Poster |
Message |
Vanaisa Moderator |
jeebile kw juurde
http://www.usparts.ee/
telefon ikka käes püsib?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.07.2010 at 00:13 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
mix112 |
jeebile kw juurde
Kuidas saab sellel autol nn piiraja maha võtta? 190km/h on kiiruse piiraja ees, kuigi pööretel on minna veel päris pikk maa.
Ette täandes mikk |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2010 at 22:50 |
1 edit. Last edited 03.08.2010 at 22:51 by mix112
|
Koit |
jeebile kw juurde
Miks seda maha võtta üldse? Mul näiteks on 170kmh piiraja, ühe korra olen aint selle kiirusega sõitnud, kui masina ära ostsin ja tahtsin vaadata "palju välja läheb ka". Jeepiga on üpris ohtlik sellise kiirusega sõita ka minumeelest. Vabandust, aga maha võtmist kah ei oska muidugi
____________________________
Chevrolet Caprice Classic, ex Police
Chrysler Voyager
Plymouth Voyager
Pontiac Grand Amr
Cadillac DeVille 32V
Cadillac DeVille 4,9 V8
Thunderbird SC
Cadillac Deville 4,9 V8 '95 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2010 at 01:09 |
|
Olds |
jeebile kw juurde
Nitro kite peaks kohapeal olema ka Sam`il ES-Racingus. Soovitaks pigem sealt osta...Samvel on vähemasti mees kes teab kuidas sind selle paigaldusel, düüside valikul jne ka aidata.
Siin on link : http://www.es-racing.ee/
Ja telefon : 56209736
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2010 at 06:33 |
|
Datsun |
jeebile kw juurde
Hommik, olen läbi pidanud oma 4tk, V8 158kw ja arvan, et esimeseks tasuks sisselaset tuunida, siis järel kaaned ja ümarvõlli asemele nukkvõll panna ning natuke kangemad vedrud klappidele, siis võiks pihusteid suurendada, kindlasti originaal õhufilter asendada. Selle mootori mureks jääb õhupuudus. mis takkistab pöördesse minekut(kaua läheb pöördesse).
____________________________
Blackoutbox OÜ
+372 58 023 801 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.04.2011 at 20:04 |
|
ZilV8Jeep |
jeebile kw juurde
Lihtsaim variant minumeelest 5,2 asemele osta 5,9 jeep ja enda oma maha müüa. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
09.02.2012 at 21:03 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
jeebile kw juurde
quote: Datsun: Hommik, olen läbi pidanud oma 4tk, V8 158kw ja arvan, et esimeseks tasuks sisselaset tuunida, siis järel kaaned ja ümarvõlli asemele nukkvõll panna ning natuke kangemad vedrud klappidele, siis võiks pihusteid suurendada, kindlasti originaal õhufilter asendada. Selle mootori mureks jääb õhupuudus. mis takkistab pöördesse minekut(kaua läheb pöördesse).
Minuarust mootorispetsiifiliselt ei saa selliseid üldiseid nõuandeid jagada, tuleb ikka asja sisuliselt tunda.
Tulemuseks võib kergesti olla remonditud mootoriga sama võimsust arendav tuuningmootor, millel on üht-teist alumisest otsast ära kadunud.
Panna lihtsalt pritsemootorile suuremad pihustid on teine selline eksitus, ilma neid korralikult tööle panemata tekivad lihtsad jamad nagu igasugu augud mootori töös, kord rikas, kord lahja jne.
Olen ise proovinud: 185 cc pihustite asemele panin sama mootori teise mudeli 220 cc omad (lisaks muule) ja tulemus oli see, et vanade pihustitega oli võimsus suurem - lihtsalt uutega läks segu sassi.
Põlve otsas NA pritsemootoreilt suuri lisavõimsusi saadakse tavaliselt siis, kui valmistaja on mingi fopaa sisse jätnud (näide: LT-1 mootori sisselase F-body peal) ja/või kui mootor on enne tegemist kehvas korras.
Ka korralikult remonditud plokikaanega mootor rebib pärast mis kole - kui ikka klapid tihedad, on teine jooks.
Osa valmistajaid viimistleb ka oma plokikaasi väga pornolt - seda lihtne lahendada.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.05.2012 at 09:05 |
2 edits. Last edited 04.05.2012 at 09:08 by vvt
|