Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - Speedest Legends järelkajad
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest Legends järelkajad   1 2 3 4 5  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
jeff01
  
Speedest Legends järelkajad
Lauri tiimi tööd oli väga tore kõrvalt jälgida....10 minutit mis ma seal kõrval tolknesin rääkis kõik selle suunas, et piloot on piloot ja kui vaakum puudu siis see pole piloodi asi vaid see teadmine antakse edasi vaid neile, kes sellele veale rohtu hakkavad otsima. Lauri istus autos ja tegeles enda ette valmistamisega. Mõned minutid hiljem on asi korras ja juhil pole närvid krussis nagu narkokoeral vaid tema on kõik omad nupud ja kangid üle katsunud ja teab mis tema tegema peab.

Hommikust meenub ka see, kuidas ma mitte ühtegi normaalset sõitu ei näinud....olid meie legendide oskused ehk pisut roostes või olid autod tõesti nii häälest ära aga kuni Käbi stardini oli suht kole.....0,3-0,5s reaktsioonid
ja tugevalt üle 2s 60 feetid. (Olgugi et testisõidud aga siiski on see ka aeg foori õppimiseks sest vähemalt pealtvaatajana tundus, et foor käitus teisiti kui autoklubi dragil) Siis veeres letti aga imekaunis Käbi masin mille klaasidelt ma silmi ära ei saanud ja tegi fantastilise sõidu. Peale seda ärkasid ka teised üles ja läks aina põnevamaks.

1 naljakas seik oli ka see, kui 1 purjus turbobusa tiimist vend meie kohta endale palus....mitte selleks, et enda tiimi busast pilti teha vaid selleks, et kaamerasse püüda Pavelsoni auto...onu oli selle turbo suurusest ikka niivõrd vaimustunud et see oli lausa koomiline kuidas Alastarole hulga lähemal elav inimene vaimustub meie radadel nähtavast. Oli ta ehk veidi ka liiast tarbinud sest pidin tal aitama fotoaparaati käsitseda.

Väga kahju, et sellised võistlused on erand. Mis oleks küll vaja teha et need nimed taaskord sõitma saada ja need autod Soomest koju tuua ?

Kas keegi peab miskit listi võistlejate kodulehekülgedest (Niipalju kui neid on)
ma kahtlen et Oksanenil selline asi on kuna seda et saa keevituse ja metallitükkidega ise teha aga oleksin väga huvitatud ka kungi eestit külastanud soome põrnika või näiteks bad toy kodulehe aadressist

____________________________
www.facebook.com/whlsup

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 17:36
Ets
Speedest Legends järelkajad
Mina jõudsin üritusele parajasti siis kui autod rada kuivatasid. Tallinnast kuni Tartuni oli ilm ilus ja linna sisenedes lasi ilmataat siis kõik mahlad maha... Kurb! Ma enam ei tule!
Aga kui fantast oli vaadata boksis olevate võistlusautode rivi, siis pealtvaatajate rohkust ja siis ummikut, mis oli tekkinud mõlemat rada kuivatada soovivatest erinevatest sõidukitest! Samal ajal kui 7-8 autot kimasid finishi poole, seisid teised järjekorras ja see ulatus tagasi kuni finishini... Enneolematu!
Ja Mõssil oli midagi, mida ka märjal rajal näidata. Need 4-5 rajakuivatamise sõitu tema poolt olid vaatamist väärt. Kiirus, oht, hääl, adrenaliin!!! Äge!

Ma pole mingi 2-3 aastat reegleid lugenud, seega ei kandideeri adekvaatsusele. Aga paar asja, mille peaks ära lahendama. Bracketi ellikad lasti peale ja sealt tekkis paar momenti:

1) Oli vist mingi teise ringi sõit, kus parema raja auto stages enne kui vasak oli pres. See oleks mingi 4 aastat tagasi tähendanud automaatset DQ-d. Aga start jätkus, sõit sõideti lõpuni ja kommentaatorid kuulutasid võitjaks vasaku raja.
Teavitasin peakohtunikku ja samas ütlesin ka välja, et ma pole ammu reegleid lugenud.
Ei tea, mis sellest sõidust sai (lahkusin line-upi ja ei kuulanud kommentaatoreid).
Nüüd lugesin www.bhra.ee lehelt värskemaid bracketi reegleid ja seal on kirjas: 11.Stardis tuleb ära oodata kõigepealt mõlema võistleja „pre-stage’mine“, peale mida tohib alles „stageda“. Kui üks võistleja on juba „stage’nud“, siis on teisel võistlejal „stage’miseks“ aega 30 sek.

2) Mingil hetkel sattusin kokku isand Ardoga (Kalda nimelt). Ja kohe seejärel sattus meile peale isand Mart (Pere nimelt).
Ja kohe tulistas Mart mind kiire küsimusega: kas bracketi ellikas arvestatakse sõidu aeg koos reaktsiooniga või arvestatakse ainult puhast sõiduaega?
Mina ütlesin: sõiduaeg + reaktsioon.
Mart ütles: Jaanus (Palm nimelt) ütles samuti, et sõiduaeg + reaktsioon.
Ardo ütles, et ta on Eesti Meister Bracketis ja tema teab, et ainult sõiduaeg. Ja kuna ta ütles seda üsna veenva peaaegu, et füüsilise ülekaaluga ;) siis pidin möönma tema ülekaalu!
Nüüd loen FIA reegleid, kus on kirjas: If both vehicles cover the quarter-mile in exactly the predetermined elapsed time, the win will go to the driver who reacts quickest to the starting signal.
See on kirjas siin: http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/50E84CFBB895D4EFC125767E004C39C0/$FILE/2010%20Drag-RT%20et%20Proc%20Course_27.10.09.pdf.pdf, 3. lehel Bracketi all.

Siit moraal: ole või legend ja meister võimisiganes aga kategoorilised väited on need kõige õhemal jääl kõndimise asjandused...
Mu tqhq-sse kommentaaride lisamine on samuti roostes nii et sorry!

Ja lõpetati see üritus parimaga, mis hetkel pakkuda oli: lätlaste paarisjooks + Mõssi vihmarehvidega vingerdamine. Ja seda just tänu tohutule hulgale pealtvaatajatele, kes olid tribüünil läbi vettinud ja külmunud. 12 punkti publikule.

Kui poleks vihma olnud siis see üritus oleks seljatanud kõik sellel aastal Eestis toimunud mootorispordiüritused ja lisaks veel RockRace 2005.
Sädet silmadesse kõigile uuele hooajale vastu minekul!





Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 18:20
pprz
 
Speedest Legends järelkajad
Pärast kaheaastast pausi oli tore sellisel üritusel aega veeta, :hail Aivo ja Prr! Raja äärde väga ei kippunud, boksialas oli ka showd küllaga :)



S

____________________________
sergeizjuganov.com

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 18:33
Gsinut
Speedest Legends järelkajad
quote:
Nüüd loen FIA reegleid, kus on kirjas: If both vehicles cover the quarter-mile in exactly the predetermined elapsed time, the win will go to the driver who reacts quickest to the starting signal.
See on kirjas siin: http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/50E84CFBB895D4EFC125767E004C39C0/$FILE/2010%20Drag-RT%20et%20Proc%20Course_27.10.09.pdf.pdf, 3. lehel Bracketi all.


Ja mida ma siis ütlesin? Küsimus oli ju selles, mis number sulle kingaviksiga autole kirjutatakse. Selleks on puhas sõiduaeg.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 18:37
tfr
 
Speedest Legends järelkajad
quote:
Ets: Nüüd loen FIA reegleid, kus on kirjas: If both vehicles cover the quarter-mile in exactly the predetermined elapsed time, the win will go to the driver who reacts quickest to the starting signal.
See on kirjas siin: http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/50E84CFBB895D4EFC125767E004C39C0/$FILE/2010%20Drag-RT%20et%20Proc%20Course_27.10.09.pdf.pdf, 3. lehel Bracketi all.

Siit moraal: ole või legend ja meister võimisiganes aga kategoorilised väited on need kõige õhemal jääl kõndimise asjandused...

No see konkreetne koht ei ütle ei ühte- ega teistpidi - ütleb ainult seda, et kui mõlemad sõidavad täpselt oma dial-ini, siis võidab see, kellel on väiksem RT. Pigem loeks mina sellest (et ainult võrdse dialini korral vaadatakse RT-d) välja ikkagi selle, et üldiselt loetakse ainult ET-d ja selle erinevust dialinist (ehk siis Ardo variandi).

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 18:40
1 edit. Last edited 22.08.2010 at 18:41 by tfr
dellu
Speedest Legends järelkajad
quote:
Ets:
1) Oli vist mingi teise ringi sõit, kus parema raja auto stages enne kui vasak oli pres. See oleks mingi 4 aastat tagasi tähendanud automaatset DQ-d. Aga start jätkus, sõit sõideti lõpuni ja kommentaatorid kuulutasid võitjaks vasaku raja.

Mis autodega antud situatsioon oli?

Muidu oli antud juhus ka Corrado vs RX8. RX8 oli paremal rajal ja sõitis kohe stage. Mina olin Corradoga ja näitasin juba joonel starterile, et RX8 on ju stages juba. Selle peale ei tehtud teist nägugi. Mõtlesin et sõidan siis lõpuni ära. Kuna aga suutsin ideksi 15.9 asemel sõita 15.897 (sai pidurdatud küll, aga nibin-nabin jäi ikka üle), kuigi RX8 oli üksjagu maas. Sain oma auto alles Ellikateks õieti liikuma ja eelmistes sõitudes sai samuti hoogu maha võtta, mistõttu täpselt ei teadnud võimeid. Eks ta lisaks reeglitele ka selline viisakureegel ole, sest igaühel on oma erinev stagemise viis, ehk kuidas ja kuipalju. Minu reaktsiooni lõi see küll segi, sest ei jõudnud autot päris nii sättida nagu oleks tahtud. Ehk siis 0.267 vs muidu teised ellika sõidud 0.111 ja 0.121 ja siis muidugi see kurb finaalsõit Marko vastu -0.006, mis oleks võinud ju sama palju plussi poole langeda :).

Kohtunikud olid aga tagasi jõudes asunud juba ise asja uurima ja tehti otsus, et varem rikkus RX8 reegleid ja seetõttu finaalsõit ikkagi mulle. Varasemas ringis oli sama asja (stage ja prestage) ka Marje vs minu sõit, aga siis auras tema auto ja tegelikult ta polnud üldse stagenud. Lõi minu omasid ka põlema. Siis küsiti, kas olen nõus meie sõidu viimaseks jätma, sellega sai ka nõustutud. Aga arvatavasti sa seda juhtumit ei mõtle.

Bracketi ajaküsimusest ei saanud ka täpselt aru. Eeldan, et Ardo seletas sulle ikka õieti. Dial-in ju ikka puhas sõiduaeg, kuidas sa suudad ennustada RT+ET-d? Või kui teist pidi mõelda, et ainult ET, siis milleks üldse see RT mäng? Võiks ju 10 sekundit stardis passida ja siis täpselt oma ET-d sõita. Võimalik et saite siis küsimustest/vastustest (üksteisest) valesti aru.

Lõpetati võistlus siiski Pesuri 400m + Burnoutiga, kena vaatepilt.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 19:39
4 edits. Last edited 22.08.2010 at 19:52 by dellu
randomere
 
Speedest Legends järelkajad
quote:
Ets:
1) Oli vist mingi teise ringi sõit, kus parema raja auto stages enne kui vasak oli pres. See oleks mingi 4 aastat tagasi tähendanud automaatset DQ-d. Aga start jätkus, sõit sõideti lõpuni ja kommentaatorid kuulutasid võitjaks vasaku raja.
Teavitasin peakohtunikku ja samas ütlesin ka välja, et ma pole ammu reegleid lugenud.
Ei tea, mis sellest sõidust sai (lahkusin line-upi ja ei kuulanud kommentaatoreid).
Nüüd lugesin www.bhra.ee lehelt värskemaid bracketi reegleid ja seal on kirjas: 11.Stardis tuleb ära oodata kõigepealt mõlema võistleja „pre-stage’mine“, peale mida tohib alles „stageda“. Kui üks võistleja on juba „stage’nud“, siis on teisel võistlejal „stage’miseks“ aega 30 sek.


Hei,

Ma täpselt ei tea kas pead sama sõitu silmas ent kõlab kuidagi tuttavalt:

Sõitsin Mazda RX-8'ga Dellu vastu, mina paremal, tema vasakul rajal, pool-finaal.
Oma eksimusest sõitsin otse stage'i, ning kuna tegu oli mu esimese veerandmiili sõiduga ei osanud ma kuidagi käituda. Teadsin et nii ei tohi ja tagurdada ei tohi, aga äkki edasi sõitmine annab äkki punase (hiljem konsulteerides sain muidugi teada et oleks pidanud õle sõitma)? Nii ma siis jäingi stage joonele seisma. Usun et vastane andis mulle võimaluse tegelikult ka üle sõita ning seejärel korralikult stageda, kuna tema prestage joonele jõudmine võttis väga pikalt aega, aga seda ma ei saagi kunagi teada.

Sõidu ma kaotasin, vastane sõitis ennast lõhki. Lugedes BHRA lehel teegleid on seal täpselt kaks kehtivat punkti:
6. Kui üks võistlejatest sõidab oma valitud „dial-in’ist“ kiiremini, on ta kaotanud.
11. Stardis tuleb ära oodata kõigepealt mõlema võistleja „pre-stage’mine“, peale mida tohib alles „stageda“. Kui üks võistleja on juba „stage’nud“, siis on teisel võistlejal „stage’miseks“ aega 30 sek.

Mina justkui ütleks, et peakohtuniku otsus ei olnud õiguspädev, kuna ühe sõitja vastu on määrustikus karistus "tegi valesti" ja teise vastu "kaotanud". Samas ma ei hakka kindlasti Prr'i otsuses kahtlema ning usun, et antud punkt võib kuskil üldreeglites ka lahendatud olla. Kuna ma tean, et eksisin ei pidanud ma õigeks minna selle kohapealt vaidlema ning peale võistlust rusikatega vehkimine pole minuarvates õige asi :)
Respect Dellule kes arvatavasti võimaldas mul eksimust parandada. Saan aru, et seal oli küsimus ka EMV punktides mis minusse kuidagi ei puutunud.
Küll sooviksin korraldaja tähelepanu siin juhtida ühele aspektile, hea tava on võistlejale öelda mis muutus ja miks muutus ning mille põhjal muutus. Oma mõneaastasest automudelivõistluste korraldamise kogemusest võin öelda et võistlejat kusjuures kannatab hoida nagu si**a pilpa peal. Tema on see kes maksab stardimaksu ja toob pealtvaataja, ehk toob korraldajale leiva, või ja paremal juhul isegi singiviilu.
Kommentaator aga: Juubel või mitte, kui ei pilk ei ole sirge ning tuju on sitt siis ei maksa mikrofoni kätte võtta. Päriselt ka.
Minu ees startinud bracketi sõitjat mõnitati (bracket klassi võistlejad ei hiilga eriti burnoutiga, ma tean) selle eest, et too burnouti ei teinud. Mina sain selle eest, et tegin ("Tänavarehvi sussutamine on siin täiesti mõttetu"). Võistleja teab miks ta midagi teeb, ja võistleja mõnitamine pole hea toon. Mitte kunagi. See ei meeldi isegi pealtvaatajale ning jätab kommentaatorist küündimatu ning täiesti ebapädeva mulje. Not good. Ja kui juba nimeirjast nime lugeda siis ma täpselt ei saa aru kuidas on võimalik Rando segi ajada Reneega, tõesti ei mõista.

Lühikokkuvõttes: Tänud korraldajatele ning kaasvõistlejatele. Esimene kord kiirendusrajal tehti meeldivaks ning kindlasti võib mind järgmisel hooajal taas stardis kohata.

Tervitades,
Rando Mere

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 19:55
1 edit. Last edited 22.08.2010 at 19:59 by randomere
Olds
  
Speedest Legends järelkajad
Müts maha Prr`i ja Aivo ees! Vihma vastu ei saa...
Suurimad tänud Veljole, kes andis mulle võimaluse üle kolme hooaja taas maitsta dragracingut roolis ja see oli hea...väga hea. Kurb ainult, et vihm rikkus võimaluse 11,``sekundisse sõita. Mõlemad sõidud läksid paremaks, vedrustuse set-up aitas pidevalt 60` aegadele kaasa, aga vihm paraku rikkus nii võimaluse sõita 11 sekudisse kui ka superfinaali
Küll aga tulid mõlemas sõidus elu parimad reaktsioonid - 0.04 ja 0.06 sekundit
Vaatamata neetud ilmale oli see viimaste aegade parim üritus! Siin on teistel, millest õppida. Rõõm on näha sellist sõitjate listi ja eriti just suurtes klassides mis teevad dragracingust dragracingu ( C-klass, Pro-Street ja Outlaw )


____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 20:16
gets
Speedest Legends järelkajad
Ilm...

Kuna bracket oli ainus, mille sõite sai rohkem nähtud, siis jäi kõrvu kõlama kommentaatorite jutust kellegi dial-in 16.3. Reeglite järgi peaks ikka bracketi ajavahemik olema 11...16 sek? Kui on üle 16 sek auto, siis pead sellega arvestama, sest viimane dial-in, mida võib panna on 16.0? Või oli see mingi üheks võistluseks tehtud erand? Täitsa mäletan vanast ajast olukorda, kus kodanikud olid selle 16 sekundiga täitsa hädas, sest auto kippus sinna 16 sekundi lõppu sõitma.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 21:07
Astro SS
Speedest Legends järelkajad
quote:
dellu:
quote:
Ets:
1) Oli vist mingi teise ringi sõit, kus parema raja auto stages enne kui vasak oli pres. See oleks mingi 4 aastat tagasi tähendanud automaatset DQ-d. Aga start jätkus, sõit sõideti lõpuni ja kommentaatorid kuulutasid võitjaks vasaku raja.

................... Kuna aga suutsin ideksi 15.9 asemel sõita 15.897 ..........................

??? 15,9 , nii aeglaselt suudab isegii diiselkastikas tehase seades sõita.... aga seda ei nimetata dragracinguks vaid kruisamiseks

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 21:18
dellu
Speedest Legends järelkajad
Rando, meelega kahjuks või õnneks siin küll midagi ei teinud. Pigem ettevaatlikusest ise mitte kohe peale sõita. Eks see risk võib meil mõlemal olla. Üle sõitmine vast ei muudaks ju midagi, sest stageni oled sa ikka sõitnud, kõigepealt deep stage (ainult alumine tuli) või suisa üle. Üldiselt ma ise üritan stage (mitte prestage) esimesena sõita, sest siis jõuab veel autot täpsemalt paika sättida. Kvalifikatsiooniringides oli tegelikult sama asja, seda oleks võinud võistlejatele juba siis öelda (äkki samas öeldi ka). Näiteks mina ja Jaanus Palm sõitsime avaringi ja siis samuti oli tema kohe stages. Ka siis ei jäänud mul muud üle kui kiirelt oma stagemine ära teha, kahjuks aga deepi ja tänu sellele ka punane.
Ma tõesti ei tea, kas see jõudis ka mikrofoni (minu arust siiski kommentaatorid ütlesid), et kuna sina rikkusid reegleid esimesena, siis ikkagi mina võitja. Täpselt samamoodi loetakse ju ka punast niiöelda esimeseks ja prioriteetsemaks kui lõhki sõitmist. Rikkumised ei ole niiöelda võrdsed 1:1. Finaalsõidus näiteks ma nägin küll enda punast, aga tahtsin ikkagi proovida, palju auto reaalsed võimed on, sest ma olin kõik ellika sõidud maha pidurdanud. Tänu sellele sõitis aga Marko oma aja lõhki. Siis ei ole siiski need rikkumised võrdväärsed. Hiljem startija ju näiteks näeb, kui teine punase võtab ja seetõttu saab näiteks proovida.

Kommentaatorite teemat võta huumorina, et pigem rahvast kaasa tõmmata, minu arvates väga muhe tekst. Ma olen ka vist iga aasta erineva autoga käinud ja ka pidevalt igasugu nööki saanud, aga ma võtan seda ikka naljana, nagu ka enamus teisi. Kui olin 7se BMW-ga, siis see ei pidanud kiirendusauto olema. Siis oli üks vana roostes mazda punn. "Näe tagatiivas roosteaugud", seda on samuti kommenteeritud, et näe uus aasta ja Delvisel jälle uus auto :) jne. Mis puutub tänavarehvi soojendamisse, siis seda on tõesti palju rõhutatud kommentaatorite poolt ja pole päris naljajutt. Lasnamäe kanalis kunagi Pille Männiku Crossfire tänavarehvi põletati kõvasti ja arvatavasti selle tulemusena üks üliõnnelik 180 kraadi spin peale starti, mis lõppes otse pealtvaatajate aia ääres (õigemini küljega vastu aeda). Õnneks keegi viga ei saanud. Sellist kuiva juttu auto andmetest jne oleks ka igav kuulata. Sellised naljad annavad juurde üksjagu sellisele üldise fiilingu loomisele.

Aga järgmine aasta tule ikka tagasi, konkurentsi on sinna klassi ka vaja. Oma tehnikaprobleemide tõttu oleks tahtnud siiski see aasta üldvõitu püüda, aga kaks esimest etappi kahjuks tehnikaprobleemide küüsis :(. Esimene etapp sain teepeal ühest käigust lahti ja teisel etapil ei jõudnud õige autoga Keila ristist kaugemale. Aitäh eelmise omaniku loovusele rihmaseibidega. Olin juba teel pealvaatajaks, aga aitäh check-in tüdrukutele, kes siiski helistasid ja küsisid kas olen tulemas. Lõpptulemus siis igapäevasõidukiga (1.9 vabalthingav diisel 47kw-ga - P.S kommentaatoritelt sain piisavalt a la "see on küll ainuke kärukonksuga dragster", "näe golf teab oma saatust, veoaas on juba ette pandud ja ära märgistatud" - rippus siis selle aasa küljes mingi tehasest olev punana plastikust asjandus - kuna reeglites kirjas, et veoaas peab olema, siis panin kohe külge) sai natuke kiirustades siiski kohale jõutud. Põnev oli veel see, et rahulikuks sõiduks oleks kütust jätknud, aga kiirema tempo jaoks mitte. Veeresin tanklasse, auto suri vahetult enne välja. Lõpptulemus kvalifikatsiooni kolmanda koha vajalikud nn komakoha punktid ja kaotaja ringi punktid.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 21:30
dellu
Speedest Legends järelkajad
quote:
gets: Ilm...

Kuna bracket oli ainus, mille sõite sai rohkem nähtud, siis jäi kõrvu kõlama kommentaatorite jutust kellegi dial-in 16.3. Reeglite järgi peaks ikka bracketi ajavahemik olema 11...16 sek? Kui on üle 16 sek auto, siis pead sellega arvestama, sest viimane dial-in, mida võib panna on 16.0? Või oli see mingi üheks võistluseks tehtud erand? Täitsa mäletan vanast ajast olukorda, kus kodanikud olid selle 16 sekundiga täitsa hädas, sest auto kippus sinna 16 sekundi lõppu sõitma.
Kuna rada oli märg, siis lasti Dial-in sisuliselt vabaks (määrati kuni 20 sekundit), et tagada võitlejate võrdne kohtlemine. Need kes sõitsid muidu 16 sekundi piiril ei oleks pruukinud enam 16 sisse sõita.

quote:
Astro SS:
quote:
dellu:
quote:
Ets:
1) Oli vist mingi teise ringi sõit, kus parema raja auto stages enne kui vasak oli pres. See oleks mingi 4 aastat tagasi tähendanud automaatset DQ-d. Aga start jätkus, sõit sõideti lõpuni ja kommentaatorid kuulutasid võitjaks vasaku raja.

................... Kuna aga suutsin ideksi 15.9 asemel sõita 15.897 ..........................

??? 15,9 , nii aeglaselt suudab isegii diiselkastikas tehase seades sõita.... aga seda ei nimetata dragracinguks vaid kruisamiseks

No anna andeks et sinu kallist aega raiskasin (me). Bracketi reeglid on siiski 11-16 sekundit. Milleks rabeleda kiirema auto hankimisega, kui saab kasutada ka nn tavakonditsioonis hobiautot, millest ei ole plaanis mingit dragimasinat ehitada. Korra juba hakkasin ühte otsast näppima, aga selle kast andis otsad. Nüüd läks uuele kerele osa originaaltehnikast mootori poolelt, mis vahepeal ära kojatud sealt ja see auto jääb ka 100% originaal. Ja see vana kere saab igapäevasõitudeks ökoma mootori. Kui sa oleks vaid Haapsalus käinud. Seal sõitsin 20.5-20.4 aegasid ja pika pingutamisega sain viimaseks sõiduks lõppkiiruse 104-lt 105-le. Sellegipoolest kvalifikatsiooni kolmas koht, RT ju maksab ja väärtuslikud punktid. Kui mu arvutused paika peavad, siis just need samad punktid peaks andma üldkokkuvõttes kolmanda koha. Kui Bracket klassi võlu ei mõista, siis äkki jätaks selle klassi võlu kommenteerimata. See on kuskil mujal, kui ülihelikiirusel raja läbimises, loomulikult mitte ka üliaeglaselt iga tänavaautoga. Olgem ausad, see klass on aastaid suurima osavõtjate arvuga olnud, 2008 vist oli võistlusi, kus oli osalejaid nii 21. Ja kui Haapsalus poleks Bracketit olnud, palju siis üldse osalejaid oleks olnud? Bracket oli seal umbes kolmandik kogu võistlejatest. Mul ka üks sõber mõnitab, et noh käisid jälle "Võidu Seismise Võistlusel?" ja nagu kommentaatorid ütlesid, siis mujal maailmas on neid klasse suisa rohkem. Näiteks Lätis on jah väike vahe sees, seal pannaks Ellikas kokku RT alusel, aga muus osas sõidetakse ikka RT+ET. Kuigi seal on pigem küsimus vast reeglite jälgimises. Kuigi juhendi järgi jäi mulje, et see "Handicap" klass peaks olema nn tänavakonditsioonis autodele, siis korraldajad ise tõstsid sinna klassi Leedukate Corsad, mis on küll väga kaugel tänavasõidukist. Algul olid isegi Slickide peal, mis on ka antud klassis keelatud, aga selles osas neile ikkagi tehti lõpuks märkus.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 21:35
1 edit. Last edited 22.08.2010 at 21:48 by dellu
newton
 
Moderator
Speedest Legends järelkajad
Kuna olin valdavalt videorežiimis, siis pilte ainult mõned üksikud - loodetavasti saab mõni tulevane põlvkond mõistatada, kuidas täpselt selline vaatepilt tekkis :)


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 22:28
woush
Speedest Legends järelkajad
Ka minule viskas see nn. "legendaarse kommentaatori" ägisemine siibrisse. Kui ikka iga 10 minuti tagant jaurab, kui inetud, mingid turboautod ning mõttetult aeglased autod, siin v8 dragi autode keskel on.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
22.08.2010 at 23:58
otipoiss
Speedest Legends järelkajad
Nali naljaks, möla mölaks aga kui palju PlyVal lõpuks siis valetas? :P Päeva lõpuks on kaheksa sekundi ajad meil tavaliselt just V8 tagaveoliste käes...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 06:21
Raceboy
 
Speedest Legends järelkajad
quote:
otipoiss: Nali naljaks, möla mölaks aga kui palju PlyVal lõpuks siis valetas? :P Päeva lõpuks on kaheksa sekundi ajad meil tavaliselt just V8 tagaveoliste käes...


No selle kohta küsiks, et huu keers? Sellest oli juba ennistki juttu täpselt selles samas teemas. Kui ainult V8 on õige dräägiauto ja turboautol sinna asja pole, eks sõitku isekeskis siis. PÄris normaalne vaatepilt ju, kus 3-4 kiiret V8-t ja siis terve rodu pille, mis teevad vinge aplausi väärt burnoudi, abitult stardis ketsi vilistavad ja sõidavad 15sekundi aegu.
Siis ongi asi umbes samasugune, nagu EMV II etapp, ainult ilma kõikide teiste "mõttetute" osalejate peale V8 omanike.

Turboautod võivad vabalt Tartu Autoklubi võistlustel sõita, millegipärast seal seda ortodoksset soigumist võistlustel pole olnud mingi ühe autotüübi osas, kuigi pooled kommentaatorid olid samad. PlyVal oli see, kellel mitte-V8-ga pidev probleem on.

____________________________
www.vems.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 07:00
Jamez
Speedest Legends järelkajad
quote:
Raceboy:
quote:
otipoiss: Nali naljaks, möla mölaks aga kui palju PlyVal lõpuks siis valetas? :P Päeva lõpuks on kaheksa sekundi ajad meil tavaliselt just V8 tagaveoliste käes...


No selle kohta küsiks, et huu keers? Sellest oli juba ennistki juttu täpselt selles samas teemas. Kui ainult V8 on õige dräägiauto ja turboautol sinna asja pole, eks sõitku isekeskis siis. PÄris normaalne vaatepilt ju, kus 3-4 kiiret V8-t ja siis terve rodu pille, mis teevad vinge aplausi väärt burnoudi, abitult stardis ketsi vilistavad ja sõidavad 15sekundi aegu.
Siis ongi asi umbes samasugune, nagu EMV II etapp, ainult ilma kõikide teiste "mõttetute" osalejate peale V8 omanike.

Turboautod võivad vabalt Tartu Autoklubi võistlustel sõita, millegipärast seal seda ortodoksset soigumist võistlustel pole olnud mingi ühe autotüübi osas, kuigi pooled kommentaatorid olid samad. PlyVal oli see, kellel mitte-V8-ga pidev probleem on.

Ah kuulge aitab sellel teemal soigumisest. Priidul ju oli lõppudelõpuks sünnipäev ja eks ta vähe svipsis kah. Ärge nüüd kohe seda nii südamesse võtke. Tema hingele on need v8 möirgajad lähedasemad ja usun ,et võiks seekord küll andeks anda talle selle ;)
Minul oleks küll väga kurb meel kui turboautod meie dragidelt kaoks. Olen ju näinud ja kuulnud palju vaeva ja raha nendesse on ivesteeritud ja tegelikult on ju samuti tegemist 8 sek autodega ja ega kõik ei peagi madalaid kaheksaid sõitma või sinna pürgima. Selleks ka see PS klass kus just normaalsete rajatingimustega peaks nii mõnigi turbokas ikka 8 sek sisse oma aja saama. Aga ootaks tegelt väga mõnda OL klassi turbokat ja miks mitte ka big block v8 OL turbokat rajale. see oleks juba tõsiselt lahe ja siis ei oleks ka tõsiusksetel v8 fännidel enam midagi kobiseda turbokate kohta :P

















____________________________
Team Outlaw

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 07:59
2 edits. Last edited 23.08.2010 at 08:04 by Jamez
Max3,0
 
Speedest Legends järelkajad
Pole foorumis pikalt sõna võtnud aga.... kuna C.I.D. RACINGU mehed ei ole sellise möla pidamatusega nagu mina, siis tahtsin küsida, et mis põhjusel Peeter Sikk nö. legendide hulka ei kuulunud nii mõnegi teise härra või proua kõrval? Minu meelest teevad selle mehe saavutused nii mõnelegi seal rivis olnule pika puuga silmad ette, mis muuhulgas ka sel korral sai vormistatud c-klassi võiduga ja Eesti meistri tiitliga. Kas mees on liiga tagasihoidlik olnud? Imelik oli Peeteri kõrval pealtvaatajate seas seista ja vaadata nii mõndagi meest seal rahva ees lehvitamas!?!

Muus osas aga tõesti AU JA KIITUS tegijtatele ja sõitjatele, viimaste aastate väärikaima asjaga oli tegu igaljuhul!!!

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 08:35
partel
  
Speedest Legends järelkajad
Osalejate nimekirjast tundsin kõige rohkem puudust Jyrkist. Kui tema pole legend, siis kes on? Tagantjärele muidugi ega tal poleks seal midagi teha olnud, kuna 1500+ hj ja 2000+ Nm oleks ka kuivaga üle finishijoone külg ees mindud.

Erkki osales siis sõbra Firebirdiga, mis tehnika poolest oli tagasi 2003.a. - 8 liitrit ja 600 hj. Kaalud näitasid 1742 kg ehk 300+ üle min kaalu. Eks aus tänavaauto ongi "by definition" tohutus ülekaalus.

Nagu meile kohane, olime ka seekord "ajast ees", nimelt läks slikk katki ja juba päikesepaiste ajal sai 255 mõõdus vihmakummid alla kruvitud, ehk Firebird 100% tänavakorras. 3 aasta jooksul on sõidetud 10000 km, vast peab mõne veerandmiili ka vastu.

Q tulemuseks siis 13.3 @ 180 ehk kiirus on üle sek parem kui aeg. Heh ja sai esimest korda elus muretsetud ellikasse pääsemise pärast. :) Aga vist oli P7 kaheksases. Vastaseks 2 sek kiirem.

Siis muidugi muutus ka ilm rehvidele vastavaks. Ma juba hõõrusin käsi, mul oli zero muret märja raja pärast, kuna Erkki on ju kõik aastad uisutanud, sest sageli on Eesti võimsaim mootor olnud. Mõtlesin, et no way vastane slikkidega järele jõuab. Lootsin muidugi, et mingeid muid intsidente ei juhtu.

BTW, mis on märja intsidendi ja katastroofi vahe?

1. Intsident on see kui Edgar Savisaar kukub Pirita jõkke.
2. Katastroof on see kui keegi ta ära päästab!

Siiski sai jälle selgeks, et dragi tulemuste peale ei saa kihla vedada. Stardis läksid mootor ja tagarattad kenasti pöördesse, paraku ei liikunud Firebird üldsegi Tulilinnule kohaselt, meenutadas pigem kana või lausa tuvi! :) Sai vist elu halvima 60 ft ja aeg oli vist 16 sek.

Erkki ehmatas, et kas käik ikka on sees? Aga ega vastane (Ken Nyman, Chevelle) ka kehv uisutaja polnud ja umbes kaitserauaga võitis ka.

Mis kohtunikesse puutub, siis LaSa on salakaval ja üdini riukalik, mängis mulle vingerpussi pakkudes suupisteks kurki, mida sai heauskselt degusteeritud. Mõne hetke pärast siis selgus, et 2-meetrise tuleleegi sülitamise jätaks pigem "Lord of the Rings" legendidele ja vastumürgiks konfiskeerisin Riivo joogi. Jaanus tuli siis hurjutama, et mis õllejoomine siis lineupis käib.

Jaanusel muidugi on raske karskusseltsi juhiks kandideerida, ise jagas lõpus kastitäie konni laiali, mida Mõss kihlveoga seoses talle eraldas.

Muidugi sai kohalviibijatega tohutult räägitud.

Igatahes legendaarsed tänud korraldajatele, kes tegid endale kõvasti telefoniarvet ja osalejatele, kes rookisid oma aparaatidelt linnupesad ja sambla maha. Ja ega publik kehvem olnud, ülemäära ei lastud ilmast segada, tribüün oli hõivatud jne.


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 10:02
kps
 
Speedest Legends järelkajad
quote:
partel:
Igatahes legendaarsed tänud ... ja osalejatele, kes rookisid oma aparaatidelt linnupesad ja sambla maha...


Kilo legende ka minu poolt ja kiitused ka nende ees, kes sammalt maha ei jõudnud pühkida :D (vabandan, aga ei viitsinud piltide kogust väga "rappida")).

.


____________________________
Worst signature ever!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 10:44
David
 
Speedest Legends järelkajad
Minu poolt tehtud videod...

http://www.youtube.com/user/ClassicDragRace#g/u


Vabandan kaamera raputamise ning mitte päris super kvaliteedi eest...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 11:13
1 edit. Last edited 23.08.2010 at 11:16 by David
rivo09
Speedest Legends järelkajad
Minu kõik punktid lähevad see kord publikule. Ei ole nii ammu näinud nii suurt kaasa elamist ja seda isegi päris korraliku vihmaga. Igaljuhul tõestas see võistlus ,et dragi surmast eestis ei ole mõtet rääkida ja kui teha korralik üritus siis tuleb ka rahvas. Tulevikus peaks ainult sellise osavõtjate arvuga võistluse kahe päevase tegema sest isegi vihma puudumisel läheb ikka väga kiireks ja sõitjad saavad vähe sõita.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 11:32
Peeter82
 
Speedest Legends järelkajad
quote:
Max3,0: ... legendide hulka ei kuulunud
ah, mis sa nüüd. Ma olen tagasihoidlik tüüp ja legendi koormat kanda ei jaksa. Pole millegi erilisega silma paistnud ja C-klass on meil paraku õnnetuke.
Üks mikriga lammas suutis minu kohta öelda "Peeter Tamm" :D
Pean järgmised 4 Speedesti ka ära võitma, siis ehk jääb vähemalt nimi meelde :D (4 eelmist ei piisa)



____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 12:52
Max3,0
 
Speedest Legends järelkajad
:D

____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 12:53
partel
  
Speedest Legends järelkajad
quote:
Peeter82:
quote:
Max3,0: ... legendide hulka ei kuulunud
ah, mis sa nüüd. Ma olen tagasihoidlik tüüp ja legendi koormat kanda ei jaksa. Pole millegi erilisega silma paistnud ja C-klass on meil paraku õnnetuke.
Üks mikriga lammas suutis minu kohta öelda "Peeter Tamm" :D
Pean järgmised 4 Speedesti ka ära võitma, siis ehk jääb vähemalt nimi meelde :D (4 eelmist ei piisa)


:) :) :)

Ju siis oli nii suur soov näha dzhunglipoissi rajal, mitte et ma ise seda ei sooviks.



____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
23.08.2010 at 12:57
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest Legends järelkajad   1 2 3 4 5  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.