Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Fierost vihmavarjuks Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Autoelektri puhul punane pluss ja pruun mass üldiselt.
AUTO elektri puhul on ikka must mass, autodel kasutatakse jah pruuni.
Sorry veel OT eest aga ei ole see alati nii miskit Paigaldage omale samasugune elektiriline veepump nagu meie liikuril ja saate aru mida mõtlen
Ei saa aru kuidas muudab elektriline veepump auto originaalelektrisüsteemi juhtmete värvi ?
____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.02.2011 at 12:24
Autoelektri puhul punane pluss ja pruun mass üldiselt.
AUTO elektri puhul on ikka must mass, autodel kasutatakse jah pruuni.
Sorry veel OT eest aga ei ole see alati nii miskit Paigaldage omale samasugune elektiriline veepump nagu meie liikuril ja saate aru mida mõtlen
Ei saa aru kuidas muudab elektriline veepump auto originaalelektrisüsteemi juhtmete värvi ?
Oeh, puust ette ja punaseks - kui veepumba korpusest tulevad välja must + juhe ja punane massijuhe siis on see erand millele ka viitasin. Kui kasutusjuhendist seda lugesin siis olin kergelt üllatunud ja ei tahtnud uskuda. Hea et üldse võtsin sel hetkel vaevaks juhendit lugeda, jäi palju vaeva ära.
____________________________ Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.02.2011 at 12:28
quote:Astro SS: Kes oli sellise veepumba valmistaja?
Mingid Hiina pilusilmad?
Fiero jahutusvent on sinise massi ja musta plussiga hetkel
Kuna see on "reversible" ning minul ka "reversitud"
Juhtmete tegemise A ja O on võimalikult suured rullid võimalikult kõikide värvikombinatsiooniga juhtmeid. Kui ikka pruun otsa saab, ning tegemist pühapäevase päevaga ja linna 20km, siis mis tõenäosus on, et sinna näiteks hall asemele läheb
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.02.2011 at 12:55
Fierost vihmavarjuksJuhtmete kohapealt üks hea asi, mida kõrvataha panna:
kahe bensiinipumba puhul, mida tuleb eraldi releede ja kaitsmetega juhtida voolutugevuse pärast on kaval relee juhtahela plussid risti ühendada. Ehk siis kaitsme 1 taga on pump 1 ja relee 2, kaitsme 2 taga pump 2 ja relee 1.
Mis see annab? Annab selle, et kui ühe pumbaga midagi juhtub ja kaitse sulab, siis ei lähe mootor teise pumbaga edasi töötades lahjaks, vaid kaob teise pumba juhtahela vool samuti, ning suurem kolbidesulatamine jääb ära.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.02.2011 at 19:55
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Fog: Juhtmete kohapealt üks hea asi, mida kõrvataha panna:
kahe bensiinipumba puhul, mida tuleb eraldi releede ja kaitsmetega juhtida voolutugevuse pärast on kaval relee juhtahela plussid risti ühendada. Ehk siis kaitsme 1 taga on pump 1 ja relee 2, kaitsme 2 taga pump 2 ja relee 1.
Mis see annab? Annab selle, et kui ühe pumbaga midagi juhtub ja kaitse sulab, siis ei lähe mootor teise pumbaga edasi töötades lahjaks, vaid kaob teise pumba juhtahela vool samuti, ning suurem kolbidesulatamine jääb ära.
See ju vana trikk Seda skeemi isegi esimesel korral nähes imestasin aga järele mõeldes sain aru miks nii tehtud
____________________________ Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.02.2011 at 19:57
1 edit. Last edited 05.02.2011 at 19:57 by Jutulind
Fierost vihmavarjuksVana trikk või mitte, vaevasin 2 päeva pead ja ei taibanud googeldada või küsida. Lõpuks koitis kuidas teha
Igatahes sai täna pea kõik juhtmed lõpetatud.
Puudu klemmliistult starterisse juhtvool ja starteri ja generaatori vaheline kabla. Neid ei saa paigaldada, kuna ei starterit ega generaatorit pole mootoriküljes.
Akuotsad:
Rüüsitatud mootorivärk:
Bensupumpade majandus:
Sildistamine:
Lisaseadmete lülitid:
Ja aju ümbrus muutub aina hullemaks:
Ahjaa, Replay(ehk aju sisemine logimine) asi ei hakanud tööle Ehk siis sama asi, mille pärast terve eelmine hooaeg sai Veljoga jamatud ootab ka see hooaeg ees.
Tundub, et pädevam on läpakale kinnitused teha kõrvalistuja juurde.
Igatahes on TODO list õhemaks jälle jäänud
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.02.2011 at 23:01
quote:Fog: Vana trikk või mitte, vaevasin 2 päeva pead ja ei taibanud googeldada või küsida. Lõpuks koitis kuidas teha
Sel trikil on ka 1 drawback. See kaitseb sind ainult juhul kui pump lühistub ja kaitse maha põletab. Kui pumba mootor lihtsalt vait otsustab jääda ja katkestusse minna ei ole sest ikka abi. Seetõttu on targem kasutada siiski kütuserõhu andurit ja sellega cutoff teisele teha.
EDIT: Sinu pumpade ja rõhkude juures peaks sobima ka mõni laiatarbe õlirõhuandur (on/off "redlight" )
____________________________ Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.02.2011 at 00:56
2 edits. Last edited 05.02.2011 at 01:00 by Jutulind
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Jutulind: Sel trikil on ka 1 drawback. See kaitseb sind ainult juhul kui pump lühistub ja kaitse maha põletab. Kui pumba mootor lihtsalt vait otsustab jääda ja katkestusse minna ei ole sest ikka abi. Seetõttu on targem kasutada siiski kütuserõhu andurit ja sellega cutoff teisele teha.
EDIT: Sinu pumpade ja rõhkude juures peaks sobima ka mõni laiatarbe õlirõhuandur (on/off "redlight" )
See oleks juba eraldi failsafe ja eeldaks ka eraldi torusüsteeme. Aga see pole eesmärk. Eesmärk on olemasolev võimalikult hästi skeemitada. Miks üldse sellele mõtlesin oli see, et mõnel kippusid releed sulama 044 pumpade ees.
Hea oleks loomulikult kütuse rõhku logida ning ka softis omada kontrolli cutoffi üle, aga selle ajuga ei mängi välja. Praegu üritan üldse mingit logimist välja mõtelda, kuna aju koostöö selles suhtes on null.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.02.2011 at 10:41
Fierost vihmavarjuksKas proovisid kõikvõimalikud tegutsemisskeemid läbi, et logi saada?
Vaata üle ka igaks juhuks, kas vedasid replay otsa õigest kohast ja kas volt jookseb peale kui triggeritud?
Väidetavalt peaks õige juhe boost plugi pealt olema roosat värvi ja ühendatud pin A peale.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.02.2011 at 12:42
quote:vlzman: Kas proovisid kõikvõimalikud tegutsemisskeemid läbi, et logi saada?
Vaata üle ka igaks juhuks, kas vedasid replay otsa õigest kohast ja kas volt jookseb peale kui triggeritud?
Väidetavalt peaks õige juhe boost plugi pealt olema roosat värvi ja ühendatud pin A peale.
Põhimõtteliselt jah.
Juhtmed on õiged, ning I/O Status näitab mulle "Timer On"-i vastavalt lüliti asendile, seega see kõik korras.
Ilmselt on ikkagi probleemi algallikas Precisioni rats BV6-ks saamisel.
Tundub, et replay ahelasse on lülitatud ka 2-step, et saaks stardijoonel boosti koguda ilma logimata, ning transbrake lahti lastes alles hakkab logima. Seda peab veel kontrollima. Samas selline käitumine ei ole manuali järgi üldse õige.
Loodan õhtuks targem olla igatahes.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.02.2011 at 12:51
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Fierost vihmavarjuksPalju see 044 siis voolu tahab? Ma pikalt ise möelda ei viitsinud , lykkasin kohe originaalvoolu sinna järgi ja asi on toiminud juba 1+a. Juhtmed just eriti paksud ei ole,ilmselt sarnase läbimooduga mis seal orig pumba juureski on.
Fierost vihmavarjuksTänavaautol on arvestatud teatud varu, kuigi mida aeg edasi, seda vähem. Ökonoomsema tootmise tõttu.
Moditud autost võetakse kõik ja kohati rohkem, kui peaks/võiks.
Bosch "044" pumbale tarvis 13A spec`i järgi.
Edit: Pierburgil on üks lahe pump, mille näitajad on 16A juures 360 l/h ja kuni 8 bar töörõhku. Aga noh, Pierburgi vist ei julgeks Boschi asemel kasutada.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.02.2011 at 20:24
1 edit. Last edited 06.02.2011 at 20:29 by hents99
Fierost vihmavarjuksSa teed omale pumba releede näol potensiaalse ohu allika. Osta korralikud lülitid, mis kannatavad 30+ A voolu ja releesid pole vaja.
Kui tahad miskit safety feature't, siis võid paigaldada ahelasse rõhulüliti.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.02.2011 at 20:59
Fierost vihmavarjuksKvootides esimese jaanuari TODO listi:
OK Istme rihma alumine kinnitus teha. puurida+poltida.
OK Uued plaadid spido ja keskkonsooli alumiiniumist.
OK Esisillas šarniiridele splindid.
OK kaassõitjapoolne rooliots vahetada.
OK juhipoolsed tikkpoldid vahetada lühemate vastu.
OK pidurikettad treida.
OK pidurikettad, klotsid, sadulad paika.
OK pidurivoolikutele lõigata kinnitusaugud ja paigaldada.
OK piduritorud, stutsid, kolmikud osta ja süsteem valmis teha.
OK Linelock paremini kinnitada.
OK Esiõõtsade kinnitused kinni keerata.
OK Ette rattad alla, eelmise fiero esimesed, ehk 14 velged koos 195 suvekatega.
OK Vända vahetükk ?2mm? lühemaks treida.
OK Polt balti poldist tuua.
OK Mootor maha tõsta ja liimiga vända otsa poldid keerata.
OK 1 boschi replika 044 pump osta-tuua.
OK Hüdroscandist pumba majandus kokku panna, 2 kolmikut + vahetükid filtritele + an8 mõlemale poole.
OK kasti jahutuse pudinad leiutada ja ehitada.
OK Ukse raamid leiutada ja ehitada.
OK Mootor vahele tõsta.
OK Õlipann alla, pooltelg paika.
OK Aju seinakülge, juhtmed auto osas laiali harutada. Mootori osa peaks sobima.
OK suur + juhe vedada akust starteri külge, sealt peenem geneka külge, ja 1 paks massilülitisse.
OK Massilüliti installida.
OK Katuse kinnitustes on paar polti puudu ümber katuseluugi.
OK Andurid mootori külge, Crank, Cam.
OK Tahhomeeter, boostikell, õlirõhukell, veetemp, kastitemp jms hankida ja installida.
OK Süüte, bensupumpade jms mudru lülitid ja juhtmed.
OK Tagavedrustus paika panna, veljed, rehvid, poolteljed kinni.
OK Esituled installida ja juhetada.
OK Linelock juhetada.
OK tagumised rattakoopad teha.
Pooleli:
SPLINT! Piduripedaali ja võimu ühendus üle vaadata ja splintida.
TIHENDID, TORKIDA kaaned külge, kinni torkida.
TIHENDID, TORKIDA Sisselase külge, poldid hankida, kinni torkida.
1 PUUDU Sisselaskele punnid.
OLEMAS, INSTALLIDA Shifter välja mõtelda ja installida.
2 SPLINTI VEEL Kapoti splindid korda teha.
TODO:
Uksele kattematerjal osta (tööstusplast) ja külge neetida.
Kütusevoolikud ehitada.
Geneka kinnitus aretada.
Tagapamperile tugevamad kinnitused aretada.
Turvapuurile pehmendus osta ja installida.
sapast alumiiniumtoru tuua ja jahutus kokku panna.
kere pahteldada ja lihvida.
kere värvida.
esi ja tagaklaasi ümbrus silikoonida.
headerid ja downpipe teha.
turbo õlitus teha.
vahejahuti ja torud teha.
vahejahuti ventilaatorid ehitada.
starteri kinnitus teha.
kasti õli sisse
õlifilter mootorile.
mootorisse õli sisse
eelõlituse riist erkkilt ja eelõlitus
Pihustite harness veljolt hankida.
ajusse base map.
E85 kokku segada etanoolist ja 98-st
käivitus.
2 päeva lund roogitud, et treilerit kätte saada ning garaazist välja saada.
Täna sai tagasilla majandus kokku pandud, pidurid kokku laotud ja õhutatud, pihustite juhtmed veetud, kapoti kinnitusi tehtud, õlipann alla aretatud ning auto uuesti ratastele lastud.
Tulemus mücke bro, tagumised vedrud on kokku vajunud võrdselt 50mm, ehk 275kg mõlemal rattal + ratas, käändmik jmt mittevedrustatud mudru. Ehk siis ~580kg tagumine ots. Puudu on sealt veel nii 40kg jagu: turbo, headerid, downpipe ja mahlad.
Arvestades kaalupunkti on esiots umbes pool tagumisest, ehk seal umbes 300kg hetkel ning puudu vast nii 30kg mudru koos kütusega.
Seega peaks kaal igati õiges kohas olema, 940kg. Lisades ennast saab kokku 1010kg ehk umbestäpselt õigesse auku 1021kg miinimumkaalu korral.
7,5 nädalat esimese testipäev-võistluseni...
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.02.2011 at 00:05
Kapoti splintidega oli piisavalt jama, ehk terve õhtu, aga tehtud.
igatahes on veel käputäis asju, mis vaja teha, uue nädala alguses tuleb auto turbomeeste kirikusse viia, selleks siis suur kiire takus. Homme saab ühe mehhaaniku lisaks, ning proovib pisiasjad jonksu saada.
meerikast tellitud 1" madaldus esimesed šarniirid, US-Partsist turbo õlituse jubinad, paar punni, ARP seibisid ja paar õlifiltrit jne. Ehk ikka edasi...
Enne esmaspäeva veel vaja lahendada:
Sisselaske punn, shifteri mount, tagapamperi kinnitused, tuleklappide möslamine, piduri splint, rattamutrid, käru pealesõiduteed, esitulede luugid möslada kapoti külge, esimese poolraami põiktala installida, kütusepaagis tagasivool -AN8 asendada -AN6'ga, õlifilter külge, lahtised augud maalriteipida kinni.
Ehk siis ei midagi hullu
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2011 at 22:43
Fierost vihmavarjuksJamezi viidatu on vaikses müügis olnud niikaua kui ma Fierodega tegelenud olen, aga jah, pole päris see mida tahaks.
Igatahes on auto garaazist välja visatud ja treilerile saadud. Selle käigus ka põhjaplekki mõnus vagu sisse veetud.
Kaasavara kah kastides koos, hommikul üritab selle kolaga linna jõuda.
-20 kraadiga oli pealeajamine, käru poritiibade kõrguste muutmine jmt väägagi "tore" tegevus
Lisa vedrulehed ja miskid poordid on igatahes nimekirja pandud. Homme tuleb maru rahulikult võtta.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.02.2011 at 22:12