Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14
Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25
Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26 tqhq.ee foorum - Tehnoloogilised lahendused-saavutused Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
Huvitav kuidas selline vidin tuisus lumevaiba alla mattunud tee puhul neid jutte joonistab? :P
vabalt joonistab, eeldades et sinu asukoht on määratav. joonistab vajadusel lumetuisus sõites lumevaiba alla mattunud teele ka jooned, liiklusmärgid ja teised teel paiknevad autod. (hetkel veel sõja-) lennuki kokpitides on synthetic vision sellisel tasemel täiesti tänapäeva tehnika tase. pilti saab tekitada läätsele, prillidele, kiivri ekraanile, kokpiti esiklaasile või projitseerida esiklaasi ette.
autode jaoks need asjad vist liiga kallid hetkel
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedräägiks vesinikuautost - mitte fuel-cell vesiniku/elektriautost vaid tavalise sisepõlemismootoriga tavalise madalsurve gaasiküttesüsteemiga toimetavast
et siis valad vett paaki, see elektrolüüsitakse vesinikuks ja juhitakse motosse - ainus vajalik lisatükk on siis vesinikugeneraator
esimesed head protod täitsa olemas juba
pole miskit hullu vesinikuinfrastruuktuuri ka vaja
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 08:10
1 edit. Last edited 25.08.2010 at 08:25 by BlueStang
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedüks variant on impulselektrivooluga, mille puhul vesinikueraldus on kordades efektiivsem, kui stabiilsega
teine - veel parem variant on membraaneletkrolüüsiga - fuel cellile vastassuunaline protsess
madis valmistub jälle pikemaks teemaarenduseks (a la füüsika) ette
Edit: aga ma ei tahks miskit pikka juravaidlust (nagu tuuleauto, mis siiani mõne meelest ei liigu siin tekitada) - uurige ise
märgusõnaks on
The Scorpion
450 hp, 0 to 60 in 3.5 seconds, a top speed of 200 mph, gets 40 mpg PURE WATER - see on küll vesiniku lisamisega tavakütusele, aga sellest on edasi mindud ka ainult vesinikul töötavate protodega
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 08:21
5 edits. Last edited 25.08.2010 at 11:21 by BlueStang
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedSeekord piirdun lühikese teemaarendusega: mine kooli BlueStang.
Tavakütusele vesiniku lisamine võib põlemist optimiseerida. Aga puhtal veel töötav auto on igiliikur. Ei saa iseennast patsipidi üles tõsta.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 08:44
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedEnergeetikas on põhiküsimuseks "scale" (mastaapsus ) ja ka transpordis. Lahendused ei ole nurga taga, ideed ja katseeksemplarid on.
On vast vahe:
1. 100 tk katsepartii
2. 100,000,000 tk, et ka midagi muutuks.
Vesiniku puhul on asi veel ruumalas, näit LH2 on vaid 70 kg/m3, ehk peab paras tsistern olema autol. Transport jääb vedelate süsivesinike peale.
Rääkimata, et vajaliku elektri jaoks on tuumajaama vaja, mis võtab ka ideaalis 10 aastat.
Alternatiivsed energiaallikad ei ole lähiajal elujõulised, tuginevad riigi tohutule doteerimisele, aga kuna lääneriigid on pankrotis, siis on "big oil" R&D põhim peatanud.
30 aasta jooksul ei muutu suurt midagi ja kindlasti mitte 10 a jooksul.
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedRonn Scorpion ei ole puhtal veel sõitev kuskilt otsast, ja keegi pole minuarust väitnud et on. Kuskil on mingi infomüra sisse tulnud. Mida nad väidavad on see, et vesiniku lisamine bensiinile tõstab tavalise sisepõlemismootori viletsat kasutegurit sedavõrd, et ka pärast kadudega ja muidu ebatäiusliku on-board vesiniku elektrolüüsi seadmestiku lisamist jääb "tasuta energiat" märgatavas koguses üle.
Nende õnnetus muidugi on, et igasugu "tegelikult on veest energia saamise tehnoloogia olemas, lihtsalt kurjad naftafirmad varjavad"-tüüpi pläma on nett nii paksult täis, et isegi kui see nende tehnoloogia on täiesti legit ja töötav (milles ma isiklikult kahtlen sügavalt), siis ignoreerimise müürist saab olema üliraske läbi murda
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 10:44
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedAuto mis enda liikumise tarbeks ise veest vesinikku toodab, on BS. Võibolla oleks selleks suuteline troll või tramm
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedMh, süvene hetkeks, see Scorpion toodab seda vesinikku ikka bensiini põletades, st põhimõtteline vastuolu puudub, vesinik energeetiliselt ei anna midagi juurde. Nende väide on, et vesiniku kaasabil saab bensiinimootori efektiivsust tõsta, ehk paagis leiduvast bensiini energiast ei lähe auto liigutamiseks mitte 25% nagu tavamootoril vaid näiteks 40% vms.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 11:03
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedKuna vesiniku kütteväärtus on kordi madalam bensiini omast, siis kuidas on võimalik raisata bensiini, vähemefektiivsema vesiniku tootmiseks nii, et bensiinimootorist saab järsku 20% efektiivsem mootor?
Mis seal mootoris, peale kütuse segamist vesinikuga, siis ära kaob. Kas hõõrdetegurid või soojus?
Ja palju seda bensiini on vaja kulutada vesiniku saamiseks? Pluss veel vee ja seadmete kaasa tarimine. Täiesti mõtetu.
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 11:17
quote:partel: Energeetikas on põhiküsimuseks "scale" (mastaapsus ) ja ka transpordis. Lahendused ei ole nurga taga, ideed ja katseeksemplarid on.
On vast vahe:
1. 100 tk katsepartii
2. 100,000,000 tk, et ka midagi muutuks.
Vesiniku puhul on asi veel ruumalas, näit LH2 on vaid 70 kg/m3, ehk peab paras tsistern olema autol. Transport jääb vedelate süsivesinike peale.
Rääkimata, et vajaliku elektri jaoks on tuumajaama vaja, mis võtab ka ideaalis 10 aastat.
Alternatiivsed energiaallikad ei ole lähiajal elujõulised, tuginevad riigi tohutule doteerimisele, aga kuna lääneriigid on pankrotis, siis on "big oil" R&D põhim peatanud.
30 aasta jooksul ei muutu suurt midagi ja kindlasti mitte 10 a jooksul.
Jäi vist kahe silma vahele, et tsisterni pole vaja - vajalik vesinik toodetakse jooksvalt kapotiall, samuti vajalik elekter
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 11:19
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
quote:madis: Seekord piirdun lühikese teemaarendusega: mine kooli BlueStang.
Tavakütusele vesiniku lisamine võib põlemist optimiseerida. Aga puhtal veel töötav auto on igiliikur. Ei saa iseennast patsipidi üles tõsta.
cmn, keegi läheb jälle isiklikuks (tuuleauto isee ei jõudnud Sul ka enne lahmimahakkamist kohale)
teeks äkki väikese kalk. enne, siis vaatame, kes kooli peab minema
mis maksab kütus, mis kraavivesi
kuipalju vesinikku saab 1 L veest
kuipalju elektrit kulub vesiniku eraldamiseks
kuipalju kulub vesinikku mootori töötamiseks
kuipalju maksab vesinikugeneraator
jne jne
mõned vastused algandmeteks
ka meil siin maarjamaal Eesti tervishoiuasutustes on olemas ja töötavad kompaktsed vesinikugeneraatorid mille soetushind on 50-100k eek
keskmise seadme andmed
1 L veest saab ca 2000+ L vesinikku !
seade tarbib 185w
seadme jõudlus on 250cc/min e veekulu 2L ja tootlus 2,52m3 vesinikku nädalas
Väike viide ka, et mind kohe ulmekirjanikuks ei tembeldataks
Tehnoloogilised lahendused-saavutusedViplala, kütteväärtus ei puutu üldse asjasse, mis on naerugaasi kütteväärtus? Samas kõlbab seda justkui mootorisse pritsida küll (ei ole vaja hakata seletama, mille poolest naerugaas ja vesinik erinevad, olen teadlik).
Ma ei tea, mis asja nad seal täpselt leiutanud on ja kas see töötab - minu väide oli et nad otseselt pole "leiutanud igiliikurit", st nad ei väida et veest energiat tuleb. Nagu ma juba mainisin, bensiini-sisepõlemismootori põlemisprotsess ja auto üleüldiselt on nii viletsa efektiivsusega asi, et seal on leiutamisruumi umbes 300% jagu enne igiliikuri poolele kaldumist.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.08.2010 at 11:31
2 edits. Last edited 25.08.2010 at 11:46 by Jesper