Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli   1 2  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
cyber
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
tmac:Olgem ausad poleks meil siin paari viperit ja Jussit oleks ameeriklastel lõppkiiruses natuke nukrad lood.
ja siis tulevad veel sommid oma 2(.3) liitrise Saabiga...;) Seekord on neil omal samalaadne võistlus Soomes, aga 1km ja AC mile ajaks loodavad nad end siia ajada (ise sõidavad kohale)... eelmise aasta setupis sõideti miilil 318 vist Soomes... seekord pidavat parem olema.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 20:55
David
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
krooks: Nt moskva unlimi 1miili lõppkiirusvõistluse rekordit hoiab ford gt-1000 lõppkiirusega 349.17 km/h (25.07.2009)


Noh GT`l on ju hea aerodünaamika!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 21:32
indro
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Esimest korda Eestis toimuval lõppkiirusvõistlusel on finishi joone ületamise videopilt toodud stardialasse.
Ilm on praegu Haapsalus ilus ja selge, tähed säravad, oleme homseks valmis.


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 00:32
partel
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Mis te olete füüsikatundidest poppi teinud või ???

Eelarvamuste, müütide ja kuulujuttude kõrval võiks natuke füüsikaseadustega ka arvestada.

Tegemist pole tippkiirusvõistlusega, vaid lõppkiirusvõistlusega, mis arvestades, et sõiduks kulub vaid 20+ sek, on tegelikult kiirendusvõistlus, s.t. loeb rehvide pidamine.

Mis õhutakistusse puutub, siis oma olemuselt see ei halvenda kiirendust. Näiteks Top Fueli max kiirendus on 200 km/h kandis, kui on juba arvestatav downforce, mis võimaldab rohkem jõudu maha panna ja seega suuremat kiirendust. :)

Näiteks C4 Vette puhul on 400 km/h juures on aero kadu vaid 700 hj kandis. Jama selles, et see tähendab 0.3+ G'd koormust rehvidele.

Aero on küsimuseks ikka tõstejõu ja külgtuule asjus.

quote:
BlueStang: nuh, ise vaid erinevate vabalthingavate stangidega mõlemat lõppkiirusdistantsi sõitnuna võin väita, et erilist vahet pole töömahu osas küll mitte - vaja on ikka kõva torki võimalikult kõrgemas osas
Vabalthingava tork tuleb ju töömahust. Tork kõrgetel pööretel on maakeeles "võimsus". :)

Küsimus on ikkagi, millised reeglid kuskil kehtivad ja kuivõrd keegi viitsib vaeva näha. Kasvõi 3000++ hj turbo Pro Modi mootori istutamisega "tänavaautosse" saaks ju päris korraliku tulemuse.


____________________________
_

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2010 at 08:32
M.J
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Teema on juba lootusetult pealkirjast möödas nii, et pole vahet mida siia enam kirjutada.

Kuid tundub, et mõned on ära kaotanud LOOGILISE mõtlemise. USA on kiirem, Jaapan on nobedam, Sakslane on väledam. Enne vaidlust tasuks selgeks teha mille üle vaidlete - kas jutt jäib ARKI lubadega autodest mis -15C suudab naine käima panna ja lapsed lasteaeda viia, või ainult sisepõlemis(plahvatus) mootoriga millesse istudes tuleb kirikusse lühter viia ja kõigevägevamat paluda.

Kas tõesti on inimesed nii küünilised, et ei suuda loogiliselt mõelda ABSOLUUTSELT iga suurema autotootja võimekusest ehitada auto mis ületab 300; 400 või misiganes "praegu saavutatud" tippkuurused misiganes distantsil. Olete te käinud suurtootjate inseneribüroodes? Juhuslikult olen mina viibinud kahes (Renault ja BOSCH) ja ühes neist ka töötanud. Raha mis panakse magama kasvõi luksauto kliimasüsteemi arengusse on niivõrd meeletu, et selle eest võiks paarikümnemeheline habemike "arendustiim" nullist suht kiire auto "arendada". Kasutan justnimelt jutumärke, sest mina ei loe sellist empiirilist katse eksituse meetodit tootearenguks vaid ainult milleksi vahepealseks.
Nii, et ei ole küsimus VW kontsernile või Mitsubishile ka oma USArekordipurustaja ehitada, kuid milles oleks point - ainult raharaiskamises asjale mida niikuinii juba teha osatakse. Teie paljukiidetud rauatootjad paraku ei suuda korralikku toitesüsteemigi arendada, mis pereautol ökotades sõita laseb. Vot see on keeruline tegevus mida ISEGI SUURKORPORATSIOONID ei suuda mõne aastaga saavutada, panustades kosmilisi summasid, mitte 500 km/h saavutava monstrumi "arendus" miili sõidus vms totter võrdlus.

Kui viiekümnemeheline tiim ehitab auto xxxxxxx$ eest, mis kühveldab rekordeid koku (400m, 1600m või kasvõi soolajärvel), siis selline auto maksabki täpselt sellise summa. Võta suvaline 307, Golf või A klass ja korruta see summe kümnega, liida juurde veel mustmiljon ja ikka jääb puudu, et sellist mõtetut liikurit aretada. Ainult rumal inimene võidab seepeale, et antud ettevõte ei suudagi rohkemat kui mõtetu naisteka tootmine teha. Üks asi on mõeldud üheks otstarbeks, teine täidab 40 kriteeriumit.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2010 at 11:32
David
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Nägin et Audi R8 on ka reganud...
Nii kahju ,et mul haapsalusse pole võimalik minna... :(
Kas keegi saaks video teha ja youtube üles panna?
Oleksin väga väga tänulik!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2010 at 12:26
täpp
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
A mida te jaurate, käsi pole otsas või?
Vaadake kasvõi pilte parem siis.


____________________________
http://tarmotomson.net

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
29.05.2010 at 23:17
kristohd
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Selle aastast One Mile Challenge`t jääb meenutama tuul, mis kiusas nii korraldajaid, sõitjaid, pealtvaatajaid, toitlustajat...
300km/h kiiruseni ei jõudnud seekord keegi. Paar pügalat jäi puudu. Kiireim oli vist üks vana Skyline.
Üllatavalt palju oli naaberriikidest külalisi.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.05.2010 at 08:16
indro
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Vaatamata hommikul sadanud vihmale ja kogu päeva kimbutanud kõvale tuulele võib võistlusega enamvähem rahule jääda. Mõlemad voorud sai ära sõita ja ilmataat avas taevaluugid alles autasustamist ette valmistades. Tänan kõiki osalejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid.

Täielikud tulemused leiab selle lingi vahendusel.

A-Klass

I - Maris Logins, Honda CRX, 232km/h
II - Imre Paadik, Honda Civic Type-R, 232km/h
III - Valters Šulcs, Honda CRX, 228km/h


B-Klass

I - Reimo Pavelson, Audi S6, 284km/h
II - Tanel Erich, Nissan 200SX, 272km/h
III - Marje Salumets, Audi Coupe, 251km/h


C-Klass

I - Aleksandr Tserjomuskin, Nissan GTR, 298km/h
II - Artur Hatsaturjan, MB SL 55AMG, 293km/h
III - Juri Liske, Audi 80 B4, 285km/h

Kiireim naine oli seekord Marje Salumets tulemusega 251km/h.
Kiireimaks diiselautoks osutus Aleksandr Lomeiko juhitud BMW 335D mis saavutas kiiruseks 232km/h.

Loodetavasti jäid kõik rahule ja kohtumiseni juba 14. augustil AC Mile 2010 võistlusel.
Siis proovime OMC-l testimiseks olnud videolahendust edasi arendada ja sellega võistluse jälgimise huvitavamaks teha.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.05.2010 at 17:59
tmac
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Palju õnn SHEFFFF. Ikka jäi tal see 300km/h ületamata. A klass on sinna 230 sisse nüüd jäänud.Kindlasti suur kiitus marjele. kui ma õieti arvutan siis läbi aegade kiireim naine minu teada.

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.05.2010 at 21:18
Pierre
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
tmac: ...Kindlasti suur kiitus marjele. kui ma õieti arvutan siis läbi aegade kiireim naine minu teada.

Ei ole. Renata Jefstavjeva sõitis kiiremini (268km/h).
Ja õigemini, mitte naine ei ole kiire vaid tema auto on kiire. ;)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
30.05.2010 at 21:21
1 edit. Last edited 30.05.2010 at 21:21 by Pierre
tqhq.ee foorum : Üritused : One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli   1 2  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.