Poster |
Message |
fire83 |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote: Anti112: 335i Coupe maanteekulu on 6,7L/100km, mida sul siis veel vaja on?
Näiteks linki, mis su väidet kinnitab.
Kõik lingid mis ma leian ise ütlevad midagi sarnast:
City 17 mpg (13.8 litres/100km)
Highway 26 mpg (9 litres/100km)
Combined 20 mpg (11.8 litres/100km)
näiteks:
http://fueleconomydb.com/specs/2008/BMW/335I
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2009 at 11:54 |
|
tfr |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote: fire83:Näiteks linki, mis su väidet kinnitab.
Näiteks: http://www.bmw.ee/page.php?pgID=9b72e31dac81715466cd580a448cf823&lang=est
Tundub vist, et jänkid ja eurooplased kasutavad selle numbri väljamaletamiseks mingit erinevat metoodikat ja need omavahel päris võrreldavad ei ole. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2009 at 12:02 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
fire83 |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Mina toetun mõlema auto andmete puhul EPA (United States Environmental Protection Agency) testidele.
Riigiti võivad metoodikad olla erinevad ja minulgi oleks huvitav teada kuidas need testimised toimuvad. Kui aga EPA testis ja leidis, et üks auto on 29MPG ja teine 26MPG, siis on need võrreldavad numbrid, sest on toimunud ühe metoodikaga.
Võimalik, et BMW.ee tulemus saadi siledal teel veeredes ilma möödasõite tegemata/tallamata, püsikiirushoidjaga vms. Vähemasti kui sõltumatu testija saab teise numbri siis tulevad sellised mõtted. Ja kuna ma usaldan EPA-t rohkem ja mõlemat autod on EPA poolt testitud ühise metoodikaga, siis minu jaoks on Camaro ikkagi ökonoomsem, BMW.ee number aga tuleneb testimise metoodikast tuleneva erinevusena.
Aga muidu vahet pole. Ma võtaks Camaro ka siis kui ta maksaks rohkem ja võtaks kütet rohkem kui 355i.
edit: Kui enne küsiti kust uut Camarot osta saab, siis tootmine algas üleeile 16. märtsil ja ostma saab hakata Aprilli alguses.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2009 at 12:41 |
2 edits. Last edited 18.03.2009 at 12:51 by fire83
|
ramman |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Krt. Mitte ei saanud vait olla. Tõesti on nii, et kui igapäevaauto kütusekulu on nii oluline, siis võtku hoopis vanem diisel või mingi jaapani ökojunn. Praegu kasutan ise Omegat@BMW 2.5td (ärge näkku lööge). Sõidab isegi kasutatud hüdroõliga ja pole häda miskit. Ja see inimene, kes vingub Camaro või mõne muu sarnase auto kütusekulu pärast, jätku üldse ostmata. Veel parem, isegi mõte matku maha. Lõppkokkuvõteks on asjad ikka nii, et kui sul on 300HP, siis sa ei hoia neid kogu aeg tukkumas. Ikka annad gaasi ja keskmine kulu ongi 15+ l/100km. Pole mõtet viriseda. Lt1 Camaro on võimeline sõitme ka alla 10 liitri sajale, ühtlane sõit ja sile tee. Aga õige mõnu tuleb ju ikkagi sellest, et sa kuuled häält ja tunned kuidas töömahule pole asendajat (loe: väändemoment).
Ja kõige lõppeks on see kütusekulu jutt üldse üks BS. Iga mees valib omale ikka sellise masina, millest rahakott üle käib ja pidada jaksab. Meie oludes on tehaseandmete saavutamine suht utoopiline ka. Teeolud, talv jne. lisavad tehaseandmetele liitri paar kindlasti juurde.
____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2009 at 14:12 |
|
tfr |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Kui igapäevaauto kütusekulu on oluline, aga samas traktoristiks ka hakata ei taha, siis tuleb võtta "normaalse" töömahuga ülelaadimisega mootor.
Indrek @ 2.0T / 260hp / 380Nm / 10.4 linnas "aktiivse sõidustiiliga"
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2009 at 14:23 |
|
Vanaisa Moderator |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
aamen.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2009 at 14:24 |
|
vvt |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
BMW-l oli 3.5 rida6 käsikastiga mootori kütusetarve aerodünaamika poolest Lada tasemel keres maanteel tehaseandmetes ätt 90 kmh 7,3 liitrit sajale aastal nii 1985. Olen ise kontrollinud ja vastas tõele. Eeldades, et tehnika on vahepeal arenenud, siis mida kummalist on 6,... numbris aastal 2008? Tõsi, sellised autod kaalusid tollal tühjalt 1300 kg ja veeresid heal juhul 205 laiadel rehvidel, aga sellel ajal olid teadmised mootoriasjandusest ka nats madalamal tasemel ja kütusekasutuse efektiivsusest 1960ndatel leiutatud kaheklapimootoris pole vist põhjust rääkida.
Osadele meestele on tehnika arengusse mitte uskumine vist religiooni küsimus. Eks see 8,1 liitrit sajale on kah saadud tehnikaga tegelemise teel, mitte mingitele 1970ndate 145 hj arendavatele anakronismidele marketingiosakonna välja mõeldud silte kleepides. GM senise toodangu kohta on 8,1 ja 300+ hj väga kõva tulemus, lihtsalt sellel ajal, kui 90ndatel vegeteeriti valitsuse loodud maksubarjääri ja madalate kütusehindade otsas, tegelesid konkurendid tõsiselt tootearendusega ja on kahtlemata üht-teist saavutanud.
Selliste autode tulek näitab, et ka USAs on hakanud tuuled pöörama ja on mõistetud, et nostalgilise tehnikaga kaua enam kõhtu ei täida.
Lihtsalt tuleb tõdeda, et selles kubatuuriklassis pole 8,1 sajale enam mingi seninägematu imeasi.
Mismoodi GM ise neid EPA norme täitis, sellest leiab vihjeid selle saidi autoajaloo all, esimese hooga meenub mingi aja F-keha kickdowni blokeerimine, et norme täita.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
18.03.2009 at 14:26 |
|
hunt |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Kraftstoffverbr. kombiniert: 13,4 Kraftstoffverbr. innerorts: 20,6 l/100km Kraftstoffverbr. außerorts: 9,6 l/100km
Mobile.de annab poolemootoriga 1999 a Camarole sellised kütusekulud ....
Oskab keebi kommentaarida ?
LS 1 - ga oli küll maanteel 8,x ja linnas pidi ikka väga kolme jalaga pedaali otsas olema, kui keskmist üle 16-ne tahtsid saada ?
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2010 at 07:52 |
|
BlueStang |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
mis krdi teema - me siin peaks rääkima, et kellel rohkem võtab |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2010 at 09:15 |
|
DevilDeVille |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
nuh, ega sakesmannide automüügileht vist väga fueleconomy.com-i nimelise asjaga samale pildile mahu.
ametlikud andmed siis järgnevad
anaalkastiga 3,8 camaro:
linn 13,83 liru sajale, maantee 8,4
tomatiga:
linn 13,83 ja haivei 9
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2010 at 10:40 |
|
Check Engine |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Sakslased valetavad. Autobild tegi kunagi testi kui palju tegelikus erineb thaseandmetest. No seal oli japse ka aga üldiselt valetati ikka vähemaks. Markantseim näide oli G55 AMG Mersu mille tehase 15,6 vastas 22, ... midagi tegelikkuses. Sõideti kõikidega ühtemoodi ja sama trassi.
Camaro kohta nii palju, et kas uus Mustang V6 mitte 7,9 ei saanud. USA's on ta ainuke üe 300hj mis 31mpg maanteel teeb. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
03.08.2010 at 23:02 |
|
ervin |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
quote: Check Engine:No seal oli japse ka aga üldiselt valetati ikka vähemaks. Markantseim näide oli G55 AMG Mersu mille tehase 15,6 vastas 22, ... midagi tegelikkuses. Sõideti kõikidega ühtemoodi ja sama trassi.
mitte ainult tehasekuluga ei valetata vaid ka kompuuter valetab üsnagi metsikult. ei ole küll konkreetse masina kohta näide kuid samuti sakslane ja 80% maanteesõitu, arvuti näitab keskmiseks kuluks 14.5, mina enda tagasihoidlike arvutuste järgi kuidagi alla 19 ei saa |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
04.08.2010 at 09:03 |
|
Lowrider |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Ahhh, kui te ostate sellise sport-/muskel-/poniauto, kas küttekulu hakkab mingit tähtsust määrama? Ostate mingi nissani või toyota tööle töristamiseks siis saab sel teemal rääkida. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2010 at 10:07 |
|
Maik |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Küttekulu kompu järgi 20,2 l sajale viimased 2 kuud ....
eks sõidustiil võtab oma
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.08.2010 at 11:12 |
|
johndoe |
split: Kütusekulu jutt Camaro teemast ära
Selle tehasekulu määramiseks mingi kindel meetod euroopas ja sellistes tingimustes saab ka korras autoga selle kulu selliseks nagu tehas lubab. Aga põhiline miks eestis ja võibolla ka mujal ei saa selliseid nr on teekatte karedus, nii väitis asja rohkem tundev inimne (isegi +1L. isegi). Ülejäänus asjadega 2 inimest ja 20kg saab vist hakkama. See 20kg siis kõik tungrauad, varuratas ja kütus kokku. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.08.2010 at 10:42 |
|