Poster |
Message |
Max3,0 |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
T-Bird sinu jutu mõttest selles osas saan ma ehk isegi aru, mis puudutab ristamise küsimust kui sellist. Aga kui sa ikka laus mustvalgelt nimetad BMW 3,0 135kw diisel mootorit "SITT" siis ei ole autofoorumid sulle veel õige koht sõnavõtmiseks:
1.Oma korra sellise mootoriga autot
2.Loe pisut millise etaloniga autotöösuse ajaloos tegemist on.
...kuid jah selliseid ristamise nö. esteetilises mõttes ma ise ka väga ei kiidaks. Ehitajale paariks aastaks sõita hea aga hiljem on selle auto enda väärtus siiski pigem rikutud ja tuleb hakata kella tagasi pöörama kellelgi.
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.05.2011 at 17:00 |
|
M.J |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Mina ajasin uuema generatsiooni Mercedese mootori vanema Mercedese aut.kastiga kokku. Analoogselt nagu Hentsgi - vaheplaat (tõsi, keevitasin kasti külge), tsentreerimispuks jne. Abiks oli muidugi asjaolu, et osa poldiavasid sobisid. Kõige keerulisem on muidugi see tsentrisse jäämine, mis automaatkäigukasti puhul on raskesti saavutatav, kuna hüdromuhv on ju selline vedelalt istuv asjandus. Istub ta ju turbiiniratta laagritel ja katsu sa teda tsentreerida |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2011 at 23:23 |
|
viplala |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: M.J: kuna hüdromuhv on ju selline vedelalt istuv asjandus. Istub ta ju turbiiniratta laagritel ja katsu sa teda tsentreerida
Oot, nüüd ma ei saanud päris hästi aru. Minu arust on ta üht otsa pidi tsentreeritud vändaga ja teiselt poolt kasti võlliga. mõlemil pool ju jäik ühendus. Ühel pool poltidega, teisal, hammasnuut. Hammasnuudi pool on veits loksuv, aga arvutatav. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2011 at 01:16 |
|
christian |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Huvitav teema...
Tekib küsimus, kas ei oleks lihtsam sellel samal diisel bemveel tagant katus maha võtta ja kast ehitada?
Peab selleks tõesti ilusa stepside ära rikkuma?
Nagu osta endale kole naine ja siis ilus poekott talle pähe tõmmata ning teiste ees kõvatada, et vat kus ilusa kottiga naine. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2011 at 07:44 |
|
Farmer |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Minu soovitus ..... kui tahad selle autoga sõita odavamalt ja samas , et säiliks usa feeling siis .... osta 6.2 diisel ja see sobib TH 700 kastile külge . Võib juhtuda , et turbiini kinnitus natsa teine aga see suhteliselt kerge ringi teha . Samas ei ole elektiga probleeme sest kui valid sellise aastakäigu mootori kus aju ei ole siis asi suhteliselt lihtne .
Ise ehitasin sellise diisel mootori vanale Lincolnile ja tulemus on üllatuslikult positiivne . Kütusekulu mis eelnevalt oli aa- laa 30 liitrit / 100 km on nüüd ca 10 liitrit / 100 km . Hääl ja minek on võimas ....jne . jne . ( Teiste arvamus mulle eriti korda ei lähe ja tähtis on see , et saan HEA autoga sõita igapäevaselt ) Kui huvi tule vaata ja proovi .. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2011 at 09:35 |
|
M.J |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: viplala: quote: M.J: kuna hüdromuhv on ju selline vedelalt istuv asjandus. Istub ta ju turbiiniratta laagritel ja katsu sa teda tsentreerida
Oot, nüüd ma ei saanud päris hästi aru. Minu arust on ta üht otsa pidi tsentreeritud vändaga ja teiselt poolt kasti võlliga. mõlemil pool ju jäik ühendus. Ühel pool poltidega, teisal, hammasnuut. Hammasnuudi pool on veits loksuv, aga arvutatav.
Seda küll, et ühelt poolt keerad poltidega kinni js tsentreerid vändaga, kuid teisel pool on ju võlli otsa toetuv asjandus turbiiniratas. Ja see ju loksub turbiini sees. Kui tsentrisse ajad, siis istub ta muidugi võlli otsas õiges kohas, kuid teda on võimalik ka tsentrist väljas niiöelda külge pookida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2011 at 10:30 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
perilainen |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: christian: Huvitav teema...
Tekib küsimus, kas ei oleks lihtsam sellel samal diisel bemveel tagant katus maha võtta ja kast ehitada?
Peab selleks tõesti ilusa stepside ära rikkuma?
Nagu osta endale kole naine ja siis ilus poekott talle pähe tõmmata ning teiste ees kõvatada, et vat kus ilusa kottiga naine.
Jut tkaib siiski v8 4,0 210kw bmw mootorist
Aga nõustun T-birdiga . Milleks ? Ebay-st leidsin "mõistlike" kaasaegseid V8 hinnas 500-1500 Usd ni . See hind peaks ülesse kallutama kogu aretamise ja ümber ehitamise |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.06.2011 at 15:59 |
1 edit. Last edited 04.06.2011 at 16:12 by perilainen
|
DevilDeVille |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: perilainen:
Jut tkaib siiski v8 4,0 210kw bmw mootorist
Aga nõustun T-birdiga . Milleks ? Ebay-st leidsin "mõistlike" kaasaegseid V8 hinnas 500-1500 Usd ni . See hind peaks ülesse kallutama kogu aretamise ja ümber ehitamise
oma väikese ajuga olen isegi mõtelnud, et mis selle peemvee kone eelis võiks olla, isegi säändsetega kokkupuutunud ja ei näe kusagilt otsast eeliseid 5300, 6000 või pisiautode ls1 ees
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.06.2011 at 11:40 |
|
racerx |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
see foorum on ikka kõvasti muutunud ! 5 aastat tagasi oleks sellise küsimusi eest lintsitud virtuaalselt niimoodi, et valgete kolmnurksete maskidega tüübid oleks unenägudes pool aastat kummitanud
See, et keegi ilusa kere sõitma paneb on ainult kiitmist väärt.
DevilDeVille. Ega eeliseid ei pea alati nägema. Cadillacil on ju ka miski oma feeling millepärast paljud pole nõus teise autoga sõitma ja küllap juba ka bmw omanikud ei saa selle urinata läbi. Käigukasti otsa sobitamine on üks tehniline asi millega seal kokku puutub kuid, et seda BMW sinna ka tuppa sisse saada on seal pisiasju veel hulganisi, küllap spetsid teavad isegi millest jutt. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.06.2011 at 22:58 |
|
PlyVal64 |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: sallu: Niih, tänaseks loobusin M60 st ja ostsin e39 530 135kw diisel mootori ja sellele teemegi adapteri vahele.
Soov on jah jätta kindlasti alles originaal 4wd, et oleks talvel ka auto millega sõita. kastikale vast driftimine ei sobi
Selline swap (normaalne õlipõletaja paadiankru asemele) on olnud väga kaua ausees. On omalgi olnud mingi hetk võimalus vahetada Dyna kastikas RAM'i vastu, kus pajaks Mitsu diisel ja sai sellega natuke prooviks ka sõidetud. Tookord jäi määravaks ikkagi Dyna 4,5 meetrit pikk kast. (Huvitav, kas see kuldpruun RAM võiks kusagil alleski olla, kuulukse, et läks tol ajal Saaremaale?) Kunagi sõitis Eestis ringi ka terve hulk Wagoneere, kus Perkinsi muuseum mootoriks, ikka selleks, et ilus disainiga 4WD oleks ka rahakotisõbralik. Neid vist ehitati suisa ametlikult vooluliinil Valmetis ümber.
Olgem ausad, peale Cumminsi, mis on LAEVAmootor mitte autole ehitatud, ei ole mäkburgerid suutnud mitte ühteainsamat normaalset õlipõletajat sõiduautodele ja nende derivaatidele mootoriruumi panna. 5,7D on üldse kõnts, 6,2 rögisev ja kulutav muuseum ja 6,5TD efektiivsuse/kaalu suhtes debiilsus. Fordi 7,2 on juba veoautomootor.
Seega ei jäägi mõtleval inimesel muud üle, kui sinna mõistlik eurodiisel pista. Nendest kõige mõistlikum on vist tõesti baierlaste oma kui maailma vanima tänapäevaste õlipõletajate tootja katel. M21 TD R6 e28 keres oli esimene selline. Kui mootoriswap on teostatud ilusti ja töökindlalt nii, et peale arutu bensukulu säiluvad kõik muud ameerikalikud (sõidu- ja mugavus)omadused, on ju see vaid rõõm. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2011 at 12:05 |
|
DevilDeVille |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: PlyVal64: Olgem ausad, peale Cumminsi, mis on LAEVAmootor mitte autole ehitatud, ei ole mäkburgerid suutnud mitte ühteainsamat normaalset õlipõletajat sõiduautodele ja nende derivaatidele mootoriruumi panna.
Priit, oldagu siinkohal eksaktsed - Duramax on ikka igati tore mootor.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2011 at 12:33 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
PlyVal64 |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: DevilDeVille: Priit, oldagu siinkohal eksaktsed - Duramax on ikka igati tore mootor.
Sedant küll, Duramax tuli ju 2001/2002 ehk on tõesti 21.sajandi katel. Kuid ka selle paja taga in GM Euroopa ja Aasia kogemus läbi Isuzu, mitte amide endi lahendused. Kuid see on tõesti vist hää pada, korra on sellist tallalauaga "katsuda" saanud ja oli küll mõnus. Minu jutt käis aga 20.sajandisse ja sealt pole midagi võtta.
Edit: me ju "unustasime" ära BMW M21 turbodiislitega + ZF kast (lahjendatud versioone kasutas ju ka GM Europe Omegatel ja eks sealt + Isuzu 1,7TD katlad Astratel need kogemused õigest õlipõletajast tulid) Lincud 80'te keskelt, mida paar tükki ka Eestis on. Ei ütleks, et oleks tegu olnud pühaduse rüvetamisega, vägagi šefid masinad olid, kui suudeti korras hoida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2011 at 14:32 |
2 edits. Last edited 06.06.2011 at 14:45 by PlyVal64
|
viplala |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Ja mis põhiline... Ehitamine on alati auväärt tegevus. Vahet ei ole, mis mootor ja mis kere. See, et su konel ei leidu burgeri mekki, ei tee tast ju veel halba mootorit. Enamgi veel, kui sa oled suuteline panema kokku kaks nii erinevat maailma, siis müts maha. Ja miks peaks tulemus halb olema, kui tooraine on hää? Ain't need mikihiire kõrvad.
Vaadake kasvõi hot rode. Sealgi on ju erinevad mootorid. Küll mitte buumari masuudipressid aga ikkagi.
Rohkem tolerantsi kuldnäppude tegudele ja vähem möla. Lootma jäädes, et Lowriderite kõrvale tekib äkki mõni uus alamliik kunagi . |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.06.2011 at 23:14 |
|
rasmus |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Sellise kompoti aretamine on muidugi kiiduväärti iseeneset. Aga kas gaasiseadme paigaldamine ei oleks mitte odavam ja lollikindlam lahendus? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.06.2011 at 20:04 |
|
Moss |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Aga miks mitte E46 330dX transmissioon? Hind liiga krõbe? |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.06.2011 at 22:28 |
|
malloc |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Võrdle e46 ja Chevy kastika sillaehitust ning sellest peaks vist piisama, miks mitte sellist asja ette võtta. Lisaks hinnale muidugi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.06.2011 at 09:37 |
|
sallu |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Tere, tore vaadata et teema on nõudnud suurt vastukaja.
Suvi oli väga kiire aeg ja auto seisis nukralt näoga seinapoole, ainus asi mis sai tehtud oli, et eemaldasin vana mootori, kasti, vahekasti ja el süsteemi.
Nüüd aga kus hooaeg läbi ja elu hakkab vaikselt teosammul liikuma sai asi uuesti ette võetud. Hetke seis on selline, et BMW diisel Mootor istub kerel vahel, samuti kast.
Esialgsetel rahalistel kaalutlustel jätsin BMW automaat kasti ja paneb auto 2wd na sõitma. Hiljem saab vajaduse tekkides edasi ehitada.
Kui esimesel vaatlusel tundus, et oh kapotialune on tohutu suur ja reas 6 mootori viskad sinna vahele enamvähem üle õla, siis peame eksima selles tundes.
Auto Originaal V8 on alt kitsas ja läheb alles ülevalt jämmuks, seal oli tükk tegemist et mootor tuleseina ligidale õiges asendis sai paigaldada. Pidime vahetama selleks otstarbeks generaatori väiksema vastu.
Lansekate vahe on sellel autol ikka imepisike. Õnneks oli käigukasti kinnitustega lihtsam, sinna tehti vahele selline ilus H kujuline kinnitus ja oligi olemas. Mootoripatjadena kasutasime v8 silikon patjasid
et hiljem auto keres oleks minimaalne vibratsioon. Järgmise nädala alguses võtab kaablimees elektrisüsteemi ette ja mina hakkan küttesüsteemi ehitama, kui kõik läheb plaanipäraselt, saame järgmise
nädala lõpuks ehk auto tööle.
Nüüd üks probleemne koht. Bmw kardaan on padjaga ühendatud kasti külge, originaalis on kardaani ühendus ujuv tänu silla liikumisele, on kellelgi mõtteid, kuidas saaks kõige valutumalt kardaani liikuma panna?
____________________________
veee8 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.10.2011 at 11:20 |
|
DevilDeVille |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
võta näiteks miski pemmi kardaan, neil keskel ju nuut, mis laseb päris pikalt liikuda. ja siis otsa keevitada sevi flants etc.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.10.2011 at 14:06 |
|
vvt |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: Bmw kardaan on padjaga ühendatud kasti külge, originaalis on kardaani ühendus ujuv tänu silla liikumisele, on kellelgi mõtteid, kuidas saaks kõige valutumalt kardaani liikuma panna?
Ega see kummimuhv kompenseeri pikkuse muutumist, selleks on nuut ikka (keset kardaari, seal kus vahelaager on).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.10.2011 at 14:38 |
|
viplala |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Kõige valutum on kaks kardaani kokku keevitada ja lasta ära tasakaalustada. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.10.2011 at 14:59 |
|
sallu |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
Sai mõõdetud täna, bemmi kardaan on peenem, mis teeb asja lihtsamaks. Saab treida pika hylsi vahele ja keskelt tugilaagri juurest annab piisavalt liikuma ka, lihtsalt kardaanile tuleb 1 vahepeatus (kinnitus, tugilaager) nagu Bemmil.
____________________________
veee8 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.10.2011 at 01:08 |
|
ramman |
Chevy th700 otsa paneks BMW mootori.
quote: PlyVal64: quote: sallu: Niih, tänaseks loobusin M60 st ja ostsin e39 530 135kw diisel mootori ja sellele teemegi adapteri vahele.
Soov on jah jätta kindlasti alles originaal 4wd, et oleks talvel ka auto millega sõita. kastikale vast driftimine ei sobi
Selline swap (normaalne õlipõletaja paadiankru asemele) on olnud väga kaua ausees. On omalgi olnud mingi hetk võimalus vahetada Dyna kastikas RAM'i vastu, kus pajaks Mitsu diisel ja sai sellega natuke prooviks ka sõidetud. Tookord jäi määravaks ikkagi Dyna 4,5 meetrit pikk kast. (Huvitav, kas see kuldpruun RAM võiks kusagil alleski olla, kuulukse, et läks tol ajal Saaremaale?) Kunagi sõitis Eestis ringi ka terve hulk Wagoneere, kus Perkinsi muuseum mootoriks, ikka selleks, et ilus disainiga 4WD oleks ka rahakotisõbralik. Neid vist ehitati suisa ametlikult vooluliinil Valmetis ümber.
Olgem ausad, peale Cumminsi, mis on LAEVAmootor mitte autole ehitatud, ei ole mäkburgerid suutnud mitte ühteainsamat normaalset õlipõletajat sõiduautodele ja nende derivaatidele mootoriruumi panna. 5,7D on üldse kõnts, 6,2 rögisev ja kulutav muuseum ja 6,5TD efektiivsuse/kaalu suhtes debiilsus. Fordi 7,2 on juba veoautomootor.
Seega ei jäägi mõtleval inimesel muud üle, kui sinna mõistlik eurodiisel pista. Nendest kõige mõistlikum on vist tõesti baierlaste oma kui maailma vanima tänapäevaste õlipõletajate tootja katel. M21 TD R6 e28 keres oli esimene selline. Kui mootoriswap on teostatud ilusti ja töökindlalt nii, et peale arutu bensukulu säiluvad kõik muud ameerikalikud (sõidu- ja mugavus)omadused, on ju see vaid rõõm.
Ja spetsiaalstelt politsei autoks ehitatud Carbon Motors E7(hetkel küll prototüüp aga eeldatavasti 2012 tootmises), kasutab samuti BMW 3-liitrist turbodiislit. Mikidel pole endal nii võimekat ja ökonoomset mootorit võtta.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.10.2011 at 14:06 |
|