Poster |
Message |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Kas GM pankrotti 2?
quote: partel: Bingo, seetõttu uut ei osteta, vaid sõidetakse olemasoleva F150'ga edasi ehk hetke müüginumbrites ei kajastu F150 jätkuv populaarsus.
Demagoogiline kõrgpilotaaz, mis jätab isegi Savika varju....
irw@jätkuv populaarsus
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2008 at 18:35 |
1 edit. Last edited 05.12.2008 at 18:35 by vvt
|
partel |
Kas GM pankrotti 2?
Kui sul ei ole läheduses esindust, siis IMHO ei osteta ükskõik kui head autot. Eestis muidugi oled harjunud, et kõik on 10 km kaugusel ja Tallinn-Tartu on ju niiiii kaugel...
Infrastruktuur vast ka oluline? Võib-olla natuke olulisem kui armatuurlaua disain või sisu värv? Ei võta ikka Euroopa aasta autot ja lähed sellega keskosariikidesse.
Rääkimata USA traditsionaalsete truckide aftermarket juppidest, kui modimine huvi peaks pakkuma (eelkõige pidasin silmas ikka tööautot vms kola vedamist, mitte fun'i).
Muidugi on turbodisla ökonoomsem ja neid ju pakutakse ka. Ei ole need jänkid diislivihkajad - rekkad vast ikka dislad. Aga kunagised bensukad sõidavad ju ikka veel.
GM probleem ei ole ikka selles, autod muutusid üleöö saastaks, vaid see, et liisingut ei saa, kardetakse töökoha kaotust jne. Ja nüüd veel see pankrotijutt. Kusjuures, kui müük väheneb 2x, siis ikkagi ostetakse ju nii mõnigi!
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2008 at 18:56 |
|
Astro SS |
Kas GM pankrotti 2?
quote: PlyVal64: quote: tr22nsmees: 4.7'se RAMiga oluliselt kallim sõita kui Navaraga... sõidumõnu ning dünaamikat pole ilmselgelt mõtet võrrelda... eriti veel siis kui tuua võrdlusesse uued 09a mudelid.
Kahjuks tuleb tõdeda fakti, et kulutus on õlipõletajas tohutult väiksem, dünaamika sama hea ja sõidumõnu samasugune. Lihtsalt üks on "pisut" suurem... Kuna jutt käib eelkõige veoautodest, millel peaks kogu aeg peal olema koorem, muutub vahe veel palju suuremaks.
Automehena ei tasu unustada seda fakti, et võimsus tuleb vaid kütuse põletamisest ja mootor on õhupump. Sõiduauto asendajana penskari kombel tühja autoga maanteel kulgedes võib bensukonega võib-olla tõesti sõita. Kuid niipea, kui kasutada bensukrusa otstarbekohaselt, muutub ta täiesti mõttetuks raha ja kütuse raiskajaks.
Nüüd võrdleme teie kiidetud Navarat ja vana head Ram'i . Kummal on suurem küttekulu samal trassil täiskoormaga ?
Vihjekls : Ram see ei ole .......
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2008 at 19:00 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tr22nsmees |
Kas GM pankrotti 2?
quote: PlyVal64:Kahjuks tuleb tõdeda fakti, et kulutus on õlipõletajas tohutult väiksem, dünaamika sama hea ja sõidumõnu samasugune. Lihtsalt üks on "pisut" suurem... Kuna jutt käib eelkõige veoautodest, millel peaks kogu aeg peal olema koorem, muutub vahe veel palju suuremaks.
Automehena ei tasu unustada seda fakti, et võimsus tuleb vaid kütuse põletamisest ja mootor on õhupump. Sõiduauto asendajana penskari kombel tühja autoga maanteel kulgedes võib bensukonega võib-olla tõesti sõita. Kuid niipea, kui kasutada bensukrusa otstarbekohaselt, muutub ta täiesti mõttetuks raha ja kütuse raiskajaks.
Kütusekulu Navara 2.5-diislil + atm kastiga isendil on linnas ca 13L, sedagi sõites tagaveoga (need 10L/100km & alla selle on ulme - pikapi või reaalse maasturiga on need saavutatavad maanteel 80kmh & allamäge). Samas tempos kulgedes tarbib RAM aga linnas ca 17L. See on 4L (-1L kütusehinna vahe tõttu maha)vahet selle eest, et sa ei istu mingisuguse hiidvibraatori otsas, millel kulub juba tühjalt 0-100'ni jõudes ligi 12s! ... millisest dünaamikast sa siin räägid? 4.7 RAM seevastu pakub aga piisavalt dünaamikat, et esimese gen. X5 4.4i'st 180'ni mitte üle poole autopikkuse maha jääda - rääkimata LSD difriga tagasillast, mis muudab taltsast tööautost vägagi arvestatava driftipilli.
Kas sa Navarasse mahutad reaalselt 6 inimest? Kindlasti mitte.
Lisaks sellele maksab KÕIGE ODAVAM atm kastiga Navara 524000.-, uue RAMi (5.7, 4x4, nahk, kliima jne) seevastu saab kätte juba sutsu vähem kui 500000.- eest (hea jutu korral paigaldatakse sulle lisaks gaasiseade, millega võidad kütte koha pealt veel).
Kokkuvõte :
RAM Navara
1 ----- 0 HIND
1 ----- 0 VÄLIMUS
1 ----- 0 DÜNAAMIKA
1 ----- 0 MUU SUUTLIKKUS
1 ----- 0 RUUMIKUS
1 ----- 0 VASTUPIDAVUS
1 ----- 0 SALONG
0 ----- 1 KÜTUSEKULU
7 -vs- 1 KOKKU |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2008 at 21:16 |
3 edits. Last edited 05.12.2008 at 21:21 by tr22nsmees
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tõnisson |
Kas GM pankrotti 2?
Fuck the fuel economy
8-0
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2008 at 23:20 |
1 edit. Last edited 05.12.2008 at 23:21 by tõnisson
|
mrtn |
Kas GM pankrotti 2?
faktiliselt on eesti kliimas ka ehitaja jaoks pikapi kasutamine põhiliselt edevuse tuletis. ma saan aru, et sa vead mingit lehmasitast harki või nöörijuppi, mida sa ei saa ühise sisekliima tõttu kaubiku kongi panna, aga koorem pahtlit vms segujahu kardab juba vett ja vajab eraldi kaitset vihma eest, rääkimata lume rookimisest kastist talvel. ennetades kommentaari, et selleks on "tonneau" kate: see nullib kõrgussuunas igasuguse kasutusmahu, jälle ainult selle eelpoolnimetatud sitahargi vedamiseks paras.
ma pole mingi kastikavihkaja - sõidaks heameelega mingi edeva eksemplariga ringi, aga elu on näidanud, et isegi korraliku vihmaga transitisse pappkastide laadimine vettib neeb ühest otsast juba tülikalt ära. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2008 at 00:29 |
|
taaniel |
Kas GM pankrotti 2?
Vähemasti euroopas on kastikaid ihkavate ehitusmeeste perseall berlingo'd ja caddyd hoopis. Sellelt turult pole GM sentigi võtnud küll aga on need kastikamehed saanud aru, et närune berlingo on igast otsast rentaablim ja enamjaolt otstarbekam valik. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
05.12.2008 at 00:43 |
|
tõnisson |
Kas GM pankrotti 2?
quote: vvt: Mulle tundub endiselt, et mõnedele virtuaalreaalsuses elavatele maarjamaa kodanikele tundub kõikide faktide kiuste endiselt, et USA autoostja on nahkjope, kauboisaabaste, kolmepäevase habeme ja vähemalt 7liitrist BBC tarvitav megamachobadass, kes on justkui välja karanud mingist rokenrolli ajastut kujutavatest filmidest. Kellel on rancho Texase preerias ja kelle harrastus on dragrace.
Fakk jee..Ainult õlu ja viski on su loetelust puudu..Saaks enam paremaks minna?
____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 04:01 |
|
partel |
Kas GM pankrotti 2?
Mis puutub siia Ram'i kütusekulu või Euroopa autoturg
Professionaalne kretinism vist, et ainult autosid nähakse.
Autodega ei ole sel teemal midagi pistmist, ega ka mitte äriga, eelkõige on see poliitiline küsimus.
GM ei ole mitte kahjumis autotootja, vaid suurtööandja, kes maksab palka nii mõnelegi töötajale, kes selle eest käivad poes, tangivad, maksavad makse, hüpoteeki, liisingut jne hoiavad kohalikku elu püsti. Kui enam palka ei saa, siis kaovad poed, bensujaamad jne kogu kohalik elu kukkub kokku. Inimesed on juba praegu sunnismaised, ei saa maja maha müüa ja mujale tööle minna, kuna maja turuväärtus on kukkunud madalamale võlast. Eks igaüks kujutagu ette, mis saab.. Metsik Lääs?
GM ei kerja midagi, tema käes on trumbid. Miks suurtööstuse toetajatest vabariiklased vastu on?
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 09:31 |
|
Sören |
Kas GM pankrotti 2?
quote: partel:
...
GM ei ole mitte kahjumis autotootja, vaid suurtööandja, kes maksab palka nii mõnelegi töötajale, kes selle eest käivad poes, tangivad, maksavad makse, hüpoteeki, liisingut jne hoiavad kohalikku elu püsti. Kui enam palka ei saa, siis kaovad poed, bensujaamad jne kogu kohalik elu kukkub kokku. Inimesed on juba praegu sunnismaised, ei saa maja maha müüa ja mujale tööle minna, kuna maja turuväärtus on kukkunud madalamale võlast. Eks igaüks kujutagu ette, mis saab.. Metsik Lääs?
....
sama retoorika, mis euroopa põllumajanduse toetuse eest rääkijatel. parem on kui põllumeestele makstakse selle eest, et nad midagi ei tee või selle eest, et maad aktiivselt ei harita, kui et inimesed produktiivset tööd teevad. siin on segamini kaks asja: sotsiaalabi ja eraettevõtlus. esimene ei peaks mitte teisel põhinema (so siis mudel, kus mittekasumilikke ettevõtmisi toetatakse, et inimestel ikka tööd oleks). see on ressursside raiskamine igas mõttes (lisaks inim- ka muude loodusressursside raiskamine). kui on grupp inimesi, kes teismoodi ei suuda ennast elatada, kui riigi sotsiaalabi toel, siis tuleks see ka välja öelda ja sellistele inimestele tuleks ka ilmutatult sotsiaalabi maksta, mitte peita seda kuidagi ettevõtlustoetuste varju.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 12:24 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
vvt |
Kas GM pankrotti 2?
Just nimelt. Seda enam, et suurem osa teisi autotootjaid sellises mahus abi ei saa või seda üldse ei saa. Miks näiteks USA valitsus ei toeta Toyota või Mercedese tehaseid USA-s, need on täpselt samamoodi mõne USA väikelinna peamised tööandjad, ilma kelleta kukub elu kokku. Sellele lisaks on Detroti palju aastaid poputatud importautode sisseveotollidega ja kaudselt kütuse maksupoliitikaga, mis on andnud võimaluse venitada osa tehnika eluiga ja lasta vana rasva peal edasi.
Mis puudutab eespool toodud pikapite "võrdlust", siis eks see ole õige. Välja arvatud kaks asja. Esiteks on see peamiselt idapoolsele suurrahvale iseloomulik meesuguelundi ja sõrme võrdlemise tehnika, teiseks on ikka ülim kretinism tuua töökastika tugeva omadusena välja võimet kiirendada X5 4.4 sabas 180ni
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 12:59 |
1 edit. Last edited 06.12.2008 at 13:02 by vvt
|
Vanaisa Moderator |
Kas GM pankrotti 2?
kõik on siin kõvad majandus- ja poliitikamehed ma vaatan
Keegi nutikas võiks välja arvutada, palju töötuid laksust juurde tuleb - autotehased, metallitööstus, elektroonikatööstus, plast ja kumm, tranport, diilerid, kui nimetada ainult peamiseid.
Lõpuks taandub kogu jama sellele, et kui need kolm firmat ei saa toetuseid ja poed kinni panevad, siis algab mikimaal kodusõda.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 13:14 |
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
tr22nsmees |
Kas GM pankrotti 2?
quote: vvt:
Mis puudutab eespool toodud pikapite "võrdlust", siis eks see ole õige. Välja arvatud kaks asja. Esiteks on see peamiselt idapoolsele suurrahvale iseloomulik meesuguelundi ja sõrme võrdlemise tehnika, teiseks on ikka ülim kretinism tuua töökastika tugeva omadusena välja võimet kiirendada X5 4.4 sabas 180ni
See võrdlus on toodud vastuseks härra Plyvali kommentaarile, kes arvas koguni, et Navara & ühe nõrgima RAM'i dünaamika on samasse auku. Mõtle 2 lauset edasi ning saad aru, et antud kiirendusvõime muudab näiteks võimalikuks täislastis auto ning käruga maanteel ohutult veokitest möödumise. RAM aga pole kindlasti vaid töökastikas - paljudele on see igapäevane liiklusvahend, millega võib häbi tundamata ka kellegi pulma minna.
Kogu uba, milleni jõuda soovisin, oli see, et näiteks RAM'i või F-150 puhul ei ole toode probleem - mõlemad pakuvad selle raha parimat kombinatsiooni mida turg pakub. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 13:32 |
1 edit. Last edited 06.12.2008 at 13:33 by tr22nsmees
|
vvt |
Kas GM pankrotti 2?
Pole siin keegi nii verejanuline, et pankrotti ihkab. Lihtsalt asjaajamise viis ja siit läbijooksev argumentatsioon on tiba kummastav. Elu näitab lihtsalt seda, et kui mõne kompanii kisa peale riik kohe rahakotirauad lahti lükkab, areneb välja õpitud abitus. Selle asemel, et ajusid liigutada ja ise oma asjadega hakkama saada, joostakse esimese asjana Kapitooliumi künkale käsi pikal - andke, muidu tuleb töötus, rahutused, kodusõda. Saadakse raharull kätte, töölised saavad palka edasi, poolsotsialism jätkub samas vaimus järgmise korrani. Ehk näljasele antakse mitte õng, vaid kala. Et GM majandusasjad head polnud, pole ju mingi üllatus, selline vegeteerimine on käinud seal juba mitmeid aastaid. Kõik on tore, aga see asi pole jätkusuutlik.
Analoogiline asi on EL-s see põllumajanduse toetamine. EL maksab igal aastal kosmilisi summasid, et hoida "traditsioonilist eluviisi lõuna-prantsuse maapiirkondades" - st toetades tegevust, mis antud kujul pole konkurentsivõimeline. Igal maamehel on väike lapp maad ja natuke viinamarjapõõsaid, aastas villitakse tilk veini, müüakse seda alla reaalse omahinna ja elataksegi maksumaksja kulul head elu. Mujal on sellised asjad ammu unustatud ja toimub põllumajanduslik masstootmine, sest sellist pulli riigi rahaga teha ei saa. Aga pruugib vaid iitsatada korra prantsuse farmeritele makstavate toetuste vähendamise teemal, kui kogu kamp on oma sõnnukuharkidega meelt avaldamas - võtate meie hea elu ära.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 13:38 |
|
racerx |
Kas GM pankrotti 2?
http://www.iht.com/articles/ap/2007/08/07/business/NA-FIN-US-Autos-Profit-Gap.php
Üks vanem aga asjakohane artikkel, selle mõttetu navara vs ram teema vahele.
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
06.12.2008 at 01:56 |
|
fire83 |
Kas GM pankrotti 2?
quote: vvt: F-150 ja muud anomaaliad müügitabeli tipus lendavad järgmise naftahinna tõusuga
Nii müstiline või anomaalne kui see ka ei tundu, pole siiski bemm kõikjal kepimasina etalon.
http://epl.ee/?artikkel=289677
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
07.12.2008 at 19:06 |
|
Riho |
Kas GM pankrotti 2?
GM-i ja Ford-i pankroti puhul ei ole ilmsesti tegemist vaid USA probleemiga.
Need kaks korporatsiooni kahepeale omavad enamiku meie jaoks hoomamatut arvu auto- ja muid ettevõtteid igas maailma nurgas. Nende kahe pankrotiga kaasnevate probleemide ulatust ning sügavust ei ole ilmselt praktiliselt võimalik prognoosida.
Samas mitmed analüütikud arvavad, et neile ettevõtetele tuleks kasuks nad korraks pankrotti lasta. USA-s saaksid nad lahti oma räigetest ametiühingu pensionikohustustest. Võimaliku sotsiaalse kriisi risk on siin juures jällegi prognoosimatu.
Just my 2 pennies - parem oleks, kui nad oma asjad klaariks saaks.
Autodest USA liikluses:
Olles viimase kahe aasta jooksul päris tihedalt tööalaselt seotud Põhja Ameerikaga: Floridas on asi erinev (anomaalia tingitud sellest, et rikkad üle P-Ameerika omavad 2nd home'e jne), kuid näiteks NYC-i piirkonnas ja Kanadas Ontario, Quebeci provintsides nad tõemeeli sõidavadki Toyota Yariste/Mazda 3-de jms selle kategooria autodega 1-2 tundi/ots iga päev tööle . Võrreldes 5 aasta taguse perioodiga on silmnähtavalt suurenenud väikeste autode osakaal liikluses. (ei ole kusagil mujal näinud nii palju Smart ForTwo-sid liikluses kui NYC-i ümbruses, Pariis oli "poisike" sellega võrreldes).
Kanadas Expolreriga sõites olin ma pea alati kõige suurem auto teel. New York State'is sai siiski kiirteel näha ka suuri SUV-e. Kuid suhteliselt harva võrreldes 5 aasta taguse perioodiga või ka "anomaalse" Floridaga. Kollased takso Crown Victoriad on enamus pärit politsei oksjonitelt ning Lincoln Town Car on odavaim väga suur normaalse väljanägemisega sedaan turul.
Isikliku, kindlasti mitte pädevate hinnangute andmiseks piisava, tähelepanekute tulemusel on Põhja Ameerikas selge trend väiksemate ja ökonoomsemate autode suunas. Ka tööautodena on järjest rohkem näha Mercedese kaubikuid jms väikseid diislitega kaubikuid/väikeveokeid kohalike tootjate kirjadega.
Oletada võib, et autode vähenemise trend on ka siin maal jätkuv.
Riho@Miami, FL
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 06:32 |
|
Sören |
Kas GM pankrotti 2?
quote: Riho: GM-i ja Ford-i pankroti puhul ei ole ilmsesti tegemist vaid USA probleemiga.
Need kaks korporatsiooni kahepeale omavad enamiku meie jaoks hoomamatut arvu auto- ja muid ettevõtteid igas maailma nurgas. Nende kahe pankrotiga kaasnevate probleemide ulatust ning sügavust ei ole ilmselt praktiliselt võimalik prognoosida.
Samas mitmed analüütikud arvavad, et neile ettevõtetele tuleks kasuks nad korraks pankrotti lasta. USA-s saaksid nad lahti oma räigetest ametiühingu pensionikohustustest. Võimaliku sotsiaalse kriisi risk on siin juures jällegi prognoosimatu.
...
on selge, et sellised firmad ei lõpeta tegelikult tööd, ettevõte vaid restruktueeritakse. küsimus on selles, et need ettevõtted võiksid lõpetada kommunistliku tootmismudeli kasutamise ja minna üle kapitalistlikule, kus tootmine peab olema ka kasumlik.
____________________________
gts1000 & gl500 & w140 |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 10:23 |
|
PlyVal64 |
Kas GM pankrotti 2?
quote: Riho: Isikliku, kindlasti mitte pädevate hinnangute andmiseks piisava, tähelepanekute tulemusel on Põhja Ameerikas selge trend väiksemate ja ökonoomsemate autode suunas. Ka tööautodena on järjest rohkem näha Mercedese kaubikuid jms väikseid diislitega kaubikuid/väikeveokeid kohalike tootjate kirjadega. Riho@Miami, FL
Novot, seda räägib mees, kel isegi Volgad on V-8 mootoriga! Nüüd oleks paras aeg rammipededel veel arvata, kuidas nende kärud on "suuremad ja maastikuvõimekamad", kui ZIL 131... Ökonoomsemad on nad küll, ei võtagi hobiauto "sada sajale".
Et teema on siiski kahe üliolulise kongomeraadi elujõulisuses ja selleks hädavajalike muudatuste nimekirjas, siis on juba palju aastaid selge see, et need koletumad rauakolakad peavad sellises mahus kaduma, kui absoluutselt ebavajalik. Kohati ma saan paljude "mitte-raua-fännide" irooniast täiesti aru, mõni tegelane kipub oma usufanatismis ikka päris segaseks kätte. Ja see pole mitte Pärtel BB promomisega dragi suhtes, need väljaütlemised on üldjoontes aksioomid, vaid lollusteni kiskuvad avaldused, kuidas 2,5 tonni vanarauda 20-liitrise kulutuse juures on igati õige ja majanduslik lähenemine. 70'tel arvati USAs, et AMC Pacer koos V8 pajaga on just õige "väikeauto" ja R6 selle ninas suisa ultramini... Ja Venemaal 90'te kekspaigani, et samasugune ülisuur pada veoauto mootoriruumis õige lahendus, sest "Bakuu on ju meie..." Kuid isegi kirutud Venemaa sai 10 aastat tagasi aru diiselmootori vajalikkusest, saavad lõpuks ka mikihiired.
Lisaks diislitele hakkavad vähenema ka bensiinimootorid. FIAT on esimene teenäitaja, kus mikromõõtu bensukatel "kapsaga" kangeks aetakse. Kui on VAJA, siis tuleb ka jõud ning möödasõiduvõimekus. Aga tavalisel kulgemisel pumpab katel ikkagi vaid 1,4 liitrit töömahtu 2500 rpm juures ja kulutab 6 toopi sajale (1,4TB, 150 Hj, 206 Nm). See on väljapääsmatu tulevik ka USA autotööstusel, kui nad tahavad üldse püsima jääda. Rääkimata kvaliteedi tõusust ja viimistusmaterjalide kvaliteedi parandamisest.
V8 ei kao kuhugi ja fännamist väärt autod jäävad igal juhul ka alles. Aga mitte sellises arutus mahus. Lisaks võib olla suhteliselt kindel, et megavõimsuste võidujooks on selleks korraks jälle läbi. Oli jälle kord tore muskliajastu aga nüüd siirdugem tagasi reaalsusesse. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 11:07 |
|
Jesper |
Kas GM pankrotti 2?
Noh, GM-il on ju väikeautode bränd ammuilma juba olemas, milles probleem
Siitpoolt ookeani on küll raske täpselt nuusutada, kustpoolt tuul puhub, aga sealseid kõveral rajal sõidu foorumeid lugedes jääb mulje et "impordid" ehk Audi, BMW, MB, Lexus, Honda jne on sealse noorsoo hulgas oluliselt kõvem sõna kui "kodumaised" "emmede ja isside autod", üldine suhtumine on umbes nagu tqhq foorumi peegelpilt Seega ma arvan et USA tootjate müügiprobleemi pole mõtet niiväga üksikute mudelite tehniliste andmete rägastikust otsida, vaid ikka üldisest mainekujundusest. Enamik inimesi ei süvene autode üksikasjadesse, eriti kui raha nats lahedamalt käes on, võetakse see mis on "teeveesta tuttu" ja sõpradel on jne.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 11:55 |
|
tfr |
Kas GM pankrotti 2?
quote: Jesper: Siitpoolt ookeani on küll raske täpselt nuusutada, kustpoolt tuul puhub, aga sealseid kõveral rajal sõidu foorumeid lugedes jääb mulje et "impordid" ehk Audi, BMW, MB, Lexus, Honda jne on sealse noorsoo hulgas oluliselt kõvem sõna kui "kodumaised" "emmede ja isside autod", üldine suhtumine on umbes nagu tqhq foorumi peegelpilt
Alati on teisel pool aeda rohelisem rohi ja sinisem taevas
Kui ma kunagi Hondade/Subaru pidamise aegadel nende foorumeid lugesin, siis oli seal ka jah karjadeviisi tegelasi, kes olid nõus rülget pappi maksma selle eest, kui ma viitsiks neile siit Euro-style tulesid või muud atribuutikat sinna tarnida |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 11:58 |
|
partel |
Kas GM pankrotti 2?
Ok, tõstke käsi püsti, kes ostaks ökonoomsema igapäevaauto kui lähim esindus on Leedus?
Eurokaubikuga võib raskeks minna mõnedes osariikides.
Miks siis üldse fuel celliga ei sõideta? Sest tanklaid pole. Ja tanklaid pole seepärast, et autosid pole...
Mis sotsialismi puutub, siis need "efektiivsed" japsid said tohutuid maksusoodustusi "töökohtade loomise" eest, lisaks toovad jupid aasiast, mitte ei anna jänkidele (kallimat) tööd. See on vast faktor või mis?
GM ei ole autotootja, vaid globaalne hiiglane, kes ka muuhulgas autosid teeb. Lugematute hoonete termostaadi kruttimine säästis miljoneid, laevalgustuse väike vähendamine säästis miljoneid jne.
Mis müüginumbritesse puutub, siis ei ole need SUV'id ja truckid maamuna pealt pühitud midagi, lihtsalt paari aasta vanus asja ei vahetata uuema vastu, kuna liisingut ei saa ja tulevik ebakindel. See ei tähenda huvi puudumist. Ja kui ka ühtegi enam ei toodetaks, sõidavad ikkagi kümned miljonid edasi.
Samuti on oluline see "Paidest Tallinas töölkäimine" elustiil. Mõni parkiski trucki ära ja hankis tikutopsi teiseks autoks. Aga kui on ehitusmarketis käik, siis...
Michiganist igatahes põgenetakse, aga väga paljud ei saa, kuna maja võlg on suurem kui turuväärtus.
UAW liinitööline saab $28.49 tunnis (mis iganes selles sisaldub). Kui neile kott pähe tõmmatakse, siis kukuvad ka kõikide muude mehaanikute palgad kui kõigega nõus töötute ex-UAW saba ukse taga...
____________________________
_ |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 16:56 |
|
Riho |
Kas GM pankrotti 2?
quote: PlyVal64:
Novot, seda räägib mees, kel isegi Volgad on V-8 mootoriga! Nüüd oleks paras aeg rammipededel veel arvata, kuidas nende kärud on "suuremad ja maastikuvõimekamad", kui ZIL 131... Ökonoomsemad on nad küll, ei võtagi hobiauto "sada sajale".
Et teema on siiski kahe üliolulise kongomeraadi elujõulisuses ja selleks hädavajalike muudatuste nimekirjas, siis on juba palju aastaid selge see, et need koletumad rauakolakad peavad sellises mahus kaduma, kui absoluutselt ebavajalik. Kohati ma saan paljude "mitte-raua-fännide" irooniast täiesti aru, mõni tegelane kipub oma usufanatismis ikka päris segaseks kätte. Ja see pole mitte Pärtel BB promomisega dragi suhtes, need väljaütlemised on üldjoontes aksioomid, vaid lollusteni kiskuvad avaldused, kuidas 2,5 tonni vanarauda 20-liitrise kulutuse juures on igati õige ja majanduslik lähenemine. 70'tel arvati USAs, et AMC Pacer koos V8 pajaga on just õige "väikeauto" ja R6 selle ninas suisa ultramini... Ja Venemaal 90'te kekspaigani, et samasugune ülisuur pada veoauto mootoriruumis õige lahendus, sest "Bakuu on ju meie..." Kuid isegi kirutud Venemaa sai 10 aastat tagasi aru diiselmootori vajalikkusest, saavad lõpuks ka mikihiired.
Lisaks diislitele hakkavad vähenema ka bensiinimootorid. FIAT on esimene teenäitaja, kus mikromõõtu bensukatel "kapsaga" kangeks aetakse. Kui on VAJA, siis tuleb ka jõud ning möödasõiduvõimekus. Aga tavalisel kulgemisel pumpab katel ikkagi vaid 1,4 liitrit töömahtu 2500 rpm juures ja kulutab 6 toopi sajale (1,4TB, 150 Hj, 206 Nm). See on väljapääsmatu tulevik ka USA autotööstusel, kui nad tahavad üldse püsima jääda. Rääkimata kvaliteedi tõusust ja viimistusmaterjalide kvaliteedi parandamisest.
V8 ei kao kuhugi ja fännamist väärt autod jäävad igal juhul ka alles. Aga mitte sellises arutus mahus. Lisaks võib olla suhteliselt kindel, et megavõimsuste võidujooks on selleks korraks jälle läbi. Oli jälle kord tore muskliajastu aga nüüd siirdugem tagasi reaalsusesse.
V8-ga Volgad ja ZIL 131 jms - hobisõidukitena on need ok. ZIL-iga Uunikute Talveralli ära paugutada jms. Aga kui selle asjaga peaks tööd tegema, siis oleks küll nukker. Nii pidamise huvitavuse kui kulude suhtes.
Järgmised asjad, mis ilmselt saavad USA-s laksu sisse ning muutuvad "Scaniateks", on USA autorongid. Ei ole eriti arukas vedada 500-600 HJ-se hiidsuure veduriga treilerit, kuhu saad maksimaalselt 20t kaupa peale panna.
Ma arvan, et jäävad turule nii F150-ne, Mustangi kui Tahoe laadsed autod. Kuid need ei jää massilisteks vidinateks.
Autohuvilised leiavad endale ikka mingi mänguasja. |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 17:57 |
|
Madman |
Kas GM pankrotti 2?
otsus tehtud: $15 miljardit autotööstusele, küsiti 25
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 19:12 |
|
fire83 |
Kas GM pankrotti 2?
http://www.reuters.com/article/marketsNews/idINN0835276120081208?rpc=44
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
Warning: Undefined variable $offset2 in /data01/virt688/domeenid/www.tqhq.ee/test/forum/func.php on line 306
08.12.2008 at 19:42 |
|
|