Poster |
Message |
chacal |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Kas keegi, kes on vahetand oskab seletada, kuidas täpselt käib peale installi süüte õigeks panemine?
____________________________
92' Corvette |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.12.2008 at 19:35 |
|
anryo |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
1 silinder õigesse ülemisse asendisse ja siis jagaja ka vastavasse kohta. Eeldan et nukk ja väntvõll on ikka omavahel õigesti?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
13.12.2008 at 22:47 |
|
chacal |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
jah on omavahel õigesti, kas sellest piisab? Comp camsi kodulehel on mingi jutt, et on vaja mingit spetsiaalset tööriista millega saab degreerida, see pidavat vajalik olema, et saada max jõud mootorist kätte?
____________________________
92' Corvette |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.12.2008 at 17:42 |
|
anryo |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Minu arvamus on, et kui sellised asjad peavalu valmistavad, siis on alati parem pöörduda vastava meistrimehe poole.
Mis nad seal kodulehel siis täpselt kirjutavad?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.12.2008 at 19:15 |
|
chacal |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Should you degree your new cam?
It isn’t absolutely necessary to degree the cam for the engine to run efficiently. COMP Cams® grinds most
of its High Energy, Magnum, and Xtreme Energy™ cams four degrees advanced. This positions the
camshaft for the best street performance. However, to assure maximum performance it is recommended to
degree the cam. The purpose of degreeing a camshaft is to correct the errors and tolerances in the machining
processes of the engine that can affect camshaft timing. COMP Cams® suggests the intake centerline
method as the most simple, quick, and efficient way to degree a new camshaft.
____________________________
92' Corvette |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.12.2008 at 19:50 |
|
chacal |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
http://www.compcams.com/Technical/Instructions/Files/145.pdf
All pool on degreerimise protsess kirjas
____________________________
92' Corvette |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
14.12.2008 at 19:55 |
|
kristohd |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
quote: chacal: jah on omavahel õigesti, kas sellest piisab? Comp camsi kodulehel on mingi jutt, et on vaja mingit spetsiaalset tööriista millega saab degreerida, see pidavat vajalik olema, et saada max jõud mootorist kätte?
Mootori perfektse töötamise eelduseks on see, et sa oled täpselt paika pannud nukkvõlli.
Kui "enam- vähem" paigas siis töötab ikka.
Täpsemaks nuka seadistamiseks vaja ka vastavat timing chain and gear set`i.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.12.2008 at 08:34 |
|
partel |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Mõõdukamate rakenduste puhul ei ole vast mõtet pead vaevata. Nulli panna ja kõik. Sageli on advance juba sisse treitud. Seda saab IVO, IVC, EVO, EVC järgi teada kaasas olevalt kaardilt.
Tõsisematel on nagunii custom nukk, sellele lased sobiva kraadi sisse treida ja paned ikkagi nulli. Ketiga ülekande puhul kasutatakse ka venimise kompenseerimiseks 1* varasemat.
Õiged korralikud klapivedrud on palju olulisemad.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.12.2008 at 11:09 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
chacal |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
http://www.compcams.com/Cam_Specs/CamDetails.aspx?csid=1111&sb=0 (1.6 nookurid on mootoris olemas)
See on selle uue Cami spets, mis teen siis? Võtan vana välja ja panen uue täpselt samasse asendisse sisse?
____________________________
92' Corvette |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
15.12.2008 at 18:38 |
1 edit. Last edited 15.12.2008 at 18:45 by chacal
|
partel |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Int dur = 31+69+180=280* - ok
ICL = 280/2-31 = 109* - ok
Exh dur = 81+27+180 = 288* - ok
ECL = 288/2-27 = 117* (BTDC)
LCA = (109+117)/2 = 113* - ok
Nagu näha, siis ongi juba 4* advance sisse treitud (109* ICL vs 113* LSA). Ehk nulli panek peaks igati ok olema.
Tahab ka #26918 klapivedrusid (lk 288), 130 lbs seat pressure. Signatuuri järgi võib eeldada, et mootor on '92 LT1? Siis ei taha eriti targutada, ei tea peast nüansse.
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
16.12.2008 at 06:08 |
|
chacal |
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Jah, klapid vedrud, nookurid nukk, see kõik on 1 komplekt (Comp Camist tellitud) ja asi on juba klaar ka, aitäh.Keti vahetan ära sest see tundub liiga lõdva.
____________________________
92' Corvette |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
17.12.2008 at 18:21 |
|