Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Dodge R5/P7 mootor Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Dodge R5/P7 mootorValmis saanud siis uus small block (358cid) mootor. Tegemist NASCAR`is kasutatava mootoriga, millel on dragi suunitlust silmas pidades vahetatud nukkvõll ja muudetud surveaste.
R5/P7 ehitatud Rick Liuzzo poolt (Liuzzo Brothers Racing)
quote:Marko L: Loodame seda mootorit siis varsti rajal näha !
Loodan seda isegi.Selleks oleks vaja aga:
1. leida raha korraliku käigukasti ning tagasilla jaoks Chargeri puhul ( mis küll natukene jääb raskeks kereks minu plaanide jaoks )
2. leida raha mõne A-body veereva kere ostuks
PS. Igasugune sponsorlus on teretulnud!
Dodge R5/P7 mootorKas punkt 2 ei ole meie "naabrite" (soome,rootsi,norra) juurest hea hinnaga võimalik saada?
Mäletan et Ply kunagi pani mingid lingid kus olid veerevad kered ikka väga segaselt odavad.
Või on sul mingi kindla kere vajadus?
quote:Marko L: Kas punkt 2 ei ole meie "naabrite" (soome,rootsi,norra) juurest hea hinnaga võimalik saada?
Mäletan et Ply kunagi pani mingid lingid kus olid veerevad kered ikka väga segaselt odavad.
Või on sul mingi kindla kere vajadus?
quote:Marko L: Kas punkt 2 ei ole meie "naabrite" (soome,rootsi,norra) juurest hea hinnaga võimalik saada?
Mäletan et Ply kunagi pani mingid lingid kus olid veerevad kered ikka väga segaselt odavad.
Või on sul mingi kindla kere vajadus?
Niipalju on kindel, et jään Moparile truuks
Palun, mine kohe järele! 18000SEK A-body Valiant, puuriga vihmavari. Või odav vihmavari, mida siis ise edasi kergendada/tugevdada. Põhitöö, raske ja torsioonidel edeots juba maha lõigatud. Ehk 63-66 Valiant on kindlasti kõige odavam ja kõige kergem vihmavari. 67 ja edasi on küll põhikere sama aga kaalu annab jurude lisaraud igal pool. Valiandi sõsarat Darti on keerukam leida.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
12.09.2010 at 01:20
1 edit. Last edited 12.09.2010 at 01:22 by PlyVal64
Sihuke imelik asi nagu "6 punkti puur" - ei tea, mis see on?
Muidu, Olds, miks sa small-blocki eelistad? Kas BB poleks lihtsam valik kui viimse piirini aetud SB? Said hea hinnaga?
Alati võib ju minna litsamat teed ja soetada BB, mul hetkel veel SB kiiks sees.Tahaks näidata, et ka small blockiga on võimalik sõita kiiresti. Ja noh, mis hea hinnaga just aga kui arvestada mis tippklassi osad seal mootoris on kasutusel, siis tõesti hea hinnaga (Jesel, Bryant, BME, MGP jne)
Pealegi pole see mootor viimase piirini aetud. Sarnases setupis läbivad nad 500 miili ovaalidel
Dodge R5/P7 mootorVõta tavaline 727 kast või mis veelgi parem mõni TH400, anna fog'ile, kes selle tugevaks teeb.
Kui backhalfi jaoks raha ei jätku, siis hoia pöialt, et mul backhalfi jaoks raha jätkub ja võta mult GM 8.5 tagasild (GN'i alt). Areta see kuidagi alla ja olemas perfect retsept järgmiseks hooajaks uisutamiseks
Saad vähemalt sõita, kuigi asja miinuspool see, et siis veel üks mees mul tiimist vähem
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.09.2010 at 09:33
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Dodge R5/P7 mootorKere vahetus on kohe +1 aasta veel nokitsemist, reaalne on ikkagi kast ja sild sebida.
Sa ise ju otsapidi CNC teemas sees, selliste pudinate tegemine ei peaks ju eriti raske olema
Sellega saad juba korraliku ja odava kastivaliku. 1000hp 400/PG/SG ei maksa tegelikult ju midagi võrreldes TF kastide tugevaks tegemisele. Tuleviku mõistes nagunii on eestis ainuke reaalne kast mida kasutada SG just hoolduse läheduse tõttu.
Nagu kogu PS seltskond vaikselt tõestab, kaheksate jaoks pole BH kah vaja, seega on tegelikult ju sild ka olemas.
Kevadel rajale, küll järgmine talv on aega kere välja vahetada.
quote:vlzman: Võta tavaline 727 kast ... anna fog'ile, kes selle tugevaks teeb.
727 pole kodus ja sellist vekslit välja ei käiks. Lisaks on sellel mitu kitsaskohta võrreldes 904 kastiga.
1000hp ümber on safe bet ainult SimunaGlide.
400-ga saaks vast hakkama kuna sul momenti nii 600hp BB jägu ainult. Pöördekindluse ehitamise know-how on olemas.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.09.2010 at 09:35
Dodge R5/P7 mootorfog ja Velts, tänud julgustamast Fakt on see, et allolev sild sellisele jõule kaua vastu ei pea. Küll aga antud vaheplaat ja adapter on mul endal tehtav küll jah. Korralik kast aga koos hea turbiiniga, mida see mootor eeldab läheb ca. 20-25k kindlasti.
quote:Olds: fog ja Velts, tänud julgustamast Fakt on see, et allolev sild sellisele jõule kaua vastu ei pea. Küll aga antud vaheplaat ja adapter on mul endal tehtav küll jah. Korralik kast aga koos hea turbiiniga, mida see mootor eeldab läheb ca. 20-25k kindlasti.
GN'i sild koos moseri spooli ja spetsialsete poolassidega kanatab selle jõu iga kell ära, ainus küsimärk, mis jääb, on see kuidas see chargerile alla mahutada. Aga kuna ka bolton asjad tähendavad reeglina miinimumprogrammina keevitamist, siis ei tohiks ka see sulle probleem olla.
Paar GM'i juppi muidu puhtaverelise Mopari küljes pole ka veel nii hull
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.09.2010 at 09:48
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:Olds: fog ja Velts, tänud julgustamast Fakt on see, et allolev sild sellisele jõule kaua vastu ei pea. Küll aga antud vaheplaat ja adapter on mul endal tehtav küll jah. Korralik kast aga koos hea turbiiniga, mida see mootor eeldab läheb ca. 20-25k kindlasti.
GN'i sild koos moseri spooli ja spetsialsete poolassidega kanatab selle jõu iga kell ära, ainus küsimärk, mis jääb, on see kuidas see chargerile alla mahutada. Aga kuna ka bolton asjad tähendavad reeglina miinimumprogrammina keevitamist, siis ei tohiks ka see sulle probleem olla.
Paar GM'i juppi muidu puhtaverelise Mopari küljes pole ka veel nii hull
Ei pidanudki silmas sinu vaid Chargeril hetkel allolevat silda. "nalja" ju võib teha ja proovida et kaua ta seal elus püsib kuigi tegemist liialt riskantse "naljaga"
GN-i all olev sild on aga ilmselgelt liialt kitsas Chargerile Ideaalis näek Chargeril samuti kitsast silda...
quote:Olds:"nalja" ju võib teha ja proovida et kaua ta seal elus püsib kuigi tegemist liialt riskantse "naljaga"
Mitme nuudised poolassid hetkel on?
Mis sillaga hetkel tegu?
Kui esimese käigu ajal hulluks mitte minna, siis peaks suht stock sild vastu pidama küll mingi jõu. Investeerida sinna kindlasti ei tasu, kui just plaan pole sama silda hiljem lühendama hakata.
Ehk siis jääbki järele vaid kast ja konverter kevadeks hankida Kerevahetust või backhalfi saab järgmine talv ka teha.
Näiteks ka minul jäävad väga paljud asjad järgmisse talve(kõige põhilisemalt tagumise otsa toruraamile viimine ja kahe õõtsaga vedrustus), lihtsalt aja ja rahapuudusel, samas sõita kavatsen juba sellel kevadel.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.09.2010 at 10:00
Dodge R5/P7 mootorOlds, mina seda pikamaa kestvuspada küll dragi jaoks ei rikuks. Õigemini sellise kunstitöö pistaks millegi eriti ilusa näitusekõlbuliku kerge vihmavarju sisse ja sõidaks niisama... näiteks ABCS drage jms. 1. põlve A-body siis näiteks (ikka sama asi, konkurentsitult kergeim kere), ristaks tiivulise kere ja moodsa tehnika (k.a. IRS veermik, 4Xkettad nurkades, coiloverid etc) ning rahva mõnust ruigamise saatel sõidaks kasvõi kurvi mõnikord. Loomulikult järjestikmanuaaliga... See kena pada suisa karjub SuperMuskelAuto järele.
Stripile ikka võimalikult suur töömaht, sinna otsa veel 2 suurt "kapsast", kitsas jäik sild, ülisuured rattad ja asi edeneb.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.09.2010 at 11:44
1 edit. Last edited 13.09.2010 at 11:47 by PlyVal64
quote:PlyVal64: Olds, mina seda pikamaa kestvuspada küll dragi jaoks ei rikuks. Õigemini sellise kunstitöö pistaks millegi eriti ilusa näitusekõlbuliku kerge vihmavarju sisse ja sõidaks niisama... näiteks ABCS drage jms. 1. põlve A-body siis näiteks (ikka sama asi, konkurentsitult kergeim kere), ristaks tiivulise kere ja moodsa tehnika (k.a. IRS veermik, 4Xkettad nurkades, coiloverid etc) ning rahva mõnust ruigamise saatel sõidaks kasvõi kurvi mõnikord. Loomulikult järjestikmanuaaliga... See kena pada suisa karjub SuperMuskelAuto järele.
Stripile ikka võimalikult suur töömaht, sinna otsa veel 2 suurt "kapsast", kitsas jäik sild, ülisuured rattad ja asi edeneb.
Saan su mõttest aru ja see pole halb.Küll aga ei ole võimalust teha kahte hobiautot (raskusi isegi ühega hetkel) ja see mootor sai just soetatud mõttega tuua rajale üks kiire small block. Tegemist oleks baltimaade ainukese sellelaadsega. Ka Soomes on ainult üks analoogne projekt käsil (ka Jyrki on sellega seotud )
quote:anryo: OT - aga ma ka kasutan kohe võimalust ja küsin, et palju huvitav 8 3/4 sild kannatab jõudu?
pole küll ise mingi moparimees, a kunagi oli korraks põhjust uurida, ning siis jäi mulje, et ´742 kestaga 8 3/4 on kõikse tugevamad.
The rear pinion bearing in the 742 has 15% more load carrying capacity than the 489, this makes it the strongest overall.
Mopar chose the 742 design when making the aluminum housing.
´742 tuvastamine:
1-3/4" large stem pinion (aka. '742')
Carrier casting numbers: 1634985 (1957-1964), 2070742 (~1961-1969).
This assembly was replaced by a phase-in of the 1-7/8" pinion starting in the 1969 model year. 1970 RW (Plymouth and Dodge mid-size) were the last models to use the 1-3/4" which appeared in a 2881489 case. This assembly was typically used in high weight/medium horsepower applications through high weight/high horsepower applications.
Pinion depth and bearing preload is set with shims.
mõned taadid seletavad, et nemad kasutaks üle 600 hj aplikatsioonide puhul dana60 a mäletan justkui mingeid 800 hj kombosid tugevamate poolassidega kusagilt.
sry for OT
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.09.2010 at 13:20
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Dodge R5/P7 mootor742 ja 489 on mõlemad nii "ühetugevused" ja maksavad ka ühepalju. 741 on nõrgem aga on silma jäänud, et 500hp bigblocki taga kestavad needki.
Dana60 oleks sul vaja..Fordi 9" on ju ka lahendus, selle vist leiab siitkandist kergemini ka kui dana.
We have had pretty good luck with the 8 3/4" rear axles. However, if building one from scratch, it will cost as much as, or more than building a Dana or even a good Ford 9". The problem with the 8 3/4" in tough use, is flexing; the pinion and the case flex and the gears break. Ford has the pinion supported also from the rear which gives it strength, adn the Dana...., well, it's just extreme. If building a tough 8 3/4" you need a bullet bearing cap to the passanger side, and of course 35 spline axles and spool are required. There are practically no Pro gears available, so you have to deal with regular hard gears that are easier to break. with the 489 case it's a good idea to replace the crush collar of the pinion with a solid sleeve and shims, just like used in the 742. We have broken a 8 3/4" rear only once, and I think that was pretty much my fault, had changed the gears just before. And of course broke the factory yoke in the video. But our cars have never been very hard at the hit, ET Street tires and foot brake launch. If you know what gears you need, Dana 60 is the least expensive. However, It weighs some 15-20kg more than a Ford 9" with an iron case. Itäs harder to do maintenance on, but on the other hand it doesn't need it, so unless you are switching rear gears all the time itäs pretty much a no brainer. To build a Ford 9" as stout as a Dana 60, there will be nothing "Ford" left in it. Everything will be aftermarket, and a similar level 9" will cost about 500$ more than a Dana 60. But of course, there is more complete cases and spare parts available at the pits... http://www.strangeengineering.net/catalog/072.html http://www.strangeengineering.net/catalog/058.html
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.09.2010 at 09:52
quote:Olds:Sarnases setupis läbivad nad 500 miili ovaalidel
500 miili kestavad need seetõttu, et on kogenud proffide poolt hooldatud ja kokku pandud mis tahes rahasummasid kulutades. Jupid ise ei tee midagi, loeb kooste ja hoolduse kvaliteet.
Paljudel algajatel on illusioonid, et ostan kõige-kõigemad jupid ja siis panen kõigile ära. Nojah, mida suuremaid õhulosse ehitada, seda suurema pauguga nad lõhkevad.
Aastate jooksul on olnud valus vaadata muidugi, kuidas head tehnikat retsitakse, aga kui mõistust vähe, siis tulebki karmide õppetundide abil arenenda.
quote:Olds:Sarnases setupis läbivad nad 500 miili ovaalidel
Paljudel algajatel on illusioonid, et ostan kõige-kõigemad jupid ja siis panen kõigile ära. Nojah, mida suuremaid õhulosse ehitada, seda suurema pauguga nad lõhkevad.
Aastate jooksul on olnud valus vaadata muidugi, kuidas head tehnikat retsitakse, aga kui mõistust vähe, siis tulebki karmide õppetundide abil arenenda.