Warning: Undefined variable $HTTP_SERVER_VARS in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Trying to access array offset on null in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/include/packer.php on line 14

Warning: Undefined array key "page" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 7

Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 25

Warning: Undefined array key "nfsalas" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/viewtopic.php on line 26
tqhq.ee foorum - One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 203
register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts |
Warning: Undefined array key "nfkasut" in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 246
mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli   1 2  

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Poster Message
indro
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Aeg on käes, registreerimine võistlusele One Mile Challenge 2010 on avatud.

Kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.onemile.ee
Võistlusjuhend: EAL reg. nr. 65/D


Käesolevast aastast on lõppkiirusvõistluste reegleid täiendatud, paluks osalejatele nendega kindlasti enne võistlust tutvuda.



Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
02.05.2010 at 22:21
1 edit. Last edited 27.05.2010 at 00:50 by indro
indro
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Tuletan kõikidele huvilistele meelde, et kolm päeva on veel võimalik võistlusele registreerida.
See maagiline 312km/h on juba mitu aastat püsinud, proovime laupäeval selle ületada!

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
25.05.2010 at 10:32
Black-Camaro
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
miks on reganud ainult üks puhas ameeriklane mina sellest aru ei saa..:(

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.05.2010 at 10:21
David
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
Black-Camaro: miks on reganud ainult üks puhas ameeriklane mina sellest aru ei saa..:(

Sest ameeriklased sobivad rohkem 402m distantsile.
Ega siin Eestis ameeriklastest, kes sõidavad 1km, pleale seda Charger SRT8`t ja Viper GTS`i vist ei olegi... :)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
26.05.2010 at 15:00
indro
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Täna on viimane päev kui saab registreerida juba kümnendat korda toimuvale One Mile Challenge võistlusele.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 10:02
PlyVal64
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
David: Sest ameeriklased sobivad rohkem 402m distantsile.
Ega siin Eestis ameeriklastest, kes sõidavad 1km, pleale seda Charger SRT8`t ja Viper GTS`i vist ei olegi... :)
Sedant küll, et mis mõte on viimane kilomeeter või parematel 3/4 miili piirajas töristada :D
Aga on ju käinud küll, nii Peep Camaroga kui Mustangeid ja Vettesid. Lihtsalt absoluutne enamus rauast polegi projekteeritud suurele lõppkiirusele. Võtad piirajanumbri, korrutad kiireima käigu ja peaülekandega läbi, saad ratta pöörete arvu. Mõõdad rehvi kõrguse tollipulgaga, jagad pooleks, paned valemisse 2*3,14*r* saadud pöörete arv ja ongi teoreetiline lõppkiirus olemas. Tavaliselt piirab selle ära peaülekande arv, kui ka mootoril on jaksu looma moodi. Saad tulemuse, et ideaaltingimustel võid üldse näiteks 260 kätte saada, mis ikka sinna ronida???

Pigem on kummaline, et mikromootoreid pole üldse. Ei lähe meelest LaSa'ga 2004 Tapal vaadatud konnarohelise sedaanagoonia 200+ test-madallend õhtuhämaruses. Kahjuks pidid poisid võistluspäeval tööl olema. Kui siiani on A-klassi rekord vist 241 ja selline tipptulemus räigelt ehitatud masinaga 230-235, siis nii mõnigi vanakooli kiirepöördepajaga aerodünaamiline kerglennuk võiks siiani küsija olla. Ma üldse ei imestaks, kui täieline "lambikäula" need punnitatud ondatrad kotti pistaks. Tol aastal poleks olnud kahtlustki, et too jube ksenoni-onda oma õnnetu 212 km/h poleks vist mitte esimeseks tulnud...

Edit: kiire tulemuste ülevaatus näitas, et vaid 1 Alfa on käinud ja seegi oli 1990 isend aastal 2005. Rääkimata Lotus Elisest vms.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 15:23
1 edit. Last edited 27.05.2010 at 15:40 by PlyVal64
mikimouse
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
David:
quote:
Black-Camaro: miks on reganud ainult üks puhas ameeriklane mina sellest aru ei saa..:(

Sest ameeriklased sobivad rohkem 402m distantsile.
Ega siin Eestis ameeriklastest, kes sõidavad 1km, pleale seda Charger SRT8`t ja Viper GTS`i vist ei olegi... :)

.... sest neist pole asja ju. se SRT8 ka hoolimata oma päris korralikust hobuste arvust ei liikunud vähemalt eelmine aasta kül vastavalt.
ja se piiraja-jutt on jama. selliseid OLI meil siin ju mõni, nüüdseks needki lännu ja polnud tegu ka tänava-autodega, milledele se võistlus ju siiski mõeldud on. lõppkiiruse teoreetiline korrutamine ja jagamine on tore asi, aga se 1miili peal ka saavutada, se nõuab kapotialt vähe rohkem.

peale selle SRT, GTS-i ja mõne ülelaetud Vette-Stangi ei tea ma kül ühtegi TÄNAVA-AUTOT, mis seal konkurentsi pakkuda võiks.


____________________________


Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 16:07
krooks
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Nt moskva unlimi 1miili lõppkiirusvõistluse rekordit hoiab ford gt-1000 lõppkiirusega 349.17 km/h (25.07.2009)


____________________________
Team OUTLAW
Ilus Aed
Fishing on Åland

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 16:41
pprz
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Möödunud laupäeval sõideti Moskva lähistel uued rekordid - Eesti registris olev Koenigsegg CCX sõitis 361 ja Bugatti Veyron 364km/h.

____________________________
sergeizjuganov.com

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 17:26
2 edits. Last edited 27.05.2010 at 18:34 by pprz
vvt
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
mikimouse: .... sest neist pole asja ju. se SRT8 ka hoolimata oma päris korralikust hobuste arvust ei liikunud vähemalt eelmine aasta kül vastavalt.
ja se piiraja-jutt on jama. selliseid OLI meil siin ju mõni, nüüdseks needki lännu ja polnud tegu ka tänava-autodega, milledele se võistlus ju siiski mõeldud on. lõppkiiruse teoreetiline korrutamine ja jagamine on tore asi, aga se 1miili peal ka saavutada, se nõuab kapotialt vähe rohkem. peale selle SRT, GTS-i ja mõne ülelaetud Vette-Stangi ei tea ma kül ühtegi TÄNAVA-AUTOT, mis seal konkurentsi pakkuda võiks.


Kui asjaosalistel on 6500 rpm redlinega 454 cid BBC, 1.00 III käigu ülekandega TH-400 ja 4,27 peaülekanne, siis ei saagi ju kiirust eriti üle 200 kmh sealt tullagi. Ma mäletan, et 412 mosse joonistas piruka tagasillareduktoriga ka 30 meetrisi kummijutte ja läks allatuult 120 välja.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 18:37
PlyVal64
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
vvt:Kui asjaosalistel on 6500 rpm redlinega 454 cid BBC, 1.00 III käigu ülekandega TH-400 ja 4,27 peaülekanne, siis ei saagi ju kiirust eriti üle 200 kmh sealt tullagi. Ma mäletan, et 412 mosse joonistas piruka tagasillareduktoriga ka 30 meetrisi kummijutte ja läks allatuult 120 välja.
Ja Gunnar Holmi AZLK-412 Rally tavakasti ja 3.86 ülekandega kaotas 1970 Raijd Polskil kiiruselt 200 km/h pidurid, mis lõppes sihi sisselõikamisega Poola metsa ja meeste imekombel eluga pääsemisega.

Ehk kes millele rõhku paneb. USA-raua puhul ei panda rõhku suurele lõppkiirusnumbrile, see on hädiste öirode pärusmaa. Amid seevastu punnitavad jälle töömahtu... aga absoluutselt selge on see, et kokku pannes USA punnitet töömahuga jõhkard ning öiroülekanded, ei kipu sellele miski vastu saama. Tuletaks meelde, et hetke kehtiv ratasajamiga ülelaetud sisepõlemis-kolbmootori kiirusrekord 402 meetrise distantsi peale on 523 km/h, absoluutne sellise auto rekord 1 kilomeetri peale on 1991 aastast 684,052 km/h ja 1 miili peale see langes 24,256 km/h. Tegu siis kuni 8-liitriste HEMI-mootoritega.
Seega mikimouse, tegelikult pole ikka öiro-japsi käkkidest asja, kui me nüüd reaalsetest lõppkiirustest räägime. Ja needki kiired öirod omavad kõik eht-ameerikalikku suure töömahuga V-mootorit. Või arvab mõni sellise käki omanik tõsimeeli, et paneb tojootasupra kökatsile seitse suurt turbot ja läheb sõidab möödaminnes selle rekordi üle??? Võiturbotame veel ägedamalt ära Veyroni ja CCX'i ning mis Bonneville, lööme rekordi Tartu maanteel üle? Ei saa veel selle ürgse HEMI vastu keegi... veel aga eks rekordid ongi selleks, et neid purustada ;)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 00:55
1 edit. Last edited 27.05.2010 at 00:57 by PlyVal64
korgits
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Lase tsiklid peale ning tõstetakse kohe see latt kõrgemale ära. ;)

quote:

See maagiline 312km/h on juba mitu aastat püsinud, proovime laupäeval selle ületada!


____________________________
kawasaki zx10r 1/4@9,1
Suzuki Hayabusa 1/4@8.9
yamaha r6 1/4@9,9
http://www.motomaania.ee/racing/

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
27.05.2010 at 01:58
Raceboy
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
PlyVal64:
Seega mikimouse, tegelikult pole ikka öiro-japsi käkkidest asja, kui me nüüd reaalsetest lõppkiirustest räägime. Ja needki kiired öirod omavad kõik eht-ameerikalikku suure töömahuga V-mootorit. Või arvab mõni sellise käki omanik tõsimeeli, et paneb tojootasupra kökatsile seitse suurt turbot ja läheb sõidab möödaminnes selle rekordi üle??? Võiturbotame veel ägedamalt ära Veyroni ja CCX'i ning mis Bonneville, lööme rekordi Tartu maanteel üle? Ei saa veel selle ürgse HEMI vastu keegi... veel aga eks rekordid ongi selleks, et neid purustada ;)

Ahh, missa jaurad. Jutt käib tänavalegaalsetest autodest ja millegipärast on nende seas pall siiani ühte väravasse käinud, mõningate eranditega muidugi. USA-s Texas Milel pretendeerivad esikohtadele siiski Suprad (nt Boost Logic'u tiimi oma) jm turbomasinad (ja isegi üks õhkjahutusega Porsche 964 Turbo, millel 1300 rwhp kandis). Kiirused on ikka 380 ja üles.


EDIT: Praegune rekord on 250 mph (402 km/h), sõidetud Underground Racingu twin-turbo Gallardo poolt. Boost Logicu Supra on 2. kohal, 246 mph.

____________________________
www.vems.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 09:14
1 edit. Last edited 28.05.2010 at 09:18 by Raceboy
newton
 
Moderator
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
252 mph FGT:
http://speedhunters.com/archive/2010/03/17/video-roll-gt-gt-world-record-standing-mile-252-97mph.aspx

266 mph FGT:
http://jalopnik.com/5524786/heffner-ford-gt-sets-26693-mph-standing-mile-record

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 10:43
PlyVal64
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli


PS: ei tunne küll USA seaduseid aga legaalsusest on enamuse kiirete ümberehitatud autode puhul asi väga kaugel! Pigem on tegu tänavasõiduvõimekusega autodega. Ja kui ikka jurada edasi, siis osad ProModid on ka selle võimekusega, suisa tuled küljes ja puha ning oleme ju kõik videosid näinud, kus sellistega reaalselt poes piima järel käiakse! Aga PM hetke lõppkiirusrekord 1/4 peale on 404,428 km/h. Nii et see twin-turbo Gallardo pingutagu veel natuke...

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 10:54
Raceboy
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
See konkreetne Gallardo on täiesti tänavamasin, tal pole muud muudetud kui võimsust tõstetud (oluliselt) ja muudetud ülekandeid, kogu salong ja turvavarustus on alles.

See valge 964 turbo, kelle omanik on Eddie Bello, sõitis selle autoga nt New Yorgist Texasesse ja tagasi omal jalal, mitte treilal. Sellest road-tripist Texasesse on isegi videopäevik tehtud.

Need masinad sõidavad pidevalt igapäevaliikluses.

____________________________
www.vems.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 11:22
BlueStang
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
nuh, ise vaid erinevate vabalthingavate stangidega mõlemat lõppkiirusdistantsi sõitnuna võin väita, et erilist vahet pole töömahu osas küll mitte - vaja on ikka kõva torki võimalikult kõrgemas osas - peale 1km enam eriti juurde ei taha tulla (cobra sõitis 1km 205 ja 1mile 233 näiteks), sest põhiline on lõpus ju ikkagi õhuseinast läbimurdmise teema
nii tork kui ka ülekanded peavad balansis olema - võib küll olla megakiire ülekanne, aga samas see vähendab mahajõudvat torki ja kui seda puudu jääb, siis on sein ees ja ei aita see töömaht ja ülekanded üksi midagi

in torque we trust :)

edit: ahjaa, teine reegel OMC kohta tuli veel meelde - seal kus lõpeb tork, seal algab aerodünaamika (ilma tagatiivata ja 20mm kitsamate esirehvidega sõit oli 5kmh kiirem kui "tavaseades":)

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 11:32
3 edits. Last edited 28.05.2010 at 11:59 by BlueStang
Taavi
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Päritolumaa järgi ei saa küll autosid rohkem või vähem lõppkiiruse sõitmiseks sobilikuks liigitada. Oluline on võimalikult suure mootori ja kõrge turborõhu kombinatsioon võimalikult aerodünaamilises ja stabiilses keres + sinna külge õiged ülekanded leida. Paari aasta taguse ajani olid Suprad ja Viperid miilisõidus rekordite purjustajad, nüüdseks on turbotatud keskmootoriga usa ja itaalia lõhnaga saksa eksootika tippu roninud.
Mis A klassi puutub, siis ma küll ei oska arvata mida Ply vanakooli kiirepöördepajaga aerodünaamilise kerglennuki või täielise "lambikäula" all mõtleb, aga et seda 241kmh sõitnud punnitatud Shabalini ondatrat kotti pista läheks küll vaja ikka väga vinget lambikäulat. Shabalini mootor on isegi Euroopa mastaabis vabalthingavate väikemootorite osas tipptase.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 12:11
1 edit. Last edited 28.05.2010 at 12:12 by Taavi
gets
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Samas see 250mph lambovend on kas täitsa oskamatu lammas, või ongi sellist jõudu nii võimatu ohjata:
http://www.autoweek.com/article/20100424/CARNEWS/100429901

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 12:16
Raceboy
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
Taavi:
Mis A klassi puutub, siis ma küll ei oska arvata mida Ply vanakooli kiirepöördepajaga aerodünaamilise kerglennuki või täielise "lambikäula" all mõtleb, aga et seda 241kmh sõitnud punnitatud Shabalini ondatrat kotti pista läheks küll vaja ikka väga vinget lambikäulat. Shabalini mootor on isegi Euroopa mastaabis vabalthingavate väikemootorite osas tipptase.

+1. Huvitav, millisel suvalisel lambikäulal oleks A-klassi sobivana 350+ whp ja sama kaalu/hj suhe?


____________________________
www.vems.ee

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 13:02
Taavi
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Paistab, et Superleggera on tagaveoliseks ehitatud. Suprate miilisõidu videod on vahvad, seal nad vehivad tavalise manuaaliga käike ka vahetada, neljanda lõpus tuleb alles pidamine jne :)

Huvitav intervjuu ühe USA selle ala tipptegijaga, kus seletab lahti millest üks 250+mph Ford GT kokku laotud on:



Maxton Mile (kus on suhteliselt karmid nõuded autodele võrreldes teiste sarnaste üritustega) tehnilise kontrolli liige (kes on ka ise miilil 220mph sõitnud) vastab küsimusele, et mis on vajalik/soovitav 200mph saavutamiseks miilil.

Bottom line here. 180mph is no joke, if you crash you want to live, and if your on fire you want to stay cool until you can slow the car down from 180+ mph, ~15-20 seconds. Frankly, 250+mph is wicked, but the guys a retard for doing it in a car that would disintegrate if the tire blew and it rolled over at speed, he didn't even have the sense to flip down his visor on his helmet. Where I come from, thats called natural selection. I want to live.

To go 200mph you need around 750rwhp, and a cd of less than .3. You also need a motor that will stay together for 24 seconds at that much power. You want taller gears, so you shift less, and you need weight, so you get traction, light drag cars can't hook on the bare concrete. The average 200mph car weighs around 3500lbs, unless of course you have a spoiler that will make the down force.

You also need nascar style roof rails in case you go sideways it keeps the car on the ground by breaking the laminar airflow traveling over the car acting as a sideays spoiler if you will. it also helps keep the car going in a straight line. They're very important, I didn't have them and started to go sideways at 190 which was my first pass over 176, I'm not a religous man, but Jesus and I had a talk after that pass. I swore I would fix the aero on the car. With those mods and some others you can just about drive down the track at 200 with one hand on the wheel.

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 13:03
1 edit. Last edited 28.05.2010 at 13:16 by Taavi
hunt
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
To go 200mph you need around 750rwhp, and a cd of less than .3. You also need a motor that will stay together for 24 seconds at that much power. You want taller gears, so you shift less, and you need weight, so you get traction, light drag cars can't hook on the bare concrete. The average 200mph car weighs around 3500lbs, unless of course you have a spoiler that will make the down force.

Justkui natuke loll jutt tundub olema.

Mina mäletan veel üsna hästi ühte autot, mis natuke üle 600+ hp ja lõppkiiruseks suht sobimatu (3,73) ülekandega 174 mph saavutas ...

Edit : '' pisikese'' arvutusveaga siiski tegu .... Kiirus oli iiski 281 kmh, ehk 174 mph

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 13:56
1 edit. Last edited 03.06.2010 at 18:29 by hunt
Taavi
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
quote:
natuke üle 600+ hp ja lõppkiiruseks suht sobimatu (3,73) ülekandega 207 mph saavutas ...
Ega ometi linki või viidet ei raatsi siia panna?

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 15:06
Maik
  
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Samuti lugenud,et 200mph jaoks on vaja nii 600hp kanti või isegi nati vähem rattasse. Aerost oleneb oluliselt rohkem.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 17:04
tmac
 
One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli
Eelmine aasta sõitsime tänavalegaalse 2.0 civicuga, mis Andrei Shabalini käe alt läbi käinud 232km/h Lätlane Walter Sulcs tuli Riia lähistelt omal käel kohale oma vana crxga mis paarutas 238km/h. Täielik domineering Meie lõppkiirusvõistlustel alates kunagi Kaspars Martinsoni xenoni crxist ja Eikki Mäest lõpetades tänaste ässadega kellest suurem osa oma autodega ka tööle ja koju sõidab. See ,et ply japse vihkab pole saladus,aga dude saa üle. Mis ülepunnitatud. 285hp mis võtab keskmiselt 9 liitrit sajale ja sõidab saugal 1.02 1.03 aegu ja dragitab madalat 13 sekundit nii ,et muusika sees mängib. Tee järgi või osta ära. Olgem ausad poleks meil siin paari viperit ja Jussit oleks ameeriklastel lõppkiiruses natuke nukrad lood.

Muidugi ootaks A-klassi ka teisi kangeid 2 liitriseid, aga tundub ,et hondade võimsus käib teistele autotootjatele ja tuunijatele veits üle jõu. Tartus on Tarmo Hintol kärts juba 13.5 seki sees auto.

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h

Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
28.05.2010 at 18:37
tqhq.ee foorum : Üritused : One Mile Challenge 2010 - 29. Mai - Haapsalu Lennuväli   1 2  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.