Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: järjekordne kütusekulu vaidlus.   1 2 3 4 5  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
vvt
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
Igasugu vtec ja muud hiinaimed vajavad liikumseks ikka redline kasutust.

Ärge levitage tõele mittevastavaid legende. I-vtec läbib ilma protesteerimata neid uuema aja pisikesi ringteid ja teeb enamiku tänavanurgapöördeid 4.käiguga. Mida kaks 200+ hj autot mul sugugi teha ei taha.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.07.2011 at 12:06
2 edits. Last edited 25.07.2011 at 12:11 by vvt
partel
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Kodanik vvt tarkuseterad tuleb koguda "Aarete kambrisse".

Lihtsalt infoks/meeldetuletuseks:

Jyrki kollane Dart 528 cid, 780 hj, nukkvõll 283* @ 0.050", maanteekulu 15 liitrit, Jyrki enda sõnul uskumatu. Ma olen ise roolis olnud ja suure nuka ja 6300 stalli tõttu oli maanteesõit lihtsalt 3000 pöördega ebaühtlane tühikäik.

Sven - 496 BBC, 600 hj, ütleb et see auto ei võta kütust.

Udu - sõitnud Camarotest nii 2.8, 5.0, 5.7 - "kõik võtsid ühepalju kütust, aga 2.8 ei liikunud üldse edasi!"



____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.07.2011 at 17:23
tfr
 
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Sõber, kes mu 4.0 Cherokee ära ostis, sõidab pidevalt Tallinnast Peipsi ja/või Viljandi vahet. Ütles, et maanteekulu on 10-11. Mina ei suutnud ühegi valemiga maanteel ka alla mingit 14 saada, kuigi sõitsin ~90-95 ja cruisega.

Subaruga oli mul kunagi sama teema, minu käes rahulikul cruisega maanteesõidul 10, naisel 7-8.

Go figure.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.07.2011 at 17:28
Maik
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Maaantee 8,5-9l , linn 18 norm sõit ja mul tavaliselt üle 22 avg, veel vähe agressiivsemalt ja üle 30l

Ega jah, maanteel ei võtagi...aga see linn kurat.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.07.2011 at 21:56
1 edit. Last edited 25.07.2011 at 21:57 by Maik
antoonio
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
vvt:
quote:
antoonio: nagu rahvakäru 7-8 kui see just masuudipress või üli-väga-väheste kuubikutega pole.

Teeme proovi. Laseme paagi täis ja oma käega plommid kinni. Kui tuli põleb, siis täidame uuesti. Mina sõidan. Kui kulu jääb alla 8,00, siis maksad omast taskust kulutatud paagitäie kinni. Kui kulu on üle 8,00, siis vabandan paljusõnaliselt ja vaikin igavesti nendes kütusekulu teemades. Teeme ära? Kuubikuid on 1,8 liitri jagu, hobuseid 140, NA bensiinimootor.


Naljatilk või naiiv oled arvates, et keegi sinuga seda komejanti mängima hakkaks. Lihtsalt kui otse aru ei saa, siis saagu otse. See pea igal pool oma dogmade levitamine puhta tõe pähe on asja point. Aga noh ...

____________________________
Caddilac Coupe DeVille'79 (D'Merchant)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.07.2011 at 23:18
STW
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
vvt:
quote:
Igasugu vtec ja muud hiinaimed vajavad liikumseks ikka redline kasutust.

Ärge levitage tõele mittevastavaid legende. I-vtec läbib ilma protesteerimata neid uuema aja pisikesi ringteid ja teeb enamiku tänavanurgapöördeid 4.käiguga. Mida kaks 200+ hj autot mul sugugi teha ei taha.

Räägi mis sa tahad aga ma olen terve elu autodega tegelenud ja Vetec mootoreid on olnud üks kehveaid elukaid, mida ma kasutama olen pidanud, linnas sõitmine evib ainult meeletul kogusel pöördeid ja müra aga edasi liikumine on ikke suhteliselt vaevu tajutav. Samas võib muidugi tegu olla ka puhtalt isikliku eelistusega seega küta oma Undaga rahus edasi.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.07.2011 at 00:02
vvt
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
antoonio: Naljatilk või naiiv oled arvates, et keegi sinuga seda komejanti mängima hakkaks. Lihtsalt kui otse aru ei saa, siis saagu otse. See pea igal pool oma dogmade levitamine puhta tõe pähe on asja point. Aga noh ...

Ma lihtsalt tegin ameerika kombel "put the money where your mouth is, put up or shut up". Lihtne. Mulle kerge vaevaga paagitäis bensiini ka saadud.:)

quote:
Vetec mootoreid on olnud üks kehveaid elukaid, mida ma kasutama olen pidanud, linnas sõitmine evib ainult meeletul kogusel

Selle jutu põhjal oletan, et tegemist oli nende 90ndate VTI vms vtecidega, kus seda pandi topend poweri jaoks. Viimased tava-autodele pandud i-Vtecid on loodud mammu lisamiseks väikestel tuuridel, sestap ka nt 1.8 liitrist vaid 140 jõudu. Ma ka ei uskunud alguses (linnalegendid, et hakkab vedama alles 7000 pöördest). Kuigi ma pole mingi jaapani plekkpurkide fänn, tuleb siiski ütlelda, et motoehitus on seal täitsa õnnestunud ja seda kõmisevat õhukesest tainasplekist ja odavast plastist purki liigutab ta väikse janu ja üllatava ägedusega. Ma ei tea, mis see "vaevu tajutav" liikumine tähendab, liigub täitsa elavalt. Lihtsalt can't resist, kui siia sellist rumalat juttu tuleb, et "mikromootor võtab samapalju bensiini kui suur" jne jne. Mul ka 2 200+hj autot ja mikromootor ei võta mitte "peaaegu samapalju", vaid pea poole vähem.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 08:34
1 edit. Last edited 26.07.2011 at 08:35 by vvt
STW
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
vvt:
quote:
antoonio: Naljatilk või naiiv oled arvates, et keegi sinuga seda komejanti mängima hakkaks. Lihtsalt kui otse aru ei saa, siis saagu otse. See pea igal pool oma dogmade levitamine puhta tõe pähe on asja point. Aga noh ...

Ma lihtsalt tegin ameerika kombel "put the money where your mouth is, put up or shut up". Lihtne. Mulle kerge vaevaga paagitäis bensiini ka saadud.:)

quote:
Vetec mootoreid on olnud üks kehveaid elukaid, mida ma kasutama olen pidanud, linnas sõitmine evib ainult meeletul kogusel

Selle jutu põhjal oletan, et tegemist oli nende 90ndate VTI vms vtecidega, kus seda pandi topend poweri jaoks. Viimased tava-autodele pandud i-Vtecid on loodud mammu lisamiseks väikestel tuuridel, sestap ka nt 1.8 liitrist vaid 140 jõudu. Ma ka ei uskunud alguses (linnalegendid, et hakkab vedama alles 7000 pöördest). Kuigi ma pole mingi jaapani plekkpurkide fänn, tuleb siiski ütlelda, et motoehitus on seal täitsa õnnestunud ja seda kõmisevat õhukesest tainasplekist ja odavast plastist purki liigutab ta väikse janu ja üllatava ägedusega. Ma ei tea, mis see "vaevu tajutav" liikumine tähendab, liigub täitsa elavalt.

Viimati sõitsin 2010 aastal tulitera Accordiga ja eelnevalt sattus FRW kätte, mitte kumbki ei suutnud minu arusaama nendest mootoritest kummutada. Vetec mootorid ikka toimivad alles kõrgel pöördel. Nagu eelnevalt ka mainisin siis on ka hulga inimesi, kes meeleldi nende autodega sõdavad, mul lihtsalt väheke teine maitse ja ei saa nendest kõrge pöörde pillidest väga aru. Maailmas on oluliselt mugavamaid mootoreid, oluliselt mugavama kesta sees.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 08:42
vvt
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
partel: Jyrki kollane Dart 528 cid, 780 hj, nukkvõll 283* @ 0.050", maanteekulu 15 liitrit, Jyrki enda sõnul uskumatu. Ma olen ise roolis olnud ja suure nuka ja 6300 stalli tõttu oli maanteesõit lihtsalt 3000 pöördega ebaühtlane tühikäik.
Sven - 496 BBC, 600 hj, ütleb et see auto ei võta kütust.
Udu - sõitnud Camarotest nii 2.8, 5.0, 5.7 - "kõik võtsid ühepalju kütust, aga 2.8 ei liikunud üldse edasi!"


Sai vist 2 korda kirjutatud, et maanteesõidul ei ole suurem/võimsam mootor samapalju janusem kui ta suurem on, sest maanteel tarvitatakse võimsusest väikest murdosa. Darti mootor käib ilmselt tühikäigupööretel @ 100 kmh.
Kui sa sõidad selle Dartiga Tallinna ummikuid pidi, siis ei imestaks, kui see number on näiteks 40 liitrit. Seepärast pole maanteesõidu kuluga suurte mootorite ökonoomsuse tõestuseks eriti mõtet vehelda. 2 liitrit vs 4 liitrit (muudel samadel tingimustel) annab maanteel võibolla 1-2 liitrit 6-7 liitrile juurde, aga linnas annab juba 10-le 5-6 liitrit juurde. Külm ilm, talv jne, need suurendavad seda vahet veelgi.

Ka on väär mikromootoreid hinnata mingite 80ndate-90ndate taseme põhjal, areng on olnud päris suur vahepealsel ajal.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 08:51
1 edit. Last edited 26.07.2011 at 08:53 by vvt
Taavi
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Kütusekulu teema on selles osas huvitav, et ainult maanteekulusid saab võrrelda. 90 või 100 kmh kruisi peale ja nullid kompuutri ära (võid mõõdad ühest tanklast teise sõiduga paak kõrini täis enne ja pärast) ning hakkad numbreid vahtima. Ainult siis saab üldse mingist võrdlusest juttu olla. Normaalne linnasõit kui selline on ÜLIMALT suhteline mõiste. Ühes otsas on ökosõidu spetsialist, kes laseb enne sõitu mootori soojaks käia, kellel kunagi pöörded üle 2000 ei lähe, kaugelt punast foorituld nähes pidurdab alati aegsasti käiguga, hoiab pikivahet, et vältida järske pidurdusi, kõik kurvid püüab võtta hoogu aglustamata, linnas üle 55kmh ei lase - sisuliselt püüab hoida autot koguaeg vaikses veeremises. Teises otsas on tavaliikleja, kes otseselt ei kihuta, aga ühtegi ülalmainitud tegevust ei järgi. Nende kahe mehe kütusekulu erinevus sama autoga linnas sõites on minimaalselt 30%. Seega igasugune debatt isiklikel kogemustel põhinevate linnakulude osas on suht pointless, kui just videomaterjali sõidustiili kohta ei ole tõestuseks kõrvale panna.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 10:20
vvt
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Maanteel on sama asi, lihtsalt vahed kõvasti väiksemad, kuna pidurite kasutust eriti pole (pidurdamine on suur ilma kütmine kütuse energiaga). Ilma cruiseta autodel kõiguvad kiirused sinna tänna, tehakse möödasõite, natuke aja pärast koperdatakse jalus, järele jõudes meenub taas gaasipedaal jne jne. Ma käin nädalavahetusel 200 km maal, sh 80 km mööda Peterburi teed ja cruiset kasutada (ilma nuppe näppimat) üle 2-3 km ei saa, sest ikka leidub keegi, kes sujuvust rikub. Eks üks osa on ka paljude autode ebamugaval gaasipedaalil või kitsavõitu kokpitil, kus lihtsalt jalga paigal hoida on piinarikas, kas on jalapöia nurk ebamugav, terav keskkonsool vastu säärt jne.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 10:51
christian
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
vvt Kas sa juba ükskord ei saa aru et see foorum pole nendele kes tahavad oma siviku küttekuluga teisi ehmatada
Fuck The Fuel Economy!!! katsu see lihtne fraas meelde jätta!!!
Saan aru inimestest, kellel küttekulu järsult tõusnud ja uurivad palju teiste samasugune tarbib või mis iganes
aga mitte iga inimese ostusooviga hakkata jälle ja jälle halama kõrgest kulust ja oma sivikut, bemmi ja muud eurocrappi võrdluseks tooma.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 11:14
ivoalaska
 
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Eks see kütusekulu üle hädaldamine hakkab ära viskama küll. Mul keskmine kulu suht mikromootori juures 11.5 kompuutri järgi. Kui hakkab üle jõu käima, siis vahetan mõne ökodiisli vastu välja ja asi ants. Mingite imesõiduvõtete, kütust säästvate tablettide ja ulmeõlide kasutamisega seda alandama küll ei hakka. Kui ei jõua kütet sisse osta, siis käi jala või võta ökopill!

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 11:31
vvt
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
christian: vvt Kas sa juba ükskord ei saa aru et see foorum pole nendele kes tahavad oma siviku küttekuluga teisi ehmatada
Fuck The Fuel Economy!!! katsu see lihtne fraas meelde jätta!!!

Huvitav, siin viimasel ajal gaasiseadmete paigalduse teemad sama populaarsed kui igavesed kütusekulukuse teemad. Huvitav miks?


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 12:23
christian
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
vvt:
quote:
christian: vvt Kas sa juba ükskord ei saa aru et see foorum pole nendele kes tahavad oma siviku küttekuluga teisi ehmatada
Fuck The Fuel Economy!!! katsu see lihtne fraas meelde jätta!!!

Huvitav, siin viimasel ajal gaasiseadmete paigalduse teemad sama populaarsed kui igavesed kütusekulukuse teemad. Huvitav miks?

Tõesti huvitav miks, ise gaasi peale ei mõtle niikaua kui veel tanklates 95 müügil
gaasiteema siin foorumis on ju arusaadav, aga sivikutest ja bemmidest ei leia sa kaasarääkijaid siit.:devil
Juhin tähelepanu TqHq logole, mille all on kirjas "in torque we trust" :finger
sinu allkirjast loen välja, et elu algab@7500 rpm mis ütleb ka kõik sinu nn. torque kohta mis on vist olematu et 7500 hakkab alles midagi juhtuma;)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 13:46
1 edit. Last edited 26.07.2011 at 13:51 by christian
ervin
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
christian:
quote:
vvt:
quote:
christian: vvt Kas sa juba ükskord ei saa aru et see foorum pole nendele kes tahavad oma siviku küttekuluga teisi ehmatada
Fuck The Fuel Economy!!! katsu see lihtne fraas meelde jätta!!!

Huvitav, siin viimasel ajal gaasiseadmete paigalduse teemad sama populaarsed kui igavesed kütusekulukuse teemad. Huvitav miks?

Tõesti huvitav miks, ise gaasi peale ei mõtle niikaua kui veel tanklates 95 müügil
gaasiteema siin foorumis on ju arusaadav, aga sivikutest ja bemmidest ei leia sa kaasarääkijaid siit.:devil
Juhin tähelepanu TqHq logole, mille all on kirjas "in torque we trust" :finger
sinu allkirjast loen välja, et elu algab@7500 rpm mis ütleb ka kõik sinu nn. torque kohta mis on vist olematu et 7500 hakkab alles midagi juhtuma;)

irooniline. paljudel sinu kirututel on palju rohkem seda millesse uskuda ja lisaks sellele kannatavad ka selle 7500 rpm välja, sealjuures igapäevasõitu taluvatena. avarda natuke oma silmaringi :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 14:24
DevilDeVille
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
silmaring on siin paljudel piisavalt avar, mis ei tähenda, et antud foorumis peaks näituseks riga võrride või maz kallurite hingeelu lahkama

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 15:46
vvt
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Tegemist on vaba teema alafoorumiga, kus võib arutleda ka muude maailma asjade üle. Kodanik, teed enne reeglid endale selgeks?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 15:51
DevilDeVille
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
vvt: Tegemist on vaba teema alafoorumiga, kus võib arutleda ka muude maailma asjade üle. Kodanik, teed enne reeglid endale selgeks?

see vaba teema jutt on nüüd küll otse p.sest otsitud, kodanik vvt-l pole kunagi olnud eriline probleem igitarviliku ondajutuga suvalisse teemasse oma hiilgavaid vaimuandeid tulla presenteerima.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 16:13
christian
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
vvt: Tegemist on vaba teema alafoorumiga, kus võib arutleda ka muude maailma asjade üle. Kodanik, teed enne reeglid endale selgeks?
Piirduks su oletused siis ainult vaba teema all....
kahju, et osadele pole lihtsalt aru antud
aga nagu vanasõna ütleb. targem annab järele
seda ma ka teen

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 16:14
christian
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
quote:
ervin:
quote:
christian:
quote:
vvt:
quote:
christian: vvt Kas sa juba ükskord ei saa aru et see foorum pole nendele kes tahavad oma siviku küttekuluga teisi ehmatada
Fuck The Fuel Economy!!! katsu see lihtne fraas meelde jätta!!!

Huvitav, siin viimasel ajal gaasiseadmete paigalduse teemad sama populaarsed kui igavesed kütusekulukuse teemad. Huvitav miks?

Tõesti huvitav miks, ise gaasi peale ei mõtle niikaua kui veel tanklates 95 müügil
gaasiteema siin foorumis on ju arusaadav, aga sivikutest ja bemmidest ei leia sa kaasarääkijaid siit.:devil
Juhin tähelepanu TqHq logole, mille all on kirjas "in torque we trust" :finger
sinu allkirjast loen välja, et elu algab@7500 rpm mis ütleb ka kõik sinu nn. torque kohta mis on vist olematu et 7500 hakkab alles midagi juhtuma;)

irooniline. paljudel sinu kirututel on palju rohkem seda millesse uskuda ja lisaks sellele kannatavad ka selle 7500 rpm välja, sealjuures igapäevasõitu taluvatena. avarda natuke oma silmaringi :)
mul on ja jäävad kõik autod igapäevakasutusse võtku ta 25 või 12 sajale ja ma ei sõida vähe ca. 50 tuh aastas ja ei oleks nõus seda läbi sõitma mannetu jaapanlasega või mingi europanniga sellenimel et natuke kütust kokku hoida
7500 rpm kannatavad enamus autod aga mis selle meeletu tuuritamise mõte on kui 2000 rpm ka piisavalt jõudu.
loe enne kui iroonitsema hakkad:devil

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 16:22
1 edit. Last edited 26.07.2011 at 16:27 by christian
cipo
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Kurja saatuse tahtel on üks "öko" tööautodest Fiat Doblo 1.2!!!

90kmh @ 5 käik ja pöörded ca. 2800!
Talvel linnas: 9 sajale, suvel natuke alla 8. Maanteel 110 kmh ei taha mõeldagi - öko my ass! Tegemist ei ole ju ka mingi hulgiklapilise mootoritehnika tippsaavutusega aga krt.... vaata kulusid!
Unustasin mainimast, et sellel fiativärdjal on veel manuaalkast: linnasõidul õudus kuubis: paremakäe lihas võib varsti kulturistidele silmad ette näidata ja maanteesõidul... ei tahakski kommenteerida.

____________________________
ex. linc. continental - burn baby, burn - R.I.P.
ex. S10 - 350CID - hardcore ride
ex. TranSSport 3800 - for family

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 16:48
1 edit. Last edited 26.07.2011 at 18:43 by cipo
Lowrider
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
Ega see ongi ju nii, et väiksemad mootorid tahavad pöördeid saada. Ise ka 2005 aasta 2.0 tojoodaga sõidan ega alla 8-9 keskmist kütusekulu ei saavuta, üsna kerge jalaga olen ka endaarust. Ja nagu inimesi täis paned auto kisub pöördeid ikka eriti kõrgele(automaatkast). Maanteesõidul ka pöörded ikka kuskil 2000+ on, pole viitsind täpsemalt meelde jätta. Aga suuremate mootoritega masinad paistavad täitsa idle peal olema niipalju kui mina tähele olen pand. Iga RPM tahab ju tilgakest kütet ja kui igas minutis neid tuhande jagu rohkem on siis eks ta ikka annab mingi erinevuse sisse küll :)


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 17:02
1 edit. Last edited 26.07.2011 at 17:02 by Lowrider
ervin
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
loe... loe... :) loe ise :)


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 17:26
christian
  
split: järjekordne kütusekulu vaidlus.
See tabel ja autod on nagu näpu ja m..ni võrdlemine
mul dodge ram cummins olid pöörded piirajas 3200rpmi peal aga vahet ei olnud, kas oli 1700 või piirajas jõud ikka sama
näiteks võiks auväärt kodanik astroSS oma kõvera siia panna siis saaksid aru millest ma räägin
ja trans ami pole kah üle 4000 väga ajada sest midagi ei muutu!
Ja kas sa ise ka tead mis auto kõveraga on tegu?
vaatan, et 5000 rpm ist edasi hakkab langema sealt ka mu eelmine post kui oled viitsind lugeda,
vvt allkirjas et elu algab 7500 rpm mis ei ole selle kõveraga kuidagi seotud
või on allkirjas jutt 2 taktilisest? näiteks vana saab v2?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.07.2011 at 19:50
1 edit. Last edited 26.07.2011 at 19:54 by christian
tqhq.ee foorum : Vaba teema : split: järjekordne kütusekulu vaidlus.   1 2 3 4 5  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.