spetsialist on leitud,kellel pole reaalse elu ja antud teemaga mingi kokkupuudet...

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 13:53
DevilDeVille
  
diisliküttest...
oma kogemusest tean rääkida, et näiteks pedekuningriigi masuut võimaldab pikema vahemaa läbimist, kui siinne. kontrollitud meie teedel ning mitte ühe kilu ja meetri võrdluses.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 14:53
pimeroolis
diisliküttest...
Nujah kindlasti ei ütle paagitäis veel midagi kui just mingi solgi otsa ei juhtu. Muidugi leidub ju ka selliseid kes igatsugu trafoõli, rapsiõli, jääkõlidega....ja muu sedasorti ollustega sõidavad ja kiidavad. Noh eks ta ole eks diisel närib ju tõesti läbi need joogid mis surve all süttivad. Aga see nagu igaühe oma mure mis ta selle mootoriga hiljem peale hakkab. Oma umbes 10 aasta tagustest kogemustest vene küttega, autoks Volvo FH12 nendel läksid mingi aja pärast etteande pumbad, ja paari aasta pärast pihustid, noh volvo mehaanikud ajasid asja kütte kaela, olevat liiga kõrge väävli sisaldus... .Muidugi hiljem oli kuulda et neid pumpasi vahetasid ka need mehed kes ainult kohaliku küttega(soome) sõitsid, olevat siiski mingil määral mingi tehase jama. No muidugi vene kütte puhul on ju alati olnud probleemiks ka igatsugu muu mineraalse sodi olemasolu millest küll idee järgi peaks filtrid jagu saama. No kõrgemast parafiini sisaldusest räägitakse veel, suvel peaks sellest hoopiski kasu olema. Kasutavad ju soomlasetki vene päritolu toorainet kütete valmistamisel. Biodiisel on nagu palju huvi pakkund aga sellest on suht vähe räägitud või ei ole lihtsalt õigest kohast infi hankind. PS. märkasin Uno-X tankla diisli pumbal kleebist soome päritolu küttest, kas reklaamitrikk?

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 16:44
antoonio
diisliküttest...
quote:
vvt: Minuarust ongi 2 mulli kütuse teemal

1. välismaalt ostetud kütust kulub vähem
2. venest salakaubana tassitud kütus on väga hea

Saan kindlasti nüüd tõrva kaela, aga kuidas avaldub talupojatarkusele nt kõrgem väävli/vaigusisaldus? Esialgu ei avaldugi, avaldub alles pikema aja jooksul. Näiteks aasta pärast pihusteid vahetades ja 4a pärast mootorit remontides.


aga palun, mitte küll diislist (vabandan topicu alustaja ees) ja mitte ka öiroopast aga kui sealpool lompi rüüpas 10K miili keskmiselt alla 16 sajale (tankimiste järgi, ning sisaldas linna, mägesid up to 3km, lund ja vihma ning kuni +40 celsiust ja liivatorme, teede kvaliteet igasugune - kruusast ja treppis teest kuni täitsa ok teedeni.) ning maksimum oli 17 väikese plussiga ning miinimum alla 13ne siis sama auto eesti teedel kohaliku solgiga rakvere olerexist lähte olerexi mis teeb umbes täpselt 100km läks 0,0x vähem kui 16 liitrit peale. Kogu sõit rahulik ja kruiisiga. Ok sel aastal sai Haapsalus ära käidud 14,95 keskmisega. Siinkohal siis paluks seletus kus kohast see +3 liitrit tuli, kui setingute vahet ei olnud???

____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 17:29
johndoe
diisliküttest...
rootsi,taani,saksa teedel võtis masin 110 kmh samapalju kütet kui siin võtis enne 90kmh. nüüd kus auto on saandu korralikult torud puhtks köhida(1700km 2800-3000rpm tavalise 2200 asemel) sõidab siingi 5% väiksema kuluga.
siit järeldus et eestis vaja korraliku kiirteed kus saaks torud puhtaks.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 17:46
Maik
  
diisliküttest...
See on kusjuures isegi õige jutt..eriti kergema jalaga inimeste puhul... meil käis 1,9TD sharan just 5500km tripil ja nüüd liigub palju erksamalat peale igast kiirteid ja asju.



____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 18:14
RockinBandit
  
diisliküttest...
Vene diisli kogemus puudub aga vene 92 on ikka tunduvalt parem kui siinsetes tanklates pakutav 95

____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.08.2011 at 18:19
rnx69
 
diisliküttest...
No kas just "parem", aga bensiini järgi lõhnab küll lahusti asemel...

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 10:12
epsum
diisliküttest...
Mitte ei taha sellel teemal sõna võtta, a just paar päeva tagasi, meie Moskva äripartneriga moskvas ringi sõites, hakkas sama teema. Sedakorda küll, et iga kord kui ta autoga Tallinnas käib, siis ta võtab Eestist paagi täis. Sest vene bensiin on sitt ja rikub autot ja sellega saab vähem sõita, kui meie hea bensiiniga. Kui ma suure häälega naerma hakkasin ja teavitasin, et sama jutt käib eestlastel soome bensiini kohta, sis ta mõtles natuke ja ütles, et ei, tema GLil (mersu siis) pole olnud miskit vahet Soome ja Eesti bensiini vahel, a vene bensiiniga aastavanune amg poolt näpitud vidin liigelda ei taha.

Äkki on asi rohkem eestlaste madalas enesehinnagus ja veneaegses uskumises (noh, et kõik mis meil on paha, ja kõik mis lääne pool hea?), sest ma ise, kes olen läbinud nüüd aeroga mõnedkümned tuhanded kilomeetrd euroopas, ei tunneta vahet (täpselt sama keskmine kulu ja täpselt sama mootori käimine), nii eestis kui mujal 98. Mõlemal juhul tuleb keskmiseks kuluks 9.. linnakulu küll lisab keskmist juurde.
Ahjaa, venemaal autoga käies ja sealt 98t tankides sain tavapärase 680km asemel paagitäiega vaevu 500km sõita. Ometigi pikad otsad (petseri-moskva-petseri). Mis siis et hästi lõhnab aga kilometraazi ei anna.

Ja te õnnetud, kes arvate et ostate venemaalt toodud 92 v 95te - jaajaaah. kuna kõikse odavam bensiin on 76, siis 99% kütusevedajates toob teile seda. Sest miskit kontrolli ei ole ja kasum per liiter on suurim.


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 16:32
RockinBandit
  
diisliküttest...
Mina tellin 92te ja mulle tuuakse ka 92te. Astroga sai sõidetud 2 aastat 92ga ja kui 95t sisse pandud sai siis oli vahe märgatav. Esimest korda vene kütet proovides oli muidugi hirm, et kas kõik töötab ikka kenasti aga olgem ausad usa auto mootorid ongi mõeldud peaaegu kõike põletama.

____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 17:08
tfr
 
diisliküttest...
quote:
RockinBandit: Mina tellin 92te ja mulle tuuakse ka 92te. Astroga sai sõidetud 2 aastat 92ga ja kui 95t sisse pandud sai siis oli vahe märgatav.

Kui ma õigesti mäletan, siis 92 oli Vene tähistuse järgi A92 ja 95 oli AI95, ehk nende puhul oktaanarvud olid mõõdetud erinevate meetoditega ja A92 selles "tavalises" AI-süsteemis, mida ka meie kasutame, peaks kusagil 95-96 kandis olema.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 17:26
Rizzy
 
diisliküttest...
toho ullu, mis diislisordid need 76, 92 ja 95 veel on?

____________________________
Hobisõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 17:34
rnx69
 
diisliküttest...
Kas mitte sama süsteem ei käi ka teiselpool suurt lompi - nende 91 peaks ka midagi meie 95-ga võrdset olema?

____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 17:39
vvt
  
diisliküttest...
[/b]
quote:
Kui ma õigesti mäletan, siis 92 oli Vene tähistuse järgi A92 ja 95 oli AI95, ehk nende puhul oktaanarvud olid mõõdetud erinevate meetoditega ja A92 selles "tavalises" AI-süsteemis, mida ka meie kasutame, peaks kusagil 95-96 kandis olema.

I-täht markeeringus tähendab seal katsemeetodil määratud oktaanarvu, selle puudumine aga mootorimeetodil määratut. Mootorimeetod annab madalama numbri. Näiteks AI-93 oktaanarv mootorimeetodil oli seal 83-85 kandis. Igas veneaja auto spravotsnikus on see tabel ka sees. Meil peaks 95 oktaanarv olema uurimismeetodil määratud, seega oktaanarvu poolest vastab see vast AI-95-le (mille mootorimeetodi oktaanarv võib olla seal 87-88 kandis, peaks raamatust vaatama, aga raamat kodus. Seepärast ongi A-92 "kangem" meie 95, A-92 võib vastata vast 98-le. Aga see jutt vene diisli headusest on lihtsalt ilma teadusliku tõestuseta talupojatarkus. Eestis on kütuse uurimine küllalt tasemel ja küll mõni TTÜ tundeng oleks ammu juba küttemüüjad seinale naelutanud. Mõelge natuke loogiliselt, korruptsiooni ja pardakipõhine riik, kus müüja millegi eest ei vastuta ja ühtäkki väga head kütused niisama saadaval? Ma võin nende AstroSS repliikide peale tuua ridamisi lugusid, kus on päris uute autode mootoreid rikutud (mis nende omanike arus küll oli?).

quote:
Äkki on asi rohkem eestlaste madalas enesehinnagus ja veneaegses uskumises (noh, et kõik mis meil on paha, ja kõik mis lääne pool hea?), sest ma ise, kes olen läbinud nüüd aeroga mõnedkümned tuhanded kilomeetrd euroopas, ei tunneta vahet (täpselt sama keskmine kulu ja täpselt sama mootori käimine), nii eestis kui mujal 98. Mõlemal juhul tuleb keskmiseks kuluks 9.. linnakulu küll lisab keskmist juurde.

Amen to that. Mina käin välismaal nii, et panen enne laevale minekut kurguni täis ja välismaal tangin siis, kui tühi on. Olen mitmeid kordi kontrollinud, kulu siinse ja nt Rootsi kütusega on Rootsis sama, kuid 1-2 liitrit kõrgem Eestis sõidetud kulust. Sellel on lihtne seletus - rohkem km trassil ühtlase tempoga, rahulikum liikluskliima, siledamad teed.

quote:
nende 91 peaks ka midagi meie 95-ga võrdset olema?

Küsi müüjalt, kas on katsemeetodil (RON) või mootorimeetodil (MON vist oli) määratud octane rating?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 17:56
4 edits. Last edited 06.08.2011 at 18:06 by vvt
tfr
 
diisliküttest...
quote:
rnx69: Kas mitte sama süsteem ei käi ka teiselpool suurt lompi - nende 91 peaks ka midagi meie 95-ga võrdset olema?

Jänkid kasutavad (R+M)/2 valemit ehk siis RON/MON keskmist. Nende "regular" (ehk meie 95) on seal mingi 87 oktaanarvuga ja "premium" (ehk meie 98) umbes 92.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 18:28
viplala
diisliküttest...
Kui kolb liigub alla, siis selle tühimiku silindris, täidab kütuse ja õhu segu, kus on mingi x protsent õhku ja mingi x protsent kütust. Olenemata sellest, millise maitsega on teie paaki valatud kütus, või kust ostetud, jääb kütuse ja õhu suhe silindris samaks. See kas on tegemist kellegile, onu Sami poolt saadetud kütusega, või talupoja tarkusega, ei muuda tõsiasja, et silindrisse mahub ikka mingi x kogus segu.

Kütusekulu tõus (jälle :), alles pandi üks teema kinni), on kinni ainult teie talla raskuses, tuuletakistuses ja takistuses üldisemalt, liikluses, õhurõhus, soojuses jne. aga mitte kütuse kvaliteedis. Kütuse kvaliteedis oleks ta kinni siis, kui tänu kütusele liiguks auto niipalju tunduvalt aeglasemalt, et te peaksite oma persetunnet hakkama pedaali liigutamisega kompenseerima. See aga on suhteliselt võimatu. Kui teie seda juba tunneksite, siis tänapäevased autod, koos oma elektroonikaga, oleksid koheselt teeninduse uksetaga järjekorras.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2011 at 18:41
vvt
  
diisliküttest...
Päris nii lihtne see ei ole, eri bensiinide puhul on nt erikaalud ja sellest tulenevad liitri erinevad põlemissoojused mõnevõrra erinevad. Bensiini etteanne on (erinevalt MAF-iga mõõdetavast õhuvoolust) aga selgelt "ruumalapõhine". Ehk siis kallates paaki nt 20% kergemat bensiini, kulub seda liitriliselt rohkem, sest nii mootori elektroonka kui juhi parem jalg hakkavad seda süsiniku vaegust kohe regleerima.:)

Teine asi on oktaanarvu puudujäägid või liiga madal aurustumistemperatuur, detonatsioonile reageerib tänapäevane bensiinimootor süüte hilisemaks muutmisega, mida tegelikult juht tajub (praeguse aja müraisolatsioonist kerge detonatsioon enam tuppa ei kosta) lahjema minekuga. Võibolla siia ongi see kala maetud, kui sõidetakse venemaalt toodud 92 oktaanilisega (mootorimeetodil) ja vahepeal siin müüdava RON 95-ga (mis mootorimeetodil on nt 87 oktaaniline), siis tõesti - esimene peaks olema käredam.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2011 at 13:33
1 edit. Last edited 07.08.2011 at 13:37 by vvt
uputaja
 
diisliküttest...
Uhan juba poole aasta jagu idast tuleva küttega. Talv möödus probleemivabalt, küttekulu kogu aeg sama. Ja kõige olulisem, et hind on hea.

PS: Vanast harjumusest panen paagi kohta 0,5l 2takti õli.



____________________________
Suzuki Jimny- Landcruiser axles, 10" lift, Warn 8274winch, front ARB, rear Lockright, 35x16 SS Boggers, Trail-Gear 6,5/1tcase.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2011 at 19:07
pimeroolis
diisliküttest...
....no kui nüüd pöörduda tagasi diisli juurde...kui leiduks keegi kes konkreetselt biodiisliga (mitte suvaliste toidu, trafo...söetolmu saepuru ja muude õliste ollustega) tegemist on teinud. See aine ei pidavat mõningate küttesüsteemi võimalikult kuuluvate materjalidega läbi saama nagu teatud plastid, isegi pronks pidi temaga konflikti sattuma...? On hea peseva, leotava toimega ehk kõik tahmad ja vaigud ja muu kõntsa saab liikvele...ja talvel muidugi ei kõlba kui juba mingi 0 kraadi juures muutub margariiniks. See ühekorra proovimine küll mingeid anomaaliaid ei tekitanud, niikui mainisin mootori käik muutus pehmemaks,rahulikumaks, liikus normaalselt, ei suitsend, koerad hakkasid auto vastu huvi tundma... Olen proovind jänki foorumites sobrada, aga teemat ei ole eriti käsitletud. Rootsis vist on ka biodiisel nagu rohkem levind? Ise puutun nagu rohkem soomega kokku ja siin on diiselautod nagu üldse mingil määral probleemsed seoses nende maksudega ja vähemasti esialgu pole biodiisel eriti käsitlust leidnud. Kas rootsi pool olijad ei ole asjast midagi kuulnud. Proovisin natuke rootslaste foorumeid ka uurida enda rootsi keel aga suht vaevaline...

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2011 at 20:07
Astro SS
diisliküttest...
Õige biodiisel on oma olemuselt jube hea lahusti.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2011 at 20:33
pimeroolis
diisliküttest...
Kuule Astro räägi vähe rohkem sellest...Vanema mootri juures siis ohuks võimalikult lahtiligunev tahm mootoris, pihustites. Noh mootorist lendab see ehk välja, kui torudes kati vahel pole enam, viskasin selle natuke aega tagasi nurka ja nüüd selline sirge läikiv toru asemel. Noh kui see s... enne pumpasid, pihusteid liikvele läheb siis võib ehk anomaaliaid tekkida...? Sügisel vahetasin filtreid siis paistis süsteem küll suht puhas olema niipalju kui näha oli noh ega muidugi igale poole näe. Mis metallid veel selle biodiisliga läbi ei saa. No ilmselt talve poole peab selle asja ära unustama aga huvi on küll kas või lisada teda mingil määral, pidi määrimisomadusi parandama?

____________________________
Ford Excursion 6.0 Limited
...rõõm ilma diislita on teesklus...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.08.2011 at 21:04
tqhq.ee foorum : Vaba teema : diisliküttest...   1 2  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.