Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Liikluseeskiri
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Liikluseeskiri   .. 7 8 9 10 11 12 13 ..  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
hents99
  
Liikluseeskiri
Just, selle viimase lausega võtakski selle teema kokku.

Siin pole mingit ühtset keskteed, või siiski on? LE järgi liiklemine !?

Kõik muu on oma harjumuste/nägemuste teistele peale surumine ja arvamine, et nii ongi just õige (paljud on harjunud asju valesti tegema ja teevad seda teades, et just nii on õige, sest kogu elu on nii tehtud - see pole konkreetselt kellelegi suunatud), mis tegelikult ei vii kuhugi. Kes on aga õige inimene seda hindama? Ei mina ega sina, ma arvan.

Edit: Mis mul sellest, et isehakanud miilitsad kedagi vihale ajavad, ise nad situvad teistele hinge, kunagi pole asi ühepoolne.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 18:28
1 edit. Last edited 07.12.2010 at 18:34 by hents99
Ets
Liikluseeskiri
quote:
Ets:
Minu küsimus: pöörates/saabudes/liikudes mingile rajale siis millisel ajahetkel muutub see minu/oma sõidurajaks?
Mingi aeg(s), läbitud maa(m), keskmine kiirus(m/s), käega viibutamine(x korda)?

Andrus sai mu probleemist täiesti aru. Margus kah.
Mis on liiklusseaduse mõttes "oma sõidurada"?
Väljendit kasutatakse päris mitmes manöövreid puudutavas seaduse punktis. Aga "mõistete" alt ega ka kuskilt mujalt ma tõlgenust ei leia.
Inimlikust seisukohast saan täiesti aru, et "oma sõidurada" on konkreetse sõiduki jaoks sõidurada, millel ta liikleb. Aga kui läheb mingil hetkel peedistamiseks ja keegi hakkab süüdistama "erinevate radade vahel" sõelumises ja keelatud möödumises, siis ma tahaksin kindel olla, et sellel väljendil "oma sõidurada" on olemas täiesti mõõdetav ja jälgitav väärtus.

Ja ükski seadusega paika pandud väärtus/mõiste ei tohiks olla hinnanguline. Eriti siis kui sellest sõltub minu sissetulek (antud juhul küll võimalik trahv ehk väljaminek).


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 18:38
STW
Liikluseeskiri
Väga tulise vaidluse tekitas mu postitus aga ise nüüd seda sünnitavat naist ei pidanud ülioluliseks faktiks, vaid mõte oli selles ikka, et liikluses on suhteliselt tore arvestada üksteisega ja kellelgi tavaliiklejal ei ole politsei funktsiooni, kui on paratamatu soov liiklust reguleerida siis tuleb astuda vastava organisatsiooni liikmeks. Muul seitsmel juhul tasub lihtsalt eksisteerida koos teistega ja seda võimalikult rahulikult. Mida sina ise hakanud miilitsana võidad, kui sa ei lase selgelt kiirust ületavat autot endast mööda? Tekitad vaid närvilise situatsiooni liikluses ja usu see kes soovib sinust mööda saada saab seda nii või teisiti.

Sünnitusmajas olen ise sammuti 3 korda käinud (kõik korrad muide rahulikult, ilma kiirustamata), samas olen ka õnnetuse korral ohutuledega kihutanud ja kah hakkama saanud. Aga päevast-päeva mööda peterburskit liigeldes näen mina küll suurimat häda just kodanikes, kes üritavad vägisi miilitsad olla ja ma ei tea mida tõestada. Teine asi, mis seoses tee-ehitusega silma jäänud on see, et kodanikel kaasliiklejatel puudub võime liiklusmärke lugeda k.a. märke mis annavad neile endile eesõiguse. Ehk katsuge üksteisega arvestada ja kui keegi tahab ikka mööda saada ei ole ju midagi lihtsamat, kui ta mööda lasta sama kehtib ka vahele laskmise kohta.

Loodan, et minu liiklusvahendid nüüd ei ole kellelegi liiga suured või muu veaga, et ei sobiks mööda või vahele lasta, margi järgi mingeid eristusi teha ei tundu mulle küll loogiline, tegelikkus on ju ikka see, et oma närvid on need mida te liikluses raiskate.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 18:48
gets
Liikluseeskiri
Tulles tagasi siin paar teemakohast postitust tagasi küsitud küsimuse juurde, Euroopas paremalt möödumiste kohta. Austrias elava sugulase kinnitusel on vähemalt sealsetel kiirteedel paremalt möödumine kõvasti trahvitav. Eks see ka distsiplineerib väljaspool kiirteed paremale hoidma, olgugi, et seadus seda ei sätesta.

Aga meie tulevane seadusepunkt vasakult möödasõidu kohustuse kohta on küll nii laialivalguv, nagu seda ka siin varem mainiti, et sellega ei muutu midagi. Lootsin ka ise, et saab hakata, käsi sirge, mökutajatele signaali andma, kuid paraku ei ole paremalt möödumine keelatud ja signaalitamise vajadus puudub.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 20:04
1 edit. Last edited 07.12.2010 at 20:31 by gets
Astro SS
Liikluseeskiri
quote:
Ets: Maanteeameti kodulehelt:

Alates 1. jaanuarist loetakse möödasõiduks ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmist oma sõidurajalt välja sõites, seega on möödasõit manööver, mis võib toimuda ka pärisuunavööndist väljumata.
Eesliikuvast sõidukist tohib juht mööda sõita vasakult. Erandiks on möödasõit vasak- või tagasipööret sooritavast sõidukist. Liikumisel parempoolsele rajale ei tohi ette jõuda seni eesliikunud sõidukist, sest see oleks möödasõit paremalt, mis pole lubatud. Nõue on lisatud, et vähendada ühtlases liiklusvoolus sõelumist ja agressiivset sõiduviisi.


Minu küsimus: pöörates/saabudes/liikudes mingile rajale siis millisel ajahetkel muutub see minu/oma sõidurajaks?
Mingi aeg(s), läbitud maa(m), keskmine kiirus(m/s), käega viibutamine(x korda)?
44) möödasõit on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist;
45) möödumine on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõitmata. Möödumiseks loetakse ka vastusõitvast sõidukist möödumist


:D

§ 51. Möödasõit(1) Eesliikuvast sõidukist tohib juht mööda sõita vasakult. Kui eesliikuv sõiduk pöörab vasakule või tagasi ja see on selgelt arusaadav, tuleb sellest mööda sõita paremalt

§ 54. Möödumine(1) Vastusõitvast sõidukist tuleb mööduda paremalt. Ristmikul võivad vastastikku vasakule pööravad juhid mööduda üksteisest vasakult, olles eriti tähelepanelikud.

(2) Vastusõitvast sõidukist möödumisel tuleb kitsal sõiduteel hoiduda võimalikult paremale, vajaduse korral võib sõita teepeenrale.

(3) Kui möödumine on raskendatud takistuse tõttu, peab teed andma juht, kelle ees takistus on.

(4) Liiklusmärgiga tähistatud langul peab takistuse juures teed andma laskuv juht.

(5) Pärisuunavööndis ei tohi ees sõitvast sõidukist mööduda käesoleva seaduse § 52 lõike 2 punktides 1 ja 2 nimetatud juhtudel.



§ 52. Möödasõidukeeld

(2) Pärisuunavööndis ei tohi juht mööda sõita:
1) piiratud nähtavusega teelõigul, kui pärisuunavööndi sõidurajad pole tähistatud teekattemärgistega või teekattemärgised pole nähtavad;
2) reguleerimata ülekäigurajal;





Minule isiklikult tundub ,et Maanteamet tõlgendab seadust meelevaldselt .... :rolleyes





____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 20:13
2 edits. Last edited 07.12.2010 at 20:15 by Astro SS
Jesper
 
Liikluseeskiri
quote:
gets: Tulles tagasi siin paar teemakohast postitust tagasi küsitud küsimusele Euroopas paremalt möödumiste kohta. Austrias elava sugulase kinnitusel on vähemalt sealsetel kiirteedel paremalt möödumine kõvasti trahvitav.

Saksamaal on kiirteel trahvitav paremalt möödumine, kiirema tagantulija eest mitte paremasse ritta kobimine, paremasse ritta kobimise mitte võimaldamine ja eest mitte ära kobinu järel liiga väikse pikivahega sõitmine :). Ma kujutan ette et neil see vastav formular on vormistatud nagu bingopilet.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 20:16
1 edit. Last edited 07.12.2010 at 20:17 by Jesper
kulgur
Liikluseeskiri
Ah tegelt pole vahet on igasugu inimesi mis ühele loomulik on teisele imelik ja vastupidi.


Ma ei saa enam vait olla. Kodanik vvt on vist ära unustanud, et on kirjapandud LE ja kirjutamata viisakusreeglid. Jah, olukordi on erinevaid, ja ka hinnangu andmine antud olukorrale erinev. (on või ei ole eluohtlik nt.) Kuid antud teemas püsides, on tulevasel LE seadusel ikka väga palju selliseid kohti kus kaotavad kehtivuse ka praegused viisakusreeglid, mida siiamaani peeti loomulikuks. Näiteks tulen D-TERMINALIST 40t. koormaga lauluväljaku mäest üles, AUSÕNA mind ei morjenda absoluutselt, mida kaasliiklejad minust arvavad, kui sõidan 2. reas. Sest 1. reas ei ole võimalik OHUTULT liigelda, vähemalt mitte veokaga. Kuid sõidukas mahub sinna ilusti ära. Nüüd poole mäe peal PEAN jalakäiale teed andma, sõidukas 1. reas ei tohi ju siis minust mööduda ja nii me siis, koos "kiirendame" kuni järgmise manöövrini. Lahe, kas pole?

See on vana tuntud tõde EW-s., et need kes seadusi kirjutavad, ei valda (ei taipa) antud teemat absoluutselt. Eesti on nii väike, et siin ei ole vaja iga jumalapäev uusi EURO-seadusi kribada. Piisab ka täiesti, kui liiklusjärelvalve osakond hakkaks ennast rohkem näitama ja tööle. Ja ma pean silmas eelkõige korralikke politseinikke, kelle eesmärk on tõemeeli TEENIDA JA KAITSTA, mendid jäägu koju või kontorilaua taha. Korralik politseinik juhendab ja hoiatab ning selgitab sulle ilusti kõik ära, mitte ei kuku kohe trahve trükkima (selliseid viisakaid veel leidub). Kui aga juhi ajaloost on näha, et eelnevatest juhendamistest ei ole kasu olnud, siis tuleb karistada täie rauaga. Piisab täiesti, kui politsei ennast näitab kohas kus tavaliselt nn. sõelumine käib.

Omast kogemusest võin öelda et, kui passati- või mossemees üritab kiiremini kui lubatud liigelda siis, üldjuhul ongi tal kiire ja meile teadmata põhjusel (see ei ole küll vabandus). Kui aga mingi länkari või X5 vennike niimoodi liikleb, siis on ta sageli kõige tavalisem "pohhuist", kus osa mõistusest on ostetud koos masinaga. Aga tahtlikku takistamist ei saa ega tohi lubada, sellega tekitatakse veelgi ohtlikumaid olukordi, kus kannatajaks võib-olla hoopis kolmas osapool.

Need süstivad-nõeluvad juhid tuleks nädalaks paariks panna veoauto rooli Tallinnas tipptunni ajal. Selline profülaktika raviks nii mõnegi mehepoja sellest haigusest.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 21:33
johndoe
Liikluseeskiri
mis siis nii keerulist on ? Möödasõit paremalt on keelatud. Ehk manööver reastumine paremasse ritta ja siis tagasi on keelatud. Kui sõidad koguaeg paremas reas siis ei ole ju möödasõit.
Pealegi on ridade vahetamine kiiremaks edasijõudmiseks ka praegu keelatud. Kui seda praegugi ei suudeta kontrollida miks tulevikus peaks. Aga uue seaduse järgi on seda lihtsam teha lihtsalt. Et kui sõidad teises reas, keerad esimesse kui keegi ette jääb ja niikui teise tagasi lähed on tegemist paremalt möödasõiduga ja saab kammi turja lüüa.
Aga kuidas on mnt-l on? nt. saue ja tallinna vahelpidevalt mingid kollid sõidavad 80-85 kmh teises reas mis pügal neile kaela virutada ? Kas mingi LE muutus on lubanud veoautod teise ritta ? Kas politeil on kohustus ka pikivahet hoida? Kas politsei hakkab nüüd uue seaduse puhul venijad ära korjama?
Tegelt tekkib kogu seda keerutamist raadios/tv/netis kas sellest uuest seaduset on tolku kui seda keegi kontrollida ei suuda

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 22:18
viplala
Liikluseeskiri
quote:
Astro SS:
quote:
Ets: Maanteeameti kodulehelt:

Liikumisel parempoolsele rajale ei tohi ette jõuda seni eesliikunud sõidukist, sest see oleks möödasõit paremalt, mis pole lubatud.


Täiesti haige.
Ime, et nad aega ära pole määratlenud, kui kaua sa pead parempoolsel rajal liikuma, enne kui vasakpoolsel rajal olevast autost võid mööduda.
Täiesti tavaline juhus... Liigud kaherealisel teel, mööda teist rida, koos kahes reas, sinu taga olevate kolonnidega, ning ees on järsku aeglasemalt liikuv rekka, pritsides su esiklaasi täis. Endastmõistetavalt vahetad sa nüüd sujuvalt rida ja siirdud esimesse. Sellega oled sa sooritanud oma sõidurajalt välja sõidu ja kui nüüd rekkast mööduma peaksid, siis on tegemist möödasõidu ja seega LE rikkumisega.

Näiteks järvevana tee alguses. Peale sellise situatsiooni toimumist, peaks ma ootama kuni aeglaselt liikuv rekka suvatseb ära keerata kuhugile, alles seejärel saab hakata lubatud kiiruse piires liikuma.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2010 at 22:30
1 edit. Last edited 07.12.2010 at 22:31 by viplala
TrailMaster
Liikluseeskiri
Vaatasin ka korra uut liiklusseadust. Praegune Liikluseeskiri lubab ristmikule sõita foori noole suunas TEISI LIIKLEJAID TAKISTAMATTA kui fooris põleb punane tuli ja lisasektsioolis põleb roheline nool. Uues Liiklusseaduses ma teiste mittetakistamise nõuet ei leidnud. Kas siis uuest aastast on tänavatel ohtlikult töötavaid foore või on see nõue kuskil ikkagi kirjas ja kas fooripaigaldaja maksab remondi kinni, kui kaks rohelisega ristmikkule sõitnud autot kokku põrkavad.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 08:59
tfr
 
Liikluseeskiri
Mina tean kahte foori, kus need asjad hapuks läheks:
- Tehnika/Toompuiestee rist
- Juhkentali/Keldrimäe rist

Võrreldes selle koguse fooridega, kus see kombinatsioon (põhifooris ehk otsesuunas põleb punane ja lisasektsioon lubab vasak-/parempööret) Sind kusagile vastassuunast tulijatele risti ette ei sööda, on ikka suht väike, nii et loogilisem olekski minu arust need paar foori korda teha.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 11:21
Pedaal
Liikluseeskiri
KUI see on nii nagu viimased postitused väidavad siis:

lisaks siia siis ühe värvikama ristmiku - vineeri ja pärnu mnt rist. seal on tihti ka praegu pidurivilinat
ehk kui vineerist on roheline pööramaks pärnu mnt-le suunaga järve poole siis võib olla roheline ka pärnu mnt peal seda siis noolega lisafoor samuti suunaga järvele.

praegu pean andma pärnu mnt peal teed vineerist tulevale autole aga kuidas siis edaspidi ?
ühtpidi on pärnu mnt peatee ja vineeris on ees anna teed märk sama õiguse annab ka parema käe reegel
samas on vineerit tuleval autol täisväärtuslik roheline tuli.


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 11:56
R.Ott
 
Liikluseeskiri
Juhiloata traktorisõidu keeld võeti liiklusseadusest välja (PM)

____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 11:59
Max3,0
 
Liikluseeskiri
Tegelikult on ju kogu selle kisa ja vaidluse juures sisuliselt kaks leeri:

Ühed: Need kes arvavad, et kodanik peab tegema nii nagu seadusandja ütleb ja mitte mölisema. Ning uskumus, et seadusandja teeb kõike selleks, et meid kõiki säästa ja mitte omale lisa võimalusi raha kogumiseks ning raamidesse surumiseks tekitada.

Teised: Need kes usuvad, et inimesel on enesel piisavalt mõistust peab ja, et ka olemasoleva liiklusseadusega või siis vajadusel paari pisema muudatusega sisuliselt midagi hullu ei juhtuks ja see uus seadus ei ole muud, kui taas kord meid kõiki üha rohkem ja rohkem aina paremini kontrollitavateks laborihiirteks muuta.

Loogiline oleks sama areng nagu lapse puhul, et mida vanemaks ja kogenumaks ta saab seda rohkem antakse talle vabadust ja valikuvõimalusi, meie süsteem aga kipub töötama vastupidises suunas. Kuigi võib põhjendada, et vastasel juhul tekib anarhia siis mina seda ei usu…vaid usun pigem, et kõige üle reguleerimine ja piiramine tekitab pigem ühiskonna, kus isemõtlemine ja südametunnistus ning väärikus ei maksa enam midagi sest vint on nagunii nii põhjas, et sul ei olegi midagi elus enam ise otsustada, või võimalust teistsugune olla.

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 12:08
vvt
  
Liikluseeskiri
Hetkel kehtiva liiklusseaduse järgi on ka praegu politseil piisavalt võimalust kõikvõimalikke peedistamisi teha, ometi ei ole sellest nagu midagi kuulda. Päris suured miljonid saaks kokku nt puuduva/aegunud tulekustuti või tõkiskingade puudumise eest lihtsalt tänaval maksimumtrahve väänates. Selge, et ministeeriumiametnikud on teatud kruvid üle keeranud ja asju üle reguleerinud, aga pidada seda eelnõud mingiks totaalse peedistamise seadustamiseks on minuarust lihtsalt puberteetlik vandenõuteooria. Nagu näitab nt rolleritega toimuv, ei ole see suur vabadus ja inimeste arukusele lootmine õnne meie õuele toonud.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 12:42
1 edit. Last edited 08.12.2010 at 12:44 by vvt
tfr
 
Liikluseeskiri
Üks osa sellel LS peenreguleerumisel on kindlasti ka selles, et liiklus on üks valdkond, kus esineb suht palju seda, et kõiksugu tegelased, selmet et oma teadlikult sooritatud rikkumisele järgnenud karistus mehe kombel sirge seljaga vastu võtta, vaidlustavad selle mingite sõnastuse detailide kallal närides kohtus. Ja kuna kohus üldiselt jääb sellises segases olukorras pigem rikkuja poolele, siis tingibki see selle, et nende kaasuste põhjal üritatakse seadusi täpsustada.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 12:59
Max3,0
 
Liikluseeskiri
to vvt:

Kui puberteet siis puberteet. Vaata asja vähe laiemalt ja ära solgi, sa juba oled kümme korda oma arvamust korrutanud ühe ja teise nurga alt.

Probleem ongi selles, et sinu sugused ütlevad täna, et noh natuke keeratakse peale ju siis on vaja, homme keeratakse natuke veel peale jne jne.
Ja kui nüüd kõik õigustataks ja toetaks sellist asja siis oleks asi juba ammu rappa jooksnud.

Sa ajad siin asja juukse karva kaupa lõhki analüüsides teiste poste aga selgita siis juba ka sama pikalt mis asi see meil siis 1.jaanuraist niiiiiiiiiii palju paremaks läheb, et siin ige verel seda nagu usu fanatt seda värki kaitsta vaja on?

Edit.

to tfr: täna minu meelest ongi jama sellest, et on kirjutatud uus seadus mis keerab palju sisse harjunud asju pea-peale ja mida on vaja hakata jälle otsast peale täpsustama ja parandama. Võeti vastu, pole veel kehtima hakanud ja juba muutmise ja lolluste kustutamise möll käib. See näitab ju kvaliteeti ja seda, et lollus on silm punnist sellist asja kaitsta. Keegi on meie kõigi raha kulutanud tehes ebakompetentset tööd- või ei?

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 13:01
2 edits. Last edited 08.12.2010 at 13:07 by Max3,0
tfr
 
Liikluseeskiri
Max,

ma olen täiesti nõus, et see seadus on tehtud kehvasti ja üle jala ja tahaks rahulikult maha istumist ja ringitegemist. Millega ma nõus ei ole, on see siin valitsev arvamus, et see on tehtud nii teadlikult selle pärast, et saaks inimestelt trahviraha välja pressida. Pigem on see ikka tüüpiline "tahtsime parimat, aga välja kukkus nagu alati" case.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 13:10
rai
Liikluseeskiri
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/uleskutse-kusi-villu-vanelt-uue-liiklusseaduse-kohta.d?id=36237511

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 13:30
Max3,0
 
Liikluseeskiri
Kui eesmärk ei olnud rahulikult ja järjekindlat kvaliteeti tõsta,vaid asi tehti üle jala ja kiiruga siis pidi see point siiski olema kusagil mujal, kui vaid meile kasutoovatel õilsatel eesmärkidel...?

Uue seaduse eesmärk, mis tahes valdkonnas peaks olema siiski suht selge: Lihtsam, Turvalisem, Efektiivsem, Võrdsem viis mingis valdkonnas asju ajada! Kui uus seadus neid eesmärke ei täida siis on see portsess milleks vajalik?

Edit:

Loomulikult võib välja tuua iga punkti eraldi ja väita, et kui me käte peal käime siis on see hea sest siis saapad ei kulu jne. Minu jutu mõte on suurem pilt, kus on antud UUE ja UHKE seaduse kontekstis oluline kvalitatiivne edasi minek? Leian, et kui seda edasiminekut ei ole siis on see vaid uus viis endale selgeks õppida uued reeglid, kus ikka on nokk kinni ja saba lahti. Olek pigem juba mõislik siis jääda selgeks õpitud nokk kinni ja saba lahti reeglite juurde ja mitte tekitada uut segadust!

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 13:38
2 edits. Last edited 08.12.2010 at 13:51 by Max3,0
VANFAN
 
Liikluseeskiri
quote:
johndoe: Kas mingi LE muutus on lubanud veoautod teise ritta ?
Missugune seadus seda nagu keelanud oleks??

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 14:02
Kummipuru
 
Liikluseeskiri
quote:
viplala:
quote:
Astro SS:
quote:
Ets: Maanteeameti kodulehelt:

Liikumisel parempoolsele rajale ei tohi ette jõuda seni eesliikunud sõidukist, sest see oleks möödasõit paremalt, mis pole lubatud.


Täiesti haige.
Ime, et nad aega ära pole määratlenud, kui kaua sa pead parempoolsel rajal liikuma, enne kui vasakpoolsel rajal olevast autost võid mööduda.
Täiesti tavaline juhus... Liigud kaherealisel teel, mööda teist rida, koos kahes reas, sinu taga olevate kolonnidega, ning ees on järsku aeglasemalt liikuv rekka, pritsides su esiklaasi täis. Endastmõistetavalt vahetad sa nüüd sujuvalt rida ja siirdud esimesse. Sellega oled sa sooritanud oma sõidurajalt välja sõidu ja kui nüüd rekkast mööduma peaksid, siis on tegemist möödasõidu ja seega LE rikkumisega.

Näiteks järvevana tee alguses. Peale sellise situatsiooni toimumist, peaks ma ootama kuni aeglaselt liikuv rekka suvatseb ära keerata kuhugile, alles seejärel saab hakata lubatud kiiruse piires liikuma.

minu teada kehtib see paremat rida pidi möödumise keeld vaid väljaspool asulat. Asula piires möödu eesliiklejast millist rida pidi tahad (selles kontekstis)...

____________________________
puidust väikeehitised ja saunad
võitlussport, enesekaitse, eratreeningud

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 14:29
PlyVal64
Liikluseeskiri
quote:
VANFAN:
quote:
johndoe: Kas mingi LE muutus on lubanud veoautod teise ritta ?
Missugune seadus seda nagu keelanud oleks??
On, keelatud on kolmas ja edasi. Ehk ehe näide isegi tänasest politseinike poolt "peedistamise" võimalustest (millele eelkirjutajad ka on vihjanud) siinsamas Järvel: mõlemas suunas on TÄHISTATUD 4-5 sõidurada ja mistahes C-kati auto ei tohi mingil juhul keset teed radadel sõita. Mõistet "aegsasti" teame me ju kõik, kuidas miilitsad (mitte Politseinikud) näiteks ühissõidukite radadel mõtestavad. Lubatud on pöördeks sinna tulla aegsasti ja lahkuma peab koheselt (LE sõnastused). Reaalsus on aga see, et ment arvab - sinna rajale tohib tulla peaaegu vahetult enne lõppmanöövri sooritamist. Legendaarne bussirada suunaga linna poole Lilleküla poe ees näiteks aga ka Paldiski uulitsa rada, kui tahad näiteks keerata Tulbi tänavale või edasi sinna töökodade rajooni sisse.

quote:
§ 111. Ühelgi sõiduteel, kus pärisuunavööndis on kolm või enam tähistatud sõidurada, ei tohi C-kategooria sõidukiga sõita kaugemal teisest rajast, kui käesoleva määrusega ei ole sätestatud teisiti.

§ 97. Enne pööret peab juht aegsasti suunduma sõidutee pärisuunavööndi vastava ääre lähedale. Nõue ei kehti sõitmisel ringliiklusega ristmikule ja pöörde korral, mida vastav liikluskorraldusvahend lubab teha ka mujalt.

C-kat, igasugune veokas jne. Katsugu AS Tross oma lummutisega sõita Saku poole linnast alates 2.sõidurajas... mis on ju õige tegu! Hoides Kosmosest alates kogu aeg vasakpoolseimale mitteärapöörde rajale, oled vahetult enne Männiku Saastakat põhi- mitte koonduval rajal. Hetkel kehtiva seaduse järgi peaks Tammsaare sillal Statika juures reastuma sealsele 1.rajale (kus on tihtipeale ees buss), mis on peale ülessõitu 2.rada, sõitma mööda seda kuni 123 tanklani Järvel ja seal siis "trügima" vahetult ühissõidukiraja alguse ees vasakpoolseimasse ritta, et Liiva ristil olla vasakpoolseimas Sakku minevas reas. Tere tali!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 14:30
1 edit. Last edited 08.12.2010 at 14:33 by PlyVal64
VANFAN
 
Liikluseeskiri
Pikk jutt aga teises reas võib C-kategooria ikka sõita kül...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 14:45
viplala
Liikluseeskiri
quote:
Kummipuru:

minu teada kehtib see paremat rida pidi möödumise keeld vaid väljaspool asulat. Asula piires möödu eesliiklejast millist rida pidi tahad (selles kontekstis)...

Seda ma küll kusagilt seadusest välja ei loe. Selle seaduse osaga, tahavad nad ära reguleerida, linnaliikluses autode vahel süstimise.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2010 at 15:03
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Liikluseeskiri   .. 7 8 9 10 11 12 13 ..  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.