Poster |
Message |
resident |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Selle tiiva saaksid kasutaja --tarvo-- käest keilast.Isegi uurisin kunagi aga tahtis minujaoks natuke palju saada selle eest 100 euri
Ise ostsin koos lisa piduri tulega ja väga 5+ välimusega märteni käest kõvasti odavamalt.Muidugi võid kah temalt küsida ehk vedeleb veel mõni..
Head nokitsemist
____________________________
Ex-93 Pontiac Trans Am cid 191 V6
88 Pontiac Trans Am GTA cid 305 V8
www.firebird.ee |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.05.2011 at 05:34 |
|
79capri
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
quote: Laurip5: Täna käisin ÜV punktis heitgaase ja pidureid kontrollimas, pidurik ok aga heitgaasidel oli tühikäigul üks näitaja ( ei mäleta täpselt) 140 (100lubatud). Töökojast soovitati siis küünlad üle vaadata ja kui see ei aita siis karteri tuulutusele pime ette pannes saaksin läbi. Tekkis küsimus, et kas on mingid eri marki küünlad mida paigaldada, või vahet pole?
Mootori vahetuse koha pealt niipalju, et hetkel on auto juures tähtsamatki teha, ja see suvi kindlasti vahetust ette ei võta, kuna v8 ostes tuleb kindlasti pulkadeks võtta ja kap remont teha. Muidu nagu ei näe mõtet ja see kõik võtab aega mida mul ei ole absoluutselt, kuna töötan metsamasina peal ja enamus lähetustel üle eesti. Uue moto peale võiks mõelda talvel alles. See suvi üritaks korras hoida ja nautida.
- AC Delco ntx. Aga arvatavasti asi mitte ainult küünlades.
- 2.8l -> 3.4l (4gen F-body) vahetus tehakse 1 päevaga. Saad ~165hp. Juhtmestik ja k.kast jäävab samaks. Parem valik kui pool surnud 5.0 Vani pealt. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
11.05.2011 at 09:11 |
|
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Õnneks asi oli suuresti küünaldes, peale vahetust käisin proovimas ja nüüd liigub palju paremini, enne kakkus ikka. Kuid tühikäik pole ikka ühtlane. Käisin ka auto all, et tuvastada õlileket, tuleb välja, et karteris on pisike pragu. See seletab ka külma mootoriga intensiivsema tilkumise. Päev otsa ringi sõites tuleb ainult paar tilka, soojast peast tõmbab prao koomale. Avastasin ka määrdeniplid esisillas, sai siis sild uut määret täis pumbatud. Käigukast on ka mingi muu eluka oma seal all, sellest ka vist pikad käiguvahed. Siis veel tagatuled said toonitud, mõnipäev 2000 maha lihvima natuke ja poleer. Homme üritan ülevaatuse kenasti läbida, siis kuhugi targemate juurde diagnostikat tegema, kuna häirib see ebaühtlane tühikäik.
Muide see 3.4 mõte on täitsa huvitav, kuid kas keegi on sellise protseduuri teoks ka teinud? Asi võibolla ka selles, et ma pole kunagi 5.0/5.7 proovida saanud, võibolla ei oskagi midagi tahta. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.05.2011 at 00:32 |
|
79capri
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Vahetasime blazeril 2.8TBI - 3.1vastu, sest 2.8 jooksis kinni ja 3.1 oli saadaval 3k eeku eest. Aga 3.4 on peaaegu sama mootor.
2.8 -> 3.4 swap artikel http://www.thirdgen.org/swapboogie
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.05.2011 at 00:25 |
|
dodge |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Jumal tänatud, et tagatuled toonitud said. Ma juba kartsin, et jäävadki nähtavale... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.05.2011 at 18:56 |
|
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Ülevaatusel käidud suure surmaga. Jant hakkas pihta kohe kui heitgaase mõõdeti, nimelt oli lambda otsad andnud, just paar päeva tagasi käisin mõõtmas ja oli korras. Siis ülevaataja hr ei oodanud security tuld ära ja oligi jokk, õnneks proovisin lükata ja läks. Tunni aja pärast olin tagasi üv punktis uus lambda all. Siis neile ei meeldinud esiklaasis pragu, millest enne juttu polnudki. Läksin siis sama targalt kodu poole, tee peale jäi veel üks üv punkt, kuna mul midagi kaotada polnud siis suundusin sinna. Seal vanemad härrased olid nii vaimustuses autost, et neid ei häirinud see mõra klaasi all servas ja lasid mind läbi tingimusel, et klaasi kiiremas korras vahetan. Peale küünalde ja lambda vahetust on kütusekulu märgatavalt vähenenud, just külma mootoriga sõitma hakates on märgata.
Tänud lingi eest capri! Kindlasti olen kohal ka Pärnus see laupäev ! |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.05.2011 at 22:49 |
|
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Täna poleerisin peenpastaga auto uuesti üle, kuna lolli peaga sai paar korda statoili harjapesus käidud ja suht matiks ja kriimuliseks tõmband. Sai ka veljed värskemaks tehtud, ei hakkanud midagi erilist aretama, kergelt 400 liivaga üle ja spray selga. Parem ikka kui enne. Vaikselt uurin maad miski suuremat velge tahaks.
Tagatuled:



|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.05.2011 at 23:46 |
|
mikimouse |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
uhke värk. taha toonklaasi veel vaja nyyd 
(või on juba? ei viici teemat läbi enam lugeda ja ei mäleta )
____________________________
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2011 at 21:54 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Maik
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Auto täna parkis minu kõrval in real life ja toonklaasi on sinna tõesti VÄGAGI vaja 
Omanikuks osutus kah vägagi tuttav, seega welcome to väike eesti :P
Korduvülevaatus muidu kunagi nagu eeldas samasse ÜV punkti minekut, enam mitte ?
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2011 at 21:56 |
1 edit. Last edited 20.05.2011 at 21:58 by Maik
|
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Eiei, kui ma esimest korda proovima läksin, siis ma algul lasin heitgaase ainult teha, ja kui oleks OK olnud siis oleks alles paberimajanduse käiku lasknud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
20.05.2011 at 01:51 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Eile sai siis mõõt täis ja hakkasin uurima kuskohast õli lekib täpsemalt, teada oli, et karterti juurest. Lõpuks läks asi juba nii hulluks, et peale maantee sõitu oli taguots õli pritsmeid täis. Põhi on ka ikka mõnuga korrosiooni tõrjet saanud 
Peale survepesu ja terasharjaga kraapimist leidsin karteripõhja külje pealt pisikese mõlgi, mille sees nõelasuurune auk. Ei tea kust see mõlk sinna sai, kuid karteripõhi on küll jumala mäda. Loomulikult suure hurraaga lasin leegitorud lahti ja keerasin karteri poldid/mutrid lahti ja alles siis avastasin, et ei tulegi raibe ära. Mootorit oleks 5cm ülespoole vaja, et kätte saada. Enne talve ma küll mingit tsirkust seal kapoti all korraldama ei hakka. Venitaks suve kuidagi ära ikka.
Mingit liimi, vedelmetalli jms on raudselt müügil kuskil millega ära fixida, mõtlesin ka vasega jootmise peale, kuid see ei mängi ka kuidagi välja, ja keevitama ei hakka ma elusees seda roostes vanni. Keegi oskab miskit soovitada?
Ette stange liistu sisse tahan mingid udukad paigaldada, käisin kõik Viljandi poed läbi, kuid ainukesed mis vähegi kannataks on mingi vene toodang. Õhtupoole keerasin maal hiina põkalt ühe esitule maha ja see sobib sinna ideaalselt kuju poolest ja klaas pole ka nn clear look. http://www.durrigan.ie/imglib/durrigans/Image-21.JPG
Üritan sebida uue paari tulesid poest, kus traktor sai ostetud. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.06.2011 at 23:31 |
1 edit. Last edited 14.06.2011 at 23:34 by Laurip5
|
Varblane |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Laurip5:
Mingit liimi, vedelmetalli jms on raudselt müügil kuskil millega ära fixida, mõtlesin ka vasega jootmise peale, kuid see ei mängi ka kuidagi välja, ja keevitama ei hakka ma elusees seda roostes vanni. Keegi oskab miskit soovitada?
Selline plastiliinitaoline asi on mis peale mudimist ära kivistub.Ühe mõttetu auto karteri olen sellega ära lappinud paar aastat tagasi ja siia maani peab.Autotarvete kaupluses peaks olemas olema. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.06.2011 at 00:21 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Timo
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Kui tõesti millegiga lappida tahad, siis kasuta Loctite 2 komponendilist vedelmetalli. Müüakse paljudes bentsukates ja korralikes autopoodides. Sellega olen suutnud palju ajutisi imesid korda saata. Nt radiaatorit lappinud, karteripõhja, võlle ja pidurisuporti silindri taastanud. Tõesti toimiv asi, aga kõige olulisem märksõna on PUHTUS. töödeldav pind peab ikka piinlikult puhas olema, kui korralikku tulemust tahta.

Edit: Olen proovinud ka paljusid teisi taolisi tooteid ja ükski pole ligilähedalegi saanud. Need nö plastiliinid on täielik kräpp, siiamaani vedelevad kapis ja pole rohkem kasutust leidnud, võibolla kunagi vaja tassile uus sang teha, sinna peaks kõlbama, või lapsele mängimiseks .
____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
19.08.2011 at 07:54 |
1 edit. Last edited 19.08.2011 at 07:58 by Timo
|
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Pole kaua midagi kirjutanud siia, suvel tõin omale targa kere, mis oli VÄGA õudne, kuid otsustasin teise kere kasuks sest minu oma samuti roostes ja auto pulkadeks võtmise vaev jäi ka ära.



Ehitanud olen ma seda vahelduva eduga, asi hakkas arenema peale töökoha vahetust. Lõigata, keevitada ja käiata sai ikka hoolega. Praeguseks hetkeks on põhi alt ja pealt keevitatud, happekrunditud, krunditud, kere hermets keevituskohtadele kantud ja kivikaitsmega lastud. Kapotialune samuti valmis. Esisilla võtsin pulkadeks ja puhastasin, värvisin mustaks, enamus silladetaile võtsin musta pealt.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.03.2012 at 22:19 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Natuke pildimaterjali ehituskäigust.





Põhi keevitatud, üleni happe, epo ja tavaline krunt, keevituskohad kere hermeetikuga üle pinseldatud ja peale paksult kivikaitset.



Esiots puhastatud, happekrunt ja epokrunt kus vaja, ja tavaline krunt+värv. Värvi valisin Mipa pinnavärvi+mattaine, et kapotialune päris läikiv ei tuleks.



Esisild pulkadeks, üle vaadatud, puhastatud ja värvitud

Mustal mootor maas, nüüd saab vaikselt juppe ümber tõsta, kütte ja piduritorud tulevad uued, muu jätan esialgu samaks.

|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.03.2012 at 11:00 |
1 edit. Last edited 23.03.2012 at 11:02 by Laurip5
|
savisaar |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Palju tööd oled autojuures ära teinud, hea lugeda kohe
Jõudu ja Jaksu auto ehitamisel |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
10.04.2012 at 20:06 |
|
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Tänud!
Vahepeal olen tagasilla välimust värskendanud ja uuesti kokku ladunud, samuti uued kütusetorud ja uus piduritoru.
Kasutaja Maik'i käest sain natuke moodsamad istmed.


Mootor ja jubinad peaaegu paigas.


|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2012 at 21:05 |
|
DevilDeVille
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Meelekindluse eest müts maha aga kas sellist uitmõtet pole peast läbi käinud, et nii hoolikalt remonditud kestale võiks pärismootori aistevahele panna?
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2012 at 22:32 |
|
R.Ott
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Ja 5.0 unusta sel juhul ära. Oman ka ise ja võib öelda, et kõlbab ainult akustiliseks fooniks ja burnout-ideks.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.04.2012 at 22:40 |
|
Maik
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
nii kahjuks on tõesti. aga see praegune vähemalt ökom.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.04.2012 at 10:11 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
rnx69
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
No selle öko koha pealt kahtleks küll tugevalt, minimaalselt märgatava kütte kokkuhoiu kompenseerib kindlasti natuke raskem gaasijalg
R.Ott, pole see viieliitrine nii hull ühtigi, kui korda teha ning natuke ka vaeva näha selle korralikult käima saamisega. Kui see juba käima on saadud, siis pigem kipub hädaks olema jõu maapinnale rakendamine, aga see on füüsikaseaduste järgi nõrgmim lüli nagunii iga natukenegi pädevama mootori puhul.
Neid kahe puuduva silindriga F-Bodysid ikka on Euroopas nii massiliselt veel, et sellele küll kahju poleks kallale minna, aga kui juba lausa neli silindrit puudu oleks, siis ma küll sajataks selle kodaniku peale, kes sinna julmalt V8 vahele tõsta tahab. Vana Iron Duke oleks juba asi, mida puht ajalooliselt oleks mõtet originaalsena säilitada.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.04.2012 at 12:38 |
1 edit. Last edited 16.04.2012 at 12:44 by rnx69
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Laurip5 |
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Tänud kaastunde eest. Seda kakskaheksat peale pannes oli halb tunne küll, oleks võinud ju muidugi peale sellist taastamist korraga vastava mootori muretseda, kuid ei näe mõtet mingit poolpidust ka peale visata, ja moto vahetus pole mingi raketiteadus. Kindlasti 5.0 ei taha, ilus oleks LT1 muidugi, aga eks näis. Nende mootorite kohapealt pean ennast veel harima, ja uurima. Ühesõnaga "päris" mootori muretsen see talv. Praegu panen rõhku kere taastamisele
Küttekulu mõistliku sõiduga on trassil 8 ja linn 12-13 kanti, loomulikult iga auto võtab rohkem pedaalil seljas elades.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.04.2012 at 21:22 |
1 edit. Last edited 16.04.2012 at 21:24 by Laurip5
|
rescue
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
LT1 on juba veitse vana toode, praeguse seisuga oleks juba vahvam kerge LS1 kuna meite vabariigis ka neid saadaval kohati |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.04.2012 at 23:23 |
|
rnx69
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
Veel OT:
Nojah, USA hetkene lemmik LS1 swap suvalisele tehnikale oleks küll vahva, aga LS1 tooriku hind on ka natuke teist masti võrreldes klassikalise SBC-ga. Lisaks remondi ning varuosade hinnad, know-how jne. Pealegi kuidas on lood meie banaanivabariigis sellise ümberehituse legaalsusega? SBC vahele paigaldamiseks loa peaks suhteliselt silmagi pilgutamata saama, kuna sellega on auto tehasest välja veerenud - selles, et LS1 mahuks ümberehituse korras mootorivahetusele kehtestatud piirangutesse, ma natuke kahtlen. LT1 paigaldamine ehk on ka seaduslikkuse mätta otsast natuke lihtsam ettevõtmine ning tuleks ka tunduvalt odavam. Fun-factor on mõlema puhul suhteliselt sama IMHO.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.04.2012 at 09:17 |
|
DevilDeVille
|
Pontiac Firebird 5.7 v8 89a
quote: rnx69: Veel OT:
Nojah, USA hetkene lemmik LS1 swap suvalisele tehnikale oleks küll vahva, aga LS1 tooriku hind on ka natuke teist masti võrreldes klassikalise SBC-ga. Lisaks remondi ning varuosade hinnad, know-how jne. Pealegi kuidas on lood meie banaanivabariigis sellise ümberehituse legaalsusega? SBC vahele paigaldamiseks loa peaks suhteliselt silmagi pilgutamata saama, kuna sellega on auto tehasest välja veerenud - selles, et LS1 mahuks ümberehituse korras mootorivahetusele kehtestatud piirangutesse, ma natuke kahtlen. LT1 paigaldamine ehk on ka seaduslikkuse mätta otsast natuke lihtsam ettevõtmine ning tuleks ka tunduvalt odavam. Fun-factor on mõlema puhul suhteliselt sama IMHO.
arki tegelased ei tee mingit vahet sbc-l, lt1-l ja lsx-l. paned ls1 näiteks ja ütled, et on 305 tpi.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.04.2012 at 10:27 |
|