Poster |
Message |
altraditional |
Klambri rõhutaluvus
Kas kellelgi on andmeid, millisele rõhule võiks vastu pidada tavaliste klambritega ühendus, kus 6-8mm voolik on nö. kuuse peal ja ümbert sellise klambriga:
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 09:21 |
|
kenu |
Klambri rõhutaluvus
No kuni 1 atm ei tohiks probleeme tekkida, üle selle peaks küll millegi kvaliteetsema poole vaatama. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 10:41 |
|
tõnisson |
Klambri rõhutaluvus
Mul siin õhuvoolikud sellistega, üle 8 bari 24/7. Pole häda miskit.
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 10:47 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
R.Ott |
Klambri rõhutaluvus
Mul tööjuures käib sellistest ühendustest 8 bar-i läbi ilma probleemideta.
Edit.
Pm. sama mis Tõnisson ütles.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 10:48 |
1 edit. Last edited 05.04.2010 at 10:49 by R.Ott
|
Madlobster |
Klambri rõhutaluvus
Oleneb kuusest ja voolikust. Aga kannatab ka 13 bari. Osad sellised klambrid on roostevabast ja need on päris tugevad osad sellised pehmed natuke pingutad ja krõmps üle. Aga selliseid kasutatakse garages palju 10bar kompressorite taga ja pole häda midagi. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 13:28 |
|
rnx69 |
Klambri rõhutaluvus
Ametlik rõhutaluvus oli vist 6 baari, kui mälu ei peta, aga see peaks jah kehtima korraliku klambri kohta - need tsingitud kilukarbiplekist moodustised, mis igas autopoes müügil on, minu arust küll klambri nime ei vääri. Kipuvad tugevamini pingutades juba üle viskama.
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 14:20 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Klambri rõhutaluvus
Kui sa turbot installid, siis võid alati ju hea papi eest osta "spets" voolikuklambreid a' mõnisada eeki tükist ka ja toetada Eesti tjuuningutööstust.
Tegelikult on nt mõnedel bmw mootoritel tehasest selliste klambritega jahutuse lõdvikud ja surve on seal kuni 2 bar. Ja pole mingit "kuuske", lihtsalt toru otsas on üks rant. Samamoodi on paljudel autode bensiinipump, filter ja küttevoolikud installid sellistega, seal on surve 2,5-3,5 bar.
BTW - Lasnamäe tööriistamarketis on ka sellised kiirpaigaldatavad olemas, mida saab klõpsti lahti teha ja ümber jämeda toru panna (tavalisel tuleb lahti kruvida).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 14:53 |
2 edits. Last edited 05.04.2010 at 14:55 by vvt
|
mrtn |
Klambri rõhutaluvus
selliseid on ka traadist, nt kaks traati kõrvuti, käivad klambrina kinni. enne reguleerid kruvist paika. võiks kuusele hästi sobida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 15:12 |
|
Jesper |
Klambri rõhutaluvus
Ma neid Tööriistamarketi omi ei soovitaks, kõige viletsamast otsast nad küll pole, aga selle raha eest ootaks paremat. Bemmi originaalid on ka täispask. Kõige paremad mis mul majapidamises leiduvad on sellise moega nagu esimesel pildil, augud on läbi klambri ja klamber ise sellisest mõnusalt paksust plekist, paraku ma ei suuda tuvastada kuskohast need mu karpi jõudsid ja seega ei oska ka öelda kust neid saab. Isegi võtaks hea meelega paar peotäit juurde.
Jesper@klambrifeilide kuningas
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 16:28 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
Olds |
Klambri rõhutaluvus
On erinevaid. Osad keeravad üle juba ennem kui jõuad pingutusmomendini ja selliste odavata junnidega ei soovitaks midagi teha.
Siiani olen kohanud kahte korralikumat klambritüüpi - roostevabast materjalist ja teised on terasest (keeratav osa siniseks värvitud) Nendega on juba julgem asju ajada
Korralik klamber peaks oma 10bar ikka vastu pidama, aga nagu ka eelpool öeldi sõltub palju ka kuusest ja voolikust endast
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.04.2010 at 22:07 |
1 edit. Last edited 05.04.2010 at 22:15 by Olds
|