Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Delfi rehabiliteerib ennast Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Delfi rehabiliteerib ennastMingi väga omapärane käiguvahetus süsteem oli pillil
Ja kuda see streetlegal saab olla,kui tal ju kitsas tagasild?Meil küll ju sellisega tänavale ei lasta?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2010 at 16:40
Delfi rehabiliteerib ennastPärtel, Soomes ja Rootsis on rajad olemas, näita ja tõesta! 8,3 vs 6,9 on siiski igavik ja Teie ehitatud auto streetlegalist sama kaugel, kui Kuu Maast.
Kitsas tagasild ei määra isegi Eestis mitte midagi. Mitte üks seadus ei keela seda, ka mistahes ratta mõõt, kui see mahub kere alla ja on vedrustatud, on 100% legaalne. On E või DOT peal, sõida. Tänavalegaalne on Eestis ka dragi auto, kui sel on EALi kaart (Veljo oma näiteks) aga ka see peab ülevaatuse läbima ja täitma päris palju kohustuslikke ettekirjutusi tänaval sõitmiseks. Ja ta peab olema suuteline ka sõitma! Kilulinnast heademõtetelinna võistlusele ja tagasi oma käiguga. edit: sel Chevyl on ju ka täispikkuses sumpa all, mis võistlusteks cut-outiga vabaks lastakse. See on küll Erkki poolt juba ammu viljeletud lahendus. See siis näiteks müratase tänavalegaalsuseks. Tuled, suunad, klaasipühkijad, küte/vent etc, kõik peab olema.
Kuid vaat et suurim "tõestus" selle masina tänavalegaalsusest minu jaoks on originaal süütevõtmega originaal süütelukust auto käivitamine. Teine asi, tegu peaks olema suures osas full-metal bodyga, vähemalt nina on sel raudselt originaalsete plekkidega. Jne, jne. Muuseas, isegi korralik tümakas on sees ja kapott on kaunilt originaalhingedel. Pildigalerii on siin.
Teine sama masti masin, mida pole vist täie tõsidusega stripil veel testitud, on umbes samas konfis pajaga Pontu LeMans.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.09.2010 at 19:14
1 edit. Last edited 23.09.2010 at 19:22 by PlyVal64
Delfi rehabiliteerib ennastAhh, tänavauto definitsiooni üle on mõttetu vaielda, kuna igaühel oma arvamus. Mina eelistaks võistlusele sõita luksusliku motorhome'iga, reisijana siis karastusjooke libistades.
Mis paremast rajast tuleneva stardikiirenduse erinevuse olulisusse puutub, siis näiteks Top Fuel saab 6 sek veerandmiili aja nii, et laseb 100 m peal gaasi maha ja veereb ülejäänud 300 m, 100 m peal on ta 2.1 sek ja tiba üle 300 km/h.
Mulle avaldab hoopis muljet, mida 10.5" rehvidega tehakse.
Delfi rehabiliteerib ennastJulgeks öelda, et tänaseks päevaks peaks selle tiitli andma tegelikult Eddie Milleri, Plymouth Dusterile. Mees sõidab samuti ise kohale oma võistlusautoga, tangib kütust tavalisest bensiinijaamast jne. Sellest olid kuskil ka videoklipid. Ja meie NOS-i kasutatavate meestel oleks mida temalt õppida, nimelt kasutab mees 3 stagelist NOS-i ja lõpus on gaasi peas ei rohkem ega ka vähem kui 700hp jagu!
quote:Olds:Ja meie NOS-i kasutatavate meestel oleks mida temalt õppida, nimelt kasutab mees 3 stagelist NOS-i ja lõpus on gaasi peas ei rohkem ega ka vähem kui 700hp jagu!
Offtopic: Tegelikult mitmeastmeline süsteem vs. PWM-l toimiv valin alati PWM. Paned max shoti düüsid (kasvõi 700hp) ja lihtsalt PWM moduleerimisega mängid solenoididega. Teoreetiliselt oleks küll 700hp shot korral miinimum mida reaalselt selga saad lasta ca 150hp, kuid kurvi teed korraliku kontrolleriga täpselt sellise nagu vaja. Meie masina algeline kontroller ei võimalda kahjuks väga paljusid asju mida vaja oleks, kuid kui masin peaks ka järgmine aasta võistlema on tal juba minutehtud kontroller mis oluliselt laiendab NOS kasutamise võimalusi.
____________________________ Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.09.2010 at 14:07
quote:Olds: eks teoreetiliselt on paljud asjad tehtavad ja paistavad lihtsad
Khm, PWM NOS kontrollerit olen siiski praktikas ka päris palju näppinud. Tehniliselt meie mootor jah 700hp shoti näiteks välja ei kannataks. Samas mitmeastmeliste kasutamine on aina rohkem taandunud uute korralike PWM kontrollerite pealetulekuga. Ja kuigi vanad olijad kasutavad pigem mitmeastmelisi ja erinevaid düüsikomplekte on tehniliselt küll mitte täpsem, kuid paindlikum tulemus võimalik PWM-ga. Osalt võrdleks seda pritsung vs karpa liiniga. Karpaga on võimalik kõik sama ära teha mis pritsungiga, siiski kipuvad uuemad autod pritsungit kasutama ...
____________________________ Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.09.2010 at 17:46